Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9379

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 23. 8. 2016

Výrobní číslo: 10317

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 220 861 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  306 pá 3.4. 6:393.4. 21:37 9379
 9  310 út 31.3. 15:101.4. 0:39 9379
 9  310 út 31.3. 4:5331.3. 9:47 9379
15 306 po 30.3. 5:4630.3. 23:01 9379
 9  310 ne 29.3. 4:3329.3. 21:30 9379
 9  306 so 28.3. 8:4628.3. 23:29 9379
 9  314 pá 27.3. 5:1627.3. 19:56 9379
 9  307 čt 26.3. 4:4227.3. 0:29 9379
 9  305 st 25.3. 14:5026.3. 0:19 9379*Z
10 304 út 24.3. 4:3624.3. 16:00 9379*MU
 9  316 po 23.3. 15:4024.3. 1:09 9379
 9  316 po 23.3. 6:4623.3. 9:27 9379
10+15 332 so 21.3. 4:3821.3. 21:29 9379
17 328 pá 20.3. 6:2021.3. 0:53 9379
 9  314 ne 15.3. 9:4215.3. 19:00 9379*MU
10 302 so 14.3. 4:3814.3. 23:06 9379
12 301 pá 13.3. 4:2113.3. 23:40 9379
12 314 čt 12.3. 4:3713.3. 1:23 9379
12 301 st 11.3. 4:2111.3. 23:40 9379
20 312 út 10.3. 4:3110.3. 20:27 9379
12 311 po 9.3. 5:4910.3. 0:43 9379
 9  312 ne 8.3. 4:539.3. 0:09 9379
20 303 so 7.3. 4:318.3. 0:10 9379
10 318 pá 6.3. 14:377.3. 0:44 9379
15 305 pá 6.3. 6:086.3. 10:01 9379
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9403
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.