Domovská vozovna: Motol
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2016
Dodání: 23. 8. 2016
Výrobní číslo: 10317
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 264 106 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2020 | ||||||
4 | 303 | čt 3.12. 6:03 | 3.12. 9:54 | 9379 | ||
7 | 301 | st 2.12. 6:35 | 2.12. 20:13 | 9379 | ||
15 | 305 | út 1.12. 6:09 | 1.12. 20:58 | 9379 | ||
7 | 301 | po 30.11. 6:35 | 30.11. 20:13 | 9379 | ||
5 | 308 | pá 6.11. 6:01 | 6.11. 11:00 | 9379*MU*1 | ||
16 | 321 | pá 30.10. 6:48 | 30.10. 10:11 | 9379 | ||
16 | 317 | čt 29.10. 6:08 | 29.10. 9:31 | 9379 | ||
15 | 307 | st 28.10. 5:41 | 28.10. 21:28 | 9379 | ||
9 | 323 | út 27.10. 5:02 | 28.10. 0:59 | 9379 | ||
16 | 303 | po 26.10. 5:10 | 27.10. 0:53 | 9379 | ||
12 | 301 | ne 25.10. 4:37 | 26.10. 1:20 | 9379 | ||
12 | 301 | so 24.10. 4:37 | 25.10. 1:20 | 9379 | ||
20 | 303 | pá 23.10. 4:38 | 24.10. 0:45 | 9379 | ||
7+22 | 334 | čt 22.10. 6:02 | 22.10. 22:35 | 9379 | ||
9 | 310 | st 21.10. 6:54 | 21.10. 20:57 | 9379 | ||
15 | 305 | út 20.10. 6:17 | 20.10. 20:58 | 9379 | ||
10 | 322 | po 19.10. 6:05 | 19.10. 9:47 | 9379 | ||
9 | 313 | ne 18.10. 5:13 | 19.10. 0:19 | 9379 | ||
7 | 306 | so 17.10. 4:23 | 17.10. 23:06 | 9379 | ||
9 | 310 | pá 16.10. 6:54 | 16.10. 20:57 | 9379 | ||
10 | 314 | čt 15.10. 5:24 | 16.10. 0:44 | 9379 | ||
12 | 304 | st 14.10. 4:37 | 15.10. 0:55 | 9379 | ||
10 | 311 | út 13.10. 4:57 | 14.10. 0:24 | 9379 | ||
7 | 303 | po 12.10. 4:43 | 12.10. 23:06 | 9379 | ||
10 | 309 | ne 11.10. 4:58 | 12.10. 0:04 | 9379 |