Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9379

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Quantcom (od 26. 8. 2023 do současnosti)

Quantcom

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 23. 8. 2016

Výrobní číslo: 10317

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 310 764 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  315 ne 25.2. 5:1026.2. 0:32 9379
20 301 so 24.2. 4:5625.2. 0:40 9379
 9  306 pá 23.2. 5:1823.2. 23:12 9379
 7  308 čt 22.2. 6:0422.2. 19:46 9379
 7  305 st 21.2. 5:4621.2. 19:23 9379
10 304 út 20.2. 5:1920.2. 19:22 9379
5+15 301 po 19.2. 5:4319.2. 20:06 9379
16 306 pá 16.2. 5:1716.2. 20:21 9379
5+15 304 čt 15.2. 11:2015.2. 21:18 9379*Z1
 9  304 st 14.2. 5:5915.2. 0:02 9379
5+15 316 út 13.2. 6:3113.2. 20:03 9379
 7  308 po 12.2. 5:1112.2. 19:51 9379
5+15 305 ne 11.2. 5:0111.2. 21:48 9379
 9  308 so 10.2. 6:2810.2. 23:46 9379
16 306 pá 9.2. 5:179.2. 20:21 9379
 4  301 čt 8.2. 6:188.2. 20:26 9379
 4  311 st 7.2. 6:037.2. 20:16 9379
5+15 305 út 6.2. 5:586.2. 19:17 9379
5+15 307 po 5.2. 5:015.2. 19:37 9379
 5  320 ne 4.2. 9:064.2. 22:52 9379
9+26 315 so 3.2. 6:463.2. 22:06 9379
 7  308 pá 2.2. 5:112.2. 19:51 9379
12 302 čt 1.2. 6:261.2. 19:25 9379
20 314 po 29.1. 4:5629.1. 20:58 9379
9+26 332 ne 28.1. 5:2628.1. 23:54 9379
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9383

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.