Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9379

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 23. 8. 2016

Výrobní číslo: 10317

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 264 106 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
 4  303 čt 3.12. 6:033.12. 9:54 9379
 7  301 st 2.12. 6:352.12. 20:13 9379
15 305 út 1.12. 6:091.12. 20:58 9379
 7  301 po 30.11. 6:3530.11. 20:13 9379
 5  308 pá 6.11. 6:016.11. 11:00 9379*MU*1
16 321 pá 30.10. 6:4830.10. 10:11 9379
16 317 čt 29.10. 6:0829.10. 9:31 9379
15 307 st 28.10. 5:4128.10. 21:28 9379
 9  323 út 27.10. 5:0228.10. 0:59 9379
16 303 po 26.10. 5:1027.10. 0:53 9379
12 301 ne 25.10. 4:3726.10. 1:20 9379
12 301 so 24.10. 4:3725.10. 1:20 9379
20 303 pá 23.10. 4:3824.10. 0:45 9379
7+22 334 čt 22.10. 6:0222.10. 22:35 9379
 9  310 st 21.10. 6:5421.10. 20:57 9379
15 305 út 20.10. 6:1720.10. 20:58 9379
10 322 po 19.10. 6:0519.10. 9:47 9379
 9  313 ne 18.10. 5:1319.10. 0:19 9379
 7  306 so 17.10. 4:2317.10. 23:06 9379
 9  310 pá 16.10. 6:5416.10. 20:57 9379
10 314 čt 15.10. 5:2416.10. 0:44 9379
12 304 st 14.10. 4:3715.10. 0:55 9379
10 311 út 13.10. 4:5714.10. 0:24 9379
 7  303 po 12.10. 4:4312.10. 23:06 9379
10 309 ne 11.10. 4:5812.10. 0:04 9379
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za Olšanskými hřbitovy DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.