Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9379

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 23. 8. 2016

Výrobní číslo: 10317

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 190 566 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 315 čt 22.8. 6:5823.8. 0:34 9379
 3  306 st 21.8. 14:1521.8. 20:00 9379
16 301 st 21.8. 5:1021.8. 10:10 9379
 5  306 út 20.8. 4:4020.8. 21:57 9379
10 303 so 17.8. 4:5817.8. 17:05 9379*MU
10 304 po 12.8. 4:3612.8. 23:44 9379
 9  315 st 7.8. 5:218.8. 0:29 9379
10+16 331 út 6.8. 6:556.8. 23:56 9379
 9  317 po 5.8. 5:365.8. 19:53 9379
16 303 so 3.8. 5:304.8. 0:34 9379
 9  310 pá 2.8. 5:093.8. 0:11 9379
 9  315 čt 1.8. 5:212.8. 0:29 9379
10 310 st 31.7. 8:451.8. 1:04 9379*Z
10 314 út 30.7. 6:0630.7. 22:21 9379
10 310 po 29.7. 5:3830.7. 1:04 9379
10 309 ne 28.7. 9:2529.7. 0:24 9379
15 305 pá 26.7. 4:3926.7. 21:08 9379
 9  309 čt 25.7. 5:0226.7. 0:09 9379
 9  310 pá 5.7. 4:296.7. 0:43 9379
16 311 čt 4.7. 5:385.7. 0:58 9379
 7  306 st 3.7. 6:423.7. 21:34 9379
15 308 út 2.7. 6:142.7. 18:56 9379
16 311 po 1.7. 5:382.7. 0:58 9379
16 311 ne 30.6. 10:461.7. 0:18 9379
 9  307 so 29.6. 4:0930.6. 0:23 9379
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9396

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.