Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9378

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 16. 8. 2016

V provozu od: 2016

Výrobní číslo: 10316

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 70 573 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9 301 út 23.1. 4:1323.1. 18:29 9378
22 301 po 22.1. 4:4723.1. 1:22 9378
12 305 ne 21.1. 4:4221.1. 21:58 9378
9 312 so 20.1. 4:3321.1. 0:09 9378
5 312 pá 19.1. 4:4219.1. 19:57 9378
9 334 čt 18.1. 15:5718.1. 20:30 9378
9 325 čt 18.1. 6:2618.1. 8:59 9378
12 302 st 17.1. 4:3917.1. 21:20 9378
9 315 út 16.1. 5:0217.1. 0:09 9378
12 314 po 15.1. 3:5715.1. 23:02 9378
12 301 ne 14.1. 12:4815.1. 1:49 9378
7 306 so 13.1. 4:4513.1. 22:36 9378
9 322 pá 12.1. 5:5112.1. 20:22 9378
5 311 čt 11.1. 4:4311.1. 20:25 9378
9 319 st 10.1. 5:4111.1. 0:39 9378
9 306 út 9.1. 4:539.1. 23:39 9378
15 307 po 8.1. 4:328.1. 21:38 9378
9 310 pá 5.1. 5:096.1. 0:11 9378
1+10 309 čt 4.1. 4:294.1. 20:20 9378*MU
5 314 st 3.1. 5:164.1. 1:28 9378
15 304 út 2.1. 4:052.1. 20:39 9378
Rok 2017
16 111 pá 29.12. 17:0029.12. 18:15 9378*Z
9 807 st 27.12. 16:1527.12. 19:45 9378*Z1
7 306 pá 22.12. 4:4522.12. 12:40 9378*MU
5 301 čt 21.12. 5:1822.12. 1:21 9378
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9052
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9419

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.