Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9378

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 16. 8. 2016

V provozu od: 2016

Výrobní číslo: 10316

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 186 929 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 306 pá 15.11. 5:5216.11. 0:54 9378
 9  308 čt 14.11. 6:3914.11. 18:53 9378
10 314 st 13.11. 4:1814.11. 0:04 9378
10 322 út 12.11. 5:2612.11. 22:06 9378
 9  310 po 11.11. 6:5111.11. 23:39 9378
15 301 ne 10.11. 5:5610.11. 22:02 9378
 3  301 so 9.11. 4:279.11. 23:40 9378
20 308 pá 8.11. 15:309.11. 0:30 9378*Z
 9  325 čt 7.11. 15:217.11. 20:07 9378
16 320 čt 7.11. 6:157.11. 9:37 9378
12 316 st 6.11. 15:076.11. 21:05 9378
15 305 st 6.11. 5:566.11. 9:41 9378
20 312 út 5.11. 4:315.11. 20:27 9378
20 303 po 4.11. 5:125.11. 1:33 9378
 5  310 ne 3.11. 4:233.11. 22:00 9378
 5  311 so 2.11. 4:232.11. 22:15 9378
10 324 pá 1.11. 15:262.11. 1:24 9378
 7  307 pá 1.11. 5:161.11. 9:59 9378
12 302 čt 31.10. 5:0131.10. 23:07 9378
 5  312 st 30.10. 4:5630.10. 23:06 9378
 9  303 út 29.10. 6:1929.10. 18:33 9378
20 302 po 28.10. 4:0729.10. 0:37 9378
 9  315 ne 27.10. 7:3328.10. 0:29 9378
 5  311 so 26.10. 4:2326.10. 22:15 9378
 9  334 pá 25.10. 15:5725.10. 20:30 9378
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8637+8663

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.