Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9378

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 16. 8. 2016

V provozu od: 2016

Výrobní číslo: 10316

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 234 015 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  312 ne 20.9. 4:5321.9. 0:09 9378
10 309 so 19.9. 4:5820.9. 0:04 9378
17 320 pá 18.9. 4:3218.9. 23:14 9378
17 320 čt 17.9. 4:3217.9. 23:14 9378
17 314 st 16.9. 5:4916.9. 23:24 9378
 7  301 út 15.9. 6:0815.9. 20:57 9378
25 304 po 14.9. 5:2514.9. 22:14 9378
 5  306 ne 13.9. 4:4113.9. 21:11 9378
 9  327 pá 11.9. 5:2112.9. 1:09 9378
 7  306 čt 10.9. 4:2310.9. 20:52 9378
 9  310 st 9.9. 6:549.9. 20:57 9378
 9  313 út 8.9. 4:139.9. 0:09 9378
10 309 po 7.9. 4:368.9. 0:04 9378
 9  313 ne 6.9. 5:137.9. 0:19 9378
 9  314 pá 4.9. 4:335.9. 0:19 9378
 9  327 čt 3.9. 5:214.9. 1:09 9378
10 308 st 2.9. 4:182.9. 20:03 9378
 9  328 út 1.9. 5:321.9. 22:59 9378
 5  301 po 31.8. 6:1431.8. 21:47 9378
 4  317 st 26.8. 5:1226.8. 19:38 9378
25 309 út 25.8. 5:1825.8. 22:11 9378
 4  312 po 24.8. 15:1024.8. 23:53 9378
 4  312 po 24.8. 4:3624.8. 9:58 9378
 3  306 so 22.8. 10:4523.8. 1:19 9378*Z
17 307 pá 21.8. 5:4422.8. 1:14 9378
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9350

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.