Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9378

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 16. 8. 2016

V provozu od: 2016

Výrobní číslo: 10316

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 203 310 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 307 út 7.4. 4:577.4. 21:26 9378
15 304 po 6.4. 5:366.4. 15:00 9378*MU
 7  303 ne 5.4. 9:355.4. 22:16 9378
 7  307 so 4.4. 4:404.4. 21:16 9378
12 301 pá 3.4. 5:113.4. 23:14 9378
 5  304 pá 13.3. 4:0713.3. 10:13 9378
 9  319 čt 12.3. 5:1712.3. 21:59 9378
 5  303 st 11.3. 5:1811.3. 23:00 9378
 9  310 út 10.3. 6:5110.3. 23:39 9378
20 312 po 9.3. 4:319.3. 17:05 9378*MU*1
20 303 čt 5.3. 5:126.3. 1:33 9378
 5  301 st 4.3. 5:114.3. 22:30 9378
 9  310 út 3.3. 6:513.3. 23:39 9378
 9  303 po 2.3. 6:192.3. 18:33 9378
 5  306 ne 1.3. 4:471.3. 22:46 9378
20 301 so 29.2. 14:051.3. 1:33 9378*Z
12 306 pá 28.2. 4:5929.2. 0:23 9378
20 309 čt 27.2. 4:1128.2. 0:33 9378
 9  328 st 26.2. 5:4727.2. 0:59 9378
 5  303 út 25.2. 5:1825.2. 23:00 9378
 9  325 po 24.2. 15:2124.2. 20:07 9378
20 314 po 24.2. 4:4624.2. 9:59 9378
 5  304 pá 21.2. 14:5021.2. 20:54 9378
20 314 pá 21.2. 4:4621.2. 9:59 9378
15 307 čt 20.2. 6:0820.2. 21:14 9378
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9378 do 8418 v zastávce Anděl DC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9365

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.