Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9378

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 16. 8. 2016

V provozu od: 2016

Výrobní číslo: 10316

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 247 065 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 711 ne 29.11. 4:4429.11. 21:45 9378
20 704 so 28.11. 4:3328.11. 22:24 9378
25 109 pá 27.11. 5:1727.11. 20:26 9378
 8  742 čt 26.11. 5:5526.11. 22:00 9378
26 704 st 25.11. 4:4425.11. 21:08 9378
 8  709 út 24.11. 5:2124.11. 22:35 9378
25 707 po 23.11. 6:1023.11. 22:41 9378
10+17 308 so 21.11. 4:5821.11. 22:34 9378
16 303 pá 20.11. 5:1020.11. 22:13 9378
15 305 čt 19.11. 6:0919.11. 20:58 9378
 5  342 út 17.11. 4:0717.11. 9:40 9378*MU
10 309 po 16.11. 4:5716.11. 23:05 9378
 7  306 ne 15.11. 4:2315.11. 21:00 9378
10 307 so 14.11. 4:3814.11. 23:04 9378
12 306 pá 13.11. 5:0813.11. 22:00 9378
 5  301 čt 12.11. 4:4512.11. 20:10 9378
20 307 st 11.11. 4:5011.11. 21:30 9378
15 303 út 10.11. 5:4610.11. 20:43 9378
 5  303 po 9.11. 10:109.11. 20:38 9378*Z
 5  301 st 4.11. 4:454.11. 20:10 9378
 7  306 út 3.11. 4:413.11. 21:30 9378
12 304 po 2.11. 4:592.11. 21:40 9378
12 302 ne 1.11. 9:002.11. 1:44 9378
 9  324 čt 29.10. 5:0929.10. 19:46 9378
 9  307 st 28.10. 4:1328.10. 23:39 9378
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9441

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.