Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9378

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 16. 8. 2016

V provozu od: 2016

Výrobní číslo: 10316

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 375 192 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  308 dnes 4:4225.9. 19:45 9378
30 312 ne 24.9. 4:4325.9. 0:07 9378
20 307 so 23.9. 4:1423.9. 23:52 9378
 9  328 pá 22.9. 15:5023.9. 0:51 9378
30 306 pá 22.9. 7:1122.9. 8:58 9378
15 313 čt 21.9. 5:2421.9. 9:01 9378
30 315 st 20.9. 15:1520.9. 23:57 9378
30 320 st 20.9. 5:5520.9. 9:39 9378
12 311 út 19.9. 5:0619.9. 20:36 9378
 7  311 po 18.9. 5:4418.9. 22:23 9378
22 317 pá 15.9. 6:1215.9. 20:23 9378
 7  311 čt 14.9. 5:4414.9. 22:23 9378
12 306 st 13.9. 4:4014.9. 1:08 9378
10 301 út 12.9. 5:0013.9. 0:46 9378
12 311 po 11.9. 5:0611.9. 20:36 9378
 9  316 ne 10.9. 9:5411.9. 0:31 9378
15 312 pá 8.9. 5:398.9. 20:20 9378
12 303 čt 7.9. 18:558.9. 0:08 9378*Z1
10 202 út 5.9. 13:005.9. 14:30 9378*Z2
15 313 po 4.9. 15:014.9. 18:29 9378
 9  332 po 4.9. 7:244.9. 9:44 9378
16 304 so 2.9. 5:162.9. 22:56 9378
 9  308 pá 1.9. 6:242.9. 0:22 9378
 9  308 čt 31.8. 6:2431.8. 9:03 9378*MU
12 308 út 22.8. 17:4022.8. 21:05 9378*Z3
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9364
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9130
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9118

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.