Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9378

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 16. 8. 2016

V provozu od: 2016

Výrobní číslo: 10316

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 220 155 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  312 út 7.7. 5:097.7. 19:46 9378
22 316 ne 28.6. 4:4228.6. 21:41 9378
 9  307 so 27.6. 6:2027.6. 23:39 9378
 9  311 pá 26.6. 6:2026.6. 21:30 9378
 9  311 čt 25.6. 6:2025.6. 21:30 9378
15 310 čt 14.5. 6:2814.5. 10:20 9378
16 310 st 13.5. 6:4714.5. 0:13 9378
16 310 út 12.5. 6:4713.5. 0:13 9378
 9  302 po 11.5. 6:2111.5. 21:27 9378
12 304 ne 10.5. 8:3211.5. 0:55 9378
12 304 so 9.5. 6:529.5. 23:14 9378
20 302 pá 8.5. 7:239.5. 0:45 9378
 9  301 čt 7.5. 4:137.5. 21:23 9378
10 319 st 6.5. 4:577.5. 1:32 9378
22 314 út 5.5. 4:275.5. 23:41 9378
20 309 po 4.5. 6:065.5. 0:45 9378
 7  306 ne 3.5. 4:223.5. 21:01 9378
20 305 so 2.5. 4:393.5. 1:05 9378
12 301 pá 1.5. 4:371.5. 23:34 9378
15 306 čt 30.4. 5:5630.4. 23:00 9378
25 308 st 29.4. 5:0629.4. 21:54 9378
10 311 út 28.4. 6:5828.4. 20:56 9378
 9  312 po 27.4. 5:0927.4. 19:47 9378
 9  313 ne 26.4. 5:1327.4. 0:19 9378
12 301 so 25.4. 4:3725.4. 23:34 9378


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.