Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9378

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 16. 8. 2016

V provozu od: 2016

Výrobní číslo: 10316

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 140 339 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  307 pá 22.2. 15:1222.2. 21:52 9378
10 324 pá 22.2. 6:3222.2. 10:16 9378
 9  334 čt 21.2. 7:0921.2. 9:39 9378
20 309 st 20.2. 4:1121.2. 0:33 9378
 5  301 út 19.2. 5:1819.2. 23:00 9378
 7  303 po 18.2. 5:0118.2. 23:08 9378
15 301 ne 17.2. 5:5617.2. 15:00 9378*MU
20 315 pá 15.2. 4:5216.2. 1:13 9378
10 319 čt 14.2. 4:5715.2. 1:04 9378
10 312 st 13.2. 7:0713.2. 20:41 9378
12 307 út 12.2. 5:2012.2. 20:47 9378
10 308 po 11.2. 6:4311.2. 20:15 9378
 5  304 so 9.2. 4:079.2. 22:27 9378
 9  310 pá 8.2. 6:518.2. 23:39 9378
 5  302 čt 7.2. 14:507.2. 20:54 9378
16 314 čt 7.2. 7:027.2. 10:05 9378
 9  321 st 6.2. 5:217.2. 0:29 9378
 7  311 út 5.2. 5:585.2. 22:31 9378
12 301 po 4.2. 4:214.2. 23:40 9378
16 310 ne 3.2. 5:304.2. 0:34 9378
 5  306 so 2.2. 4:262.2. 22:46 9378
12 314 pá 1.2. 3:562.2. 1:23 9378
12 301 čt 31.1. 4:2131.1. 23:40 9378
 7  311 st 30.1. 5:5830.1. 22:31 9378
10 322 po 28.1. 5:2628.1. 22:06 9378
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.