Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9378

Domovská vozovna: Motol

Aktuální vozovna: Vokovice (od 28.11.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 16. 8. 2016

V provozu od: 2016

Výrobní číslo: 10316

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 256 770 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 708 po 25.1. 6:2125.1. 20:10 9378
20 702 út 19.1. 5:4519.1. 20:57 9378
20 713 po 18.1. 5:1018.1. 22:43 9378
22 705 ne 17.1. 9:2617.1. 22:54 9378
20 712 pá 15.1. 4:5315.1. 22:24 9378
25 710 čt 14.1. 4:2114.1. 22:47 9378
25 707 st 13.1. 6:1013.1. 22:41 9378
22 717 út 12.1. 6:2712.1. 22:00 9378
 8  707 pá 8.1. 4:488.1. 19:42 9378
 8  707 čt 7.1. 4:487.1. 19:42 9378
 1  701 st 6.1. 5:326.1. 20:54 9378
25 711 út 5.1. 4:385.1. 20:39 9378
26 711 po 4.1. 5:344.1. 22:42 9378
 8  704 ne 3.1. 4:483.1. 21:41 9378
 8  704 so 2.1. 4:482.1. 21:41 9378
20 708 pá 1.1. 7:121.1. 20:57 9378
Rok 2020
25 707 čt 31.12. 6:1031.12. 22:49 9378
26 707 út 29.12. 5:0429.12. 21:45 9378
22 701 po 28.12. 6:0728.12. 23:12 9378
22 712 ne 27.12. 9:5727.12. 21:46 9378
 8  704 so 26.12. 4:4826.12. 21:41 9378
 1  703 pá 25.12. 6:2225.12. 21:20 9378
25+96 760 čt 24.12. 4:4124.12. 22:39 9378
25 707 st 23.12. 6:1023.12. 22:41 9378
20 707 út 22.12. 6:2822.12. 19:24 9378


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.