Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9377

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 8. 2016

V provozu od: 13. 8. 2016

Výrobní číslo: 10315

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 199 852 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 316 čt 8.8. 6:548.8. 9:35 9377
 9  309 út 6.8. 5:027.8. 0:09 9377
 9  312 po 5.8. 5:176.8. 0:19 9377
 9  319 so 3.8. 8:004.8. 0:59 9377
 9  322 pá 2.8. 5:512.8. 20:22 9377
 9  317 čt 1.8. 5:361.8. 19:53 9377
 9  315 st 31.7. 5:211.8. 0:29 9377
 9  310 út 30.7. 5:0930.7. 18:00 9377*MU
 9  315 po 29.7. 5:2130.7. 0:29 9377
 9  319 ne 28.7. 5:3329.7. 0:59 9377
 9  304 so 27.7. 6:1327.7. 23:10 9377
12 301 pá 26.7. 4:5227.7. 0:35 9377
12 301 čt 25.7. 4:5226.7. 0:35 9377
 9  303 ne 7.7. 5:447.7. 21:37 9377
16 308 so 6.7. 5:067.7. 0:18 9377
 9  318 čt 4.7. 5:414.7. 21:03 9377
 9  301 st 3.7. 6:384.7. 0:43 9377
12 304 út 2.7. 4:402.7. 21:41 9377
 9  327 po 1.7. 4:092.7. 0:23 9377
 9  320 ne 30.6. 10:5030.6. 23:47 9377
12 303 pá 28.6. 6:3429.6. 1:51 9377
 9  304 čt 27.6. 5:1727.6. 20:45 9377
 9  310 st 26.6. 5:2826.6. 23:39 9377
 9  319 út 25.6. 14:5725.6. 21:59 9377
 4  308 út 25.6. 5:1825.6. 9:25 9377
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.