Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9377

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Sedita Mila (od 9. 1. 2022 do současnosti)

Sedita Mila

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 8. 2016

V provozu od: 13. 8. 2016

Výrobní číslo: 10315

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 397 219 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 305 dnes 4:2325.6. 23:25 9377
12 303 pá 24.6. 4:5125.6. 1:11 9377
10 313 čt 23.6. 5:2724.6. 0:05 9377
12 304 st 22.6. 5:0622.6. 20:28 9377
 7  303 út 21.6. 5:2221.6. 20:56 9377
12 314 po 20.6. 4:2221.6. 0:11 9377
12+17 320 ne 19.6. 4:4220.6. 1:06 9377
 7  303 so 18.6. 4:4619.6. 0:47 9377
10 302 pá 17.6. 6:0617.6. 22:55 9377
 7  312 čt 16.6. 4:4616.6. 20:13 9377
 9  314 st 15.6. 14:5115.6. 23:44 9377
16 307 st 15.6. 5:1615.6. 8:53 9377
10 302 út 14.6. 6:0614.6. 22:55 9377
10 307 po 13.6. 6:4913.6. 18:54 9377
22 315 ne 12.6. 7:4412.6. 22:42 9377
 9  308 so 11.6. 7:3312.6. 0:32 9377
10 301 pá 10.6. 6:0310.6. 20:21 9377
12 304 čt 9.6. 5:069.6. 20:28 9377
10 301 st 8.6. 6:038.6. 20:21 9377
 7  305 út 7.6. 4:467.6. 20:56 9377
12 304 po 6.6. 5:066.6. 20:28 9377
 7  303 ne 5.6. 4:466.6. 0:47 9377
10 308 so 4.6. 5:235.6. 0:25 9377
 7  302 pá 3.6. 4:263.6. 18:28 9377
10 313 čt 2.6. 5:273.6. 0:45 9377


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.