Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9377

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 8. 2016

V provozu od: 13. 8. 2016

Výrobní číslo: 10315

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 356 959 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  303 so 4.12. 4:454.12. 21:42 9377
12 304 pá 3.12. 4:234.12. 0:20 9377
16 317 čt 2.12. 16:172.12. 18:42 9377
16 316 čt 2.12. 6:242.12. 8:53 9377
 7  301 st 1.12. 4:251.12. 20:42 9377
 5  301 út 30.11. 4:381.12. 0:56 9377
10 314 po 29.11. 6:0329.11. 22:19 9377
 7  303 ne 28.11. 4:4528.11. 21:42 9377
10 309 so 27.11. 8:2828.11. 0:26 9377
 5  301 pá 26.11. 4:3827.11. 0:56 9377
 5  310 čt 25.11. 6:0426.11. 0:16 9377
 5  301 st 24.11. 4:3825.11. 0:56 9377
12 305 út 23.11. 15:1224.11. 0:30 9377
 4  304 út 23.11. 5:5123.11. 9:50 9377
 9  301 po 22.11. 9:1522.11. 22:54 9377*Z1
16 309 ne 21.11. 10:5922.11. 0:17 9377
 7  301 so 20.11. 4:2520.11. 21:12 9377
 5  301 pá 19.11. 4:3820.11. 0:56 9377
 5  301 čt 18.11. 4:3819.11. 0:56 9377
 7  303 st 17.11. 4:4517.11. 21:42 9377
12 304 út 16.11. 4:2317.11. 0:20 9377
20 309 po 15.11. 5:0116.11. 1:00 9377
15 302 ne 14.11. 5:0814.11. 22:05 9377
 7  301 so 13.11. 4:2513.11. 21:12 9377
12 306 pá 12.11. 4:3913.11. 0:50 9377
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9414

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.