Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9377

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 8. 2016

V provozu od: 13. 8. 2016

Výrobní číslo: 10315

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 263 659 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 305 čt 16.7. 5:4117.7. 1:20 9377
10 314 st 15.7. 4:5715.7. 23:44 9377
10 317 út 14.7. 14:5115.7. 0:44 9377
 9  310 út 14.7. 4:5314.7. 9:46 9377
12 305 po 13.7. 5:4114.7. 1:20 9377
 5  307 pá 10.7. 4:4110.7. 21:27 9377
10 317 čt 9.7. 14:5110.7. 0:44 9377
10 317 čt 9.7. 6:179.7. 9:53 9377
10 317 st 8.7. 14:519.7. 0:44 9377
 3  314 st 8.7. 5:468.7. 9:44 9377
 4  301 út 7.7. 15:327.7. 19:08 9377
 9  310 út 7.7. 4:537.7. 9:46 9377
12 301 po 6.7. 4:377.7. 1:20 9377
12 305 ne 5.7. 8:546.7. 0:55 9377
12 303 so 4.7. 4:524.7. 21:47 9377
 5  307 pá 3.7. 4:413.7. 21:27 9377
10 301 čt 2.7. 6:053.7. 1:04 9377
 5  307 st 1.7. 4:411.7. 21:27 9377
 5  307 út 30.6. 4:4130.6. 21:27 9377
10 301 po 29.6. 6:0530.6. 1:04 9377
10 311 ne 28.6. 5:3829.6. 0:24 9377
10 302 so 27.6. 7:0728.6. 1:04 9377
10 305 pá 26.6. 6:5526.6. 22:36 9377
 9  332 čt 25.6. 6:3325.6. 9:14 9377
10 314 st 24.6. 5:2424.6. 21:11 9377


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.