Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9377

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 8. 2016

V provozu od: 13. 8. 2016

Výrobní číslo: 10315

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 87 371 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5 308 po 22.1. 6:2722.1. 19:22 9377
22 709 pá 19.1. 3:4420.1. 0:34 9377
1+10 717 čt 18.1. 6:5519.1. 1:00 9377
26 702 st 17.1. 6:0717.1. 22:12 9377
26 719 út 16.1. 5:5216.1. 18:59 9377
1+10 702 po 15.1. 14:5415.1. 22:40 9377
1+10 716 po 15.1. 4:1615.1. 10:36 9377
22 716 ne 14.1. 4:5514.1. 23:38 9377
22 706 so 13.1. 7:0314.1. 0:53 9377
20 706 pá 12.1. 6:4413.1. 0:34 9377
8 704 čt 11.1. 13:3911.1. 20:08 9377
1+10 711 čt 11.1. 4:0111.1. 11:23 9377
1+10 710 st 10.1. 5:1810.1. 21:05 9377
25 707 út 9.1. 5:399.1. 22:39 9377
20 703 po 8.1. 6:179.1. 0:14 9377
22 705 ne 7.1. 8:048.1. 0:34 9377
26 704 so 6.1. 5:037.1. 1:01 9377
25 711 pá 5.1. 4:005.1. 23:17 9377
1+10 711 čt 4.1. 19:004.1. 22:48 9377*Z
1+10 705 st 3.1. 5:223.1. 10:11 9377
8 706 út 2.1. 4:472.1. 20:24 9377
25 702 po 1.1. 6:401.1. 22:57 9377
Rok 2017
25 701 ne 31.12. 4:0031.12. 22:24 9377
22 709 so 30.12. 6:0731.12. 1:33 9377
20 708 pá 29.12. 4:5029.12. 22:35 9377
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8260+8160

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.