Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9377

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Sedita Mila (od 9. 1. 2022 do současnosti)

Sedita Mila

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 8. 2016

V provozu od: 13. 8. 2016

Výrobní číslo: 10315

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 436 264 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  307 út 6.12. 15:396.12. 19:39 9377
 9  314 út 6.12. 6:116.12. 8:30 9377
 9  322 po 5.12. 15:235.12. 19:47 9377
16 309 po 5.12. 5:155.12. 9:43 9377
10 310 ne 4.12. 6:235.12. 0:29 9377
 7  305 so 3.12. 5:253.12. 21:54 9377
12+14 313 pá 2.12. 4:222.12. 22:40 9377
10 311 čt 1.12. 15:042.12. 0:09 9377
 7  312 st 30.11. 5:4630.11. 21:54 9377
12+14 310 út 29.11. 4:4230.11. 1:11 9377
10 312 po 28.11. 6:3129.11. 0:29 9377
10 305 ne 27.11. 5:0327.11. 22:49 9377
10 301 so 26.11. 4:2327.11. 0:29 9377
12+14 306 pá 25.11. 6:0226.11. 0:51 9377
12+14 310 čt 24.11. 4:4225.11. 1:11 9377
 7  312 st 23.11. 5:4624.11. 0:49 9377
12+14 310 út 22.11. 4:4223.11. 1:11 9377
 7  312 po 21.11. 5:4622.11. 0:49 9377
10 304 ne 20.11. 4:4320.11. 22:29 9377
12+14 301 so 19.11. 5:2220.11. 1:11 9377
 7  311 pá 18.11. 5:2218.11. 20:11 9377
 7  301 čt 17.11. 4:2617.11. 20:54 9377
12+14 315 st 16.11. 4:3816.11. 22:52 9377
10 307 út 15.11. 5:1016.11. 0:29 9377
12+14 315 po 14.11. 4:3814.11. 22:52 9377


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.