Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9377

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Sedita Mila (od 9. 1. 2022 do současnosti)

Sedita Mila

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 8. 2016

V provozu od: 13. 8. 2016

Výrobní číslo: 10315

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 470 644 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 312 st 10.5. 6:3110.5. 10:00 9377*MU
12 301 út 9.5. 4:3810.5. 0:51 9377
 9  306 po 8.5. 7:089.5. 0:13 9377
16 303 so 6.5. 6:356.5. 23:19 9377
15 308 pá 5.5. 4:485.5. 21:53 9377
 9  321 čt 4.5. 6:135.5. 0:13 9377
12 301 st 3.5. 4:384.5. 0:51 9377
 7  310 út 2.5. 4:453.5. 0:29 9377
 7  305 po 1.5. 5:262.5. 0:29 9377
 7  305 so 29.4. 5:2630.4. 0:29 9377
 9  301 pá 28.4. 7:0228.4. 23:04 9377
 3  310 čt 27.4. 6:0227.4. 22:35 9377
22 317 st 26.4. 6:0426.4. 19:08 9377
 4  301 út 25.4. 14:5325.4. 18:50 9377
16 309 út 25.4. 5:1525.4. 9:43 9377
12 301 po 24.4. 4:3825.4. 0:51 9377
 9  308 ne 23.4. 9:5524.4. 0:23 9377
15 311 pá 21.4. 7:1021.4. 20:22 9377
16 303 čt 20.4. 5:5721.4. 0:18 9377
12 301 st 19.4. 4:3820.4. 0:51 9377
20 311 út 18.4. 5:2919.4. 0:41 9377
 9  301 po 17.4. 7:0217.4. 23:04 9377
 9  302 ne 16.4. 6:3716.4. 21:24 9377
10 314 pá 14.4. 4:4314.4. 18:09 9377
10 311 čt 13.4. 15:0414.4. 0:09 9377
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.