Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9377

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 8. 2016

V provozu od: 13. 8. 2016

Výrobní číslo: 10315

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 291 349 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 312 st 27.1. 4:2227.1. 20:51 9377
12 313 út 26.1. 4:4026.1. 23:19 9377
12 308 po 25.1. 5:3425.1. 20:09 9377
12 308 ne 24.1. 4:3724.1. 22:59 9377
 5  309 so 23.1. 4:0723.1. 21:22 9377
10 309 pá 22.1. 4:5722.1. 23:05 9377
12 304 čt 21.1. 4:5921.1. 21:40 9377
12 304 st 20.1. 4:5920.1. 21:40 9377
 4  302 út 19.1. 5:5119.1. 9:44 9377
10 307 ne 17.1. 4:3817.1. 23:04 9377
12 306 so 16.1. 4:3716.1. 22:40 9377
10 305 pá 15.1. 4:1815.1. 22:25 9377
12 313 čt 14.1. 4:4014.1. 23:19 9377
12 306 st 13.1. 5:0813.1. 22:00 9377
10 305 út 12.1. 4:1812.1. 22:25 9377
10 314 po 11.1. 5:2511.1. 21:06 9377
12 301 ne 10.1. 4:4210.1. 21:23 9377
10 306 so 9.1. 4:189.1. 22:44 9377
10 305 pá 8.1. 4:188.1. 22:25 9377
10 305 čt 7.1. 4:187.1. 22:25 9377
 5  305 st 6.1. 4:446.1. 21:46 9377
12 313 út 5.1. 4:405.1. 23:19 9377
 5  305 po 4.1. 4:444.1. 21:46 9377
12 301 ne 3.1. 4:423.1. 21:23 9377
10 303 so 2.1. 6:372.1. 22:06 9377


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.