Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9376

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 15. 7. 2016

V provozu od: 15. 7. 2016

Výrobní číslo: 10314

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 173 357 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  301 út 23.4. 5:1823.4. 23:00 9376
16 310 po 22.4. 5:3023.4. 0:34 9376
15 301 ne 21.4. 5:5621.4. 21:44 9376
16 304 so 20.4. 8:3521.4. 0:54 9376
 5  308 čt 18.4. 6:2518.4. 19:22 9376
 9  319 st 17.4. 5:1717.4. 21:59 9376
 9  310 út 16.4. 6:5116.4. 23:39 9376
10 303 po 15.4. 6:0615.4. 22:54 9376
 9  302 ne 14.4. 10:3815.4. 1:09 9376
15 308 so 13.4. 7:4413.4. 21:29 9376
20 306 pá 12.4. 6:3312.4. 8:45 9376*MU
 7  307 čt 11.4. 15:1211.4. 21:46 9376
 9  325 čt 11.4. 6:2711.4. 8:59 9376
12 316 út 9.4. 15:079.4. 21:05 9376
10 318 út 9.4. 5:469.4. 9:26 9376
10 303 po 8.4. 6:068.4. 22:54 9376
10 324 pá 5.4. 15:266.4. 1:24 9376
12 312 pá 5.4. 6:265.4. 9:56 9376
16 318 čt 4.4. 5:105.4. 0:14 9376
12 312 st 3.4. 14:354.4. 1:03 9376
12 316 st 3.4. 4:543.4. 10:36 9376
12 312 út 2.4. 14:353.4. 1:03 9376
 4  308 út 2.4. 5:292.4. 9:25 9376
10 324 po 1.4. 15:262.4. 1:24 9376
16 321 po 1.4. 6:361.4. 9:41 9376
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.