Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9376

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 15. 7. 2016

V provozu od: 15. 7. 2016

Výrobní číslo: 10314

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 464 068 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 309 dnes 4:3724.7. 10:09 9376
16 314 út 23.7. 15:2723.7. 23:19 9376
5+14 314 út 23.7. 6:0123.7. 9:39 9376
16 314 po 22.7. 15:2722.7. 23:19 9376
20 309 po 22.7. 4:3722.7. 10:09 9376
5+14 310 ne 21.7. 9:5921.7. 21:10 9376
10 309 so 20.7. 8:2821.7. 0:28 9376
12 306 pá 19.7. 5:5720.7. 1:13 9376
5+14 307 st 17.7. 6:2317.7. 18:55 9376*MU
3+9 306 út 16.7. 14:5816.7. 20:11 9376
20 309 út 16.7. 4:3716.7. 10:09 9376
20 312 po 15.7. 6:1116.7. 0:59 9376
5+14 313 pá 12.7. 4:3512.7. 23:28 9376
3+9 311 čt 11.7. 4:4011.7. 23:17 9376
5+14 313 st 10.7. 4:2310.7. 23:32 9376
16 307 út 9.7. 18:5710.7. 0:36 9376*Z1
12 305 út 9.7. 6:039.7. 9:32 9376
12 305 po 8.7. 15:368.7. 22:22 9376
20 311 po 8.7. 6:168.7. 9:07 9376
 7  310 ne 7.7. 4:487.7. 22:32 9376
16 310 so 6.7. 9:007.7. 0:36 9376
3+9 306 čt 4.7. 14:584.7. 20:11 9376
15 311 čt 4.7. 6:024.7. 9:38 9376
10 314 st 3.7. 7:043.7. 20:35 9376
20 303 út 2.7. 5:122.7. 19:34 9376
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8273+8573

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.