Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9376

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 15. 7. 2016

V provozu od: 15. 7. 2016

Výrobní číslo: 10314

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 263 937 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  302 út 11.8. 14:2111.8. 19:30 9376*MU
15 306 pá 7.8. 5:367.8. 9:35 9376
15 311 čt 6.8. 15:316.8. 21:13 9376
 3  316 st 5.8. 14:355.8. 20:28 9376
 7  311 st 5.8. 5:165.8. 9:32 9376
15 311 út 4.8. 15:314.8. 21:13 9376
15 306 út 4.8. 5:364.8. 9:35 9376
15 311 po 3.8. 15:313.8. 21:13 9376
 4  301 po 3.8. 6:213.8. 9:57 9376
 4  302 pá 31.7. 15:4231.7. 19:18 9376
 9  316 pá 24.7. 15:4124.7. 20:05 9376
15 306 pá 24.7. 5:3624.7. 9:35 9376
 7  311 čt 23.7. 15:0023.7. 21:00 9376
16 316 čt 23.7. 5:1023.7. 10:20 9376
 7  311 st 22.7. 15:0022.7. 21:00 9376
 4  302 st 22.7. 6:3022.7. 10:07 9376
 7  311 út 21.7. 15:0021.7. 21:00 9376
 3  314 út 21.7. 5:4621.7. 9:44 9376
15 311 po 20.7. 15:3120.7. 21:13 9376
16 316 po 20.7. 5:1020.7. 10:20 9376
 9  315 so 18.7. 5:1319.7. 0:39 9376
 9  321 pá 17.7. 5:5217.7. 23:39 9376
 9  318 čt 16.7. 5:3216.7. 20:14 9376
 9  307 st 15.7. 4:4216.7. 0:39 9376
16 314 út 14.7. 5:2715.7. 0:33 9376
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.