Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9376

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 15. 7. 2016

V provozu od: 15. 7. 2016

Výrobní číslo: 10314

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 261 162 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  310 po 13.7. 4:5313.7. 9:46 9376
10 304 ne 12.7. 4:1813.7. 1:24 9376
 9  314 so 11.7. 7:1112.7. 0:29 9376
 9  323 čt 9.7. 6:199.7. 13:10 9376*MU
 5  307 st 8.7. 4:418.7. 21:27 9376
 3  302 út 7.7. 14:218.7. 0:58 9376
 3  314 út 7.7. 5:467.7. 9:44 9376
 9  302 ne 5.7. 10:385.7. 20:26 9376
22 337 pá 3.7. 4:593.7. 21:51 9376
 3  308 čt 2.7. 5:153.7. 0:19 9376
 3  301 st 1.7. 4:471.7. 20:38 9376
 9  307 út 30.6. 4:421.7. 0:39 9376
10 310 po 29.6. 4:3629.6. 20:03 9376
 9  319 ne 28.6. 5:3329.6. 1:09 9376
 9  315 so 27.6. 5:1328.6. 0:39 9376
16 307 pá 26.6. 6:0626.6. 22:53 9376
 9  322 čt 25.6. 4:5326.6. 0:39 9376
 3  302 st 24.6. 5:0124.6. 23:40 9376
22 304 út 23.6. 5:2023.6. 23:39 9376
16 307 po 22.6. 6:0622.6. 22:53 9376
 9  304 pá 19.6. 6:1919.6. 23:39 9376
 9  317 čt 18.6. 4:4219.6. 0:19 9376
16 304 st 17.6. 5:1018.6. 0:53 9376
 5  302 út 16.6. 4:4116.6. 21:56 9376
 9  323 po 15.6. 5:0216.6. 0:49 9376
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.