Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9376

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 15. 7. 2016

V provozu od: 15. 7. 2016

Výrobní číslo: 10314

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 108 895 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  303 po 23.4. 6:1923.4. 18:33 9376
15 305 ne 22.4. 12:5922.4. 21:44 9376
 9  314 so 21.4. 7:1121.4. 21:59 9376
 9  315 pá 20.4. 5:0221.4. 0:09 9376
12 314 čt 19.4. 3:5720.4. 1:22 9376
16 313 st 18.4. 5:1019.4. 0:04 9376
 9  330 út 17.4. 5:5118.4. 1:09 9376
16 321 po 16.4. 5:2716.4. 20:17 9376
6+9 325 ne 15.4. 6:4015.4. 22:09 9376
 9  314 so 14.4. 7:1114.4. 21:59 9376
 9  326 pá 13.4. 5:4014.4. 0:49 9376
 9  332 čt 12.4. 6:0112.4. 23:09 9376
15 313 st 11.4. 5:5511.4. 18:51 9376
12 301 út 10.4. 4:2211.4. 1:50 9376
15 313 po 9.4. 12:359.4. 18:51 9376*Z
16 314 pá 6.4. 14:517.4. 1:04 9376
 9  318 pá 6.4. 6:106.4. 8:43 9376
16 319 čt 5.4. 7:186.4. 1:24 9376
16 324 st 4.4. 15:314.4. 22:54 9376
 9  325 st 4.4. 6:274.4. 8:59 9376
 9  303 út 3.4. 6:193.4. 18:33 9376
15 309 po 2.4. 13:592.4. 20:29 9376
15 302 ne 1.4. 6:161.4. 20:59 9376
15 307 so 31.3. 7:1431.3. 20:29 9376
 5  303 pá 30.3. 5:5230.3. 21:58 9376
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9411

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.