Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9376

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 15. 7. 2016

V provozu od: 15. 7. 2016

Výrobní číslo: 10314

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 91 300 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9 303 út 23.1. 6:1923.1. 18:33 9376
9 324 po 22.1. 5:3623.1. 0:39 9376
16 313 pá 19.1. 7:3519.1. 20:39 9376
9 319 čt 18.1. 5:1718.1. 21:59 9376
7 310 st 17.1. 5:2417.1. 22:51 9376
7 305 út 16.1. 6:3516.1. 20:13 9376
1+10 306 po 15.1. 5:1416.1. 0:34 9376
7 310 pá 12.1. 5:0512.1. 22:51 9376
16 308 čt 11.1. 19:4012.1. 0:44 9376*Z
1+10 315 st 10.1. 5:1510.1. 17:50 9376*MU
1+10 309 út 9.1. 4:299.1. 23:54 9376
20 302 po 8.1. 4:469.1. 1:32 9376
1+10 303 pá 5.1. 5:305.1. 21:32 9376
9 326 čt 4.1. 6:125.1. 1:09 9376
5 312 st 3.1. 4:543.1. 20:27 9376
9 319 út 2.1. 5:413.1. 0:39 9376
Rok 2017
20 309 pá 29.12. 5:4730.12. 0:32 9376
12 309 čt 28.12. 5:1828.12. 22:05 9376
9 326 st 27.12. 6:1228.12. 1:09 9376
9 325 pá 22.12. 15:2122.12. 19:52 9376
9 325 pá 22.12. 6:2622.12. 8:59 9376
9 326 čt 21.12. 5:4022.12. 0:49 9376
15 302 st 20.12. 5:5520.12. 20:07 9376
5 312 út 19.12. 4:4219.12. 19:57 9376
9 319 po 18.12. 5:1718.12. 21:59 9376
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9350
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.