Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9376

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 15. 7. 2016

V provozu od: 15. 7. 2016

Výrobní číslo: 10314

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 228 087 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 304 čt 9.4. 5:579.4. 17:40 9376
 9  310 st 8.4. 15:109.4. 0:39 9376
 9  310 st 8.4. 4:538.4. 9:47 9376
 9  311 út 7.4. 5:028.4. 0:49 9376
 9  314 po 6.4. 5:166.4. 19:56 9376
16 306 ne 5.4. 6:106.4. 0:33 9376
 9  315 so 4.4. 5:135.4. 0:29 9376
15 306 pá 3.4. 5:463.4. 23:01 9376
 4  301 čt 2.4. 15:322.4. 18:29 9376
 9  318 st 1.4. 5:331.4. 20:14 9376
 9  301 út 31.3. 4:131.4. 0:09 9376
 9  305 po 30.3. 4:3331.3. 0:19 9376
 9  304 ne 29.3. 8:3029.3. 23:09 9376
12 303 so 28.3. 4:5228.3. 22:54 9376
 9  319 pá 27.3. 5:3527.3. 21:00 9376
12 301 čt 26.3. 5:1126.3. 23:14 9376
12 309 st 25.3. 4:5225.3. 22:54 9376
 9  325 út 24.3. 6:2924.3. 23:50 9376
25 304 po 23.3. 4:2823.3. 21:23 9376
10 309 ne 22.3. 17:5023.3. 0:24 9376
 3  303 so 21.3. 5:0221.3. 23:59 9376
 7  301 pá 20.3. 4:2220.3. 23:06 9376
12 306 čt 19.3. 5:4420.3. 1:19 9376
 4  306 st 18.3. 15:1518.3. 19:05 9376
10 324 st 18.3. 6:3218.3. 10:28 9376


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.