Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9375

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 12. 7. 2016

Výrobní číslo: 10313

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 309 690 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 313 dnes 5:395.12. 9:09 9375
22 313 ne 4.12. 7:054.12. 22:38 9375
9+15 303 so 3.12. 5:093.12. 21:37 9375
9+26 305 pá 2.12. 15:232.12. 23:44 9375
9+15 322 pá 2.12. 4:522.12. 8:53 9375
9+26 305 čt 1.12. 17:501.12. 23:44 9375*Z1
 4  303 po 28.11. 5:3828.11. 9:38 9375
16 306 so 26.11. 5:1527.11. 0:19 9375
 9  314 pá 25.11. 14:5125.11. 23:44 9375
 9  332 pá 25.11. 7:2325.11. 9:42 9375
 9  306 ne 20.11. 7:0820.11. 18:55 9375*MU*1
 9  319 so 19.11. 8:5219.11. 23:44 9375
12+14 305 pá 18.11. 4:4218.11. 19:36 9375
 4  301 st 16.11. 14:5316.11. 18:50 9375
 4  306 st 16.11. 6:1016.11. 10:08 9375
15 306 út 15.11. 6:2915.11. 21:22 9375
16 313 po 14.11. 5:3714.11. 22:59 9375
 9  303 ne 13.11. 9:0613.11. 23:53 9375
22 319 so 12.11. 5:4713.11. 0:07 9375
10 304 pá 11.11. 6:5512.11. 0:09 9375
16 309 čt 10.11. 15:3310.11. 17:56 9375
16 316 čt 10.11. 6:3610.11. 9:03 9375
15 304 st 9.11. 6:099.11. 19:10 9375
15 312 út 8.11. 5:248.11. 20:37 9375
 9  326 po 7.11. 6:348.11. 0:33 9375
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9302
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Chmelnice DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.