Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9375

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 12. 7. 2016

Výrobní číslo: 10313

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 359 225 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
XA 306 dnes 4:0630.9. 22:15 9375
 9  317 pá 29.9. 5:5630.9. 0:01 9375
30 305 st 27.9. 14:3527.9. 19:55 9375
 4  306 st 27.9. 6:1627.9. 10:17 9375
 9  312 út 26.9. 5:4726.9. 19:10 9375
12 305 po 25.9. 15:1226.9. 0:48 9375
12 305 po 25.9. 6:2525.9. 9:05 9375
 9  328 po 18.9. 6:5718.9. 9:16 9375
20 313 pá 15.9. 4:4715.9. 18:53 9375
 9  318 čt 14.9. 15:1014.9. 21:40 9375
10 320 čt 14.9. 7:1514.9. 10:29 9375
 4  303 st 13.9. 15:0613.9. 18:57 9375
10 313 st 13.9. 6:1913.9. 9:30 9375
 7  302 út 12.9. 4:3312.9. 21:00 9375
 9  323 po 11.9. 6:2712.9. 0:21 9375
12 305 pá 8.9. 15:129.9. 0:48 9375
 4  303 pá 8.9. 5:518.9. 9:47 9375
 9  328 čt 7.9. 15:508.9. 0:51 9375
 9  314 čt 7.9. 6:117.9. 8:32 9375
20 306 st 6.9. 15:507.9. 0:00 9375*Z1
20 311 út 5.9. 6:206.9. 1:00 9375
 9  327 po 4.9. 4:495.9. 0:41 9375
 8  308 ne 3.9. 10:094.9. 0:55 9375
12 305 so 2.9. 4:443.9. 0:28 9375
20 309 pá 1.9. 4:491.9. 23:32 9375
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9361

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.