Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9375

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 12. 7. 2016

Výrobní číslo: 10313

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 201 273 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  305 po 19.8. 5:0220.8. 0:19 9375
15 303 ne 18.8. 5:5618.8. 20:59 9375
10 307 so 17.8. 6:1118.8. 0:44 9375
 3  310 pá 16.8. 5:1616.8. 20:38 9375
 3  306 čt 15.8. 14:1515.8. 20:00 9375
 3  308 čt 15.8. 6:2015.8. 10:04 9375
 3  310 st 14.8. 5:1614.8. 13:00 9375*MU
10 305 út 13.8. 14:2014.8. 0:04 9375
17 318 po 12.8. 5:1812.8. 19:57 9375
12 306 čt 8.8. 5:448.8. 20:11 9375
 9  328 st 7.8. 16:007.8. 22:50 9375
16 316 st 7.8. 6:547.8. 9:35 9375
15 302 so 6.7. 6:106.7. 22:26 9375
16 310 pá 5.7. 8:316.7. 0:58 9375
 5  304 ne 30.6. 4:081.7. 0:40 9375
12 316 pá 28.6. 15:0929.6. 1:03 9375
16 320 pá 28.6. 6:1528.6. 9:17 9375
 5  313 čt 27.6. 4:5627.6. 22:28 9375
16 318 st 26.6. 5:1027.6. 0:14 9375
 7  307 út 25.6. 15:1225.6. 21:46 9375
10 302 út 25.6. 6:4325.6. 10:29 9375
16 320 po 24.6. 16:0324.6. 18:37 9375
16 320 po 24.6. 6:1524.6. 9:17 9375
12 305 ne 23.6. 3:5624.6. 0:21 9375
12 301 so 22.6. 5:1823.6. 1:25 9375
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.