Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9375

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 12. 7. 2016

Výrobní číslo: 10313

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 175 683 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 308 pá 22.2. 6:4322.2. 20:15 9375
 4  308 čt 21.2. 5:2821.2. 9:25 9375
 7  302 st 20.2. 4:4120.2. 21:07 9375
10 322 út 19.2. 5:2619.2. 22:06 9375
12 302 po 18.2. 6:1719.2. 1:25 9375
16 305 pá 15.2. 5:4315.2. 19:30 9375
10 312 ne 10.2. 9:4710.2. 17:25 9375*MU
 7  306 so 9.2. 4:229.2. 23:07 9375
10 308 pá 8.2. 6:438.2. 20:15 9375
16 319 čt 7.2. 5:278.2. 0:34 9375
12 314 st 6.2. 3:567.2. 1:23 9375
10 314 út 5.2. 4:186.2. 0:04 9375
 7  302 po 4.2. 4:414.2. 21:07 9375
 7  306 ne 3.2. 4:223.2. 23:07 9375
12 306 so 2.2. 4:413.2. 0:23 9375
10 324 pá 1.2. 15:262.2. 1:24 9375
15 305 pá 1.2. 5:561.2. 9:41 9375
 5  313 čt 31.1. 4:5631.1. 22:28 9375
10 322 st 30.1. 5:2630.1. 22:06 9375
20 308 út 29.1. 6:0030.1. 0:30 9375
10 315 po 28.1. 4:3829.1. 0:24 9375
20 306 ne 27.1. 4:3128.1. 0:33 9375
10 307 so 26.1. 6:1827.1. 0:44 9375
16 314 pá 25.1. 15:1525.1. 23:18 9375
10 324 pá 25.1. 6:3225.1. 10:16 9375
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.