Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9375

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 12. 7. 2016

Výrobní číslo: 10313

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 231 408 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 307 čt 23.1. 5:5523.1. 9:01 9375
 9  332 st 22.1. 6:0122.1. 23:09 9375
 5  310 út 21.1. 11:2021.1. 19:22 9375*Z
 9  312 po 20.1. 4:5320.1. 21:30 9375
 9  313 ne 19.1. 5:1320.1. 0:19 9375
 9  315 so 18.1. 5:1319.1. 0:29 9375
 9  310 pá 17.1. 6:5117.1. 23:39 9375
 9  303 čt 16.1. 6:1916.1. 18:33 9375
12 310 st 15.1. 5:4115.1. 19:55 9375
 9  301 út 14.1. 4:1314.1. 18:28 9375
 9  316 po 13.1. 5:0914.1. 0:19 9375
 9  307 ne 12.1. 4:1312.1. 23:39 9375
12 303 so 11.1. 4:3712.1. 1:48 9375
 5  310 pá 10.1. 6:2510.1. 19:22 9375
 9  332 čt 9.1. 6:019.1. 23:09 9375
12 314 st 8.1. 4:379.1. 1:23 9375
 5  301 út 7.1. 5:117.1. 22:30 9375
20 310 po 6.1. 6:127.1. 0:53 9375
 9  312 ne 5.1. 4:536.1. 0:09 9375
 9  317 so 4.1. 5:335.1. 0:49 9375
 5  312 pá 3.1. 4:513.1. 20:39 9375
 9  317 čt 2.1. 5:362.1. 19:53 9375
12 309 st 1.1. 7:202.1. 1:03 9375
Rok 2019
20 302 út 31.12. 4:4631.12. 23:16 9375
 7  305 po 30.12. 14:2830.12. 23:07 9375
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9383

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.