Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9375

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Kaufland (od 2. 2. 2025 do současnosti)

Kaufland

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 12. 7. 2016

V provozu od: 12. 7. 2016

Výrobní číslo: 10313

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 472 610 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 312 dnes 6:2213.6. 21:12 9375
15 313 čt 12.6. 6:3212.6. 19:27 9375
20 307 st 11.6. 4:3711.6. 19:10 9375
 9  321 út 10.6. 6:1511.6. 0:01 9375
 5  311 po 9.6. 4:529.6. 20:40 9375
2+20 315 ne 8.6. 5:009.6. 0:08 9375
 9  309 so 7.6. 6:357.6. 23:51 9375
 9  306 pá 6.6. 5:176.6. 23:12 9375
16 306 čt 5.6. 14:595.6. 23:56 9375
10 307 st 4.6. 5:544.6. 22:47 9375
 7  312 út 3.6. 4:323.6. 20:26 9375
 9  306 po 2.6. 5:172.6. 23:12 9375
16 309 ne 1.6. 10:592.6. 0:16 9375
ZkJ 302 so 31.5. 7:0031.5. 18:00 9375
22 323 pá 30.5. 6:0330.5. 22:09 9375
10 319 čt 29.5. 4:4330.5. 0:47 9375
22 323 st 28.5. 6:0328.5. 22:09 9375
 7  312 út 27.5. 4:3227.5. 20:26 9375
15 304 po 26.5. 5:0826.5. 21:56 9375
 9  301 ne 25.5. 17:5426.5. 0:51 9375
7+10 331 so 24.5. 4:2224.5. 20:18 9375
 9  326 pá 23.5. 6:3324.5. 0:31 9375
 9  302 čt 22.5. 5:0722.5. 18:29 9375
 7  308 st 21.5. 6:0621.5. 22:33 9375
15 314 út 20.5. 15:5420.5. 21:27 9375


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.