Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9375

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 12. 7. 2016

Výrobní číslo: 10313

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 442 280 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  304 dnes 10:2525.1. 0:02 9375*Z1
18 703 dnes 6:5024.1. 8:20 9375*Z2
10 306 čt 23.1. 6:2523.1. 19:35 9375
15 301 st 22.1. 6:5222.1. 19:37 9375
 9  311 út 21.1. 6:3322.1. 0:52 9375
 7  308 po 20.1. 4:3220.1. 22:18 9375
16 308 ne 19.1. 10:4419.1. 23:56 9375
10 304 pá 17.1. 6:0517.1. 22:19 9375
 7  314 čt 16.1. 5:1116.1. 22:47 9375
 7  306 st 15.1. 6:1715.1. 22:04 9375
12 313 út 14.1. 4:4714.1. 20:22 9375
 9  301 po 13.1. 5:4713.1. 23:46 9375
22 315 ne 12.1. 8:2312.1. 23:36 9375
 9  302 pá 10.1. 5:5010.1. 23:52 9375
 5  301 čt 9.1. 4:469.1. 21:24 9375
16 301 st 8.1. 5:589.1. 0:16 9375
 9  304 út 7.1. 5:598.1. 0:02 9375
 4  305 po 6.1. 5:536.1. 21:16 9375
 9  313 so 4.1. 4:504.1. 21:46 9375
 9  301 pá 3.1. 6:274.1. 0:52 9375
20 309 čt 2.1. 16:312.1. 19:20 9375
 7  303 čt 2.1. 6:072.1. 9:33 9375
Rok 2024
12+94 351 út 31.12. 4:451.1. 8:00 9375
12 303 po 30.12. 15:1631.12. 0:49 9375
10 306 po 30.12. 6:0530.12. 9:43 9375
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9412
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9320

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.