Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9375

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 12. 7. 2016

Výrobní číslo: 10313

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 408 515 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 311 pá 19.7. 15:4119.7. 21:27 9375
15 311 pá 19.7. 6:0219.7. 9:38 9375
15 306 čt 18.7. 5:0818.7. 20:27 9375
 7  305 st 17.7. 4:3117.7. 22:23 9375
3+9 305 út 16.7. 8:1517.7. 0:11 9375*Z1
15 304 po 15.7. 16:1515.7. 21:56 9375*Z2
12 308 st 10.7. 5:4310.7. 19:39 9375
16 314 út 9.7. 15:279.7. 23:19 9375
15 311 út 9.7. 6:029.7. 9:38 9375
20 316 po 8.7. 16:119.7. 0:43 9375
3+9 307 ne 7.7. 4:408.7. 0:11 9375
3+9 304 so 6.7. 5:007.7. 0:51 9375
3+9 302 pá 5.7. 4:406.7. 0:11 9375
22 324 čt 4.7. 5:134.7. 20:45 9375
16 303 st 3.7. 6:313.7. 23:58 9375
16 313 út 2.7. 5:492.7. 23:16 9375
 5  304 pá 28.6. 16:1728.6. 19:44 9375*Z3
 7  313 pá 28.6. 6:4428.6. 10:22 9375
20 305 čt 27.6. 5:3028.6. 1:00 9375
Zvl 303 st 26.6. 20:0026.6. 22:00 9375
 9  313 út 25.6. 5:4425.6. 19:14 9375
15 304 po 24.6. 5:0824.6. 21:57 9375
16 303 so 22.6. 8:4423.6. 0:17 9375
15 312 pá 21.6. 6:2221.6. 21:12 9375
20 310 čt 20.6. 4:1620.6. 20:27 9375
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9387
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9395
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9416

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.