Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9375

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 12. 7. 2016

Výrobní číslo: 10313

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 425 240 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 312 dnes 9:309.10. 20:28 9375*Z1
 7  310 út 8.10. 6:278.10. 23:03 9375
10 310 po 7.10. 6:067.10. 20:20 9375
15 304 pá 4.10. 5:094.10. 21:56 9375
15 312 čt 3.10. 6:223.10. 21:12 9375
15 310 st 2.10. 6:022.10. 18:59 9375
16 305 út 1.10. 14:511.10. 19:31 9375
 4  310 út 1.10. 5:221.10. 10:19 9375
22 331 po 30.9. 5:4830.9. 19:55 9375
5+14 304 pá 27.9. 5:4327.9. 20:09 9375
3+9 309 čt 26.9. 6:1126.9. 22:01 9375
 4  302 st 25.9. 5:5725.9. 20:03 9375
16 315 út 24.9. 13:4524.9. 19:07 9375*Z2
5+14 303 út 24.9. 4:5224.9. 9:39 9375
12 309 po 23.9. 4:4624.9. 1:13 9375
20 304 ne 22.9. 4:1723.9. 0:59 9375
10 312 so 21.9. 9:1122.9. 0:47 9375
 7  314 pá 20.9. 15:0020.9. 20:49 9375*Z3
3+9 307 st 18.9. 5:4918.9. 19:22 9375
16 305 út 17.9. 5:3917.9. 20:14 9375
15 313 po 16.9. 5:5916.9. 19:53 9375
22 329 pá 13.9. 5:3213.9. 19:43 9375
5+14 308 čt 12.9. 14:5813.9. 0:35 9375
15 315 čt 12.9. 7:2612.9. 9:33 9375
 7  313 st 11.9. 14:2511.9. 20:34 9375
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9123
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8751+8151
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9412

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.