Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9375

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 12. 7. 2016

Výrobní číslo: 10313

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 119 858 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 321 st 25.4. 5:2725.4. 20:17 9375
16 318 út 24.4. 5:5324.4. 23:54 9375
16 325 po 23.4. 5:4224.4. 0:34 9375
 9  306 ne 22.4. 7:0022.4. 21:30 9375
15 303 so 21.4. 6:1421.4. 21:44 9375
12 314 pá 20.4. 3:5721.4. 1:24 9375
12 301 čt 19.4. 4:2220.4. 1:50 9375
 9  328 st 18.4. 5:4719.4. 0:59 9375
 9  301 út 17.4. 4:1317.4. 18:29 9375
 9  319 po 16.4. 5:1716.4. 21:59 9375
16 315 ne 15.4. 15:4515.4. 22:54 9375*Z
 9  310 pá 13.4. 6:5113.4. 23:39 9375
 9  318 st 11.4. 6:1011.4. 8:43 9375
 4  308 út 10.4. 14:0910.4. 19:39 9375
 4  308 út 10.4. 5:2910.4. 9:25 9375
 5  308 po 9.4. 6:259.4. 19:22 9375
15 309 ne 8.4. 13:598.4. 20:29 9375
20 304 so 7.4. 4:518.4. 0:52 9375
 9  307 pá 6.4. 4:336.4. 21:00 9375
16 314 čt 5.4. 14:516.4. 1:04 9375
 4  308 čt 5.4. 5:295.4. 9:25 9375
 4  308 st 4.4. 14:094.4. 19:39 9375
20 314 st 4.4. 4:474.4. 9:59 9375
16 325 út 3.4. 5:424.4. 0:34 9375
15 305 po 2.4. 12:592.4. 21:44 9375
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9389

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.