Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9374

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 6. 2016

Výrobní číslo: 10312

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 377 851 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  312 čt 23.3. 5:0623.3. 20:13 9374
 9  328 st 22.3. 4:4623.3. 0:43 9374
 9  324 út 21.3. 6:2622.3. 0:23 9374
 4  301 po 20.3. 14:5320.3. 18:50 9374
16 316 po 20.3. 6:3620.3. 9:23 9374
10 310 ne 19.3. 6:2320.3. 0:29 9374
 9  304 so 18.3. 6:3319.3. 0:23 9374
 9  334 pá 17.3. 6:1317.3. 23:24 9374
 7  306 čt 16.3. 14:4016.3. 19:17 9374
 9  335 čt 16.3. 7:1216.3. 9:46 9374
 7  306 st 15.3. 14:4015.3. 19:17 9374
 4  302 st 15.3. 5:3315.3. 9:31 9374
22 318 út 14.3. 4:3215.3. 0:51 9374
17 316 po 13.3. 5:2514.3. 0:30 9374
16 313 pá 10.3. 5:3710.3. 22:59 9374
22 301 čt 9.3. 4:4010.3. 1:01 9374
22 334 st 8.3. 9:359.3. 0:31 9374*Z1
16 313 út 7.3. 5:377.3. 22:59 9374
 7  310 po 6.3. 4:456.3. 21:54 9374
 9  306 ne 5.3. 7:086.3. 0:13 9374
 9  319 so 4.3. 8:524.3. 23:44 9374
 7  113 pá 3.3. 17:253.3. 19:01 9374*Z2
 7  306 pá 3.3. 6:433.3. 9:36 9374
10 307 čt 2.3. 5:002.3. 19:23 9374
 9  321 st 1.3. 6:132.3. 0:13 9374
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9386
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8088+8087

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.