Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9374

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 6. 2016

Výrobní číslo: 10312

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 221 382 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  317 ne 26.1. 10:0627.1. 0:49 9374
15 304 so 25.1. 6:4425.1. 20:59 9374
 9  312 pá 24.1. 4:5324.1. 21:30 9374
10 324 čt 23.1. 15:2624.1. 1:24 9374
10 324 st 15.1. 15:2616.1. 1:24 9374
16 318 út 14.1. 5:1015.1. 0:14 9374
20 312 po 13.1. 13:0013.1. 20:27 9374*Z
20 308 so 11.1. 5:3112.1. 0:53 9374
 9  307 pá 10.1. 4:3310.1. 21:00 9374
15 307 čt 9.1. 6:089.1. 21:14 9374
 7  307 st 8.1. 15:128.1. 21:56 9374
12 316 st 8.1. 4:548.1. 10:36 9374
 7  302 út 7.1. 4:417.1. 19:04 9374
 7  301 po 6.1. 4:226.1. 23:07 9374
10 307 ne 5.1. 4:586.1. 0:04 9374
12 307 so 4.1. 5:015.1. 0:43 9374
 9  306 pá 3.1. 4:533.1. 23:39 9374
 9  306 čt 2.1. 4:532.1. 23:39 9374
 9  315 st 1.1. 7:332.1. 0:29 9374
Rok 2019
 9  325 út 31.12. 4:1331.12. 22:29 9374
12 302 po 30.12. 4:2131.12. 1:23 9374
12 306 ne 29.12. 4:4130.12. 0:23 9374
15 305 pá 27.12. 5:5627.12. 21:14 9374
 9  310 čt 26.12. 4:3326.12. 21:30 9374
20 306 st 25.12. 6:5126.12. 0:33 9374
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9395

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.