Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9374

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 6. 2016

Výrobní číslo: 10312

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem továrníka Františka Ringhoffera

Najeto: cca 246 751 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 306 čt 16.7. 4:1817.7. 1:24 9374
 9  305 st 15.7. 4:3316.7. 0:29 9374
 9  310 út 14.7. 15:1115.7. 0:49 9374
10 317 út 14.7. 6:1714.7. 9:53 9374
 3  316 po 13.7. 14:3513.7. 20:28 9374
 3  302 po 13.7. 6:0613.7. 9:42 9374
 3  314 pá 10.7. 14:1510.7. 20:09 9374
 3  314 pá 10.7. 5:4610.7. 9:44 9374
 9  310 čt 9.7. 15:1110.7. 0:49 9374
sjMO 377 čt 9.7. 10:009.7. 11:00 9374
 9  323 st 8.7. 6:198.7. 20:38 9374
 3  316 pá 3.7. 14:353.7. 20:28 9374
16 316 pá 3.7. 5:103.7. 10:20 9374
10 306 čt 2.7. 4:183.7. 1:24 9374
16 308 st 1.7. 7:101.7. 23:53 9374
10 317 út 30.6. 6:1730.6. 9:53 9374
12 302 po 29.6. 4:5230.6. 0:55 9374
10 302 ne 28.6. 10:1629.6. 1:04 9374
 7  306 so 27.6. 4:4327.6. 21:23 9374
 9  322 pá 26.6. 4:5327.6. 0:39 9374
 3  302 čt 25.6. 5:0125.6. 23:40 9374
20 306 st 24.6. 4:3825.6. 0:45 9374
16 312 út 23.6. 6:2624.6. 0:13 9374
22 327 po 22.6. 5:3422.6. 20:04 9374
 9  308 pá 19.6. 6:0919.6. 23:50 9374


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.