Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9374

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 6. 2016

Výrobní číslo: 10312

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 359 086 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 309 út 6.12. 15:336.12. 17:56 9374
16 317 út 6.12. 7:006.12. 9:27 9374
22 336 po 5.12. 5:565.12. 19:38 9374
9+26 336 pá 2.12. 12:202.12. 20:33 9374*Z1
16 315 st 30.11. 16:2130.11. 18:44 9374
16 316 st 30.11. 6:3530.11. 9:03 9374
9+26 336 út 29.11. 6:4529.11. 20:33 9374
9+26 303 po 28.11. 15:0728.11. 20:25 9374
 4  306 po 28.11. 6:1028.11. 10:08 9374
 7  302 ne 27.11. 4:2627.11. 21:09 9374
 9  319 so 26.11. 8:5226.11. 23:44 9374
22 318 pá 25.11. 6:0425.11. 19:08 9374
 7  305 čt 24.11. 6:3224.11. 21:09 9374
15 311 st 23.11. 7:1023.11. 20:22 9374
 4  303 út 22.11. 15:0922.11. 19:08 9374
12+14 321 út 22.11. 5:4522.11. 9:04 9374
 7  314 po 21.11. 5:5821.11. 20:11 9374
 9  322 pá 18.11. 6:2519.11. 0:23 9374
 9  317 čt 17.11. 6:1417.11. 23:35 9374
15 308 st 16.11. 4:4816.11. 21:53 9374
20 301 út 15.11. 5:5515.11. 20:44 9374
 9  318 po 14.11. 15:0714.11. 19:32 9374
 4  301 po 14.11. 7:0614.11. 9:22 9374
 7  303 pá 11.11. 4:2611.11. 18:37 9374
16 303 čt 10.11. 5:5711.11. 0:19 9374
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9396

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.