Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9374

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 6. 2016

Výrobní číslo: 10312

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 169 482 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  325 út 19.2. 15:2119.2. 20:07 9374
 9  329 út 19.2. 4:4319.2. 9:19 9374
20 309 po 18.2. 4:1119.2. 0:33 9374
16 309 ne 17.2. 5:1018.2. 0:14 9374
12 308 so 16.2. 4:3917.2. 1:05 9374
 9  334 pá 15.2. 15:5715.2. 20:30 9374
16 321 pá 15.2. 6:3615.2. 9:41 9374
12 309 čt 14.2. 5:3115.2. 0:45 9374
 7  313 st 13.2. 4:2213.2. 18:44 9374
20 303 út 12.2. 5:1212.2. 21:40 9374*MU
 9  334 po 11.2. 15:5711.2. 20:30 9374
16 321 po 11.2. 6:3611.2. 9:41 9374
16 311 ne 10.2. 11:2011.2. 0:54 9374
 5  307 so 9.2. 4:479.2. 23:01 9374
20 315 pá 8.2. 4:529.2. 1:13 9374
 7  303 čt 7.2. 5:017.2. 23:08 9374
15 311 út 5.2. 6:425.2. 18:03 9374
 5  301 po 4.2. 5:184.2. 23:00 9374
15 311 pá 1.2. 6:421.2. 18:03 9374
 7  307 čt 31.1. 15:1231.1. 21:52 9374
16 318 čt 31.1. 5:1031.1. 7:55 9374*MU
10 324 st 30.1. 15:2631.1. 1:24 9374
 9  318 st 30.1. 6:1030.1. 8:43 9374
 9  310 út 29.1. 6:5129.1. 23:39 9374
 5  316 po 28.1. 5:1328.1. 22:30 9374
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.