Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9374

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 6. 2016

Výrobní číslo: 10312

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem továrníka Františka Ringhoffera

Najeto: cca 220 876 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  311 po 6.4. 5:027.4. 0:49 9374
 9  307 ne 5.4. 4:135.4. 23:39 9374
10 307 so 4.4. 4:385.4. 1:24 9374
 9  310 pá 3.4. 15:104.4. 0:39 9374
10 305 pá 3.4. 6:233.4. 9:55 9374
20 309 čt 2.4. 6:063.4. 0:45 9374
 9  315 st 1.4. 5:192.4. 0:59 9374
 9  312 út 31.3. 5:0931.3. 19:47 9374
 9  325 po 30.3. 6:2930.3. 23:50 9374
10 307 ne 29.3. 4:5829.3. 20:37 9374
 9  313 so 28.3. 4:5329.3. 0:19 9374
 9  311 pá 27.3. 5:0228.3. 0:49 9374
12 306 čt 26.3. 4:3726.3. 23:34 9374
20 309 st 25.3. 6:0626.3. 0:45 9374
 4  301 út 24.3. 6:2024.3. 9:17 9374
 9  325 po 23.3. 6:2923.3. 23:50 9374
10 306 ne 22.3. 4:3822.3. 23:06 9374
12 301 so 21.3. 4:5222.3. 1:20 9374
 9  303 pá 20.3. 6:1920.3. 18:33 9374
15 302 čt 19.3. 7:0619.3. 20:28 9374
25 302 st 18.3. 4:4918.3. 19:02 9374
 9  301 út 17.3. 4:1317.3. 18:28 9374
 9  328 po 16.3. 5:4717.3. 0:59 9374
20 314 čt 12.3. 4:4612.3. 9:59 9374
 9  312 st 11.3. 4:5311.3. 21:30 9374


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.