Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9374

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 6. 2016

Výrobní číslo: 10312

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 165 477 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 311 čt 29.11. 6:4229.11. 8:30 9374*MU
10 308 st 28.11. 6:4328.11. 20:15 9374
15 302 po 26.11. 7:0626.11. 20:29 9374
 5  305 ne 25.11. 4:2625.11. 22:27 9374
10 307 so 24.11. 6:0125.11. 0:44 9374
16 316 pá 23.11. 14:5924.11. 0:14 9374
32 316 pá 23.11. 6:2023.11. 8:43 9374
 7  302 st 21.11. 4:4121.11. 21:07 9374
 5  301 út 20.11. 5:1820.11. 23:00 9374
10 312 po 19.11. 7:0719.11. 20:43 9374
15 307 pá 16.11. 6:0816.11. 21:14 9374
 5  304 st 14.11. 5:4914.11. 21:09 9374
32 321 út 13.11. 6:3213.11. 21:37 9374
32 324 po 12.11. 16:1712.11. 22:59 9374
32 308 pá 9.11. 4:339.11. 19:47 9374
20 310 čt 8.11. 6:129.11. 0:52 9374
 9  324 st 7.11. 5:368.11. 0:39 9374
 6  310 út 6.11. 4:056.11. 21:23 9374
20 309 po 5.11. 17:306.11. 0:32 9374*Z
 9  329 po 5.11. 7:105.11. 9:19 9374*Z1
16 303 so 3.11. 5:304.11. 0:34 9374
 7  311 pá 2.11. 5:592.11. 22:31 9374
10 315 čt 1.11. 4:382.11. 0:24 9374
 6  315 st 31.10. 4:4231.10. 21:14 9374
 9  334 út 30.10. 15:5730.10. 20:30 9374
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9355
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8657+8658

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.