Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9374

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 6. 2016

Výrobní číslo: 10312

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 179 502 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 306 út 23.4. 5:5224.4. 0:54 9374
 5  312 st 17.4. 10:0017.4. 19:56 9374*Z
20 304 po 15.4. 6:2416.4. 0:43 9374
 7  302 pá 12.4. 4:4112.4. 21:01 9374
 7  302 čt 11.4. 4:4111.4. 21:01 9374
16 306 st 10.4. 5:5211.4. 0:54 9374
10 315 út 9.4. 4:3810.4. 0:24 9374
 5  304 po 8.4. 5:498.4. 21:09 9374
20 314 pá 5.4. 15:135.4. 20:42 9374
 9  318 pá 5.4. 6:105.4. 8:43 9374
16 314 čt 4.4. 15:154.4. 23:34 9374
15 305 čt 4.4. 5:564.4. 9:41 9374
 5  302 st 3.4. 14:503.4. 20:54 9374
 9  325 st 3.4. 6:273.4. 8:59 9374
10 318 út 2.4. 14:373.4. 0:44 9374
16 321 út 2.4. 6:362.4. 9:41 9374
10 322 po 1.4. 5:261.4. 22:06 9374
 7  306 ne 31.3. 4:2231.3. 23:07 9374
20 309 pá 29.3. 4:1130.3. 0:33 9374
 5  301 čt 28.3. 5:1828.3. 23:00 9374
10 312 st 27.3. 7:0727.3. 20:41 9374
10 322 út 26.3. 5:2626.3. 22:06 9374
 7  311 po 25.3. 9:3025.3. 22:31 9374*Z1
 7  306 ne 24.3. 4:2224.3. 23:07 9374
12 301 so 23.3. 5:2124.3. 1:25 9374
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9405
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9395

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.