Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9374

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 6. 2016

Výrobní číslo: 10312

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 406 429 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  312 pá 29.9. 5:3829.9. 20:02 9374
 5  312 st 27.9. 6:2627.9. 20:11 9374
12 304 út 26.9. 6:2327.9. 0:28 9374
30 313 po 25.9. 4:4325.9. 18:50 9374
 9  306 ne 24.9. 18:1024.9. 23:35 9374*Z1
 4  306 pá 22.9. 6:1622.9. 10:17 9374
 9  328 čt 21.9. 15:5022.9. 0:51 9374
 9  327 st 20.9. 4:4921.9. 0:41 9374
 9  321 út 19.9. 15:2220.9. 0:11 9374
15 313 út 19.9. 5:2419.9. 9:01 9374
30 324 po 18.9. 16:1618.9. 22:37 9374
30 320 po 18.9. 5:5518.9. 9:39 9374
10 308 pá 15.9. 5:4615.9. 19:42 9374
 7  308 čt 14.9. 5:1314.9. 19:21 9374
 7  311 st 13.9. 5:4413.9. 22:23 9374
 9  313 út 12.9. 16:3012.9. 23:44 9374*Z2
 1  804 út 12.9. 9:1012.9. 10:30 9374*Z3
 5  109 út 12.9. 7:5012.9. 8:30 9374*Z4
 7  319 po 11.9. 14:4511.9. 20:45 9374
10 313 po 11.9. 6:1911.9. 9:30 9374
 7  510 ne 10.9. 14:0510.9. 16:00 9374*Z5
20 309 pá 8.9. 4:148.9. 20:13 9374
10 301 čt 7.9. 15:208.9. 0:46 9374*Z6
20 309 st 6.9. 4:146.9. 20:13 9374
 9  327 út 5.9. 4:496.9. 0:41 9374
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9412
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9370
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8304+8305
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9076
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8276+8388
*Z6 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9345

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.