Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9374

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 6. 2016

Výrobní číslo: 10312

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem továrníka Františka Ringhoffera

Najeto: cca 262 471 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  308 út 29.9. 6:1229.9. 20:42 9374
15 307 po 28.9. 5:4128.9. 21:28 9374
10 301 ne 27.9. 9:3528.9. 0:44 9374
15 304 so 26.9. 6:2126.9. 20:43 9374
 4  301 pá 25.9. 15:2825.9. 18:54 9374
 3  318 pá 25.9. 5:4025.9. 9:25 9374
10 304 čt 24.9. 6:3225.9. 1:24 9374
16 305 st 23.9. 5:2723.9. 20:14 9374
10 309 út 22.9. 4:3623.9. 0:04 9374
16 305 po 21.9. 5:2721.9. 20:14 9374
10 302 ne 20.9. 10:1621.9. 1:04 9374
 9  317 pá 18.9. 4:4219.9. 0:30 9374
 9  323 čt 17.9. 5:0218.9. 1:00 9374
 9  322 st 16.9. 4:5317.9. 0:49 9374
22 311 út 15.9. 4:2815.9. 22:52 9374
17 320 po 14.9. 21:3014.9. 23:14 9374*Z
 3  306 pá 11.9. 6:0711.9. 19:42 9374
15 310 čt 10.9. 7:0610.9. 19:59 9374
15 310 st 9.9. 7:069.9. 19:59 9374
 3  306 út 8.9. 6:078.9. 19:42 9374
 9  331 po 7.9. 6:307.9. 8:34 9374
 5  306 ne 6.9. 4:416.9. 21:11 9374
15 307 so 5.9. 5:415.9. 21:28 9374
 7  304 pá 4.9. 5:534.9. 20:37 9374
 9  313 čt 3.9. 4:134.9. 0:09 9374
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9395

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.