Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9373

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Direct pojišťovna (od 19. 12. 2021 do 23. 3. 2024)

Direct pojišťovna

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 28. 6. 2016

Výrobní číslo: 10311

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 531 834 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  314 dnes 5:4721.11. 23:46 9373
16 305 st 20.11. 14:5120.11. 19:31 9373
 4  308 st 20.11. 5:2220.11. 9:58 9373
 7  312 út 19.11. 6:4019.11. 20:28 9373
15 313 po 18.11. 6:3118.11. 19:27 9373
 7  312 pá 15.11. 6:4015.11. 20:28 9373
 5  313 čt 14.11. 4:2614.11. 19:03 9373
16 307 st 13.11. 5:5914.11. 0:16 9373
 5  312 út 12.11. 4:5212.11. 20:52 9373
 4  309 po 11.11. 5:3311.11. 21:20 9373
22 312 ne 10.11. 10:0610.11. 22:39 9373
10 309 so 9.11. 8:2810.11. 0:27 9373
20 302 pá 8.11. 4:579.11. 0:40 9373
10 307 čt 7.11. 5:567.11. 22:47 9373
 4  310 st 6.11. 14:276.11. 19:28 9373
 7  319 st 6.11. 6:106.11. 9:42 9373
10 317 út 5.11. 4:226.11. 0:27 9373
12 309 po 4.11. 4:465.11. 1:09 9373
10 303 ne 3.11. 5:034.11. 0:27 9373
 9  309 so 2.11. 6:002.11. 23:52 9373
 9  327 pá 1.11. 15:412.11. 0:42 9373
15 309 pá 1.11. 6:581.11. 8:43 9373
20 302 čt 31.10. 4:571.11. 0:40 9373
10 307 st 30.10. 5:5630.10. 22:47 9373
 7  305 út 29.10. 5:4529.10. 19:23 9373


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.