Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9373

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Direct pojišťovna (od 19. 12. 2021 do současnosti)

Direct pojišťovna

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 28. 6. 2016

Výrobní číslo: 10311

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 451 299 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  319 dnes 14:462.10. 20:45 9373
5+16 306 dnes 4:502.10. 9:47 9373
35 308 ne 1.10. 10:032.10. 1:24 9373
10+15 313 so 30.9. 4:4730.9. 22:20 9373
15 309 pá 29.9. 5:0829.9. 21:50 9373
 9  306 čt 28.9. 6:1528.9. 23:35 9373
 9  309 st 27.9. 7:3927.9. 18:57 9373
30 314 út 26.9. 6:4926.9. 18:54 9373
 9  324 po 25.9. 4:3025.9. 19:56 9373
12+36 301 ne 24.9. 4:2525.9. 0:48 9373
20 309 so 23.9. 4:3424.9. 0:12 9373
12 305 pá 22.9. 15:1223.9. 0:48 9373
 4  302 pá 22.9. 5:4222.9. 9:37 9373
12 306 čt 21.9. 4:4022.9. 1:08 9373
 9  323 st 20.9. 6:2721.9. 0:21 9373
30 324 út 19.9. 16:1619.9. 22:37 9373
 9  314 út 19.9. 6:1119.9. 8:32 9373
 9  327 po 18.9. 4:4919.9. 0:41 9373
12 306 ne 17.9. 4:2517.9. 21:44 9373
20 302 so 16.9. 4:5417.9. 0:41 9373
 9  313 pá 15.9. 5:4915.9. 23:44 9373
12 306 čt 14.9. 4:4015.9. 1:08 9373
16 317 st 13.9. 14:5614.9. 0:16 9373
 4  303 st 13.9. 5:5113.9. 9:47 9373
20 309 út 12.9. 4:1412.9. 20:13 9373


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.