Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9373

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 28. 6. 2016

Výrobní číslo: 10311

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 232 984 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  302 ne 19.1. 10:3820.1. 1:09 9373
20 312 čt 16.1. 4:3116.1. 20:27 9373
 5  303 st 15.1. 5:1815.1. 23:00 9373
12 316 út 14.1. 15:0714.1. 21:05 9373
12 316 út 14.1. 4:5414.1. 10:36 9373
 5  314 po 13.1. 4:4213.1. 19:56 9373
12 307 ne 12.1. 5:0113.1. 0:43 9373
 9  317 so 11.1. 5:3312.1. 0:49 9373
20 310 pá 10.1. 6:1211.1. 0:53 9373
 9  326 čt 9.1. 6:1510.1. 0:49 9373*Z
16 307 st 8.1. 14:188.1. 22:23 9373
16 314 st 8.1. 7:028.1. 10:05 9373
10 322 út 7.1. 5:267.1. 22:06 9373
16 305 po 6.1. 5:436.1. 19:30 9373
 9  310 ne 5.1. 4:335.1. 21:30 9373
20 309 so 4.1. 6:465.1. 1:13 9373
20 307 pá 3.1. 14:003.1. 19:39 9373
 9  310 čt 2.1. 5:093.1. 0:11 9373
 9  313 st 1.1. 9:372.1. 0:19 9373
Rok 2019
 9  320 út 31.12. 15:2031.12. 22:15 9373
 9  320 út 31.12. 7:1531.12. 9:42 9373
16 308 pá 27.12. 5:5727.12. 18:30 9373
 9  319 čt 26.12. 5:3327.12. 0:59 9373
 9  302 st 25.12. 10:3826.12. 1:09 9373
15 304 út 24.12. 6:4424.12. 18:42 9373
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8659+8629

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.