Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9373

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Direct pojišťovna (od 19. 12. 2021 do současnosti)

Direct pojišťovna

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 28. 6. 2016

Výrobní číslo: 10311

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 409 948 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 301 dnes 5:0023.3. 20:42 9373
10 313 st 22.3. 4:2323.3. 0:49 9373
10 312 út 21.3. 6:3122.3. 0:29 9373
 9  335 po 20.3. 16:0320.3. 18:26 9373
22 305 po 20.3. 6:2720.3. 9:16 9373
 9  316 pá 17.3. 6:0417.3. 8:30 9373
22 330 čt 16.3. 5:4917.3. 0:41 9373
32 303 st 15.3. 5:0715.3. 20:53 9373
10 312 út 14.3. 6:3115.3. 0:29 9373
 9  332 pá 10.3. 16:0310.3. 18:21 9373
22 321 pá 10.3. 6:0210.3. 8:52 9373
16 315 čt 9.3. 16:219.3. 18:44 9373
16 316 čt 9.3. 6:369.3. 9:03 9373
 9  322 st 8.3. 15:238.3. 19:47 9373
22 305 st 8.3. 6:278.3. 9:16 9373
16 309 út 7.3. 15:337.3. 17:56 9373
22 305 út 7.3. 6:277.3. 9:16 9373
10 806 po 6.3. 14:206.3. 15:40 9373*Z1
16 316 po 6.3. 6:366.3. 9:03 9373
 9  302 ne 5.3. 6:375.3. 21:24 9373
22 314 so 4.3. 5:025.3. 0:19 9373
10 308 pá 3.3. 9:454.3. 0:09 9373*Z2
17 316 čt 2.3. 5:252.3. 16:30 9373*MU
 9  319 st 1.3. 6:051.3. 21:39 9373
10 317 út 28.2. 15:3428.2. 20:42 9373
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9449
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9382
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.