Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9373

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 28. 6. 2016

Výrobní číslo: 10311

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 156 199 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 319 po 10.12. 5:2711.12. 0:34 9373
10 312 ne 9.12. 9:4710.12. 1:04 9373
10 308 pá 7.12. 6:437.12. 20:15 9373
 4  308 čt 6.12. 14:096.12. 19:39 9373
10 324 čt 6.12. 6:326.12. 10:16 9373
20 314 st 5.12. 15:135.12. 20:42 9373
16 320 st 5.12. 6:155.12. 9:17 9373
10 318 út 4.12. 14:375.12. 0:44 9373
16 321 út 4.12. 6:364.12. 9:41 9373
 9  310 po 3.12. 16:093.12. 23:39 9373*Z
20 309 ne 2.12. 10:082.12. 20:00 9373*MU
15 304 so 1.12. 6:441.12. 20:59 9373
10 314 pá 30.11. 4:181.12. 0:04 9373
10 315 čt 29.11. 4:3830.11. 0:24 9373
 9  328 st 28.11. 5:4729.11. 0:59 9373
 9  319 út 27.11. 5:1727.11. 21:59 9373
10 324 po 26.11. 15:2627.11. 1:24 9373
16 321 po 26.11. 6:3626.11. 9:41 9373
 9  304 ne 25.11. 4:2326.11. 0:39 9373
 9  308 so 24.11. 4:1325.11. 0:19 9373
16 303 pá 23.11. 7:1224.11. 1:15 9373
 9  303 čt 22.11. 4:1323.11. 0:59 9373
20 303 st 21.11. 8:2522.11. 1:32 9373*Z1
 9  809 út 20.11. 12:0021.11. 0:46 9373*Z2
 9  307 po 19.11. 4:4319.11. 18:39 9373
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9401
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9343
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8307+8309

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.