Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9372

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 21. 6. 2016

Výrobní číslo: 10310

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 187 785 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 302 st 17.4. 7:0617.4. 20:29 9372
10 308 út 16.4. 6:4316.4. 20:15 9372
 5  302 po 15.4. 14:5015.4. 20:54 9372
16 307 po 15.4. 5:5515.4. 9:01 9372
10 319 čt 4.4. 4:575.4. 1:04 9372
10 319 st 3.4. 4:574.4. 1:04 9372
16 306 út 2.4. 5:523.4. 0:54 9372
 5  301 po 1.4. 5:181.4. 23:00 9372
20 309 ne 31.3. 10:081.4. 1:13 9372
16 306 pá 29.3. 5:5230.3. 0:54 9372
 5  308 čt 28.3. 6:2528.3. 19:22 9372
12 316 st 27.3. 15:0727.3. 21:05 9372
16 320 st 27.3. 6:1527.3. 9:17 9372
15 302 út 26.3. 7:0626.3. 20:29 9372
 4  308 po 25.3. 14:0925.3. 19:39 9372
 4  308 po 25.3. 5:2925.3. 9:25 9372
 5  302 pá 22.3. 14:5022.3. 20:54 9372
12 312 pá 22.3. 6:2622.3. 9:56 9372
10 308 čt 21.3. 6:4321.3. 20:15 9372
15 311 st 20.3. 6:4220.3. 18:03 9372
 7  307 út 19.3. 15:1219.3. 21:46 9372
16 321 út 19.3. 6:3619.3. 9:41 9372
 9  321 po 18.3. 15:0519.3. 0:29 9372*Z
16 319 po 18.3. 5:2718.3. 11:50 9372*MU
10 308 ne 17.3. 4:3818.3. 0:44 9372
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9356
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.