Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9372

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 21. 6. 2016

Výrobní číslo: 10310

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 211 995 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 312 pá 15.11. 4:3115.11. 20:27 9372
 9  332 čt 14.11. 6:0114.11. 23:09 9372
15 305 st 13.11. 14:5813.11. 18:51 9372
10 324 st 13.11. 6:3213.11. 10:16 9372
15 305 út 12.11. 14:5812.11. 18:51 9372
 4  308 út 12.11. 5:2912.11. 9:25 9372
 9  308 po 11.11. 6:3911.11. 18:53 9372
 5  306 ne 10.11. 4:4710.11. 22:46 9372
10 303 so 9.11. 4:5810.11. 0:04 9372
10 314 pá 8.11. 4:189.11. 0:04 9372
10 324 čt 7.11. 15:268.11. 1:24 9372
16 307 čt 7.11. 5:557.11. 9:01 9372
16 307 st 6.11. 14:186.11. 22:23 9372
10 324 st 6.11. 6:326.11. 10:16 9372
 5  314 út 5.11. 4:425.11. 19:56 9372
 9  328 po 4.11. 5:475.11. 0:59 9372
 9  302 ne 3.11. 10:384.11. 1:09 9372
 9  319 so 2.11. 8:003.11. 0:59 9372
 5  318 pá 1.11. 15:091.11. 19:03 9372
10 318 pá 1.11. 5:461.11. 9:26 9372
16 307 čt 31.10. 14:1831.10. 22:23 9372
16 307 čt 31.10. 5:5531.10. 9:01 9372
10 318 st 30.10. 14:3731.10. 0:44 9372
 7  307 st 30.10. 5:1630.10. 9:59 9372
 9  307 út 29.10. 6:4529.10. 21:00 9372*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8641+8704

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.