Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9372

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 21. 6. 2016

Výrobní číslo: 10310

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 226 905 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  303 st 29.1. 5:1829.1. 23:00 9372
 9  328 út 28.1. 5:4729.1. 0:59 9372
 9  332 po 27.1. 6:0127.1. 23:09 9372
 9  319 ne 26.1. 5:3327.1. 0:59 9372
 7  306 so 25.1. 4:2225.1. 23:07 9372
12 314 pá 24.1. 4:3725.1. 1:23 9372
 9  330 čt 23.1. 6:3024.1. 1:09 9372*Z
16 320 st 22.1. 16:0322.1. 18:37 9372
 9  316 ne 19.1. 7:4319.1. 16:55 9372*MU
 5  304 so 18.1. 4:0718.1. 22:27 9372
16 318 pá 17.1. 5:1018.1. 0:14 9372
 9  326 čt 16.1. 5:4017.1. 0:49 9372
20 314 st 15.1. 15:1315.1. 20:42 9372
 9  325 st 15.1. 6:2715.1. 8:59 9372
10 324 út 14.1. 15:2615.1. 1:24 9372
 5  304 út 14.1. 4:0714.1. 10:13 9372
10 322 po 13.1. 5:2613.1. 22:06 9372
12 306 ne 12.1. 4:4113.1. 0:23 9372
 9  315 so 11.1. 5:1312.1. 0:29 9372
 9  332 pá 10.1. 6:0110.1. 23:09 9372
 9  312 čt 9.1. 4:539.1. 21:30 9372
 9  332 st 8.1. 6:018.1. 23:09 9372
10 303 út 7.1. 6:067.1. 22:54 9372
 4  308 po 6.1. 14:096.1. 19:39 9372
12 316 po 6.1. 4:546.1. 10:36 9372
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9361
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.