Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9371

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Jedeme za kulturou (od 10. 6. 2020 do současnosti)

Jedeme za kulturou

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 14. 6. 2016

Výrobní číslo: 10309

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 321 280 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 312 pá 3.12. 15:404.12. 0:17 9371*Z1
 4  312 pá 3.12. 6:233.12. 10:05 9371
16 302 čt 2.12. 5:482.12. 18:58 9371
10 301 st 1.12. 7:151.12. 20:35 9371
 9  310 út 30.11. 7:3830.11. 18:57 9371
10 305 pá 15.10. 4:4315.10. 8:00 9371*MU*1
 5  304 čt 14.10. 14:2114.10. 21:38 9371
 4  306 čt 14.10. 6:1014.10. 10:08 9371
 5  304 st 13.10. 14:2113.10. 21:38 9371
 4  306 st 13.10. 6:1013.10. 10:08 9371
 4  303 út 12.10. 15:0912.10. 19:07 9371
 9  329 út 12.10. 6:5712.10. 9:15 9371
10 320 po 11.10. 4:2211.10. 20:05 9371
20 304 ne 10.10. 4:1310.10. 23:50 9371
10 305 so 9.10. 4:229.10. 22:46 9371
12 307 pá 8.10. 4:519.10. 1:10 9371
16 309 čt 7.10. 15:137.10. 23:57 9371
 4  306 čt 7.10. 6:107.10. 10:08 9371
20 308 st 6.10. 15:257.10. 0:40 9371
 4  307 st 6.10. 6:236.10. 8:42 9371
 4  301 út 5.10. 14:535.10. 18:52 9371
12 305 út 5.10. 6:275.10. 9:05 9371
16 302 po 4.10. 12:254.10. 18:58 9371*Z2
22 310 ne 3.10. 6:284.10. 0:23 9371
12 309 so 2.10. 4:422.10. 21:43 9371
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9433
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s dodávkou v Korunní ul. DC
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9440

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.