Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9371

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Botanická zahrada Praha (od 5. 7. 2022 do současnosti)

Botanická zahrada Praha

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Jedeme za kulturou (od 10. 6. 2020 do 4. 7. 2022)

Jedeme za kulturou

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 14. 6. 2016

Výrobní číslo: 10309

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 417 115 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 319 po 6.3. 5:327.3. 0:50 9371
12+17 310 ne 5.3. 9:155.3. 23:34 9371
12+17 305 so 4.3. 5:385.3. 0:49 9371
22 305 pá 3.3. 15:214.3. 1:11 9371
 9  318 pá 3.3. 6:223.3. 8:42 9371
17 319 čt 2.3. 5:323.3. 0:50 9371
17 319 st 1.3. 5:322.3. 0:50 9371
17 323 út 28.2. 5:5328.2. 20:19 9371
 4  306 po 27.2. 15:3227.2. 19:32 9371
 4  307 po 27.2. 6:2427.2. 8:42 9371
17 303 ne 26.2. 8:5926.2. 22:50 9371
17 304 so 25.2. 7:2825.2. 23:50 9371
17 316 pá 24.2. 5:2525.2. 0:30 9371
17 316 čt 23.2. 5:2524.2. 0:30 9371
17 316 st 22.2. 5:2523.2. 0:30 9371
17 319 út 21.2. 5:3222.2. 0:50 9371
17 319 po 20.2. 5:3221.2. 0:50 9371
12+17 314 ne 19.2. 4:5719.2. 21:53 9371
12+17 305 so 18.2. 5:3819.2. 0:49 9371
17 319 pá 17.2. 5:3218.2. 0:50 9371
17 319 čt 16.2. 5:3217.2. 0:50 9371
17 316 st 15.2. 5:2516.2. 0:30 9371
17 316 út 14.2. 5:2515.2. 0:30 9371
17 316 po 13.2. 5:2514.2. 0:30 9371
17 303 ne 12.2. 8:5912.2. 22:50 9371


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.