Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9371

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 14. 6. 2016

Výrobní číslo: 10309

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 202 268 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  306 po 18.11. 5:5318.11. 21:09 9371
20 304 ne 17.11. 4:1118.11. 0:10 9371
20 301 so 16.11. 4:1117.11. 1:33 9371
12 302 pá 15.11. 4:3916.11. 1:51 9371
20 303 čt 14.11. 5:1215.11. 1:33 9371
16 319 st 13.11. 5:2714.11. 0:34 9371
15 302 út 12.11. 7:0612.11. 20:29 9371
 9  303 po 11.11. 6:1911.11. 18:33 9371
16 309 ne 10.11. 5:1011.11. 0:14 9371
12 309 so 9.11. 6:2710.11. 1:03 9371
 7  307 pá 8.11. 15:128.11. 21:56 9371
10 318 pá 8.11. 5:468.11. 9:26 9371
20 310 čt 7.11. 6:128.11. 0:53 9371
 9  329 st 6.11. 15:376.11. 20:08 9371
16 320 st 6.11. 6:156.11. 9:17 9371
10 314 út 5.11. 4:186.11. 0:04 9371
10 324 po 4.11. 15:265.11. 1:24 9371
 4  308 po 4.11. 5:294.11. 9:25 9371
16 309 ne 3.11. 21:404.11. 0:14 9371*Z
10 318 pá 1.11. 14:372.11. 0:44 9371
 5  313 pá 1.11. 6:141.11. 10:02 9371
 9  325 čt 31.10. 15:2131.10. 20:07 9371
21 307 čt 31.10. 6:1131.10. 9:24 9371
10 303 st 30.10. 6:0630.10. 22:54 9371
 5  303 út 29.10. 4:0329.10. 19:22 9371
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9405

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.