Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9371

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 14. 6. 2016

Výrobní číslo: 10309

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 117 811 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 304 so 21.7. 4:2222.7. 0:02 9371
12 302 pá 20.7. 4:2221.7. 1:50 9371
15+16 328 čt 19.7. 7:0920.7. 0:03 9371
15+16 334 po 16.7. 14:4517.7. 1:03 9371
15+16 328 čt 12.7. 7:0913.7. 0:03 9371
16 318 pá 29.6. 5:5329.6. 23:54 9371
 9  329 čt 28.6. 15:3728.6. 20:08 9371
 5  302 čt 28.6. 4:0828.6. 10:13 9371
15 310 st 27.6. 7:4627.6. 18:27 9371
15 306 út 26.6. 15:5426.6. 17:55 9371
16 314 út 26.6. 6:2826.6. 9:01 9371
15 306 po 25.6. 15:5425.6. 17:55 9371
16 324 po 25.6. 6:2025.6. 8:53 9371
16 321 pá 22.6. 5:2722.6. 20:17 9371
 4  308 čt 21.6. 14:0921.6. 19:39 9371
20 314 čt 21.6. 4:4721.6. 9:59 9371
15 301 st 20.6. 6:4220.6. 19:31 9371
16 321 út 19.6. 5:2719.6. 20:17 9371
16 319 po 18.6. 15:1018.6. 17:10 9371*Z
 5  302 po 18.6. 4:0818.6. 10:13 9371
12 303 ne 17.6. 4:2018.6. 0:22 9371
20 308 so 16.6. 6:4617.6. 1:32 9371
16 313 pá 15.6. 5:1016.6. 0:04 9371
 9  328 čt 14.6. 5:4715.6. 0:59 9371
 5  312 st 13.6. 4:4213.6. 19:57 9371
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8633+8647

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.