Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9370

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 7. 6. 2016

Výrobní číslo: 10308

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 123 916 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  312 ne 22.7. 7:4023.7. 0:39 9370
 7  306 so 21.7. 4:3121.7. 21:17 9370
 9  325 pá 20.7. 4:1321.7. 0:59 9370
 9  326 čt 19.7. 6:1220.7. 1:09 9370
 9  305 st 18.7. 18:2518.7. 21:07 9370*Z
 9  315 út 17.7. 5:2118.7. 0:29 9370
 7  305 po 16.7. 14:2816.7. 19:12 9370*MU
 7  312 po 16.7. 5:1216.7. 10:10 9370
12 306 ne 15.7. 5:0215.7. 22:40 9370
15+16 330 so 14.7. 5:0615.7. 1:03 9370
 9  322 pá 13.7. 5:5113.7. 20:22 9370
15+16 330 čt 12.7. 5:4512.7. 22:27 9370
5+16 308 st 11.7. 4:3811.7. 21:09 9370
15+16 332 út 10.7. 4:2611.7. 0:23 9370
20 309 po 9.7. 5:4810.7. 0:32 9370
15+16 329 ne 8.7. 4:469.7. 0:43 9370
 9  302 so 7.7. 5:538.7. 1:09 9370
 9  319 pá 6.7. 8:007.7. 0:59 9370
15+16 330 čt 5.7. 5:066.7. 1:03 9370
15+16 338 st 4.7. 7:074.7. 22:27 9370
 7  305 ne 1.7. 12:021.7. 22:18 9370
5+16 302 so 30.6. 4:381.7. 0:13 9370
16 334 pá 29.6. 16:1129.6. 21:11 9370
12 312 pá 29.6. 6:2629.6. 9:56 9370
 4  308 čt 28.6. 14:0928.6. 19:39 9370
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9369
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.