Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9370

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 7. 6. 2016

Výrobní číslo: 10308

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 334 871 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12+14 317 dnes 4:515.12. 21:53 9370
20 305 pá 2.12. 4:322.12. 23:41 9370
16 302 čt 1.12. 5:481.12. 23:59 9370
9+15 325 st 30.11. 5:4430.11. 19:07 9370
9+15 321 út 29.11. 6:5229.11. 18:34 9370
10 309 po 28.11. 6:1728.11. 19:43 9370
 7  308 pá 25.11. 4:4525.11. 19:17 9370
 9  321 čt 24.11. 6:1325.11. 0:13 9370
15 312 st 23.11. 11:1023.11. 20:37 9370*Z1
 7  304 st 23.11. 5:2223.11. 9:57 9370
10 317 út 22.11. 15:4522.11. 23:09 9370
15 313 út 22.11. 5:3922.11. 9:09 9370
20 306 po 21.11. 4:4722.11. 0:01 9370
 9  308 ne 20.11. 9:5521.11. 0:23 9370
22 313 so 19.11. 7:3019.11. 22:38 9370
15 301 čt 17.11. 5:0817.11. 20:52 9370
10 311 st 16.11. 14:5517.11. 0:49 9370
 9  329 st 16.11. 6:5716.11. 9:14 9370
 7  314 út 15.11. 5:5815.11. 20:11 9370
20 301 po 14.11. 5:5514.11. 20:44 9370
 9  325 pá 11.11. 4:2811.11. 19:55 9370
 9  328 čt 10.11. 4:4611.11. 0:43 9370
 9  329 st 9.11. 15:5110.11. 0:53 9370
16 316 út 8.11. 16:298.11. 23:19 9370
 9  318 út 8.11. 6:218.11. 8:42 9370
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9383

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.