Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9370

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 7. 6. 2016

Výrobní číslo: 10308

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 197 292 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  306 st 21.8. 4:4021.8. 21:57 9370
17 322 út 20.8. 5:4921.8. 1:06 9370
 3  303 po 19.8. 13:4519.8. 19:51 9370
10 305 po 19.8. 6:3619.8. 10:16 9370
 7  307 so 17.8. 4:4317.8. 21:13 9370
16 315 pá 16.8. 6:5817.8. 0:34 9370
10 302 čt 15.8. 16:5815.8. 20:31 9370*Z
 5  306 út 13.8. 4:4013.8. 21:57 9370
12 304 po 12.8. 5:2913.8. 0:55 9370
10 307 ne 11.8. 4:5812.8. 0:04 9370
10 302 so 10.8. 4:3810.8. 23:24 9370
10+16 331 pá 9.8. 6:559.8. 23:56 9370
15 308 čt 4.7. 6:144.7. 18:56 9370
10 319 st 3.7. 4:144.7. 0:28 9370
 9  328 út 2.7. 6:243.7. 0:33 9370
20 311 po 1.7. 4:121.7. 22:30 9370
12 303 ne 30.6. 5:331.7. 1:50 9370
 9  312 so 29.6. 4:4930.6. 1:03 9370
16 318 pá 28.6. 5:1029.6. 0:14 9370
 5  304 čt 27.6. 5:4927.6. 21:09 9370
 9  328 st 26.6. 6:5127.6. 0:59 9370
 9  321 út 25.6. 5:5126.6. 0:29 9370
 9  304 po 24.6. 5:1724.6. 20:45 9370
 9  307 ne 23.6. 10:1624.6. 0:49 9370
20 304 pá 21.6. 6:0722.6. 0:53 9370
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9366

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.