Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9370

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 7. 6. 2016

Výrobní číslo: 10308

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 418 494 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  309 dnes 5:4517.6. 21:07 9370
 9  332 pá 14.6. 16:0114.6. 20:31 9370
16 304 pá 14.6. 6:2914.6. 8:55 9370
 4  309 čt 13.6. 13:3013.6. 21:07 9370*Z1
 9  803 čt 13.6. 11:3013.6. 12:50 9370*Z2
 9  332 st 12.6. 16:0112.6. 20:31 9370
 4  310 st 12.6. 5:1612.6. 7:30 9370*MU
 5  312 út 11.6. 4:5111.6. 20:51 9370
12 306 po 10.6. 4:4611.6. 0:34 9370
 9  317 ne 9.6. 9:5410.6. 0:42 9370
 7  314 pá 7.6. 4:297.6. 20:49 9370
 7  319 čt 6.6. 15:157.6. 0:44 9370
16 304 čt 6.6. 6:296.6. 8:55 9370
15 312 st 5.6. 5:085.6. 20:27 9370
20 310 út 4.6. 4:164.6. 20:27 9370
10 320 po 3.6. 7:254.6. 0:48 9370
16 302 pá 31.5. 5:4131.5. 19:07 9370
16 306 čt 30.5. 14:5930.5. 23:57 9370
 5  304 čt 30.5. 5:1430.5. 9:36 9370
20 311 st 29.5. 15:4029.5. 23:00 9370
 9  327 st 29.5. 7:0329.5. 9:25 9370
16 305 út 28.5. 14:5128.5. 19:31 9370
12 303 út 28.5. 6:0428.5. 9:34 9370
 5  304 po 27.5. 15:2227.5. 19:43 9370
 7  319 po 27.5. 6:0827.5. 9:42 9370
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9392
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9436
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.