Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9370

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 7. 6. 2016

Výrobní číslo: 10308

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 227 262 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 311 pá 24.1. 6:4224.1. 18:03 9370
16 305 čt 23.1. 5:4323.1. 19:30 9370
10 308 st 22.1. 6:4322.1. 20:15 9370
10 322 út 21.1. 5:2621.1. 22:06 9370
10 312 po 20.1. 7:0720.1. 20:41 9370
10 312 pá 17.1. 7:0717.1. 20:41 9370
10 324 čt 16.1. 6:3216.1. 7:30 9370*MU
16 307 st 15.1. 5:5515.1. 9:01 9370
10 303 út 14.1. 6:0614.1. 22:54 9370
 9  332 po 13.1. 6:0113.1. 23:09 9370
10 308 pá 10.1. 6:4310.1. 20:15 9370
 5  301 čt 9.1. 5:119.1. 22:30 9370
 9  303 st 8.1. 6:198.1. 18:33 9370
10 312 út 7.1. 7:077.1. 20:41 9370
 9  318 po 6.1. 14:536.1. 19:37 9370
 7  307 po 6.1. 5:166.1. 9:59 9370
 9  317 ne 5.1. 10:066.1. 0:49 9370
12 306 so 4.1. 4:415.1. 0:23 9370
 9  309 pá 3.1. 5:024.1. 0:09 9370
 9  302 čt 2.1. 4:332.1. 23:09 9370
 9  319 st 1.1. 8:032.1. 0:59 9370
Rok 2019
 7  312 út 31.12. 15:2431.12. 22:31 9370
20 313 po 30.12. 6:2230.12. 23:11 9370
 9  312 ne 29.12. 4:5330.12. 0:09 9370
 9  302 so 28.12. 5:5329.12. 1:09 9370
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.