Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9370

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 7. 6. 2016

Výrobní číslo: 10308

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 157 636 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 710 po 17.12. 6:3117.12. 10:03 9370
26 709 so 15.12. 4:2216.12. 1:01 9370
26 718 pá 14.12. 5:3115.12. 0:21 9370
22 711 čt 13.12. 4:2313.12. 22:02 9370
25 713 st 12.12. 4:2013.12. 1:43 9370
20 713 út 11.12. 6:1711.12. 23:24 9370
22 701 po 10.12. 5:4310.12. 20:32 9370
25 703 ne 9.12. 4:409.12. 23:18 9370
22 713 so 8.12. 6:479.12. 1:16 9370
22 709 pá 7.12. 3:448.12. 0:36 9370
22 701 čt 6.12. 5:436.12. 20:32 9370
25 712 st 5.12. 6:095.12. 22:58 9370
 8  706 út 4.12. 14:464.12. 23:39 9370
 1  704 út 4.12. 6:474.12. 9:46 9370
22 731 po 3.12. 6:363.12. 20:10 9370
26 706 ne 2.12. 6:333.12. 0:21 9370
20 702 so 1.12. 5:122.12. 0:24 9370
25 710 pá 30.11. 14:301.12. 1:03 9370
20 705 pá 30.11. 5:2530.11. 9:35 9370
22 726 čt 29.11. 5:5830.11. 0:56 9370
26 718 st 28.11. 5:3128.11. 12:30 9370*MU
22 711 út 27.11. 4:2327.11. 22:02 9370
26 704 po 26.11. 6:0627.11. 1:01 9370
20 711 pá 23.11. 5:4723.11. 18:31 9370
18 701 čt 22.11. 6:0322.11. 19:02 9370
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.