Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9370

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 7. 6. 2016

Výrobní číslo: 10308

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 263 906 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  316 pá 28.8. 7:0328.8. 9:26 9370
 7  309 čt 27.8. 5:4327.8. 22:25 9370
15 311 st 26.8. 15:3126.8. 21:13 9370
 3  302 st 26.8. 6:0626.8. 9:42 9370
 9  316 út 25.8. 15:4125.8. 20:05 9370
 9  316 út 25.8. 7:0325.8. 9:26 9370
 4  303 po 24.8. 4:1824.8. 20:22 9370
 9  314 ne 23.8. 9:4224.8. 0:29 9370
15 304 so 22.8. 6:2122.8. 20:43 9370
 4  317 pá 21.8. 5:1221.8. 19:38 9370
 9  314 čt 20.8. 5:1720.8. 19:56 9370
22 335 út 18.8. 5:0518.8. 17:55 9370*MU
 5  307 po 17.8. 4:4517.8. 21:26 9370
 4  305 ne 16.8. 4:5817.8. 0:33 9370
 3  304 so 15.8. 4:2716.8. 0:57 9370
 9  311 pá 14.8. 5:0215.8. 0:59 9370
17 309 čt 13.8. 5:1114.8. 0:34 9370
 5  307 st 12.8. 4:4112.8. 21:27 9370
 4  316 út 11.8. 4:5711.8. 21:24 9370
 4  316 po 10.8. 4:5710.8. 21:24 9370
 4  306 ne 9.8. 5:3010.8. 0:39 9370
 4  308 so 8.8. 7:509.8. 1:04 9370
 3  313 pá 7.8. 4:277.8. 20:00 9370
 7  303 čt 6.8. 4:436.8. 19:52 9370
20 309 st 5.8. 4:386.8. 0:45 9370
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.