Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9370

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 7. 6. 2016

Výrobní číslo: 10308

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 373 779 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 305 dnes 6:3621.9. 19:10 9370
 9  328 st 20.9. 15:5021.9. 0:51 9370
30 305 st 20.9. 5:2720.9. 8:50 9370
30 315 út 19.9. 15:1519.9. 23:57 9370
 4  302 út 19.9. 5:4219.9. 9:37 9370
 9  321 po 18.9. 15:2219.9. 0:11 9370
 9  309 pá 15.9. 7:3915.9. 18:57 9370
 9  306 čt 14.9. 5:2014.9. 18:47 9370
15 309 st 13.9. 5:0813.9. 21:50 9370
 9  313 út 12.9. 14:3012.9. 16:30 9370*Z1
20 305 pá 8.9. 15:248.9. 21:43 9370
12 305 pá 8.9. 6:358.9. 9:13 9370
16 311 čt 7.9. 5:457.9. 19:04 9370
10 320 st 6.9. 15:217.9. 0:26 9370
 9  321 st 6.9. 6:406.9. 9:00 9370
20 313 út 5.9. 4:475.9. 18:53 9370
12 304 po 4.9. 6:235.9. 0:28 9370
15 308 pá 1.9. 6:571.9. 8:42 9370
15 308 st 23.8. 15:1723.8. 20:50 9370
15 308 st 23.8. 6:5723.8. 8:42 9370
15 302 út 22.8. 5:0822.8. 19:41 9370
 7  313 po 21.8. 6:4321.8. 23:01 9370
 7  312 pá 18.8. 6:1518.8. 19:26 9370
 7  317 čt 17.8. 4:5317.8. 8:00 9370*MU
 9  313 st 16.8. 4:5016.8. 20:32 9370
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9399
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.