Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9369

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 1. 6. 2016

Výrobní číslo: 10307

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 187 694 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  318 čt 18.4. 14:5318.4. 19:37 9369
16 320 čt 18.4. 6:1518.4. 9:17 9369
 9  332 st 17.4. 6:0117.4. 23:09 9369
15 305 út 16.4. 14:5816.4. 18:51 9369
 9  334 út 16.4. 7:0916.4. 9:39 9369
10 308 so 13.4. 7:0714.4. 1:04 9369
 9  303 pá 12.4. 6:1912.4. 18:33 9369
 9  318 čt 11.4. 14:5311.4. 19:37 9369
 9  334 čt 11.4. 7:0911.4. 9:39 9369
 7  307 po 25.3. 5:1625.3. 9:59 9369
 5  308 pá 22.3. 6:2522.3. 19:22 9369
 9  303 čt 21.3. 6:1921.3. 18:33 9369
 9  334 st 20.3. 15:5720.3. 20:30 9369
 9  334 st 20.3. 7:0920.3. 9:39 9369
 9  319 út 19.3. 5:1719.3. 14:30 9369*MU
15 302 po 18.3. 7:0618.3. 20:29 9369
 9  329 pá 15.3. 15:3715.3. 20:08 9369
16 321 pá 15.3. 6:3615.3. 9:41 9369
16 319 čt 14.3. 5:2715.3. 0:34 9369
 5  302 st 13.3. 14:5013.3. 20:54 9369
 9  334 st 13.3. 7:0913.3. 9:39 9369
 9  310 út 12.3. 6:5112.3. 23:39 9369
 9  301 po 11.3. 4:1311.3. 18:28 9369
 9  317 ne 10.3. 20:0111.3. 0:49 9369
 9  318 pá 8.3. 14:538.3. 19:37 9369
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.