Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9369

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 1. 6. 2016

Výrobní číslo: 10307

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 356 679 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+15 333 dnes 4:371.12. 14:28 9369*MU*1
10 311 st 30.11. 15:041.12. 0:09 9369
 7  304 st 30.11. 5:2330.11. 9:57 9369
12+14 305 út 29.11. 15:1330.11. 0:31 9369
9+26 303 út 29.11. 6:1429.11. 9:11 9369
9+15 323 po 28.11. 5:2628.11. 19:58 9369
15 304 so 26.11. 5:2826.11. 21:37 9369
 7  304 pá 25.11. 14:2325.11. 20:54 9369
 4  306 pá 25.11. 6:1025.11. 10:08 9369
 7  304 čt 24.11. 14:2324.11. 20:54 9369
16 111 st 23.11. 7:4523.11. 8:55 9369*Z1
15 313 st 23.11. 5:3923.11. 7:30 9369*MU
10 805 út 22.11. 16:2022.11. 17:45 9369*Z2
15 807 út 22.11. 12:0022.11. 13:10 9369*Z3
 9  302 ne 20.11. 14:0020.11. 21:24 9369*Z4
 9  305 čt 17.11. 4:4717.11. 21:45 9369
20 306 st 16.11. 4:4717.11. 0:01 9369
12+14 317 út 15.11. 4:5115.11. 21:44 9369
 7  303 po 14.11. 4:2614.11. 18:37 9369
 9  308 ne 13.11. 9:5514.11. 0:23 9369
10 301 so 12.11. 4:4313.11. 0:49 9369
20 308 pá 11.11. 15:2512.11. 0:41 9369
20 308 čt 10.11. 15:2511.11. 0:41 9369
12+14 305 čt 10.11. 6:3810.11. 10:00 9369
 9  313 st 9.11. 10:109.11. 19:06 9369*Z5
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada podvozku v zast. Kavalírka DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9101
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8503+8502
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8552+8469
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9365
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9438

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.