Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9369

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Kyocera (od 25. 6. 2023 do současnosti)

Kyocera

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 1. 6. 2016

Výrobní číslo: 10307

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 407 373 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 320 dnes 16:0026.9. 0:07 9369
17 321 ne 24.9. 6:2425.9. 0:49 9369
12+36 301 so 23.9. 4:4524.9. 0:48 9369
12 302 pá 22.9. 4:4522.9. 21:45 9369
 9  325 čt 21.9. 6:3722.9. 0:31 9369
 7  308 st 20.9. 5:1320.9. 19:20 9369
12 304 út 19.9. 6:2320.9. 0:28 9369
12 305 po 18.9. 15:1219.9. 0:48 9369
30 315 po 18.9. 7:2118.9. 9:06 9369
 7  302 ne 17.9. 9:3217.9. 22:22 9369
 9  315 so 16.9. 5:1017.9. 0:21 9369
15 307 pá 15.9. 4:4815.9. 21:20 9369
16 317 čt 14.9. 14:5615.9. 0:16 9369
 9  328 čt 14.9. 6:5714.9. 9:16 9369
20 313 st 13.9. 4:4713.9. 18:53 9369
16 316 út 12.9. 14:4812.9. 23:56 9369
 4  305 út 12.9. 6:1012.9. 10:06 9369
 9  306 po 11.9. 5:2011.9. 18:47 9369
15 303 ne 10.9. 5:2810.9. 21:35 9369
20 301 so 9.9. 4:3410.9. 0:23 9369
10 320 pá 8.9. 15:219.9. 0:26 9369
16 315 pá 8.9. 6:138.9. 8:50 9369
 4  305 čt 7.9. 15:237.9. 19:12 9369
 9  328 čt 7.9. 6:577.9. 9:16 9369
 4  306 st 6.9. 15:306.9. 19:20 9369


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.