Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9368

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 5. 2016

Výrobní číslo: 10306

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 222 917 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  304 st 1.1. 6:071.1. 8:20 9368*MU*1
Rok 2019
12 304 út 31.12. 4:3931.12. 23:46 9368
12 311 po 30.12. 5:3731.12. 0:43 9368
 5  305 ne 29.12. 4:2629.12. 22:27 9368
10 303 so 28.12. 4:5829.12. 0:04 9368
10 304 pá 27.12. 4:3627.12. 23:44 9368
20 309 čt 26.12. 8:4727.12. 1:13 9368
 9  314 st 25.12. 7:2125.12. 21:59 9368
12 307 út 24.12. 5:0124.12. 17:47 9368
 9  315 po 23.12. 5:2124.12. 0:29 9368
10 312 ne 22.12. 9:4723.12. 1:04 9368
 9  318 pá 20.12. 14:5320.12. 19:36 9368
 5  304 pá 20.12. 4:0720.12. 10:14 9368
12 302 čt 19.12. 4:3920.12. 1:52 9368
20 309 st 18.12. 4:1119.12. 0:34 9368
 9  319 út 17.12. 5:1517.12. 21:58 9368
10 320 po 16.12. 5:0717.12. 1:26 9368
10 306 ne 15.12. 4:3615.12. 23:26 9368
10 307 so 14.12. 6:1615.12. 0:47 9368
 9  329 pá 13.12. 15:3713.12. 20:11 9368
16 307 pá 13.12. 5:5513.12. 9:02 9368
 9  334 čt 12.12. 7:1012.12. 9:40 9368
 7  307 st 11.12. 15:1211.12. 21:57 9368
20 314 st 11.12. 4:4611.12. 10:00 9368
 5  306 út 10.12. 5:5710.12. 21:10 9368
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = vykolejení na výhybce Jiráskovo náměstí do Myslíkovy

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.