Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9368

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 5. 2016

Výrobní číslo: 10306

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 249 772 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  302 pá 3.7. 14:214.7. 0:58 9368
 7  311 pá 3.7. 5:163.7. 9:32 9368
10 315 čt 2.7. 5:263.7. 0:04 9368
17 311 st 1.7. 5:341.7. 20:11 9368
 3  313 út 30.6. 4:2730.6. 20:00 9368
16 308 po 29.6. 7:1029.6. 23:53 9368
 3  306 pá 26.6. 6:0726.6. 19:42 9368
 9  326 čt 25.6. 5:1625.6. 19:56 9368
10 311 st 24.6. 4:5724.6. 20:41 9368
12 304 út 23.6. 4:3724.6. 0:55 9368
 9  319 po 22.6. 7:0223.6. 0:29 9368
 9  327 pá 19.6. 5:2120.6. 0:59 9368
10 305 čt 18.6. 6:5518.6. 22:36 9368
22 304 st 17.6. 5:2017.6. 23:39 9368
 9  302 út 16.6. 5:4216.6. 21:00 9368
 3  314 po 15.6. 4:5415.6. 20:32 9368
 9  324 pá 12.6. 5:0912.6. 17:15 9368*MU
22 304 čt 11.6. 5:2011.6. 23:39 9368
10 314 st 10.6. 5:2410.6. 21:11 9368
16 307 út 9.6. 6:069.6. 22:53 9368
 9  332 po 8.6. 6:338.6. 9:14 9368
 9  326 pá 5.6. 5:165.6. 19:56 9368
10 309 čt 4.6. 4:364.6. 23:24 9368
 5  302 st 3.6. 4:413.6. 21:56 9368
 9  328 út 2.6. 5:323.6. 1:09 9368
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.