Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9368

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 5. 2016

Výrobní číslo: 10306

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 113 194 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  301 st 18.4. 4:1318.4. 14:50 9368*MU
 5  302 út 17.4. 14:5018.4. 1:29 9368
12 312 út 17.4. 6:2617.4. 9:56 9368
 7  306 po 16.4. 4:2116.4. 18:44 9368
12 302 ne 15.4. 4:5716.4. 0:00 9368
 7  307 so 14.4. 6:2914.4. 21:17 9368
 9  324 pá 13.4. 5:3614.4. 0:39 9368
 5  301 čt 12.4. 5:1812.4. 20:40 9368
 5  301 st 11.4. 5:1811.4. 20:40 9368
16 318 út 10.4. 5:5310.4. 23:54 9368
15 301 po 9.4. 6:429.4. 19:31 9368
 9  313 ne 8.4. 5:139.4. 0:49 9368
16 302 so 7.4. 9:128.4. 0:34 9368
 5  302 pá 6.4. 14:506.4. 23:00 9368
16 314 pá 6.4. 6:286.4. 9:01 9368
 5  304 čt 5.4. 5:495.4. 21:09 9368
 9  315 st 4.4. 5:025.4. 0:09 9368
 9  310 út 3.4. 6:513.4. 23:39 9368
16 315 po 2.4. 4:582.4. 22:54 9368
16 313 ne 1.4. 4:182.4. 1:04 9368
16 304 so 31.3. 5:101.4. 1:24 9368
12 306 pá 30.3. 7:0031.3. 0:42 9368
 9  319 čt 29.3. 5:1729.3. 21:59 9368
16 309 st 28.3. 6:4828.3. 19:26 9368
16 313 út 27.3. 5:1028.3. 0:04 9368
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.