Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9368

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Máj – Heroes Park & Levels Prague (od 13. 7. 2024 do současnosti)

Máj – Heroes Park & Levels Prague

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 5. 2016

V provozu od: 11. 6. 2016

Výrobní číslo: 10306

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 508 337 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  325 pá 23.5. 4:2924.5. 0:21 9368
 7  319 čt 22.5. 15:1523.5. 0:26 9368
20 316 čt 22.5. 6:2422.5. 9:06 9368
 7  319 st 21.5. 15:1522.5. 0:24 9368
 9  326 st 21.5. 6:3321.5. 9:00 9368*MU
 4  306 út 20.5. 14:2720.5. 19:28 9368
 4  306 út 20.5. 5:3420.5. 10:28 9368
 4  301 po 19.5. 6:2619.5. 20:38 9368
 5  302 ne 18.5. 4:2618.5. 21:24 9368
10 309 so 17.5. 8:2818.5. 0:27 9368
10 319 čt 15.5. 4:4316.5. 1:02 9368
15 304 st 14.5. 5:0814.5. 21:56 9368
22 323 út 13.5. 6:0313.5. 22:09 9368
16 310 po 12.5. 4:5512.5. 19:48 9368
20 306 ne 11.5. 4:4911.5. 22:38 9368
16 303 so 10.5. 8:4411.5. 0:16 9368
 5  305 pá 9.5. 5:279.5. 21:02 9368
 9  313 čt 8.5. 4:508.5. 21:49 9368
 9  329 st 7.5. 4:508.5. 0:51 9368
 7  319 út 6.5. 15:157.5. 0:24 9368
 5  313 po 5.5. 4:275.5. 19:03 9368
20 301 ne 4.5. 4:175.5. 0:40 9368
 9  319 so 3.5. 7:544.5. 0:51 9368
 9  305 pá 2.5. 6:033.5. 0:11 9368
20 307 st 30.4. 4:3730.4. 19:10 9368
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.