Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9368

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 5. 2016

Výrobní číslo: 10306

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 149 599 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 303 po 15.10. 3:5715.10. 22:23 9368
30 309 ne 14.10. 4:5715.10. 1:13 9368
12+15 305 so 13.10. 4:3613.10. 22:24 9368
16 318 pá 12.10. 6:2713.10. 0:34 9368
30 308 čt 11.10. 4:5511.10. 20:16 9368
 5  311 st 10.10. 4:4211.10. 0:58 9368
30 304 út 9.10. 15:049.10. 21:28 9368
30 303 po 8.10. 3:578.10. 10:55 9368*MU
12+15 308 ne 7.10. 5:018.10. 1:08 9368
10 305 so 6.10. 5:387.10. 0:24 9368
 9  318 pá 5.10. 14:535.10. 19:37 9368
16 320 pá 5.10. 6:155.10. 9:17 9368
 9  310 čt 4.10. 6:514.10. 23:39 9368
 9  316 st 3.10. 5:094.10. 0:19 9368
16 314 út 2.10. 15:152.10. 23:34 9368
 9  318 út 2.10. 6:102.10. 8:43 9368
 4  308 po 1.10. 14:091.10. 19:39 9368
12 316 po 1.10. 4:551.10. 10:36 9368
10 318 čt 27.9. 14:3728.9. 0:44 9368
16 321 čt 27.9. 6:3627.9. 9:41 9368
 9  332 st 26.9. 6:0126.9. 23:09 9368
 9  310 út 25.9. 6:5125.9. 23:39 9368
16 305 po 24.9. 5:4324.9. 19:30 9368
20 310 pá 21.9. 6:1222.9. 0:52 9368
 9  329 čt 20.9. 15:3720.9. 20:08 9368
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.