Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9368

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 5. 2016

Výrobní číslo: 10306

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 384 542 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  320 dnes 6:1425.9. 19:41 9368
 9  312 pá 22.9. 5:4722.9. 19:10 9368
 9  309 čt 21.9. 7:3921.9. 18:57 9368
17 326 po 18.9. 6:3018.9. 21:31 9368
 9  320 pá 15.9. 6:1415.9. 19:41 9368
15 305 čt 14.9. 6:3614.9. 19:10 9368
 9  320 út 12.9. 6:1412.9. 8:25 9368*MU
 4  301 po 11.9. 14:5011.9. 18:40 9368
10 320 po 11.9. 7:1511.9. 10:29 9368
16 313 pá 8.9. 5:488.9. 12:30 9368*MU
 9  320 čt 7.9. 6:147.9. 19:41 9368
 9  306 st 6.9. 5:206.9. 18:47 9368
16 311 út 5.9. 5:455.9. 19:04 9368
 9  316 po 4.9. 5:534.9. 19:26 9368
16 305 ne 3.9. 5:163.9. 21:01 9368
 7  310 so 2.9. 5:332.9. 20:59 9368
 7  312 pá 1.9. 6:151.9. 19:26 9368
 7  312 čt 31.8. 6:1531.8. 19:26 9368
 9  301 st 30.8. 5:4630.8. 19:26 9368
 7  312 út 29.8. 6:1529.8. 19:26 9368
 9  319 so 26.8. 10:1027.8. 0:52 9368*Z1
10 301 pá 25.8. 4:4425.8. 20:13 9368
 9  308 čt 24.8. 17:2025.8. 0:22 9368*Z2
16 304 čt 24.8. 6:0024.8. 10:08 9368
10 215 st 23.8. 5:5123.8. 9:00 9368*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9415
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9376

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.