Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9368

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 5. 2016

Výrobní číslo: 10306

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 181 412 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  312 po 15.4. 4:4215.4. 19:56 9368
 9  801 so 13.4. 19:5013.4. 21:20 9368*Z
16 318 pá 12.4. 5:1013.4. 0:14 9368
10 312 čt 11.4. 7:0711.4. 20:41 9368
12 301 st 10.4. 4:2110.4. 23:40 9368
20 303 út 9.4. 5:1210.4. 1:33 9368
 9  312 po 8.4. 4:538.4. 21:30 9368
12 306 ne 7.4. 4:418.4. 0:23 9368
9+22 312 so 6.4. 4:137.4. 0:09 9368
12 302 pá 5.4. 4:396.4. 1:51 9368
10 324 čt 4.4. 15:265.4. 1:24 9368
 4  308 čt 4.4. 5:294.4. 9:25 9368
 7  110 st 3.4. 20:153.4. 21:00 9368*Z1
 9  310 ne 31.3. 4:1331.3. 21:30 9368
12 305 so 30.3. 4:2131.3. 0:20 9368
12 302 pá 29.3. 4:3930.3. 1:51 9368
10 319 čt 28.3. 4:5729.3. 1:04 9368
 9  308 st 27.3. 6:3927.3. 18:53 9368
 9  329 út 26.3. 15:3726.3. 20:08 9368
 9  329 út 26.3. 4:4326.3. 9:19 9368
 9  318 po 25.3. 14:5325.3. 19:37 9368
 9  334 po 25.3. 7:0925.3. 9:39 9368
12 309 ne 24.3. 7:4125.3. 1:03 9368
10 305 so 23.3. 5:3824.3. 0:24 9368
10 324 pá 22.3. 15:2623.3. 1:24 9368
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9436
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8316+8307

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.