Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9368

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Máj – Heroes Park & Levels Prague (od 13. 7. 2024 do současnosti)

Máj – Heroes Park & Levels Prague

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 5. 2016

Výrobní číslo: 10306

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 459 152 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  310 dnes 6:279.10. 23:03 9368
 9  327 út 8.10. 15:419.10. 0:42 9368
12 303 út 8.10. 6:048.10. 9:34 9368
 5  313 po 7.10. 4:267.10. 19:03 9368
10 312 ne 6.10. 10:316.10. 23:07 9368
 9  319 so 5.10. 7:546.10. 0:52 9368
 9  316 pá 4.10. 5:504.10. 23:52 9368
 4  309 čt 3.10. 5:533.10. 21:09 9368
15 313 st 2.10. 6:312.10. 19:27 9368
22 331 út 1.10. 5:481.10. 19:55 9368
 7  317 po 30.9. 4:4530.9. 20:44 9368
12 307 ne 29.9. 4:2730.9. 0:33 9368
 9  301 so 28.9. 5:3029.9. 0:12 9368
5+14 308 pá 27.9. 14:5828.9. 0:35 9368
5+14 303 pá 27.9. 4:5227.9. 9:39 9368
5+14 311 čt 26.9. 4:4426.9. 21:10 9368
 7  308 st 25.9. 6:0525.9. 22:32 9368
15 310 út 24.9. 5:4624.9. 19:23 9368
10 312 po 23.9. 6:2023.9. 20:28 9368
15 302 ne 22.9. 5:2922.9. 21:27 9368
10 305 so 21.9. 4:2221.9. 22:56 9368
 7  308 pá 20.9. 6:0520.9. 22:32 9368
20 310 čt 19.9. 4:1719.9. 20:27 9368
12 309 st 18.9. 4:4619.9. 1:13 9368
16 318 út 17.9. 4:5317.9. 22:00 9368


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.