Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9367

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 24. 5. 2016

Výrobní číslo: 10305

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 265 161 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 301 so 12.9. 4:3712.9. 10:45 9367*MU*1
16 304 pá 11.9. 5:1012.9. 0:53 9367
25 304 čt 10.9. 5:2810.9. 22:12 9367
 9  312 út 8.9. 18:458.9. 21:12 9367*Z
 3  316 pá 24.7. 14:3524.7. 20:28 9367
 4  302 po 13.7. 15:4213.7. 19:18 9367
 9  316 čt 9.7. 7:039.7. 9:26 9367
 4  301 st 8.7. 15:328.7. 19:08 9367
 4  301 st 8.7. 6:218.7. 9:57 9367
10 317 út 7.7. 14:518.7. 0:44 9367
 4  302 út 7.7. 6:307.7. 10:07 9367
 4  302 pá 3.7. 15:423.7. 19:18 9367
 3  302 pá 3.7. 6:063.7. 9:42 9367
12 308 čt 2.7. 5:562.7. 20:27 9367
10 315 st 1.7. 5:262.7. 0:04 9367
 5  306 út 30.6. 6:1530.6. 21:11 9367
 5  306 po 29.6. 6:1529.6. 21:11 9367
10 322 pá 26.6. 6:0526.6. 9:47 9367
 4  307 čt 25.6. 6:1125.6. 9:58 9367
 4  307 st 24.6. 6:1124.6. 9:58 9367
 5  301 út 23.6. 6:1423.6. 21:41 9367
10 314 po 22.6. 5:2422.6. 21:11 9367
10 311 ne 21.6. 5:5821.6. 21:36 9367
16 319 pá 19.6. 6:1319.6. 9:31 9367
12 309 čt 18.6. 5:1119.6. 1:20 9367
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9412 do 9367 na křižovatce Újezd
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8320+8227

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.