Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9367

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 24. 5. 2016

Výrobní číslo: 10305

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 101 636 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9 332 pá 19.1. 6:0119.1. 22:50 9367
9 316 po 15.1. 5:0916.1. 0:19 9367
9 310 ne 14.1. 4:5315.1. 0:31 9367
9 317 so 13.1. 5:3314.1. 0:49 9367
20 313 pá 12.1. 6:2313.1. 1:12 9367
7 311 čt 11.1. 7:1511.1. 21:02 9367
12 304 st 10.1. 4:3910.1. 21:05 9367
1+10 320 út 9.1. 14:589.1. 22:07 9367
5 309 út 9.1. 6:289.1. 10:10 9367
1+10 301 po 8.1. 7:308.1. 19:01 9367*Z
20 702 ne 7.1. 14:007.1. 15:00 9367*Z1
5 305 pá 5.1. 4:075.1. 21:40 9367
12 305 čt 4.1. 4:555.1. 1:49 9367
5 309 út 2.1. 13:573.1. 0:58 9367
16 313 út 2.1. 5:102.1. 10:10 9367
9 319 po 1.1. 13:131.1. 23:09 9367
Rok 2017
9+99 363 ne 31.12. 7:111.1. 6:26 9367
16 309 so 30.12. 5:3031.12. 0:54 9367
5 308 pá 29.12. 4:2729.12. 21:55 9367
10 312 čt 28.12. 6:0129.12. 1:24 9367
20 304 st 27.12. 4:5127.12. 21:42 9367
10 304 út 26.12. 4:1826.12. 23:24 9367
10 308 po 25.12. 15:0526.12. 0:46 9367
20 309 ne 24.12. 4:1224.12. 18:37 9367
9 313 so 23.12. 4:5324.12. 0:19 9367
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9403
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9396

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.