Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9367

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Smartwings (od 13. 11. 2022 do současnosti)

Smartwings

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
FIBA EuroBasket 2022 (od 31. 7. 2022 do 1. 10. 2022)

FIBA EuroBasket 2022

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Anketa „Nový hlas“ (od 22. 5. 2022 do 19. 6. 2022)

Anketa „Nový hlas“

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 24. 5. 2016

Výrobní číslo: 10305

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 379 686 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  302 dnes 14:582.10. 18:55 9367
 4  302 dnes 5:402.10. 9:37 9367
10+15 302 ne 1.10. 4:432.10. 0:25 9367
 9  314 so 30.9. 7:141.10. 0:11 9367
20 306 pá 29.9. 4:1429.9. 23:52 9367
12 309 čt 28.9. 8:0729.9. 1:08 9367
30 311 st 27.9. 6:0827.9. 21:45 9367
30 309 út 26.9. 4:2326.9. 18:34 9367
12 303 po 25.9. 4:2526.9. 0:23 9367
 9  318 ne 24.9. 7:4825.9. 0:41 9367
 9  332 pá 22.9. 16:0622.9. 22:54 9367
30 302 st 20.9. 6:2220.9. 9:15 9367*MU
15 312 út 19.9. 5:3919.9. 20:20 9367
20 301 po 18.9. 5:2919.9. 1:02 9367
 9  318 ne 17.9. 7:4818.9. 0:41 9367
12 302 so 16.9. 4:4516.9. 23:43 9367
 9  332 pá 15.9. 16:0615.9. 22:54 9367
 9  318 pá 15.9. 6:2415.9. 8:44 9367
10 315 čt 14.9. 6:4214.9. 20:32 9367
 4  306 st 13.9. 15:3013.9. 19:20 9367
 7  319 st 13.9. 5:5413.9. 9:25 9367
10 318 út 12.9. 4:4313.9. 0:06 9367
10 304 po 11.9. 5:2711.9. 22:00 9367
22 307 ne 10.9. 10:0210.9. 22:51 9367
 9  324 pá 8.9. 4:308.9. 19:56 9367
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.