Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9366

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Invia (od 29. 4. 2023 do současnosti)

Invia

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Klenoty Aurum - Tommy Hilfiger (od 1. 5. 2022 do 29. 4. 2023)

Klenoty Aurum - Tommy Hilfiger

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
AirBank (od 28. 4. 2019 do 8. 5. 2020)

AirBank

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 19. 5. 2016

Výrobní číslo: 10304

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 362 270 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 313 st 7.6. 4:157.6. 20:23 9366
16 304 út 6.6. 5:486.6. 23:57 9366
 9  324 po 5.6. 4:305.6. 19:56 9366
25 305 ne 4.6. 4:334.6. 21:02 9366
10 309 so 3.6. 8:274.6. 0:26 9366
 9  319 pá 2.6. 6:032.6. 21:39 9366
 9  307 čt 1.6. 5:141.6. 18:46 9366
16 316 st 31.5. 16:2931.5. 23:19 9366
 9  314 st 31.5. 6:0631.5. 8:30 9366
 7  312 út 30.5. 5:0631.5. 0:29 9366
 9  325 po 29.5. 4:2829.5. 19:55 9366
12 304 ne 28.5. 4:4229.5. 0:11 9366
20 307 so 27.5. 4:1227.5. 23:33 9366
 9  329 pá 26.5. 15:5127.5. 0:53 9366
10 311 pá 26.5. 6:5526.5. 9:39 9366
10 308 čt 25.5. 5:5925.5. 19:36 9366
15 304 st 24.5. 6:0724.5. 19:10 9366
10 301 út 23.5. 5:0023.5. 20:42 9366
 9  321 po 22.5. 6:1323.5. 0:13 9366
15 306 ne 21.5. 4:4821.5. 20:22 9366
20 307 so 20.5. 4:1220.5. 23:33 9366
12 308 pá 19.5. 4:2220.5. 1:11 9366
12 306 čt 18.5. 4:4219.5. 0:31 9366
 9  315 st 17.5. 5:4917.5. 23:53 9366
 4  306 út 16.5. 15:3216.5. 19:32 9366


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.