Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9366

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 19. 5. 2016

Výrobní číslo: 10304

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 112 470 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  317 pá 19.10. 6:1319.10. 20:37 9366
 7  313 čt 18.10. 4:2118.10. 18:44 9366
10 315 st 17.10. 4:3818.10. 0:24 9366
12+15 305 út 16.10. 4:3617.10. 1:08 9366
16 302 po 15.10. 4:5015.10. 22:04 9366
 5  304 pá 12.10. 5:5112.10. 21:09 9366
16 311 čt 11.10. 5:1611.10. 20:06 9366
30 316 st 10.10. 5:2211.10. 1:23 9366
10 322 út 9.10. 5:269.10. 22:14 9366
30 311 po 8.10. 6:038.10. 18:30 9366
15 311 pá 5.10. 6:425.10. 18:03 9366
 5  301 čt 4.10. 5:184.10. 20:40 9366
10 322 st 3.10. 5:263.10. 22:06 9366
 7  313 út 2.10. 4:212.10. 18:43 9366
 9  321 po 1.10. 21:502.10. 0:29 9366*Z
20 314 po 1.10. 15:131.10. 20:43 9366
16 321 po 1.10. 6:361.10. 10:01 9366
 7  307 čt 27.9. 15:1227.9. 21:52 9366
 9  325 čt 27.9. 6:2727.9. 8:59 9366
 7  302 st 26.9. 4:4126.9. 21:07 9366
 5  302 út 25.9. 5:3526.9. 0:40 9366
20 310 po 24.9. 6:1225.9. 0:52 9366
12 306 ne 23.9. 4:4224.9. 0:22 9366
10 302 so 22.9. 4:3822.9. 23:24 9366
16 314 pá 21.9. 15:1521.9. 23:18 9366
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9343

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.