Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9366

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
AirBank (od 28. 4. 2019 do 8. 5. 2020)

AirBank

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Aktuální vozovna: Vokovice (od 22.11.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 19. 5. 2016

Výrobní číslo: 10304

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 263 285 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  705 út 20.4. 4:2220.4. 21:23 9366
25 710 po 19.4. 4:2019.4. 22:44 9366
26 707 ne 18.4. 4:2418.4. 23:21 9366
25 702 so 17.4. 4:2017.4. 22:44 9366
 1  706 pá 16.4. 4:4216.4. 23:20 9366
 1  702 čt 15.4. 4:2915.4. 23:00 9366
25 710 st 14.4. 4:2014.4. 22:44 9366
26 702 út 13.4. 4:2413.4. 23:21 9366
 1  702 po 12.4. 4:2912.4. 23:00 9366
 1  704 ne 11.4. 4:4211.4. 23:20 9366
25 702 so 10.4. 4:2010.4. 22:44 9366
26 702 pá 9.4. 4:249.4. 23:21 9366
 1  705 čt 8.4. 4:228.4. 21:23 9366
 1  706 st 7.4. 4:427.4. 23:20 9366
25 704 út 6.4. 5:426.4. 21:40 9366
20 711 čt 1.4. 4:321.4. 20:02 9366
26 103 st 31.3. 12:3031.3. 14:00 9366*Z
 8  710 út 30.3. 5:2130.3. 22:19 9366
 1  704 po 29.3. 6:0329.3. 21:16 9366
26 701 so 27.3. 8:1527.3. 22:22 9366
25 710 pá 26.3. 4:2026.3. 20:26 9366
26 713 čt 25.3. 5:5225.3. 23:01 9366
18 707 st 24.3. 6:1724.3. 23:05 9366
 1  708 út 23.3. 11:3023.3. 20:00 9366*Z1
26 704 po 22.3. 4:4422.3. 21:08 9366
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8068+8072
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9392

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.