Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9366

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Klenoty Aurum - Tommy Hilfiger (od 1. 5. 2022 do současnosti)

Klenoty Aurum - Tommy Hilfiger

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
AirBank (od 28. 4. 2019 do 8. 5. 2020)

AirBank

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 19. 5. 2016

Výrobní číslo: 10304

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 322 415 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12+14 317 dnes 4:517.12. 21:53 9366
 9  317 út 6.12. 5:527.12. 0:03 9366
15 304 po 5.12. 6:095.12. 19:10 9366
15 307 ne 4.12. 5:084.12. 20:37 9366
12+14 306 so 3.12. 4:223.12. 23:51 9366
20 309 pá 2.12. 5:013.12. 1:01 9366
9+15 331 čt 1.12. 14:471.12. 23:46 9366
16 317 čt 1.12. 6:581.12. 9:27 9366
9+26 306 st 30.11. 5:4230.11. 8:39 9366
16 316 út 29.11. 16:2929.11. 23:19 9366
9+15 322 út 29.11. 4:5229.11. 8:53 9366
9+15 331 po 28.11. 14:4728.11. 23:46 9366
9+15 327 po 28.11. 7:0028.11. 9:41 9366
9+15 305 ne 27.11. 5:1727.11. 11:33 9366*MU
20 305 so 26.11. 4:5226.11. 23:03 9366
 9  301 pá 25.11. 7:0225.11. 23:04 9366
10 306 čt 24.11. 4:4324.11. 11:45 9366*MU
 9  324 st 23.11. 6:2624.11. 0:23 9366
15 306 út 22.11. 6:2922.11. 21:22 9366
10 301 ne 20.11. 4:2321.11. 0:49 9366
 9  304 so 19.11. 4:2820.11. 0:03 9366
 9  324 pá 18.11. 4:2819.11. 0:33 9366
10 302 čt 17.11. 4:4318.11. 0:49 9366
 9  315 st 16.11. 5:5016.11. 23:53 9366
 9  319 út 15.11. 6:0515.11. 21:39 9366
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.