Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9366

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Invia (od 29. 4. 2023 do současnosti)

Invia

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Klenoty Aurum - Tommy Hilfiger (od 1. 5. 2022 do 29. 4. 2023)

Klenoty Aurum - Tommy Hilfiger

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
AirBank (od 28. 4. 2019 do 8. 5. 2020)

AirBank

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 19. 5. 2016

Výrobní číslo: 10304

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 484 773 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 307 dnes 5:5922.11. 0:16 9366
10 312 st 20.11. 6:2020.11. 20:28 9366
 5  313 út 19.11. 4:2619.11. 19:03 9366
 9  330 po 18.11. 4:5019.11. 0:52 9366
12 308 ne 17.11. 4:4518.11. 0:49 9366
 9  318 so 16.11. 5:3017.11. 0:42 9366
20 305 pá 15.11. 5:3016.11. 0:58 9366
20 314 čt 14.11. 4:3714.11. 23:38 9366
 9  325 st 13.11. 4:2914.11. 0:22 9366
16 307 út 12.11. 5:5913.11. 0:16 9366
12 307 po 11.11. 4:2712.11. 0:49 9366
 9  314 ne 10.11. 7:1311.11. 0:22 9366
 9  306 so 9.11. 6:139.11. 23:36 9366
 5  313 pá 8.11. 4:268.11. 19:03 9366
12 303 čt 7.11. 15:048.11. 0:09 9366
 4  310 čt 7.11. 5:227.11. 10:19 9366
15 312 st 6.11. 6:226.11. 21:12 9366
 7  305 út 5.11. 5:455.11. 19:23 9366
15 314 po 4.11. 15:544.11. 21:27 9366
15 309 po 4.11. 6:584.11. 8:43 9366
 7  310 ne 3.11. 4:483.11. 22:32 9366
22 313 so 2.11. 7:452.11. 23:08 9366
 4  307 pá 1.11. 5:331.11. 20:49 9366
10 301 čt 31.10. 5:0231.10. 21:59 9366
20 302 st 30.10. 4:5731.10. 0:40 9366


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.