Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9366

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Klenoty Aurum - Tommy Hilfiger (od 1. 5. 2022 do současnosti)

Klenoty Aurum - Tommy Hilfiger

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
AirBank (od 28. 4. 2019 do 8. 5. 2020)

AirBank

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 19. 5. 2016

Výrobní číslo: 10304

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 291 650 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 302 dnes 6:1530.6. 19:05 9366
 9  313 st 29.6. 5:4729.6. 19:07 9366
 7  304 út 28.6. 5:3728.6. 21:11 9366
15 306 po 27.6. 6:5427.6. 21:19 9366
 9  308 ne 26.6. 9:5527.6. 0:22 9366
 9  317 so 25.6. 6:1525.6. 23:35 9366
 7  307 pá 24.6. 5:5424.6. 19:33 9366
 7  307 čt 23.6. 5:5423.6. 19:33 9366
 7  307 st 22.6. 5:5422.6. 19:33 9366
15 312 út 21.6. 6:0721.6. 18:29 9366
10 307 po 20.6. 6:4920.6. 18:54 9366
15 308 pá 17.6. 7:1017.6. 17:57 9366
15 312 čt 16.6. 6:0716.6. 18:29 9366
21 305 st 15.6. 14:4915.6. 19:22 9366
 4  302 út 14.6. 14:5914.6. 18:59 9366
16 307 út 14.6. 5:1614.6. 8:53 9366
21 301 po 13.6. 6:1113.6. 18:57 9366
 9  314 pá 10.6. 14:5110.6. 23:44 9366
15 313 pá 10.6. 5:3910.6. 9:09 9366
 4  307 čt 9.6. 15:399.6. 19:39 9366
 4  304 čt 9.6. 5:519.6. 9:51 9366
20 302 st 8.6. 4:128.6. 18:53 9366
12 301 út 7.6. 4:388.6. 0:51 9366
16 309 po 6.6. 15:136.6. 23:56 9366
 4  307 po 6.6. 6:236.6. 8:43 9366


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.