Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9366

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Invia (od 29. 4. 2023 do současnosti)

Invia

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Klenoty Aurum - Tommy Hilfiger (od 1. 5. 2022 do 29. 4. 2023)

Klenoty Aurum - Tommy Hilfiger

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
AirBank (od 28. 4. 2019 do 8. 5. 2020)

AirBank

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 19. 5. 2016

Výrobní číslo: 10304

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 418 953 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  313 dnes 6:4627.2. 10:23 9366
20 310 po 26.2. 4:1626.2. 20:27 9366
12 305 ne 25.2. 8:1926.2. 1:14 9366
 7  305 pá 23.2. 5:4623.2. 19:23 9366
20 310 čt 22.2. 4:1622.2. 20:27 9366
 9  316 st 21.2. 5:5021.2. 23:52 9366
 9  308 út 20.2. 7:2920.2. 18:54 9366
10 301 po 19.2. 5:0219.2. 10:37 9366*MU
 9  319 ne 18.2. 10:1619.2. 0:52 9366
 7  302 so 17.2. 6:4417.2. 22:04 9366
5+15 319 pá 16.2. 4:4216.2. 20:22 9366
12 305 čt 15.2. 4:2616.2. 0:34 9366
 9  310 st 14.2. 4:3015.2. 0:42 9366
5+15 321 út 13.2. 7:2114.2. 0:14 9366
16 306 po 12.2. 5:1712.2. 20:21 9366
5+15 302 ne 11.2. 4:4112.2. 0:14 9366
12 304 so 10.2. 5:0611.2. 0:54 9366
20 307 pá 9.2. 6:2210.2. 1:00 9366
5+15 307 čt 8.2. 5:018.2. 19:37 9366
20 302 st 7.2. 5:307.2. 21:55 9366*MU*1
20 312 út 6.2. 4:366.2. 20:36 9366
16 301 po 5.2. 6:006.2. 0:17 9366
9+26 322 ne 4.2. 4:424.2. 22:41 9366
16 302 so 3.2. 6:173.2. 23:57 9366
12 302 pá 2.2. 6:262.2. 19:25 9366
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Malostranském náměstí ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.