Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9366

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
AirBank (od 28. 4. 2019 do 8. 5. 2020)

AirBank

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 19. 5. 2016

Výrobní číslo: 10304

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 232 850 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 309 pá 25.9. 5:1126.9. 1:20 9366
 7  310 čt 24.9. 5:1724.9. 10:04 9366
 9  313 st 23.9. 4:1324.9. 0:09 9366
16 317 út 22.9. 16:2023.9. 0:33 9366
 9  331 pá 18.9. 6:3018.9. 8:34 9366
 9  312 čt 17.9. 6:2617.9. 21:12 9366
16 307 st 16.9. 6:0616.9. 22:53 9366
17 305 út 15.9. 6:0116.9. 0:44 9366
 9  324 po 14.9. 5:0914.9. 19:46 9366
15 304 so 12.9. 6:2112.9. 20:43 9366
22 302 pá 11.9. 6:1011.9. 21:43 9366
 4  308 čt 10.9. 6:2210.9. 10:06 9366
22 302 st 9.9. 6:109.9. 21:43 9366
25 304 út 8.9. 5:288.9. 22:12 9366
22 302 po 7.9. 6:107.9. 21:43 9366
15 313 pá 4.9. 5:364.9. 9:13 9366
 9  302 čt 3.9. 5:423.9. 21:09 9366
 5  302 st 2.9. 6:352.9. 22:27 9366*Z
22 302 út 1.9. 6:101.9. 21:43 9366
17 324 pá 28.8. 5:1928.8. 19:56 9366
15 304 čt 27.8. 6:5127.8. 19:59 9366
 9  325 út 25.8. 6:3125.8. 23:50 9366
 4  306 po 24.8. 7:0525.8. 0:13 9366
 4  303 pá 21.8. 4:1821.8. 20:22 9366
 9  307 čt 20.8. 4:4221.8. 0:39 9366
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9347

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.