Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9366

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 19. 5. 2016

Výrobní číslo: 10304

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 69 813 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
12 316 út 18.4. 6:2318.4. 9:56 9366*1
9 319 po 17.4. 13:1317.4. 23:09 9366
9 311 ne 16.4. 12:1316.4. 22:08 9366
9 314 so 15.4. 7:1115.4. 21:58 9366
20 304 pá 14.4. 4:5114.4. 22:13 9366
16 306 čt 13.4. 5:5314.4. 0:54 9366
12 302 st 12.4. 4:3912.4. 21:20 9366
7 307 út 11.4. 4:2112.4. 0:47 9366
10 306 po 10.4. 14:2711.4. 1:04 9366
9 334 po 10.4. 7:0910.4. 9:39 9366
5 312 pá 7.4. 4:447.4. 19:56 9366
9 321 čt 6.4. 5:207.4. 0:31 9366
9 324 st 5.4. 5:366.4. 0:39 9366
15 313 út 4.4. 6:414.4. 18:03 9366
12 302 po 3.4. 4:413.4. 21:20 9366
9 305 ne 2.4. 15:003.4. 0:01 9366*Z
9 310 pá 31.3. 6:5131.3. 23:39 9366
16+25 318 čt 30.3. 15:1330.3. 18:53 9366
9 329 čt 30.3. 4:4330.3. 9:19 9366
5 313 st 29.3. 4:5830.3. 0:58 9366
10 301 út 28.3. 7:0729.3. 0:04 9366
15 313 po 27.3. 6:4127.3. 18:03 9366
16+25 309 ne 26.3. 8:3026.3. 23:54 9366*Z1
9 334 pá 24.3. 15:5624.3. 20:38 9366
5 310 čt 23.3. 4:2724.3. 0:41 9366
*1 = Poškození sběrače a střešních komponent v podjezdu Plzeňka
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9370
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9391

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.