Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9365

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 5. 2016

Výrobní číslo: 10303

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 194 107 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 305 so 20.4. 5:3821.4. 0:24 9365
20 313 pá 19.4. 4:4120.4. 1:23 9365
 9  332 čt 18.4. 6:0118.4. 23:09 9365
 7  313 st 17.4. 4:2217.4. 18:44 9365
10 319 út 16.4. 4:5717.4. 1:04 9365
20 329 po 15.4. 4:1116.4. 0:03 9365
10 312 ne 14.4. 9:4715.4. 1:04 9365
 5  307 so 13.4. 4:4713.4. 23:01 9365
16 319 pá 12.4. 5:2713.4. 0:34 9365
10 318 čt 11.4. 14:3712.4. 0:44 9365
10 318 čt 11.4. 5:4611.4. 9:26 9365
 9  303 st 10.4. 6:1910.4. 18:33 9365
 9  301 út 9.4. 4:139.4. 18:28 9365
12 302 po 8.4. 4:399.4. 1:51 9365
12 309 ne 7.4. 7:418.4. 1:03 9365
20 305 so 6.4. 4:517.4. 0:33 9365
 9  330 pá 5.4. 5:516.4. 1:09 9365
 5  310 čt 4.4. 4:265.4. 0:40 9365
 9  319 st 3.4. 5:173.4. 21:59 9365
 5  301 út 2.4. 5:182.4. 23:00 9365
10 318 po 1.4. 14:372.4. 0:44 9365
 5  310 po 1.4. 4:261.4. 10:00 9365*MU*1
12 301 ne 31.3. 8:561.4. 1:23 9365
 5  308 pá 29.3. 6:2529.3. 19:22 9365
 9  329 st 27.3. 15:3727.3. 20:08 9365
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.