Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9365

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Benefit Plus Visa (od 8. 1. 2022 do současnosti)

Benefit Plus Visa

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 5. 2016

Výrobní číslo: 10303

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 431 808 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  307 dnes 6:2428.11. 8:42 9365
9+26 302 ne 27.11. 10:0828.11. 0:24 9365
 7  301 so 26.11. 4:2626.11. 20:54 9365
12+14 310 pá 25.11. 4:4226.11. 1:11 9365
10 304 čt 24.11. 6:5525.11. 0:09 9365
 9  313 st 23.11. 5:4723.11. 19:06 9365
 9  301 út 22.11. 7:0222.11. 23:04 9365
10 314 po 21.11. 6:0321.11. 18:09 9365
 9  302 ne 20.11. 6:3720.11. 14:00 9365*MU
 9  306 so 19.11. 7:1520.11. 0:13 9365
10 305 pá 18.11. 5:3018.11. 19:51 9365
20 306 čt 17.11. 4:1217.11. 23:30 9365
12+14 310 st 16.11. 4:4217.11. 1:11 9365
 9  326 út 15.11. 6:3416.11. 0:33 9365
20 302 po 14.11. 4:1214.11. 18:52 9365
12+14 301 ne 13.11. 5:2214.11. 1:11 9365
12+14 306 so 12.11. 4:2212.11. 23:51 9365
16 316 pá 11.11. 16:2911.11. 23:19 9365
16 315 pá 11.11. 6:2011.11. 8:47 9365
 9  326 čt 10.11. 6:3411.11. 0:33 9365
 9  332 st 9.11. 16:039.11. 18:21 9365
 9  318 st 9.11. 6:219.11. 8:42 9365
 9  329 út 8.11. 15:519.11. 0:53 9365
16 317 út 8.11. 7:008.11. 9:27 9365
15 313 po 7.11. 15:027.11. 18:29 9365
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.