Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9365

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Goldfingers (od 29. 1. 2023 do 10. 3. 2024)

Goldfingers

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Benefit Plus Visa (od 8. 1. 2022 do 28. 1. 2023)

Benefit Plus Visa

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 5. 2016

Výrobní číslo: 10303

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 517 316 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 312 so 17.2. 9:1117.2. 12:05 9365*MU*1
20 312 pá 16.2. 4:3616.2. 20:36 9365
12 312 čt 15.2. 5:4715.2. 23:14 9365
 9  319 st 14.2. 5:0714.2. 23:16 9365
12 311 út 13.2. 5:3413.2. 20:51 9365
20 312 po 12.2. 4:3612.2. 20:36 9365
16 308 ne 11.2. 10:4411.2. 23:57 9365
5+15 301 so 10.2. 5:0110.2. 21:48 9365
 9  302 pá 9.2. 5:509.2. 23:52 9365
5+15 320 čt 8.2. 7:118.2. 21:38 9365
 4  310 st 7.2. 5:497.2. 20:06 9365
16 313 út 6.2. 14:436.2. 19:29 9365
20 306 po 5.2. 6:106.2. 0:40 9365
 5  318 ne 4.2. 4:454.2. 22:14 9365
9+15 333 so 3.2. 5:264.2. 0:04 9365
 4  303 pá 2.2. 5:222.2. 20:36 9365
12 305 čt 1.2. 4:262.2. 0:34 9365
10 317 st 31.1. 5:011.2. 0:47 9365
10 317 út 30.1. 5:0131.1. 0:47 9365
 7  303 po 29.1. 6:0530.1. 0:47 9365
9+26 342 pá 26.1. 5:4826.1. 11:22 9365*MU
12 307 čt 25.1. 4:5326.1. 0:54 9365
 9  315 st 24.1. 4:5024.1. 20:31 9365
12 308 út 23.1. 5:5624.1. 1:14 9365
12 311 po 22.1. 5:3422.1. 20:51 9365
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s dodávkou před zast. Zborovská ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.