Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9365

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Benefit Plus Visa (od 8. 1. 2022 do současnosti)

Benefit Plus Visa

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 5. 2016

Výrobní číslo: 10303

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 397 188 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 304 pá 17.6. 5:4917.6. 18:37 9365
20 309 čt 16.6. 5:0117.6. 1:01 9365
 9  315 st 15.6. 5:5015.6. 23:52 9365
 7  307 út 14.6. 5:5414.6. 19:33 9365
10 310 po 13.6. 7:1513.6. 19:21 9365
21 301 pá 10.6. 6:1110.6. 18:57 9365
 7  312 čt 9.6. 15:039.6. 19:53 9365
 4  303 čt 9.6. 5:389.6. 9:38 9365
 4  303 st 8.6. 15:098.6. 19:07 9365
16 314 st 8.6. 5:168.6. 9:25 9365
 9  319 út 7.6. 5:567.6. 21:44 9365
10 301 po 6.6. 6:036.6. 20:21 9365
20 302 pá 3.6. 4:123.6. 18:53 9365
20 309 čt 2.6. 5:013.6. 1:01 9365
16 312 st 1.6. 7:202.6. 0:16 9365
15 308 út 31.5. 7:1031.5. 17:57 9365
15 308 po 30.5. 7:1030.5. 17:57 9365
 9  303 pá 27.5. 5:0727.5. 18:32 9365
10 304 čt 26.5. 4:2426.5. 23:15 9365
12 303 st 25.5. 4:4526.5. 1:10 9365
20 309 út 24.5. 5:0125.5. 1:00 9365
10 302 po 23.5. 6:0623.5. 22:55 9365
17 310 ne 22.5. 5:4723.5. 0:49 9365
12+17 320 so 21.5. 4:2422.5. 1:06 9365
 9  328 pá 20.5. 4:5021.5. 0:42 9365


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.