Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9365

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 5. 2016

Výrobní číslo: 10303

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 240 843 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  302 pá 3.4. 6:213.4. 21:27 9365
 9  318 čt 2.4. 5:332.4. 20:14 9365
 9  310 st 1.4. 15:102.4. 0:39 9365
 4  302 st 1.4. 6:321.4. 9:27 9365
 9  316 út 31.3. 15:4031.3. 21:45 9365*MU
 9  316 út 31.3. 6:4631.3. 9:27 9365
12 309 po 30.3. 4:5230.3. 22:54 9365
10 312 ne 29.3. 9:4729.3. 21:51 9365
15 304 pá 27.3. 5:3627.3. 22:41 9365
22 329 čt 26.3. 5:1727.3. 1:03 9365
17 316 ne 22.3. 7:2322.3. 22:22 9365
10+39 334 so 21.3. 4:1822.3. 0:04 9365
 9  316 pá 20.3. 21:5021.3. 0:19 9365*Z
17 328 čt 19.3. 15:3520.3. 0:53 9365*Z1
22 307 st 18.3. 6:1218.3. 18:50 9365
 9  316 út 17.3. 5:0918.3. 0:19 9365
 9  310 po 16.3. 6:5116.3. 23:39 9365
12 316 pá 13.3. 15:0713.3. 21:05 9365
 9  329 pá 13.3. 4:4313.3. 9:19 9365
 5  306 čt 12.3. 5:5712.3. 21:09 9365
 9  308 st 11.3. 6:3911.3. 18:53 9365
20 301 so 29.2. 4:1129.2. 14:05 9365*MU
12 311 pá 28.2. 5:4929.2. 0:43 9365
16 307 čt 27.2. 14:1827.2. 22:23 9365
 9  318 čt 27.2. 6:1027.2. 8:43 9365
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9434
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8452+8453

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.