Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9364

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 3. 5. 2016

Výrobní číslo: 10302

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 193 255 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 312 čt 21.2. 7:0721.2. 20:41 9364
 5  308 st 20.2. 6:2520.2. 16:40 9364*MU*1
 7  303 út 19.2. 5:0119.2. 23:08 9364
15 307 po 18.2. 6:0818.2. 21:14 9364
 4  308 pá 15.2. 14:0915.2. 19:39 9364
12 313 pá 15.2. 4:3915.2. 11:05 9364
10 322 čt 14.2. 5:2614.2. 22:06 9364
 5  312 st 13.2. 4:4213.2. 19:56 9364
20 315 út 12.2. 4:5213.2. 1:13 9364
10 314 po 11.2. 4:1812.2. 0:04 9364
16 310 ne 10.2. 5:3011.2. 0:34 9364
20 303 so 9.2. 4:3110.2. 0:10 9364
20 303 pá 8.2. 5:129.2. 1:33 9364
 7  302 čt 7.2. 4:417.2. 21:07 9364
10 324 st 6.2. 15:267.2. 1:24 9364
 7  307 st 6.2. 5:166.2. 9:59 9364
15 302 út 5.2. 7:065.2. 20:29 9364
15 302 po 4.2. 7:064.2. 20:29 9364
 9  334 út 29.1. 15:5729.1. 20:30 9364
20 314 út 29.1. 4:4629.1. 9:59 9364
20 310 po 28.1. 6:1229.1. 0:53 9364
16 310 ne 27.1. 5:3028.1. 0:34 9364
15 305 pá 25.1. 5:5625.1. 9:41 9364
10 318 st 23.1. 14:3724.1. 0:44 9364
 5  302 st 23.1. 4:0723.1. 10:13 9364
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Tedka videna na Zborovsky jako zatah na Pankrac poradi 408 .

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.