Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9364

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 3. 5. 2016

Výrobní číslo: 10302

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 211 465 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 319 út 4.6. 5:274.6. 10:50 9364*MU*1
 9  329 po 3.6. 15:373.6. 20:08 9364
 4  308 po 3.6. 5:293.6. 9:25 9364
20 314 pá 31.5. 15:1331.5. 20:42 9364
 9  318 pá 31.5. 6:1031.5. 8:43 9364
20 303 čt 30.5. 5:2231.5. 1:33 9364
12 316 st 29.5. 15:0729.5. 21:05 9364
12 312 st 29.5. 6:2629.5. 9:56 9364
 9  334 út 28.5. 15:5728.5. 20:30 9364
16 314 po 27.5. 15:1527.5. 23:34 9364
 9  325 po 27.5. 6:2727.5. 8:59 9364
15 302 pá 24.5. 7:0624.5. 20:29 9364
12+14 320 čt 23.5. 13:4824.5. 0:22 9364
 4  307 čt 23.5. 4:4423.5. 9:25 9364
12+14 312 st 22.5. 4:0322.5. 20:13 9364
10 322 út 21.5. 5:2621.5. 22:06 9364
 4  304 po 20.5. 6:0920.5. 20:34 9364
 7  305 ne 19.5. 7:0119.5. 21:54 9364
15 304 so 18.5. 6:4418.5. 20:59 9364
 4  306 pá 17.5. 13:3017.5. 20:44 9364
 9  334 pá 17.5. 7:0917.5. 9:39 9364
12 301 čt 16.5. 4:2116.5. 23:40 9364
10 322 st 15.5. 5:2615.5. 22:06 9364
12 316 út 14.5. 15:0714.5. 21:05 9364
16 320 út 14.5. 6:1514.5. 9:17 9364
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8230+8231 do 9364 před smyčkou Kotlářka

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.