Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9364

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 3. 5. 2016

Výrobní číslo: 10302

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 147 689 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+16 327 pá 20.7. 5:3020.7. 20:34 9364
15+16 330 čt 19.7. 5:4519.7. 22:27 9364
15+16 330 st 18.7. 5:4518.7. 22:27 9364
15+16 331 út 17.7. 5:5717.7. 22:41 9364
20 307 po 16.7. 14:0016.7. 19:39 9364
15+16 340 po 16.7. 6:1716.7. 9:40 9364
15+16 324 ne 15.7. 6:0315.7. 23:26 9364
15+16 326 so 14.7. 6:0314.7. 22:12 9364
15+16 338 pá 13.7. 7:0713.7. 22:27 9364
5+16 317 čt 12.7. 14:3712.7. 20:15 9364
 7  312 čt 12.7. 5:1212.7. 10:10 9364
12 302 st 11.7. 4:2212.7. 1:49 9364
20 311 út 10.7. 4:0611.7. 0:52 9364
15+16 337 po 9.7. 5:059.7. 23:48 9364
15+16 324 ne 8.7. 6:038.7. 23:26 9364
5+16 304 pá 6.7. 5:187.7. 0:53 9364
 9  316 so 16.6. 7:2116.6. 12:10 9364*MU*1
12 314 pá 15.6. 3:5716.6. 1:24 9364
 7  305 čt 14.6. 6:0914.6. 22:31 9364
 7  305 st 13.6. 6:0913.6. 22:31 9364
 9  307 út 12.6. 4:3312.6. 21:00 9364
 9  326 po 11.6. 5:4012.6. 0:49 9364
 9  312 so 9.6. 4:339.6. 16:30 9364*MU
 9  324 pá 8.6. 5:369.6. 0:39 9364
16 318 čt 7.6. 5:537.6. 23:54 9364
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os. vozidlem na Olšanské

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.