Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9364

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 3. 5. 2016

Výrobní číslo: 10302

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 175 574 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 318 út 23.10. 5:4623.10. 9:26 9364
15 305 po 22.10. 14:5822.10. 18:51 9364
12 316 po 22.10. 4:5522.10. 10:36 9364
12 301 ne 21.10. 8:5722.10. 1:22 9364
12 309 so 20.10. 6:2821.10. 1:02 9364
20 309 pá 19.10. 4:1220.10. 0:32 9364
 3  301 čt 18.10. 4:3419.10. 0:48 9364
10 314 st 17.10. 4:1818.10. 0:04 9364
16 306 út 16.10. 4:4816.10. 22:34 9364
10 319 po 15.10. 4:5716.10. 1:04 9364
30 303 ne 14.10. 4:2314.10. 21:50 9364
16 312 so 13.10. 7:1614.10. 1:14 9364
30 319 pá 12.10. 6:3512.10. 21:50 9364
 7  313 čt 11.10. 10:4511.10. 18:44 9364*Z
 7  307 čt 11.10. 5:1411.10. 9:59 9364
 5  308 st 10.10. 6:2811.10. 0:38 9364
10 314 út 9.10. 4:1810.10. 0:04 9364
16 306 po 8.10. 4:488.10. 22:34 9364
30 304 ne 7.10. 4:337.10. 21:58 9364
20 305 so 6.10. 4:517.10. 0:32 9364
 7  303 pá 5.10. 5:015.10. 23:08 9364
10 324 čt 4.10. 15:265.10. 1:24 9364
 9  318 čt 4.10. 6:104.10. 8:43 9364
10 315 st 3.10. 4:384.10. 0:24 9364
15 307 út 2.10. 6:082.10. 21:14 9364
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9361

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.