Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9364

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 3. 5. 2016

Výrobní číslo: 10302

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 345 181 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  305 dnes 5:4627.2. 19:23 9364
 7  308 po 26.2. 6:0426.2. 19:46 9364
 5  303 so 24.2. 4:4424.2. 22:33 9364
22 307 pá 23.2. 5:1323.2. 22:18 9364
10 320 čt 22.2. 7:2523.2. 0:47 9364
5+15 325 st 21.2. 13:5121.2. 19:47 9364*Z1
16 302 út 20.2. 5:4120.2. 19:07 9364
 9  324 po 19.2. 6:2519.2. 19:54 9364
 9  302 pá 16.2. 5:5016.2. 23:52 9364
12 311 čt 15.2. 5:3415.2. 20:51 9364
5+15 312 st 14.2. 5:5314.2. 23:55 9364
10 301 út 13.2. 5:2913.2. 21:49 9364
12 312 po 12.2. 5:4712.2. 23:14 9364
22 309 ne 11.2. 7:4311.2. 22:38 9364
20 306 so 10.2. 9:4310.2. 22:28 9364*Z2
5+15 314 pá 9.2. 6:129.2. 20:43 9364
 4  310 čt 8.2. 5:498.2. 20:06 9364
10 317 st 7.2. 5:028.2. 0:47 9364
16 314 út 6.2. 14:536.2. 23:57 9364
 7  308 čt 1.2. 13:301.2. 19:51 9364*Z3
16 314 čt 1.2. 6:591.2. 9:28 9364
 5  325 st 31.1. 4:2531.1. 20:03 9364
9+15 333 út 30.1. 5:3130.1. 23:30 9364
 4  310 po 29.1. 5:4929.1. 20:06 9364
9+26 338 pá 26.1. 4:4826.1. 20:09 9364
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9395
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9284
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9382

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.