Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9364

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 3. 5. 2016

Výrobní číslo: 10302

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 304 305 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 308 pá 26.5. 5:5926.5. 7:00 9364*MU
20 314 st 24.5. 5:5324.5. 20:59 9364
20 302 út 23.5. 4:1224.5. 0:01 9364
 9  324 po 22.5. 6:2623.5. 0:23 9364
17 311 ne 21.5. 17:4321.5. 21:20 9364*Z1
 4  306 pá 19.5. 15:3219.5. 19:32 9364
10 311 pá 19.5. 6:5519.5. 9:39 9364
12 310 čt 18.5. 4:3918.5. 13:35 9364*MU
20 314 st 17.5. 5:5317.5. 20:59 9364
12 307 út 16.5. 6:1617.5. 0:51 9364
 9  809 po 15.5. 11:3015.5. 13:15 9364*Z2
20 306 so 13.5. 15:4513.5. 22:27 9364*Z3
 9  313 pá 12.5. 5:4712.5. 19:06 9364
 7  304 čt 11.5. 4:2611.5. 21:09 9364
 9  328 st 10.5. 4:4611.5. 0:43 9364
16 302 út 9.5. 5:469.5. 23:59 9364
 9  314 st 3.5. 14:513.5. 16:30 9364*MU
 9  332 st 3.5. 7:233.5. 9:42 9364
10 313 út 2.5. 8:503.5. 0:49 9364*Z4
10 314 čt 27.4. 4:4327.4. 18:09 9364
12 301 st 26.4. 4:3827.4. 0:51 9364
10 313 út 25.4. 4:2326.4. 0:49 9364
 9  329 po 24.4. 15:5125.4. 0:53 9364
16 315 po 24.4. 6:2024.4. 8:47 9364
 7  308 ne 23.4. 10:0723.4. 20:39 9364
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9362
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9430
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9390
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9363

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.