Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9364

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 3. 5. 2016

Výrobní číslo: 10302

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 251 595 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+17 312 dnes 7:0125.6. 22:47 9364
15 313 pá 24.6. 15:1024.6. 20:19 9364
 4  303 pá 24.6. 5:3824.6. 9:38 9364
 9  301 čt 23.6. 7:0223.6. 23:04 9364
 9  307 st 22.6. 5:2122.6. 18:47 9364
10 308 út 21.6. 4:4422.6. 0:05 9364
 9  326 po 20.6. 6:3421.6. 0:32 9364
15 307 so 18.6. 8:2318.6. 20:34 9364
 9  318 pá 17.6. 15:0717.6. 19:33 9364
 4  304 pá 17.6. 5:5117.6. 9:51 9364
12 312 čt 16.6. 4:4216.6. 19:27 9364
20 309 st 15.6. 5:0116.6. 1:01 9364
16 313 út 14.6. 16:0114.6. 23:36 9364
20 308 út 14.6. 6:2114.6. 8:53 9364
15 308 po 13.6. 7:1013.6. 17:57 9364
 9  326 čt 9.6. 6:349.6. 22:15 9364*MU
16 312 st 8.6. 7:209.6. 0:16 9364
21 311 út 7.6. 15:377.6. 18:50 9364
16 314 út 7.6. 5:167.6. 9:25 9364
 9  313 po 6.6. 5:476.6. 19:27 9364
10 312 pá 3.6. 14:354.6. 0:25 9364
16 309 pá 3.6. 5:303.6. 9:41 9364
20 301 čt 2.6. 5:532.6. 20:42 9364
 7  301 st 1.6. 6:041.6. 20:13 9364
 9  310 út 31.5. 7:3831.5. 18:57 9364
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.