Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9363

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 28. 4. 2016

Výrobní číslo: 10301

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 220 280 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  313 st 19.6. 4:2219.6. 18:44 9363
 5  312 út 18.6. 4:4218.6. 19:56 9363
20 306 po 17.6. 4:3117.6. 20:14 9363
12 308 ne 16.6. 4:5117.6. 1:03 9363
15 307 pá 14.6. 6:0814.6. 21:14 9363
10 314 čt 13.6. 4:1814.6. 0:04 9363
12 303 st 12.6. 6:3413.6. 1:51 9363
10 318 po 10.6. 14:3711.6. 0:44 9363
10 324 po 10.6. 6:3010.6. 10:16 9363
2+99 361 so 8.6. 21:189.6. 4:22 9363
 5  313 pá 7.6. 4:567.6. 22:12 9363
 5  313 čt 6.6. 14:106.6. 22:28 9363*Z
10 303 st 5.6. 6:065.6. 22:54 9363
 9  301 út 4.6. 4:134.6. 18:28 9363
20 310 po 3.6. 6:124.6. 0:53 9363
 9  301 pá 31.5. 4:1331.5. 18:28 9363
12 302 čt 30.5. 4:3931.5. 1:51 9363
10 322 st 29.5. 5:2629.5. 22:06 9363
15 302 út 28.5. 7:0628.5. 20:29 9363
 4  306 po 27.5. 13:3027.5. 20:44 9363
10 324 po 27.5. 6:3227.5. 10:16 9363
 5  306 ne 26.5. 4:4726.5. 22:46 9363
 5  306 so 25.5. 4:2625.5. 22:46 9363
20 315 pá 24.5. 4:5225.5. 1:13 9363
10 314 čt 23.5. 4:1824.5. 0:04 9363
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8725+8727

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.