Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9363

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 28. 4. 2016

Výrobní číslo: 10301

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 270 576 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 319 po 21.9. 6:1521.9. 8:59 9363
11 408 ne 20.9. 4:2120.9. 11:45 9363*MU
16 343 so 19.9. 5:3020.9. 0:50 9363
10 301 pá 18.9. 6:0019.9. 1:04 9363
10 311 čt 17.9. 4:5718.9. 0:24 9363
10 311 st 16.9. 4:5717.9. 0:24 9363
22 309 út 15.9. 5:2015.9. 22:42 9363
 5  301 po 14.9. 6:1414.9. 21:47 9363
16 310 so 12.9. 8:3513.9. 0:53 9363
25 305 pá 11.9. 5:3112.9. 0:54 9363
17 303 čt 10.9. 5:3810.9. 21:44 9363
 9  304 út 8.9. 6:198.9. 20:28 9363
15 303 po 7.9. 5:567.9. 20:43 9363
10 308 čt 3.9. 4:183.9. 20:03 9363
 7  307 st 2.9. 4:432.9. 23:06 9363
20 306 út 1.9. 6:362.9. 1:05 9363
22 302 po 31.8. 6:1031.8. 21:43 9363
 7  307 ne 30.8. 4:4330.8. 21:15 9363
10 309 so 29.8. 4:5830.8. 0:04 9363
 9  301 pá 28.8. 4:1329.8. 0:09 9363
12 302 čt 27.8. 4:5628.8. 0:53 9363
22 337 st 26.8. 4:5926.8. 21:51 9363
20 309 út 25.8. 4:4326.8. 0:43 9363
17 307 po 24.8. 5:4425.8. 1:14 9363
20 306 ne 23.8. 9:0324.8. 0:43 9363
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.