Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9363

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 28. 4. 2016

Výrobní číslo: 10301

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 300 711 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  304 čt 25.2. 5:5225.2. 20:28 9363
 9  312 st 24.2. 4:1324.2. 21:12 9363
 9  310 út 23.2. 6:2023.2. 20:57 9363
 7  301 po 22.2. 4:4122.2. 20:15 9363
 9  328 pá 19.2. 5:3719.2. 23:09 9363
 9  324 čt 18.2. 5:0918.2. 19:46 9363
 9  321 st 17.2. 4:5317.2. 22:29 9363
 9  325 út 16.2. 5:1616.2. 22:49 9363
 9  308 po 15.2. 6:1115.2. 20:42 9363
 9  314 so 13.2. 7:1113.2. 21:59 9363
 4  305 pá 12.2. 16:0212.2. 19:57 9363
 4  302 pá 12.2. 5:5112.2. 9:44 9363
 9  323 čt 11.2. 5:0211.2. 22:39 9363
 9  321 st 10.2. 4:5310.2. 22:29 9363
 9  323 út 9.2. 5:029.2. 22:39 9363
 9  323 po 8.2. 5:028.2. 22:39 9363
 9  315 ne 7.2. 14:457.2. 22:09 9363*Z
20 303 so 6.2. 5:286.2. 22:49 9363
 9  325 pá 5.2. 5:165.2. 22:49 9363
 9  314 st 3.2. 6:363.2. 21:59 9363
 9  324 út 2.2. 5:092.2. 19:46 9363
 9  317 po 1.2. 4:331.2. 22:09 9363
 9  312 ne 31.1. 4:3331.1. 21:40 9363
 9  304 so 30.1. 8:3130.1. 23:09 9363
 9  326 pá 29.1. 5:2129.1. 19:56 9363
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9355

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.