Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9363

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Plakatov.cz (od 13. 11. 2022 do současnosti)

Plakatov.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Quantcom (od 29. 1. 2022 do 12. 11. 2022)

Quantcom

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 28. 4. 2016

Výrobní číslo: 10301

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 426 816 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 316 út 6.12. 16:296.12. 23:19 9363
16 309 út 6.12. 5:156.12. 9:43 9363
12+14 315 po 5.12. 4:385.12. 22:52 9363
12+14 307 ne 4.12. 4:415.12. 0:31 9363
22 308 so 3.12. 6:194.12. 0:08 9363
12+14 315 pá 2.12. 4:382.12. 22:52 9363
9+15 334 čt 1.12. 6:592.12. 0:26 9363
9+26 314 st 30.11. 5:5230.11. 19:18 9363
9+26 308 út 29.11. 7:0129.11. 18:42 9363
 7  303 po 28.11. 4:2628.11. 18:37 9363
9+15 315 ne 27.11. 10:3828.11. 0:26 9363
15 307 so 26.11. 8:2426.11. 20:37 9363
 7  303 pá 25.11. 4:2625.11. 18:37 9363
12+14 306 čt 24.11. 6:0225.11. 0:51 9363
 9  325 st 23.11. 4:2823.11. 19:55 9363
12+14 306 út 22.11. 6:0223.11. 0:51 9363
15 312 po 21.11. 5:2421.11. 20:37 9363
15 303 pá 18.11. 4:4818.11. 20:37 9363
 9  306 čt 17.11. 7:1518.11. 0:13 9363
16 316 st 16.11. 16:2916.11. 23:19 9363
10 313 út 15.11. 5:5315.11. 20:15 9363
 9  310 po 14.11. 7:3714.11. 18:56 9363
10 314 pá 11.11. 6:0311.11. 18:09 9363
15 310 čt 10.11. 5:0810.11. 20:08 9363
10 307 st 9.11. 5:1010.11. 0:29 9363


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.