Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9363

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Quantcom (od 29. 1. 2022 do současnosti)

Quantcom

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 28. 4. 2016

Výrobní číslo: 10301

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 392 016 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  302 dnes 6:3826.6. 21:18 9363
22 322 so 25.6. 6:4426.6. 0:27 9363
12 315 pá 24.6. 15:1225.6. 0:31 9363
 4  301 pá 24.6. 7:0424.6. 9:21 9363
15 306 čt 23.6. 6:5423.6. 21:19 9363
 9  326 st 22.6. 6:3423.6. 0:32 9363
21 310 út 21.6. 5:5921.6. 18:41 9363
12 303 po 20.6. 4:5121.6. 1:11 9363
16 308 ne 19.6. 13:0020.6. 0:16 9363
 9  313 pá 17.6. 5:4717.6. 19:07 9363
20 301 čt 16.6. 5:5316.6. 20:42 9363
 4  306 st 15.6. 15:3315.6. 19:32 9363
 4  301 st 15.6. 7:0415.6. 9:21 9363
21 310 út 14.6. 5:5914.6. 18:41 9363
 9  315 po 13.6. 5:5013.6. 23:52 9363
 9  306 ne 12.6. 7:0813.6. 0:12 9363
20 301 so 11.6. 4:3212.6. 0:41 9363
12 315 pá 10.6. 15:1211.6. 0:31 9363
 7  312 pá 10.6. 5:2210.6. 10:06 9363
 4  305 čt 9.6. 15:229.6. 19:22 9363
 9  318 čt 9.6. 6:229.6. 8:43 9363
 9  318 st 8.6. 15:078.6. 19:33 9363
 7  312 st 8.6. 5:228.6. 10:06 9363
 9  322 út 7.6. 15:237.6. 19:47 9363
 4  306 út 7.6. 6:107.6. 10:08 9363


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.