Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9363

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Lancôme (od 7. 5. 2023 do 27. 4. 2024)

Lancôme

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Plakatov.cz (od 13. 11. 2022 do 6. 5. 2023)

Plakatov.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Quantcom (od 29. 1. 2022 do 12. 11. 2022)

Quantcom

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 28. 4. 2016

Výrobní číslo: 10301

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 501 241 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+14 307 dnes 6:2324.7. 20:09 9363
22 324 út 23.7. 5:1323.7. 20:45 9363
22 302 po 22.7. 5:3322.7. 22:46 9363
15 301 ne 21.7. 5:0921.7. 21:12 9363
15 304 so 20.7. 6:0920.7. 21:56 9363
15 303 pá 19.7. 4:4819.7. 19:48 9363
16 313 čt 18.7. 5:4918.7. 23:16 9363
5+14 314 st 17.7. 15:0717.7. 21:18 9363
 6  306 st 17.7. 6:1617.7. 10:11 9363
3+9 303 út 16.7. 5:3216.7. 19:41 9363
15 309 po 15.7. 5:2815.7. 21:12 9363
22 315 ne 14.7. 20:1014.7. 23:36 9363*Z1
5+14 306 so 13.7. 4:3513.7. 21:10 9363
 6  307 pá 12.7. 4:5813.7. 0:23 9363
15 309 čt 11.7. 5:2811.7. 21:12 9363
 7  314 st 10.7. 6:1710.7. 20:57 9363
20 301 út 9.7. 4:5410.7. 1:03 9363
 7  311 po 8.7. 5:478.7. 23:03 9363
5+14 309 pá 5.7. 4:355.7. 21:27 9363
12 316 čt 4.7. 4:475.7. 0:20 9363
16 314 st 3.7. 15:273.7. 23:19 9363
5+14 316 st 3.7. 6:323.7. 10:24 9363
20 311 út 2.7. 15:212.7. 20:53 9363
15 311 út 2.7. 6:022.7. 9:38 9363
20 316 po 1.7. 16:112.7. 0:43 9363
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9341

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.