Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9363

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 28. 4. 2016

Výrobní číslo: 10301

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 240 785 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 312 po 18.11. 7:0718.11. 20:41 9363
16 302 ne 17.11. 5:1018.11. 0:14 9363
 5  304 so 16.11. 4:0716.11. 22:27 9363
12 312 pá 15.11. 14:3516.11. 1:03 9363
 9  334 pá 15.11. 7:0915.11. 9:39 9363
sjMO 331 st 13.11. 15:0013.11. 16:00 9363
20 314 st 13.11. 4:4613.11. 9:59 9363
 4  308 út 12.11. 14:0912.11. 19:39 9363
12 312 út 5.11. 6:265.11. 9:56 9363
16 318 po 4.11. 5:104.11. 18:15 9363*MU
 9  315 ne 3.11. 7:334.11. 0:29 9363
 9  302 so 2.11. 5:533.11. 1:09 9363
12 301 pá 1.11. 4:502.11. 0:27 9363
 5  307 čt 31.10. 6:4031.10. 23:30 9363
 9  303 st 30.10. 6:1930.10. 18:33 9363
 5  315 út 29.10. 5:1529.10. 21:09 9363
20 310 so 26.10. 7:5826.10. 21:57 9363
 9  315 pá 25.10. 5:0226.10. 0:09 9363
10 315 čt 24.10. 4:3625.10. 0:24 9363
10 318 st 23.10. 14:3724.10. 0:44 9363
10 324 st 23.10. 6:3223.10. 10:16 9363
 9  315 út 22.10. 5:0223.10. 0:09 9363
 9  324 po 21.10. 5:3622.10. 0:39 9363
20 310 ne 20.10. 10:2820.10. 21:57 9363
10 308 pá 18.10. 6:4318.10. 20:15 9363
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.