Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9363

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 28. 4. 2016

Výrobní číslo: 10301

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 356 421 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 304 dnes 5:284.12. 21:34 9363
 5  308 pá 3.12. 14:503.12. 20:05 9363
 4  306 pá 3.12. 5:333.12. 9:06 9363
 9  322 čt 2.12. 15:232.12. 19:47 9363
 4  307 čt 2.12. 7:042.12. 9:14 9363
16 309 st 1.12. 15:131.12. 23:57 9363
 4  308 st 1.12. 5:381.12. 9:22 9363
 9  326 út 30.11. 21:301.12. 0:32 9363*Z1
15 313 út 30.11. 15:1030.11. 20:19 9363
16 314 út 30.11. 5:1530.11. 9:25 9363
16 312 po 29.11. 7:2030.11. 0:17 9363
20 302 pá 26.11. 4:1326.11. 18:57 9363
12 304 čt 25.11. 4:2326.11. 0:20 9363
 5  304 st 24.11. 14:2124.11. 21:38 9363
10 308 st 24.11. 5:2824.11. 9:39 9363
16 312 út 23.11. 7:2024.11. 0:17 9363
 9  310 po 22.11. 7:3822.11. 18:57 9363
16 309 pá 19.11. 15:1319.11. 23:57 9363
 4  302 pá 19.11. 5:3319.11. 9:30 9363
10 301 čt 18.11. 7:1518.11. 20:35 9363
15 312 út 16.11. 6:0716.11. 19:29 9363
 9  307 po 15.11. 5:2115.11. 19:17 9363
 9  302 ne 14.11. 6:3814.11. 21:18 9363
22 305 so 13.11. 7:4113.11. 23:07 9363
 4  302 pá 12.11. 14:5912.11. 18:58 9363
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9345

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.