Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9363

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 28. 4. 2016

Výrobní číslo: 10301

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 133 268 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 316 po 23.4. 15:0723.4. 21:03 9363
 4  308 po 23.4. 5:2923.4. 9:25 9363
12 301 ne 22.4. 3:5723.4. 1:49 9363
12 305 so 21.4. 4:4222.4. 0:22 9363
16 330 pá 20.4. 4:3821.4. 0:54 9363
 5  313 čt 19.4. 4:5819.4. 22:27 9363
 7  310 st 18.4. 5:0118.4. 21:17 9363
20 312 út 17.4. 4:3217.4. 20:27 9363
20 309 po 16.4. 4:1217.4. 0:32 9363
12 305 ne 15.4. 4:4216.4. 0:42 9363
 9  310 so 14.4. 4:1314.4. 21:30 9363
 9  334 pá 13.4. 15:5713.4. 20:30 9363
ZkJ 331 pá 13.4. 12:0013.4. 13:00 9363
 9  334 čt 12.4. 15:5712.4. 16:00 9363*MU
16 306 st 11.4. 4:5711.4. 19:01 9363
 5  301 út 10.4. 5:1810.4. 20:40 9363
 9  326 po 9.4. 5:4010.4. 0:49 9363
16 302 ne 8.4. 13:509.4. 1:04 9363
15 307 so 7.4. 7:147.4. 20:29 9363
 5  301 pá 6.4. 5:186.4. 20:40 9363
16 324 čt 5.4. 15:315.4. 22:54 9363
16 323 čt 5.4. 6:075.4. 8:45 9363
12 311 st 4.4. 5:505.4. 0:42 9363
 9  301 út 3.4. 4:133.4. 18:29 9363
 9  305 po 2.4. 4:133.4. 0:09 9363
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.