Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9362

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
TCL (od 3. 1. 2021 do současnosti)

TCL

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 26. 4. 2016

Výrobní číslo: 10300

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 337 662 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+26 321 pá 18.6. 5:1418.6. 20:00 9362
9+26 314 čt 17.6. 4:4417.6. 22:19 9362
9+15 332 st 16.6. 5:5616.6. 23:38 9362
9+15 332 út 15.6. 5:5615.6. 23:38 9362
9+15 316 po 14.6. 5:0714.6. 20:33 9362
9+15 316 ne 13.6. 9:2113.6. 23:00 9362
9+15 317 so 12.6. 5:1312.6. 23:10 9362
9+15 331 pá 11.6. 6:3111.6. 23:29 9362
 4  303 čt 10.6. 15:4210.6. 19:40 9362
16 314 čt 10.6. 5:2710.6. 9:57 9362
9+26 329 st 9.6. 5:509.6. 23:19 9362
 4  303 út 8.6. 15:428.6. 19:40 9362
 4  301 út 8.6. 5:438.6. 9:34 9362
 4  303 po 7.6. 15:427.6. 19:40 9362
 4  304 po 7.6. 6:127.6. 10:04 9362
9+15 306 ne 6.6. 10:466.6. 22:09 9362
9+15 316 pá 4.6. 5:074.6. 20:33 9362
9+15 331 čt 3.6. 6:313.6. 23:29 9362
9+15 320 st 2.6. 5:202.6. 19:59 9362
9+15 316 út 1.6. 5:071.6. 20:33 9362
9+26 321 po 31.5. 5:1431.5. 20:00 9362
16 302 ne 30.5. 7:3030.5. 23:13 9362*Z1
9+15 310 so 29.5. 5:1329.5. 22:19 9362
9+26 326 pá 28.5. 5:4028.5. 23:00 9362
9+15 320 čt 27.5. 5:2027.5. 19:59 9362
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9331

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.