Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9362

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
TCL (od 3. 1. 2021 do současnosti)

TCL

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 26. 4. 2016

Výrobní číslo: 10300

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 363 897 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 307 so 4.12. 5:154.12. 22:37 9362
 9  301 pá 3.12. 7:023.12. 22:54 9362
 9  303 čt 2.12. 5:072.12. 18:32 9362
 9  301 st 1.12. 7:021.12. 22:54 9362
16 305 út 30.11. 5:5830.11. 19:01 9362
 4  311 po 29.11. 15:4729.11. 19:32 9362
 4  309 po 29.11. 5:5129.11. 9:30 9362
12 301 pá 26.11. 4:4226.11. 19:17 9362
 5  313 čt 25.11. 6:1826.11. 0:36 9362
15 313 st 24.11. 15:1024.11. 20:19 9362
 4  302 st 24.11. 5:3324.11. 9:30 9362
20 301 út 23.11. 5:5323.11. 21:04 9362
12 311 po 22.11. 5:2022.11. 20:41 9362
12 309 ne 21.11. 4:4221.11. 21:43 9362
20 302 so 20.11. 4:5321.11. 1:00 9362
 9  317 pá 19.11. 5:5220.11. 0:02 9362
12 301 čt 18.11. 4:4218.11. 19:17 9362
 9  308 st 17.11. 7:2218.11. 0:32 9362
10 301 út 16.11. 7:1516.11. 20:35 9362
10 320 po 15.11. 4:2215.11. 20:05 9362
6+15 312 ne 14.11. 11:5014.11. 22:25 9362*Z1
 4  302 pá 12.11. 5:3312.11. 9:30 9362
10 318 čt 11.11. 6:4311.11. 19:43 9362
15 304 st 10.11. 4:4810.11. 19:10 9362
 9  321 út 9.11. 6:1210.11. 0:12 9362
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9394

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.