Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9362

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 26. 4. 2016

Výrobní číslo: 10300

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 255 702 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 302 út 10.3. 7:0610.3. 20:29 9362
 9  321 po 9.3. 5:2110.3. 0:29 9362
 5  305 ne 8.3. 4:278.3. 22:40 9362
12 309 so 7.3. 6:278.3. 1:03 9362
10 303 pá 6.3. 6:066.3. 22:54 9362
 9  308 čt 5.3. 6:395.3. 18:53 9362
 9  326 st 4.3. 5:405.3. 0:49 9362
 9  326 út 3.3. 5:404.3. 0:49 9362
 5  301 po 2.3. 5:112.3. 22:30 9362
10 303 pá 28.2. 6:0628.2. 22:54 9362
 5  315 čt 27.2. 4:5627.2. 22:28 9362
12 316 st 26.2. 15:0726.2. 21:05 9362
10 318 st 26.2. 5:4626.2. 9:26 9362
10 315 út 25.2. 4:3626.2. 0:24 9362
16 319 po 24.2. 5:2725.2. 0:34 9362
16 311 ne 23.2. 11:2024.2. 0:54 9362
16 308 so 22.2. 5:1023.2. 0:14 9362
 9  319 pá 21.2. 5:1721.2. 21:59 9362
 5  303 čt 20.2. 5:1820.2. 23:00 9362
 5  314 st 19.2. 4:4219.2. 19:56 9362
20 315 út 18.2. 4:5219.2. 1:13 9362
10 322 po 17.2. 5:2617.2. 22:06 9362
15 304 so 15.2. 6:4415.2. 20:59 9362
 9  329 pá 14.2. 15:3714.2. 20:08 9362
16 314 čt 13.2. 15:1513.2. 23:34 9362


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.