Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9362

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
TCL (od 3. 6. 2022 do současnosti)

TCL

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
TCL (od 3. 1. 2021 do 4. 6. 2022)

TCL

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 26. 4. 2016

Výrobní číslo: 10300

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 400 002 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 308 dnes 4:4429.6. 0:05 9362
10 308 po 27.6. 4:4428.6. 0:05 9362
16 103 ne 26.6. 8:0027.6. 0:14 9362*Z1
15 307 pá 24.6. 5:0824.6. 19:41 9362
16 313 čt 23.6. 16:0123.6. 23:36 9362
20 308 čt 23.6. 6:2123.6. 8:53 9362
16 501 st 22.6. 18:0022.6. 19:29 9362*Z2
15 308 st 22.6. 7:1022.6. 17:57 9362
 7  304 út 21.6. 5:3721.6. 21:11 9362
 9  322 po 20.6. 15:2320.6. 19:47 9362
21 305 po 20.6. 5:5520.6. 10:21 9362
10 308 ne 19.6. 7:4319.6. 16:47 9362*MU
16 307 so 18.6. 7:1618.6. 20:30 9362
 9  325 pá 17.6. 4:3017.6. 19:55 9362
16 314 čt 16.6. 16:0916.6. 23:56 9362
 9  314 čt 16.6. 6:0816.6. 8:31 9362
16 314 st 15.6. 16:0915.6. 23:56 9362
21 311 st 15.6. 6:0515.6. 9:13 9362
20 309 út 14.6. 5:0115.6. 1:01 9362
 4  306 po 13.6. 15:3313.6. 19:32 9362
16 313 po 13.6. 6:4713.6. 9:51 9362
10 307 ne 12.6. 5:0313.6. 0:05 9362
 1  302 so 11.6. 5:1411.6. 22:47 9362
16 316 pá 10.6. 16:0910.6. 22:36 9362
12 314 pá 10.6. 4:2210.6. 8:40 9362*MU
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9100
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8253+8532
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.