Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9362

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
TCL (od 3. 6. 2022 do současnosti)

TCL

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
TCL (od 3. 1. 2021 do 4. 6. 2022)

TCL

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 26. 4. 2016

Výrobní číslo: 10300

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 478 759 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 314 pá 29.9. 6:4929.9. 18:54 9362
 9  331 čt 21.9. 7:0321.9. 18:22 9362
30 304 st 20.9. 6:0520.9. 20:48 9362
15 311 út 19.9. 7:3319.9. 20:09 9362
10 309 so 16.9. 8:2717.9. 0:25 9362
10 316 pá 15.9. 4:2415.9. 23:46 9362
 9  313 čt 14.9. 5:4914.9. 23:44 9362
 9  328 st 13.9. 15:5014.9. 0:51 9362
 9  328 út 12.9. 15:5013.9. 0:51 9362
16 318 út 12.9. 7:2012.9. 9:54 9362
 4  301 po 11.9. 5:3311.9. 9:27 9362
12 308 ne 10.9. 17:3710.9. 23:28 9362
 7  306 so 9.9. 4:329.9. 23:00 9362
10 304 pá 8.9. 5:278.9. 22:00 9362
12 306 čt 7.9. 4:408.9. 1:08 9362
10 316 st 6.9. 4:246.9. 23:46 9362
12 304 út 5.9. 6:236.9. 0:28 9362
22 339 po 4.9. 5:194.9. 20:31 9362
10 303 ne 3.9. 5:044.9. 0:25 9362
 7  302 so 2.9. 6:332.9. 22:22 9362
 9  302 pá 1.9. 5:531.9. 23:53 9362
10 302 čt 31.8. 4:5831.8. 20:26 9362
16 311 st 30.8. 5:1630.8. 22:36 9362
 9  313 út 29.8. 4:5029.8. 20:32 9362
20 312 po 28.8. 5:1729.8. 0:23 9362


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.