Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9362

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 26. 4. 2016

Výrobní číslo: 10300

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 225 432 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 304 po 19.8. 5:1920.8. 1:05 9362
16 302 so 17.8. 5:1018.8. 0:14 9362
10 305 pá 16.8. 14:2017.8. 0:04 9362
10 305 pá 16.8. 6:3616.8. 10:16 9362
17 322 čt 15.8. 5:4916.8. 0:44 9362
17 323 st 14.8. 5:5814.8. 21:01 9362
17 318 út 13.8. 5:1813.8. 19:57 9362
 9  328 út 30.7. 16:0030.7. 22:50 9362
10 305 út 30.7. 6:3730.7. 10:16 9362
10 304 po 29.7. 4:3629.7. 23:44 9362
 9  313 ne 28.7. 5:1329.7. 0:19 9362
16 302 so 27.7. 5:1028.7. 0:14 9362
 9  319 pá 26.7. 5:4127.7. 0:39 9362
10 305 čt 25.7. 14:2026.7. 0:04 9362
10 305 čt 25.7. 6:3725.7. 10:16 9362
10 303 so 6.7. 8:017.7. 0:28 9362
 9  306 pá 5.7. 6:245.7. 22:05 9362
 9  304 čt 4.7. 4:394.7. 19:52 9362
16 309 st 3.7. 5:234.7. 0:38 9362
10 302 út 2.7. 4:533.7. 1:08 9362
 7  312 po 1.7. 15:261.7. 22:28 9362
 7  307 ne 30.6. 4:4330.6. 15:00 9362*MU
 7  303 so 29.6. 7:3829.6. 22:13 9362
15 311 pá 28.6. 6:4228.6. 18:03 9362
10 314 čt 27.6. 4:5728.6. 0:24 9362
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.