Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9362

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 26. 4. 2016

Výrobní číslo: 10300

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 138 535 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 312 čt 26.4. 4:3226.4. 20:27 9362
 9  319 st 25.4. 5:1725.4. 21:59 9362
16 314 út 24.4. 14:5125.4. 1:04 9362
16 324 út 24.4. 6:2024.4. 8:53 9362
 9  310 po 23.4. 6:5123.4. 23:39 9362
12 303 ne 22.4. 4:2023.4. 0:22 9362
 7  307 so 21.4. 5:2121.4. 21:17 9362
 9  312 pá 20.4. 4:5320.4. 21:30 9362
20 312 čt 19.4. 4:3219.4. 20:27 9362
 7  305 st 18.4. 6:0918.4. 22:31 9362
15 313 út 17.4. 5:5517.4. 18:51 9362
 9  330 po 16.4. 5:5117.4. 1:09 9362
 5  303 ne 15.4. 9:3515.4. 21:10 9362*Z
16 116 ne 15.4. 5:4515.4. 7:45 9362*Z1
15 303 so 14.4. 6:1414.4. 21:44 9362
12 314 pá 13.4. 3:5714.4. 1:24 9362
16 323 čt 12.4. 15:0413.4. 0:14 9362
16 336 čt 12.4. 5:1112.4. 10:05 9362
 9  310 st 11.4. 6:5111.4. 23:39 9362
 5  310 út 10.4. 4:2610.4. 21:57 9362
 9  328 po 9.4. 5:4710.4. 0:59 9362
 9  305 ne 8.4. 4:139.4. 0:09 9362
12 302 so 7.4. 3:578.4. 1:47 9362
 9  318 pá 6.4. 14:536.4. 19:37 9362
12 312 pá 6.4. 6:266.4. 9:56 9362
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9371
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9074

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.