Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9362

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
TCL (od 3. 6. 2022 do současnosti)

TCL

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
TCL (od 3. 1. 2021 do 4. 6. 2022)

TCL

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 26. 4. 2016

Výrobní číslo: 10300

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 559 969 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 309 st 2.10. 4:463.10. 1:13 9362
20 305 út 1.10. 5:302.10. 0:59 9362
15 309 po 30.9. 15:1430.9. 18:51 9362
16 304 po 30.9. 6:2930.9. 8:55 9362
12 308 ne 29.9. 4:4530.9. 0:53 9362
 9  304 so 28.9. 6:1029.9. 0:52 9362
 7  305 pá 27.9. 5:4527.9. 19:23 9362
5+14 304 čt 26.9. 5:4326.9. 20:09 9362
22 329 st 25.9. 5:3225.9. 19:43 9362
 7  314 út 24.9. 4:3024.9. 20:49 9362
12 306 po 23.9. 4:4724.9. 0:33 9362
5+14 309 ne 22.9. 4:3522.9. 23:28 9362
5+14 331 so 21.9. 4:2622.9. 0:54 9362
12 307 pá 20.9. 4:2721.9. 0:53 9362
10 320 čt 19.9. 7:2520.9. 0:47 9362
10 319 st 18.9. 15:4518.9. 18:42 9362*Z1
3+9 301 st 18.9. 7:1918.9. 9:42 9362*MU
10 319 út 17.9. 4:4317.9. 18:42 9362
5+14 309 po 16.9. 4:2616.9. 23:28 9362
3+9 309 ne 15.9. 11:0716.9. 0:51 9362
16 318 pá 13.9. 4:5313.9. 22:00 9362
16 318 čt 12.9. 4:5312.9. 22:00 9362
20 310 st 11.9. 4:1711.9. 20:27 9362
3+9 301 út 10.9. 7:1911.9. 0:51 9362
5+14 313 po 9.9. 4:359.9. 19:08 9362
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9354
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.