Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9362

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
TCL (od 3. 6. 2022 do současnosti)

TCL

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
TCL (od 3. 1. 2021 do 4. 6. 2022)

TCL

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 26. 4. 2016

Výrobní číslo: 10300

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 436 887 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12+14 309 dnes 5:045.12. 19:07 9362
12+14 306 ne 4.12. 4:224.12. 23:51 9362
12+14 301 so 3.12. 5:224.12. 1:11 9362
9+15 337 pá 2.12. 5:052.12. 21:48 9362
16 316 čt 1.12. 16:291.12. 23:19 9362
 4  307 čt 1.12. 6:241.12. 8:42 9362
20 306 st 30.11. 4:471.12. 0:01 9362
9+15 334 út 29.11. 6:5930.11. 0:26 9362
20 309 po 28.11. 5:0128.11. 15:05 9362*MU*1
12+14 307 ne 27.11. 4:4128.11. 0:31 9362
 9  312 so 26.11. 8:0427.11. 0:53 9362
 9  319 pá 25.11. 6:0525.11. 21:39 9362
 9  318 čt 24.11. 15:0724.11. 19:32 9362
 9  329 čt 24.11. 6:5724.11. 9:14 9362
20 305 st 23.11. 4:3223.11. 14:35 9362*MU
 9  313 út 22.11. 5:4722.11. 19:06 9362
20 309 po 21.11. 5:0122.11. 1:01 9362
15 304 ne 20.11. 5:2820.11. 21:37 9362
16 303 so 19.11. 6:3519.11. 23:19 9362
 7  303 pá 18.11. 4:2618.11. 20:54 9362
22 321 čt 17.11. 7:1818.11. 0:49 9362
20 302 st 16.11. 4:1216.11. 18:52 9362
20 309 út 15.11. 5:0116.11. 1:01 9362
16 303 po 14.11. 5:5715.11. 0:19 9362
20 307 ne 13.11. 4:3213.11. 21:20 9362
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada dveří č.5

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.