Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9362

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 26. 4. 2016

Výrobní číslo: 10300

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 241 842 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 302 st 13.11. 7:0613.11. 20:29 9362
 9  312 út 12.11. 4:5312.11. 21:30 9362
 5  304 po 11.11. 14:5011.11. 20:54 9362
 4  308 po 11.11. 5:2911.11. 9:25 9362
 9  319 ne 10.11. 5:3311.11. 0:59 9362
 5  304 so 9.11. 4:079.11. 22:27 9362
 9  330 pá 8.11. 5:519.11. 1:09 9362
 9  307 čt 7.11. 9:007.11. 21:00 9362*Z
 9  318 čt 7.11. 6:107.11. 8:43 9362
20 309 st 6.11. 4:117.11. 0:33 9362
 9  310 út 5.11. 6:515.11. 23:39 9362
21 308 po 4.11. 15:034.11. 18:20 9362
21 311 po 4.11. 6:474.11. 10:06 9362
 9  330 pá 1.11. 5:512.11. 1:09 9362
 7  308 čt 31.10. 5:3031.10. 22:01 9362
10 324 st 30.10. 15:2631.10. 1:24 9362
16 307 st 30.10. 5:5530.10. 9:01 9362
16 307 út 29.10. 5:5529.10. 9:01 9362
 9  324 pá 25.10. 5:3626.10. 0:39 9362
20 310 čt 24.10. 4:4225.10. 1:38 9362
12 305 st 23.10. 14:5724.10. 1:26 9362
16 321 st 23.10. 6:3623.10. 9:41 9362
15 307 út 22.10. 6:0822.10. 21:14 9362
 9  332 po 21.10. 6:0121.10. 23:09 9362
20 306 pá 18.10. 6:2219.10. 0:57 9362
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8637+8663

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.