Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9361

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Echo24 (od 27. 3. 2022 do současnosti)

Echo24

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
NN pojišťovna (od 28. 3. 2021 do 26. 3. 2022)

NN pojišťovna

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 21. 4. 2016

Výrobní číslo: 10299

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 369 512 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  302 pá 1.7. 14:101.7. 19:42 9361*Z1
 9  324 čt 30.6. 6:251.7. 0:22 9361
21 310 st 29.6. 5:5929.6. 18:41 9361
12 301 út 28.6. 4:3829.6. 0:51 9361
20 308 po 27.6. 15:2528.6. 0:41 9361
 4  307 po 27.6. 6:2327.6. 8:43 9361
22 314 so 25.6. 7:2125.6. 22:28 9361
16 315 pá 24.6. 16:1725.6. 0:16 9361
 4  304 pá 24.6. 5:5124.6. 9:51 9361
 4  305 čt 23.6. 15:2223.6. 19:22 9361
16 307 čt 23.6. 5:1623.6. 8:53 9361
16 313 st 22.6. 16:0122.6. 23:36 9361
16 313 st 22.6. 6:4722.6. 9:01 9361
15 304 út 21.6. 4:4821.6. 19:10 9361
10 308 po 20.6. 4:4421.6. 0:05 9361
 9  305 ne 19.6. 9:1520.6. 0:02 9361*Z2
10 308 pá 17.6. 4:4418.6. 0:05 9361
10 313 čt 16.6. 5:2717.6. 0:45 9361
 9  318 st 15.6. 15:0715.6. 19:33 9361
 9  318 st 15.6. 6:2215.6. 8:43 9361
15 309 út 14.6. 5:2314.6. 21:34 9361
 9  314 po 13.6. 14:5113.6. 23:44 9361
 7  306 po 13.6. 7:1113.6. 9:48 9361
22 316 ne 12.6. 7:4812.6. 22:58 9361
 9  305 so 11.6. 4:4911.6. 21:44 9361
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9377
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9376

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.