Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9361

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Echo24 (od 27. 3. 2022 do současnosti)

Echo24

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
NN pojišťovna (od 28. 3. 2021 do 26. 3. 2022)

NN pojišťovna

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 21. 4. 2016

Výrobní číslo: 10299

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 405 122 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+26 306 dnes 5:294.12. 0:44 9361
16 302 pá 2.12. 5:482.12. 23:59 9361
10 301 čt 1.12. 5:001.12. 20:42 9361
9+15 338 st 30.11. 6:3630.11. 23:43 9361
9+15 323 út 29.11. 5:2629.11. 19:58 9361
9+15 329 po 28.11. 5:2428.11. 22:43 9361
9+26 306 ne 27.11. 5:0928.11. 0:44 9361
12+14 305 so 26.11. 4:4226.11. 23:31 9361
16 316 pá 25.11. 16:2925.11. 23:19 9361
 4  307 pá 25.11. 6:2425.11. 8:42 9361
 9  324 čt 24.11. 6:2625.11. 0:23 9361
 9  307 st 23.11. 5:1423.11. 18:46 9361
20 305 út 22.11. 4:3222.11. 23:41 9361
 9  301 po 21.11. 7:0221.11. 23:04 9361
16 303 ne 20.11. 6:3520.11. 11:00 9361*MU
 9  302 so 19.11. 6:4819.11. 21:24 9361
16 313 pá 18.11. 16:3118.11. 18:59 9361
 4  301 pá 18.11. 5:3118.11. 9:21 9361
 1  305 čt 17.11. 6:1617.11. 21:17 9361
22 323 st 16.11. 5:2116.11. 20:21 9361
20 306 út 15.11. 4:4716.11. 0:01 9361
 9  328 po 14.11. 4:4615.11. 0:43 9361
 9  309 ne 13.11. 5:0714.11. 0:33 9361
15 304 so 12.11. 4:4812.11. 21:37 9361
 9  317 pá 11.11. 5:5212.11. 0:03 9361
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.