Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9361

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 21. 4. 2016

Výrobní číslo: 10299

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 209 950 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 309 st 21.8. 5:2621.8. 14:30 9361*MU
10 312 út 20.8. 5:5921.8. 1:24 9361
12 304 po 19.8. 5:2920.8. 0:55 9361
 7  304 pá 16.8. 4:2516.8. 20:58 9361
10 309 čt 15.8. 5:2616.8. 0:44 9361
 3  308 st 14.8. 14:3414.8. 22:39 9361
20 301 út 13.8. 4:3814.8. 0:45 9361
10 312 po 12.8. 5:5913.8. 1:24 9361
17 316 ne 11.8. 7:3011.8. 22:22 9361
 3  303 so 10.8. 5:0210.8. 23:59 9361
10 317 pá 9.8. 6:3510.8. 0:06 9361
 5  307 út 30.7. 6:1430.7. 21:40 9361
 9  322 po 29.7. 5:5129.7. 20:22 9361
10 312 ne 28.7. 9:4729.7. 1:04 9361
 9  312 so 27.7. 4:3328.7. 0:10 9361
 9  326 pá 26.7. 6:1227.7. 1:09 9361
 9  304 st 3.7. 4:393.7. 19:52 9361
 9  321 út 2.7. 5:532.7. 23:45 9361
15 308 po 1.7. 6:141.7. 18:56 9361
 9  310 ne 30.6. 4:091.7. 0:43 9361
12 303 so 29.6. 4:3330.6. 1:48 9361
16 319 pá 28.6. 5:2729.6. 0:34 9361
 9  318 čt 27.6. 5:4827.6. 19:37 9361
15 311 st 26.6. 6:4226.6. 18:03 9361
16 305 út 25.6. 5:4325.6. 19:30 9361
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.