Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9361

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Echo24 (od 27. 3. 2022 do současnosti)

Echo24

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
NN pojišťovna (od 28. 3. 2021 do 26. 3. 2022)

NN pojišťovna

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 21. 4. 2016

Výrobní číslo: 10299

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 426 302 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 309 pá 31.3. 15:3331.3. 17:56 9361
 4  307 pá 31.3. 6:2431.3. 8:42 9361
 7  306 čt 30.3. 14:4030.3. 19:17 9361
 4  304 čt 30.3. 5:5130.3. 9:51 9361
 9  322 st 29.3. 15:2329.3. 19:47 9361
 4  306 st 29.3. 6:1029.3. 10:08 9361
16 315 út 28.3. 16:2128.3. 18:44 9361
 9  318 út 28.3. 6:2228.3. 8:42 9361
 4  301 po 27.3. 14:5327.3. 18:50 9361
10 311 po 27.3. 6:5527.3. 9:39 9361
 9  332 pá 24.3. 16:0324.3. 18:21 9361
 9  318 pá 24.3. 6:2224.3. 8:42 9361
 9  314 čt 23.3. 6:0623.3. 8:30 9361
 9  322 st 22.3. 15:2322.3. 19:47 9361
 9  322 st 22.3. 6:3922.3. 8:58 9361
 9  322 út 21.3. 15:2321.3. 19:47 9361
10 316 út 21.3. 5:1121.3. 9:59 9361
22 330 po 20.3. 5:4921.3. 0:41 9361
 9  313 ne 19.3. 4:4719.3. 23:24 9361
16 303 so 18.3. 6:3518.3. 23:19 9361
17 316 pá 17.3. 5:2518.3. 0:30 9361
32 308 čt 16.3. 5:0416.3. 20:45 9361
10 301 st 15.3. 5:0015.3. 20:42 9361
17 316 út 14.3. 5:2515.3. 0:30 9361
32 308 po 13.3. 5:0413.3. 20:45 9361


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.