Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9361

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 21. 4. 2016

Výrobní číslo: 10299

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 192 670 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 319 čt 18.4. 4:5719.4. 1:04 9361
 9  334 st 17.4. 15:5717.4. 20:30 9361
 9  325 st 17.4. 6:2717.4. 8:59 9361
 5  302 út 16.4. 14:5016.4. 20:54 9361
 9  325 út 16.4. 6:2716.4. 8:59 9361
 9  814 pá 12.4. 21:0512.4. 22:20 9361*Z
 9  308 pá 12.4. 6:3912.4. 18:53 9361
15 305 čt 11.4. 14:5811.4. 18:51 9361
16 320 čt 11.4. 6:1511.4. 9:17 9361
 5  302 st 10.4. 14:5010.4. 20:54 9361
16 307 st 10.4. 5:5510.4. 9:01 9361
 7  303 út 9.4. 5:019.4. 21:16 9361
 9  330 po 8.4. 5:519.4. 1:09 9361
 5  307 ne 7.4. 9:387.4. 23:00 9361
12 305 so 6.4. 4:217.4. 0:20 9361
20 303 pá 5.4. 5:126.4. 1:33 9361
 5  301 st 3.4. 5:183.4. 23:00 9361
 9  328 út 2.4. 5:473.4. 0:59 9361
15 302 po 1.4. 7:061.4. 20:29 9361
 9  325 pá 29.3. 15:2129.3. 20:07 9361
 9  316 út 26.3. 5:0926.3. 9:45 9361*MU
 9  310 po 25.3. 6:5125.3. 23:39 9361
20 315 čt 21.3. 4:5221.3. 11:15 9361*MU
10 319 st 20.3. 4:5721.3. 1:04 9361
20 314 út 19.3. 15:1319.3. 20:42 9361
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9447
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.