Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9361

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 21. 4. 2016

Výrobní číslo: 10299

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 172 354 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  319 po 10.12. 5:1710.12. 21:59 9361
 9  316 ne 9.12. 5:3310.12. 0:39 9361
 7  307 so 8.12. 4:408.12. 21:16 9361
16 306 pá 7.12. 5:528.12. 0:54 9361
 7  313 čt 6.12. 4:226.12. 18:44 9361
10 312 st 5.12. 7:075.12. 20:41 9361
16 307 út 4.12. 14:184.12. 22:23 9361
16 314 út 4.12. 7:024.12. 10:05 9361
20 707 po 3.12. 8:003.12. 15:55 9361*Z
12 309 pá 30.11. 5:221.12. 1:03 9361
10 312 čt 29.11. 7:0729.11. 20:41 9361
 9  307 st 28.11. 4:3328.11. 21:00 9361
10 314 út 27.11. 4:1828.11. 0:04 9361
20 312 po 26.11. 4:3126.11. 20:27 9361
32 302 ne 25.11. 8:1726.11. 0:25 9361
 9  302 so 24.11. 5:0325.11. 0:59 9361
 5  316 pá 23.11. 5:1323.11. 22:30 9361
16 311 čt 22.11. 5:1422.11. 20:06 9361
16 303 st 21.11. 7:1222.11. 1:15 9361
16 321 út 20.11. 6:4520.11. 9:49 9361
32 314 po 19.11. 5:5719.11. 19:48 9361
32 311 ne 18.11. 4:4319.11. 0:19 9361
32 307 so 17.11. 15:5017.11. 23:59 9361*Z1
16 321 pá 16.11. 15:3917.11. 0:54 9361
32 314 čt 15.11. 15:3716.11. 0:40 9361
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8509+8356
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9348

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.