Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9361

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 21. 4. 2016

Výrobní číslo: 10299

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 226 690 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  330 st 20.11. 5:5121.11. 1:09 9361
 9  319 út 19.11. 5:1719.11. 21:59 9361
12 309 po 18.11. 6:3519.11. 0:43 9361
16 305 ne 17.11. 10:5017.11. 14:50 9361*MU
 7  307 so 16.11. 9:0016.11. 21:16 9361*Z
15 302 pá 15.11. 7:0615.11. 20:29 9361
 9  301 čt 14.11. 4:1314.11. 18:28 9361
20 315 st 13.11. 4:5214.11. 1:13 9361
 9  301 út 12.11. 4:1312.11. 18:28 9361
10 319 po 11.11. 4:5712.11. 1:04 9361
10 205 ne 10.11. 16:3510.11. 18:30 9361*Z1
16 318 pá 8.11. 5:109.11. 0:14 9361
12 301 čt 7.11. 4:217.11. 23:40 9361
10 324 st 6.11. 15:267.11. 1:24 9361
16 321 st 6.11. 6:366.11. 9:41 9361
 5  304 út 5.11. 14:505.11. 20:54 9361
10 324 út 5.11. 6:325.11. 10:16 9361
 9  329 po 4.11. 15:374.11. 20:08 9361
21 307 po 4.11. 6:114.11. 9:24 9361
15 306 ne 3.11. 9:213.11. 21:14 9361
10 315 pá 1.11. 4:362.11. 0:24 9361
10 314 čt 31.10. 4:181.11. 0:04 9361
 7  301 st 30.10. 4:2230.10. 23:07 9361
 9  324 út 29.10. 5:3630.10. 0:39 9361
 9  302 po 28.10. 10:3829.10. 1:09 9361
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9415
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9120

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.