Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9361

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
NN pojišťovna (od 28. 3. 2021 do současnosti)

NN pojišťovna

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 21. 4. 2016

Výrobní číslo: 10299

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 331 127 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 321 dnes 9:0229.11. 0:17 9361
15 304 so 27.11. 5:2827.11. 21:34 9361
 4  305 pá 26.11. 15:2226.11. 19:22 9361
 9  322 pá 26.11. 6:3826.11. 8:59 9361
20 302 čt 25.11. 4:1325.11. 18:57 9361
10 320 st 24.11. 4:2224.11. 20:05 9361
20 306 út 23.11. 4:4724.11. 0:10 9361
16 312 po 22.11. 7:2023.11. 0:17 9361
 5  304 čt 18.11. 4:5718.11. 9:44 9361
 9  304 st 17.11. 4:3118.11. 0:02 9361
 9  326 út 16.11. 6:3417.11. 0:32 9361
 4  304 po 15.11. 15:1515.11. 19:14 9361
 9  329 po 15.11. 6:5715.11. 9:15 9361
 4  304 po 8.11. 15:158.11. 19:14 9361
16 314 po 8.11. 5:158.11. 9:25 9361
12 305 ne 7.11. 10:288.11. 1:10 9361
10 306 so 6.11. 4:416.11. 23:06 9361
12+14 310 pá 5.11. 14:286.11. 0:50 9361
 4  304 pá 5.11. 5:515.11. 9:50 9361
10 314 čt 4.11. 6:034.11. 22:19 9361
20 302 st 3.11. 4:133.11. 18:57 9361
12+14 312 út 2.11. 6:143.11. 1:10 9361
 9  321 po 1.11. 6:122.11. 0:12 9361
 7  303 ne 31.10. 4:4531.10. 21:42 9361
 7  301 so 30.10. 4:2530.10. 21:12 9361


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.