Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9360

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 19. 4. 2016

Výrobní číslo: 10298

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 496 363 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 304 pá 14.6. 5:1914.6. 19:22 9360
20 302 čt 13.6. 4:5414.6. 0:40 9360
20 311 st 12.6. 15:4012.6. 23:00 9360
16 304 st 12.6. 6:2912.6. 8:55 9360
 5  313 út 11.6. 4:2511.6. 19:03 9360
12 307 po 10.6. 4:2611.6. 0:54 9360
12 308 ne 9.6. 4:4510.6. 0:54 9360
10 306 so 8.6. 4:428.6. 23:08 9360
 5  305 pá 7.6. 4:428.6. 0:12 9360
 9  316 čt 6.6. 5:506.6. 23:52 9360
15 302 st 5.6. 7:065.6. 19:08 9360
 7  304 so 1.6. 6:441.6. 22:33 9360
 7  305 pá 31.5. 5:4631.5. 19:23 9360
 7  313 čt 30.5. 14:2530.5. 20:34 9360
10 315 čt 30.5. 6:5330.5. 10:12 9360
 5  313 st 29.5. 4:2529.5. 11:45 9360*MU
 7  319 út 28.5. 15:1529.5. 0:44 9360
15 306 út 28.5. 5:2828.5. 9:08 9360
 9  332 po 27.5. 16:0127.5. 20:31 9360
 9  332 po 27.5. 7:2427.5. 9:45 9360
12 303 pá 24.5. 15:0424.5. 17:20 9360*MU
 4  310 pá 24.5. 5:1624.5. 10:19 9360
 5  312 čt 23.5. 4:5124.5. 1:12 9360
16 304 st 22.5. 14:4322.5. 23:37 9360
 4  310 st 22.5. 5:1622.5. 10:19 9360
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.