Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9360

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 19. 4. 2016

Výrobní číslo: 10298

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 455 668 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 311 dnes 7:3325.9. 20:09 9360
15 313 pá 22.9. 15:0122.9. 18:29 9360
30 324 pá 22.9. 6:3522.9. 10:19 9360
 7  319 st 20.9. 14:4620.9. 20:45 9360
30 322 st 20.9. 6:2020.9. 9:46 9360
30 309 út 19.9. 4:2319.9. 18:34 9360
12 304 po 18.9. 6:2319.9. 0:28 9360
 7  319 pá 15.9. 14:4515.9. 20:45 9360
 4  305 pá 15.9. 6:1015.9. 10:06 9360
15 313 čt 14.9. 15:0114.9. 18:29 9360
 4  302 st 13.9. 14:5813.9. 18:48 9360
 4  305 st 13.9. 6:1013.9. 10:06 9360
 4  305 út 12.9. 15:2312.9. 19:12 9360
16 315 út 12.9. 6:1312.9. 8:50 9360
 9  320 po 11.9. 6:1411.9. 19:41 9360
 9  325 pá 8.9. 6:379.9. 0:31 9360
17 326 čt 7.9. 6:307.9. 21:31 9360
15 313 st 6.9. 15:016.9. 18:29 9360
16 318 st 6.9. 7:206.9. 9:54 9360
15 311 út 5.9. 7:335.9. 20:09 9360
12 311 po 4.9. 5:064.9. 20:36 9360
 9  319 ne 3.9. 10:194.9. 0:52 9360
16 309 so 2.9. 8:453.9. 0:16 9360
15 304 pá 1.9. 18:201.9. 20:00 9360*Z1
 9  301 pá 18.8. 5:4618.8. 19:26 9360
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9392

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.