Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9360

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 19. 4. 2016

Výrobní číslo: 10298

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 234 653 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 314 po 4.11. 15:154.11. 23:34 9360
12 312 po 4.11. 6:264.11. 9:56 9360
 9  318 pá 1.11. 14:531.11. 19:37 9360
15 305 pá 1.11. 5:561.11. 9:41 9360
 5  310 čt 31.10. 4:5231.10. 22:14 9360
 9  324 st 30.10. 5:3631.10. 0:39 9360
 5  313 út 29.10. 14:3029.10. 20:54 9360
21 308 út 29.10. 6:2329.10. 9:40 9360
 9  304 po 28.10. 8:3028.10. 23:09 9360
 9  314 ne 27.10. 9:4227.10. 21:59 9360
 5  303 so 26.10. 5:1726.10. 22:47 9360
 9  321 pá 25.10. 5:2126.10. 0:29 9360
12 301 čt 24.10. 4:5025.10. 0:27 9360
 9  332 st 23.10. 6:0123.10. 23:09 9360
10 322 út 22.10. 5:2622.10. 22:06 9360
 5  303 po 21.10. 4:0321.10. 19:22 9360
20 302 ne 20.10. 4:0720.10. 7:00 9360*MU
 9  316 so 19.10. 7:2120.10. 0:39 9360
10 303 pá 18.10. 6:0618.10. 22:54 9360
 9  329 čt 17.10. 15:3717.10. 20:08 9360
 9  319 st 16.10. 5:1716.10. 21:59 9360
16 307 út 15.10. 14:1815.10. 22:23 9360
15 305 út 15.10. 5:5615.10. 9:41 9360
16 306 po 14.10. 5:5215.10. 0:54 9360
20 309 ne 13.10. 7:5114.10. 0:30 9360
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.