Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9360

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 19. 4. 2016

Výrobní číslo: 10298

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 298 157 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  301 čt 15.4. 5:4315.4. 9:34 9360
 9  327 st 14.4. 5:2914.4. 22:59 9360
 9  304 út 13.4. 5:5213.4. 20:28 9360
 7  302 po 12.4. 4:4312.4. 20:20 9360
 9  324 st 7.4. 5:097.4. 19:46 9360
 9  328 út 6.4. 5:376.4. 23:09 9360
16 310 po 5.4. 5:505.4. 22:33 9360
 9  314 po 29.3. 6:3629.3. 21:59 9360
 9  314 pá 26.3. 6:3626.3. 11:30 9360*MU
 9  327 út 23.3. 5:2923.3. 7:45 9360*MU
 9  308 po 22.3. 6:1122.3. 20:42 9360
 9  303 so 13.3. 6:0113.3. 22:59 9360
 9  317 pá 12.3. 4:3312.3. 9:20 9360*MU
 9  327 čt 11.3. 5:2911.3. 22:59 9360
 9  302 st 10.3. 8:0510.3. 20:18 9360*Z
 9  302 út 9.3. 5:419.3. 20:18 9360
36 302 ne 7.3. 4:187.3. 22:33 9360
 9  319 so 6.3. 8:006.3. 22:39 9360
 9  304 pá 5.3. 5:525.3. 20:28 9360
 4  302 čt 4.3. 15:324.3. 19:30 9360
 4  304 čt 4.3. 6:124.3. 10:04 9360
 9  304 st 3.3. 5:523.3. 20:28 9360
 4  304 út 2.3. 15:522.3. 19:50 9360
16 318 út 2.3. 5:552.3. 8:47 9360
 9  326 po 1.3. 5:211.3. 19:56 9360
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9351

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.