Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9360

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 19. 4. 2016

Výrobní číslo: 10298

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 413 522 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+15 315 dnes 5:064.12. 0:26 9360
9+15 331 pá 2.12. 14:472.12. 23:46 9360
10 316 pá 2.12. 5:112.12. 9:59 9360
9+15 338 čt 1.12. 6:361.12. 23:43 9360
9+26 319 st 30.11. 6:0330.11. 19:55 9360
 4  301 út 29.11. 14:5329.11. 18:50 9360
10 316 út 29.11. 5:1129.11. 9:59 9360
16 313 po 28.11. 5:3628.11. 22:59 9360
 9  305 so 26.11. 4:4726.11. 21:44 9360
 9  315 pá 25.11. 5:5025.11. 23:53 9360
 4  306 čt 24.11. 15:3224.11. 19:32 9360
 9  322 čt 24.11. 6:3924.11. 8:58 9360
 9  332 st 23.11. 16:0323.11. 18:21 9360
 4  303 st 23.11. 5:3823.11. 9:38 9360
12+14 315 út 22.11. 4:3822.11. 22:52 9360
 9  324 po 21.11. 6:2622.11. 0:23 9360
15 307 ne 20.11. 5:0820.11. 20:37 9360
 9  307 so 19.11. 5:0720.11. 0:23 9360
 9  812 st 16.11. 7:5016.11. 9:00 9360*Z1
16 106 út 15.11. 11:1515.11. 12:15 9360*Z2
 4  301 út 15.11. 7:0615.11. 9:22 9360
 9  332 po 14.11. 16:0314.11. 18:21 9360
20 308 po 14.11. 6:2314.11. 8:52 9360
 7  308 pá 11.11. 4:4511.11. 19:17 9360
 9  317 čt 10.11. 5:5211.11. 0:03 9360
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8245+8238
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8088+8087

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.