Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9360

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 19. 4. 2016

Výrobní číslo: 10298

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 191 078 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 318 čt 21.2. 5:4621.2. 9:26 9360
10 318 st 20.2. 14:3720.2. 21:05 9360*MU
 9  326 st 20.2. 5:4020.2. 10:20 9360*MU
15 305 út 19.2. 14:5819.2. 18:51 9360
 4  308 út 19.2. 5:2819.2. 9:25 9360
 5  304 po 18.2. 17:0518.2. 21:09 9360*Z
 5  304 ne 17.2. 4:0718.2. 0:40 9360
 9  302 so 16.2. 5:5317.2. 1:09 9360
 7  311 pá 15.2. 5:5815.2. 22:31 9360
 7  302 čt 14.2. 4:4114.2. 21:07 9360
16 319 st 13.2. 5:2714.2. 0:34 9360
 9  308 út 12.2. 6:3912.2. 18:53 9360
 9  301 po 11.2. 4:1311.2. 18:28 9360
12 301 ne 10.2. 4:4111.2. 1:48 9360
10 307 so 9.2. 6:1810.2. 0:44 9360
16 319 pá 8.2. 10:509.2. 0:34 9360*Z1
15 141 pá 8.2. 6:308.2. 7:30 9360*Z2
 9  328 čt 7.2. 5:478.2. 0:59 9360
 9  334 st 6.2. 15:576.2. 20:30 9360
 9  318 st 6.2. 6:106.2. 8:43 9360
 9  318 út 5.2. 14:535.2. 19:37 9360
16 321 út 5.2. 6:365.2. 9:41 9360
15 305 po 4.2. 14:584.2. 18:51 9360
 7  307 po 4.2. 5:164.2. 9:59 9360
 9  315 ne 3.2. 5:134.2. 0:29 9360
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9383
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9396
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8222+8217

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.