Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9359

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 13. 5. 2016

Výrobní číslo: 10297

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 204 094 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 301 út 20.8. 4:5220.8. 19:00 9359*MU*1
 3  310 po 19.8. 5:1619.8. 20:38 9359
16 310 ne 18.8. 5:3019.8. 0:34 9359
16 304 so 17.8. 8:3518.8. 0:54 9359
 3  309 pá 16.8. 5:0117.8. 0:57 9359
12 301 čt 15.8. 4:5216.8. 0:35 9359
 3  305 st 14.8. 5:0215.8. 0:19 9359
 3  310 út 13.8. 5:1613.8. 20:38 9359
16 311 po 12.8. 6:1712.8. 23:54 9359
12 306 pá 9.8. 5:449.8. 20:11 9359
16 309 čt 8.8. 5:278.8. 21:44 9359
12 306 st 7.8. 5:447.8. 20:11 9359
20 301 út 6.8. 4:387.8. 0:45 9359
20 304 po 5.8. 5:196.8. 1:05 9359
15 303 so 3.8. 4:223.8. 21:07 9359
12 304 pá 2.8. 5:293.8. 0:55 9359
 5  308 čt 1.8. 4:401.8. 21:55 9359
15 302 st 31.7. 5:5831.7. 20:38 9359
15 302 út 30.7. 5:5830.7. 20:38 9359
12 306 po 29.7. 5:4429.7. 20:11 9359
16 315 čt 25.7. 6:5825.7. 8:35 9359*MU
10 301 ne 7.7. 20:107.7. 23:50 9359*Z
20 301 so 6.7. 4:127.7. 1:32 9359
12 301 pá 5.7. 5:196.7. 1:32 9359
 9  321 čt 4.7. 5:534.7. 23:45 9359
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = vykolejení ve smyčce Výstaviště Holešovice
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9413

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.