Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9359

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 13. 5. 2016

Výrobní číslo: 10297

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 166 044 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 312 út 11.12. 4:3111.12. 20:27 9359
 9  326 po 10.12. 5:4011.12. 0:49 9359
 9  304 ne 9.12. 6:139.12. 23:09 9359
 7  306 so 8.12. 4:228.12. 23:07 9359
 9  324 pá 7.12. 5:368.12. 0:39 9359
10 312 čt 6.12. 7:076.12. 20:41 9359
 9  303 st 5.12. 6:195.12. 18:33 9359
10 217 út 4.12. 14:554.12. 16:35 9359*Z
10 312 po 3.12. 7:073.12. 20:41 9359
20 308 so 1.12. 5:312.12. 0:53 9359
 5  316 pá 30.11. 5:1330.11. 22:30 9359
 5  312 čt 29.11. 4:4229.11. 19:56 9359
12 302 st 28.11. 4:3928.11. 21:05 9359
 9  330 út 27.11. 5:5128.11. 1:09 9359
10 322 po 26.11. 5:2626.11. 22:06 9359
 5  313 pá 23.11. 4:5823.11. 22:12 9359
32 305 čt 22.11. 6:4322.11. 18:51 9359
 9  307 st 21.11. 4:4321.11. 18:39 9359
10 308 út 20.11. 6:4120.11. 20:19 9359
32 315 po 19.11. 16:0919.11. 20:03 9359
32 315 po 19.11. 6:0119.11. 10:34 9359
10 303 so 17.11. 20:0718.11. 0:04 9359*Z1
10 303 pá 16.11. 6:0616.11. 22:54 9359
32 303 čt 15.11. 7:1415.11. 19:08 9359
10 315 st 14.11. 4:3815.11. 0:24 9359
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8448+8449
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9380

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.