Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9359

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire N'Blue (od 25. 2. 2024 do současnosti)

Nexen Tire N'Blue

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 13. 5. 2016

V provozu od: 13. 5. 2016

Výrobní číslo: 10297

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 443 162 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 302 dnes 4:461.5. 1:10 9359
 7  319 út 29.4. 15:1530.4. 0:24 9359
12 315 út 29.4. 6:1929.4. 9:34 9359
12 318 po 28.4. 4:4729.4. 0:30 9359
12 307 ne 27.4. 4:2728.4. 0:30 9359
 9  314 so 26.4. 7:1427.4. 0:11 9359
15 312 pá 25.4. 6:2225.4. 21:12 9359
 7  312 čt 24.4. 4:3224.4. 20:26 9359
16 306 st 23.4. 14:5923.4. 23:56 9359
12 315 st 23.4. 6:1923.4. 9:34 9359
12 313 út 22.4. 6:0422.4. 20:52 9359
20 301 po 21.4. 8:1722.4. 0:40 9359
 5  302 ne 20.4. 4:3120.4. 21:24 9359
10 308 so 19.4. 5:0320.4. 0:07 9359
12 301 pá 18.4. 4:4718.4. 23:43 9359
12 315 čt 17.4. 4:4618.4. 0:10 9359
12 315 st 16.4. 15:0417.4. 0:10 9359
12 315 st 16.4. 6:1916.4. 9:34 9359
 7  317 út 15.4. 4:4915.4. 20:44 9359
12 319 po 14.4. 4:2615.4. 0:50 9359
 7  301 ne 13.4. 12:0314.4. 0:24 9359
12 320 pá 11.4. 15:4411.4. 21:49 9359
12 320 pá 11.4. 5:4611.4. 8:54 9359
12 318 čt 10.4. 4:4711.4. 0:30 9359
22 301 st 9.4. 6:1710.4. 0:07 9359


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.