Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9359

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 13. 5. 2016

Výrobní číslo: 10297

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 232 909 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 312 ne 19.1. 9:4720.1. 1:04 9359
 9  317 so 18.1. 5:3319.1. 0:49 9359
16 319 pá 17.1. 5:2718.1. 0:34 9359
20 308 čt 16.1. 6:0017.1. 0:30 9359
 9  319 st 15.1. 5:1715.1. 21:59 9359
16 319 út 14.1. 5:2715.1. 0:34 9359
10 319 po 13.1. 4:5714.1. 1:04 9359
 9  301 pá 10.1. 4:1310.1. 18:28 9359
 9  328 čt 9.1. 5:4710.1. 0:59 9359
 9  330 st 8.1. 5:518.1. 15:10 9359*MU*1
 9  325 út 7.1. 15:217.1. 20:07 9359
 5  304 út 7.1. 4:077.1. 10:13 9359
10 324 po 6.1. 15:267.1. 1:24 9359
 4  308 po 6.1. 5:296.1. 9:25 9359
10 302 ne 5.1. 4:186.1. 1:24 9359
10 308 so 4.1. 7:075.1. 1:04 9359
10 302 pá 3.1. 4:183.1. 20:31 9359
 9  320 čt 2.1. 15:203.1. 0:49 9359
 5  305 čt 2.1. 4:072.1. 8:40 9359*MU
20 302 st 1.1. 6:112.1. 1:33 9359
Rok 2019
12 305 út 31.12. 4:5431.12. 21:35 9359
10 314 po 30.12. 6:1030.12. 22:34 9359
 9  307 ne 29.12. 4:1329.12. 23:39 9359
 9  307 so 28.12. 6:2128.12. 23:39 9359
10 314 pá 27.12. 6:1027.12. 22:34 9359
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = sunutí vlaku 9068 po nehodě

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.