Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9359

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 13. 5. 2016

Výrobní číslo: 10297

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 264 142 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  308 st 5.8. 6:205.8. 9:41 9359
 9  316 út 4.8. 15:414.8. 20:05 9359
16 316 út 4.8. 5:104.8. 10:20 9359
 4  302 po 3.8. 15:423.8. 19:18 9359
15 306 po 3.8. 5:363.8. 9:35 9359
 3  316 čt 30.7. 4:0730.7. 10:04 9359
20 304 st 29.7. 7:0630.7. 1:05 9359
16 308 út 28.7. 10:0028.7. 23:53 9359*Z
12 308 po 27.7. 5:5627.7. 20:27 9359
 9  323 pá 24.7. 6:1924.7. 20:38 9359
 9  312 čt 23.7. 5:0923.7. 19:46 9359
16 308 st 22.7. 7:1022.7. 23:53 9359
22 320 pá 17.7. 5:2017.7. 19:44 9359*MU
 9  312 čt 16.7. 5:0916.7. 19:46 9359
16 308 st 15.7. 7:1015.7. 23:53 9359
15 311 út 14.7. 15:3114.7. 21:13 9359
 9  315 po 13.7. 5:2114.7. 1:09 9359
10 307 ne 12.7. 4:3812.7. 23:24 9359
20 302 so 11.7. 4:3912.7. 1:05 9359
10 315 pá 10.7. 20:4011.7. 0:04 9359*Z1
22 320 pá 10.7. 5:2010.7. 19:44 9359
10 310 čt 9.7. 4:369.7. 20:03 9359
10 301 st 8.7. 6:059.7. 1:04 9359
10 310 út 7.7. 4:367.7. 20:03 9359
 9  316 po 6.7. 7:437.7. 0:49 9359
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9418
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9387

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.