Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9359

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 13. 5. 2016

Výrobní číslo: 10297

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 356 552 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 314 út 12.9. 5:4312.9. 18:58 9359
22 317 po 11.9. 6:1211.9. 20:23 9359
 7  311 pá 8.9. 5:448.9. 22:23 9359
 9  325 čt 7.9. 6:378.9. 0:31 9359
 7  308 st 6.9. 5:136.9. 19:21 9359
22 339 út 5.9. 5:195.9. 20:31 9359
16 316 po 4.9. 14:484.9. 23:56 9359
16 318 po 4.9. 7:204.9. 9:54 9359
 7  308 pá 1.9. 5:541.9. 22:22 9359
15 302 čt 31.8. 5:0831.8. 19:41 9359
 7  308 st 30.8. 5:5430.8. 22:22 9359
20 306 út 29.8. 4:2229.8. 21:04 9359
 9  308 po 28.8. 6:2429.8. 0:22 9359
 7  317 čt 17.8. 8:0017.8. 20:15 9359*Z1
15 301 st 16.8. 4:4816.8. 21:20 9359
10+22 325 út 15.8. 5:1616.8. 0:34 9359
 7  308 po 14.8. 5:5414.8. 22:22 9359
 7  311 ne 13.8. 5:3313.8. 21:01 9359
12 302 so 12.8. 4:4912.8. 23:43 9359
10+22 325 pá 11.8. 5:1612.8. 0:34 9359
 9  321 pá 14.7. 5:1914.7. 21:03 9359
 9  303 čt 13.7. 5:5514.7. 1:02 9359
 9  307 st 12.7. 6:1312.7. 21:56 9359
 1  307 út 11.7. 4:3511.7. 21:51 9359
 9  320 po 10.7. 5:0610.7. 23:24 9359
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9370

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.