Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9359

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 13. 5. 2016

Výrobní číslo: 10297

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 301 822 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  303 pá 24.6. 5:0724.6. 18:32 9359
10 302 čt 23.6. 6:0624.6. 0:25 9359
15 313 st 22.6. 15:1022.6. 20:19 9359
 7  113 út 21.6. 16:2521.6. 21:11 9359*Z1
 9  830 út 21.6. 9:0021.6. 11:11 9359*Z2
16 102 po 20.6. 14:3020.6. 23:54 9359*Z3
10 301 po 20.6. 6:0320.6. 10:40 9359*MU
21 302 pá 17.6. 6:1517.6. 19:05 9359
15 308 čt 16.6. 7:1016.6. 17:57 9359
20 302 st 15.6. 4:1215.6. 18:53 9359
 9  329 út 14.6. 15:5115.6. 0:52 9359
15 313 út 14.6. 5:3914.6. 9:09 9359
 9  301 po 13.6. 7:0213.6. 23:04 9359
 9  303 pá 10.6. 5:0710.6. 18:32 9359
 9  314 čt 9.6. 14:519.6. 23:44 9359
 4  301 čt 9.6. 7:049.6. 9:21 9359
 4  301 st 8.6. 14:538.6. 18:52 9359
 4  306 st 8.6. 6:108.6. 10:08 9359
 4  304 út 7.6. 15:157.6. 19:15 9359
15 313 út 7.6. 5:397.6. 9:09 9359
 9  318 po 6.6. 15:076.6. 19:33 9359
21 311 po 6.6. 6:056.6. 9:13 9359
20 309 ne 5.6. 10:016.6. 1:01 9359
16 307 so 4.6. 5:164.6. 22:36 9359
 9  319 pá 3.6. 5:563.6. 21:44 9359
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8080+8067
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9426
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8517+8556
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.