Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9359

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 13. 5. 2016

Výrobní číslo: 10297

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 97 074 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9 313 so 20.1. 4:5321.1. 0:19 9359
1+10 323 pá 19.1. 4:2920.1. 0:03 9359
1+10 309 čt 18.1. 4:4419.1. 1:14 9359
9 303 st 17.1. 6:1917.1. 18:33 9359
1+10 315 út 16.1. 5:2616.1. 19:11 9359
9 326 po 15.1. 5:4016.1. 0:49 9359
9 324 pá 12.1. 6:0012.1. 20:23 9359
7 307 čt 11.1. 4:4511.1. 20:22 9359
1+10 315 st 10.1. 17:5011.1. 0:34 9359*Z
5 314 st 10.1. 5:1610.1. 8:30 9359*MU*1
7 310 út 9.1. 5:059.1. 22:51 9359
7 311 po 8.1. 7:158.1. 21:02 9359
9 328 pá 5.1. 6:465.1. 9:17 9359
1+10 319 čt 4.1. 4:594.1. 21:02 9359
7 307 st 3.1. 4:453.1. 20:22 9359
7 311 út 2.1. 7:152.1. 21:02 9359
Rok 2017
7 311 pá 29.12. 7:1529.12. 21:02 9359
15 301 čt 28.12. 5:4228.12. 20:07 9359
10 304 st 27.12. 17:1427.12. 23:44 9359*Z1
7 309 pá 22.12. 5:0522.12. 20:43 9359
7 310 čt 21.12. 5:2421.12. 22:51 9359
10 322 st 20.12. 6:3220.12. 23:44 9359
5 316 út 19.12. 5:1519.12. 20:14 9359
20 314 po 18.12. 15:1319.12. 1:12 9359
16 318 po 18.12. 6:1518.12. 9:17 9359
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9376
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Technická závada.
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9409

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.