Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9358

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 18. 5. 2016

Výrobní číslo: 10296

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 216 435 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 311 dnes 6:0530.6. 9:13 9358
10 304 st 29.6. 6:3029.6. 23:15 9358*Z1
17 420 po 27.6. 14:3027.6. 17:30 9358*Z2
 3  416 po 27.6. 11:4527.6. 12:00 9358*Z3
22 113 čt 23.6. 11:5524.6. 0:07 9358*Z4
12 314 čt 23.6. 4:2223.6. 8:35 9358*MU
 9  324 st 22.6. 6:2523.6. 0:22 9358
21 301 út 21.6. 6:1121.6. 18:57 9358
20 309 po 20.6. 5:0121.6. 1:01 9358
17 310 ne 19.6. 5:4720.6. 0:49 9358
12+17 319 so 18.6. 4:4218.6. 23:50 9358
10 313 pá 17.6. 5:2718.6. 0:45 9358
 9  301 čt 16.6. 7:0216.6. 23:04 9358
20 301 st 15.6. 5:5315.6. 20:42 9358
15 306 út 14.6. 6:5414.6. 21:19 9358
 9  319 po 13.6. 5:5613.6. 21:44 9358
12+17 319 ne 12.6. 9:3812.6. 23:50 9358
22 305 so 11.6. 7:4111.6. 23:07 9358
12 304 pá 10.6. 5:0610.6. 20:28 9358
12 315 čt 9.6. 15:1210.6. 0:31 9358
10 317 čt 9.6. 5:009.6. 9:49 9358
 9  324 st 8.6. 6:269.6. 0:22 9358
 9  317 út 7.6. 5:528.6. 0:02 9358
 7  301 po 6.6. 6:046.6. 20:13 9358
 4  307 pá 3.6. 6:233.6. 8:43 9358
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9378
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9242
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9261
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8412+8413
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.