Domovská vozovna: Motol
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2016
Dodání: 18. 5. 2016
Výrobní číslo: 10296
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 286 320 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
7 | 304 | po 14.8. 14:21 | 14.8. 15:30 | 9358*MU | ||
10+22 | 336 | po 14.8. 6:56 | 14.8. 9:50 | 9358 | ||
18 | 411 | pá 11.8. 5:13 | 11.8. 21:45 | 9358 | ||
7 | 404 | čt 10.8. 14:09 | 10.8. 21:10 | 9358 | ||
7 | 404 | čt 10.8. 4:21 | 10.8. 11:18 | 9358 | ||
20 | 403 | st 9.8. 5:42 | 10.8. 0:47 | 9358 | ||
18 | 405 | út 8.8. 6:13 | 8.8. 23:54 | 9358 | ||
12 | 402 | po 7.8. 5:05 | 7.8. 22:19 | 9358 | ||
12 | 405 | ne 6.8. 4:30 | 7.8. 0:09 | 9358 | ||
20 | 409 | so 5.8. 4:26 | 6.8. 0:18 | 9358 | ||
20 | 406 | pá 4.8. 4:14 | 4.8. 21:10 | 9358 | ||
18 | 405 | čt 3.8. 6:13 | 3.8. 23:54 | 9358 | ||
14 | 408 | st 2.8. 14:36 | 2.8. 20:21 | 9358 | ||
14 | 408 | st 2.8. 5:30 | 2.8. 9:00 | 9358 | ||
11 | 412 | út 1.8. 5:44 | 1.8. 19:31 | 9358 | ||
12 | 408 | po 31.7. 4:30 | 31.7. 21:11 | 9358 | ||
11 | 402 | ne 30.7. 15:00 | 31.7. 0:59 | 9358*Z1 | ||
3 | 401 | čt 27.7. 4:12 | 28.7. 0:35 | 9358 | ||
7 | 413 | st 26.7. 6:33 | 26.7. 23:09 | 9358 | ||
17 | 421 | út 25.7. 5:15 | 25.7. 10:07 | 9358*MU | ||
12 | 409 | po 24.7. 4:17 | 24.7. 21:21 | 9358 | ||
11 | 402 | ne 23.7. 4:28 | 24.7. 0:59 | 9358 | ||
20 | 407 | so 22.7. 4:26 | 23.7. 1:07 | 9358 | ||
24 | 406 | pá 21.7. 6:37 | 21.7. 20:22 | 9358 | ||
11 | 414 | čt 20.7. 5:59 | 20.7. 22:22 | 9358 |