Domovská vozovna: Motol
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2016
Dodání: 18. 5. 2016
Výrobní číslo: 10296
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 216 435 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
21 | 311 | dnes 6:05 | 30.6. 9:13 | 9358 | ||
10 | 304 | st 29.6. 6:30 | 29.6. 23:15 | 9358*Z1 | ||
17 | 420 | po 27.6. 14:30 | 27.6. 17:30 | 9358*Z2 | ||
3 | 416 | po 27.6. 11:45 | 27.6. 12:00 | 9358*Z3 | ||
22 | 113 | čt 23.6. 11:55 | 24.6. 0:07 | 9358*Z4 | ||
12 | 314 | čt 23.6. 4:22 | 23.6. 8:35 | 9358*MU | ||
9 | 324 | st 22.6. 6:25 | 23.6. 0:22 | 9358 | ||
21 | 301 | út 21.6. 6:11 | 21.6. 18:57 | 9358 | ||
20 | 309 | po 20.6. 5:01 | 21.6. 1:01 | 9358 | ||
17 | 310 | ne 19.6. 5:47 | 20.6. 0:49 | 9358 | ||
12+17 | 319 | so 18.6. 4:42 | 18.6. 23:50 | 9358 | ||
10 | 313 | pá 17.6. 5:27 | 18.6. 0:45 | 9358 | ||
9 | 301 | čt 16.6. 7:02 | 16.6. 23:04 | 9358 | ||
20 | 301 | st 15.6. 5:53 | 15.6. 20:42 | 9358 | ||
15 | 306 | út 14.6. 6:54 | 14.6. 21:19 | 9358 | ||
9 | 319 | po 13.6. 5:56 | 13.6. 21:44 | 9358 | ||
12+17 | 319 | ne 12.6. 9:38 | 12.6. 23:50 | 9358 | ||
22 | 305 | so 11.6. 7:41 | 11.6. 23:07 | 9358 | ||
12 | 304 | pá 10.6. 5:06 | 10.6. 20:28 | 9358 | ||
12 | 315 | čt 9.6. 15:12 | 10.6. 0:31 | 9358 | ||
10 | 317 | čt 9.6. 5:00 | 9.6. 9:49 | 9358 | ||
9 | 324 | st 8.6. 6:26 | 9.6. 0:22 | 9358 | ||
9 | 317 | út 7.6. 5:52 | 8.6. 0:02 | 9358 | ||
7 | 301 | po 6.6. 6:04 | 6.6. 20:13 | 9358 | ||
4 | 307 | pá 3.6. 6:23 | 3.6. 8:43 | 9358 |