Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9358

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 18. 5. 2016

Výrobní číslo: 10296

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 178 935 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  314 st 8.12. 14:518.12. 23:44 9358
 5  308 st 8.12. 4:188.12. 10:44 9358
20 309 út 7.12. 5:018.12. 1:00 9358
 9  321 po 6.12. 6:127.12. 0:12 9358
20 306 pá 3.12. 4:474.12. 0:10 9358
12 307 čt 2.12. 4:513.12. 1:10 9358
20 306 st 1.12. 4:472.12. 0:10 9358
10 307 út 30.11. 4:591.12. 0:26 9358
 7  303 po 29.11. 4:4529.11. 20:57 9358*MU
5+6 307 ne 28.11. 4:3829.11. 0:36 9358
 9  301 so 27.11. 6:3527.11. 23:52 9358
12 304 pá 26.11. 4:2327.11. 0:20 9358
12 307 čt 25.11. 4:5126.11. 1:10 9358
10 305 st 24.11. 4:4325.11. 0:06 9358
 5  313 út 23.11. 6:1824.11. 0:36 9358
10 318 po 22.11. 6:4322.11. 19:43 9358
 9  324 pá 19.11. 6:2620.11. 0:22 9358
 9  328 čt 18.11. 4:5019.11. 0:42 9358
 9  319 st 17.11. 8:5417.11. 23:46 9358
 9  328 út 16.11. 4:5017.11. 0:42 9358
 9  317 po 15.11. 5:5216.11. 0:02 9358
 9  321 pá 12.11. 6:1213.11. 0:12 9358
 9  318 čt 11.11. 15:0711.11. 19:33 9358
 4  302 čt 11.11. 5:3311.11. 9:30 9358
10 301 st 10.11. 7:1510.11. 20:35 9358
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.