Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9358

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 18. 5. 2016

Výrobní číslo: 10296

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 286 320 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  304 po 14.8. 14:2114.8. 15:30 9358*MU
10+22 336 po 14.8. 6:5614.8. 9:50 9358
18 411 pá 11.8. 5:1311.8. 21:45 9358
 7  404 čt 10.8. 14:0910.8. 21:10 9358
 7  404 čt 10.8. 4:2110.8. 11:18 9358
20 403 st 9.8. 5:4210.8. 0:47 9358
18 405 út 8.8. 6:138.8. 23:54 9358
12 402 po 7.8. 5:057.8. 22:19 9358
12 405 ne 6.8. 4:307.8. 0:09 9358
20 409 so 5.8. 4:266.8. 0:18 9358
20 406 pá 4.8. 4:144.8. 21:10 9358
18 405 čt 3.8. 6:133.8. 23:54 9358
14 408 st 2.8. 14:362.8. 20:21 9358
14 408 st 2.8. 5:302.8. 9:00 9358
11 412 út 1.8. 5:441.8. 19:31 9358
12 408 po 31.7. 4:3031.7. 21:11 9358
11 402 ne 30.7. 15:0031.7. 0:59 9358*Z1
 3  401 čt 27.7. 4:1228.7. 0:35 9358
 7  413 st 26.7. 6:3326.7. 23:09 9358
17 421 út 25.7. 5:1525.7. 10:07 9358*MU
12 409 po 24.7. 4:1724.7. 21:21 9358
11 402 ne 23.7. 4:2824.7. 0:59 9358
20 407 so 22.7. 4:2623.7. 1:07 9358
24 406 pá 21.7. 6:3721.7. 20:22 9358
11 414 čt 20.7. 5:5920.7. 22:22 9358
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9391

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.