Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9358

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 18. 5. 2016

Výrobní číslo: 10296

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 142 616 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  324 po 13.8. 6:0013.8. 11:00 9358*MU*1
 9  322 pá 10.8. 5:5110.8. 20:22 9358
 9  324 čt 9.8. 6:009.8. 20:23 9358
20 307 st 8.8. 14:008.8. 19:39 9358
 9  328 st 8.8. 6:468.8. 9:17 9358
5+16 317 út 7.8. 14:377.8. 20:15 9358
15+16 340 út 7.8. 6:177.8. 9:40 9358
 9  315 po 6.8. 5:217.8. 0:29 9358
 9  310 ne 5.8. 4:536.8. 0:29 9358
 9  315 so 4.8. 5:135.8. 0:29 9358
 9  306 pá 3.8. 4:533.8. 23:39 9358
 9  326 čt 2.8. 6:123.8. 1:09 9358
 9  328 st 1.8. 16:001.8. 22:50 9358
 9  328 st 1.8. 6:461.8. 9:17 9358
 7  305 út 31.7. 14:2831.7. 21:07 9358
15+16 340 út 31.7. 6:1731.7. 9:40 9358
 9  317 po 30.7. 5:3630.7. 19:53 9358
5+16 305 ne 29.7. 5:1830.7. 0:53 9358
 9  307 so 28.7. 6:2128.7. 23:40 9358
 7  312 pá 27.7. 15:2427.7. 22:18 9358
 9  322 čt 26.7. 5:5126.7. 20:22 9358
 7  312 st 25.7. 15:2426.7. 0:44 9358
 9  328 st 25.7. 6:4625.7. 9:17 9358
20 313 út 24.7. 6:2225.7. 1:12 9358
 9  324 po 23.7. 6:0023.7. 20:23 9358
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8527+8300 do 9358 na Plzeňské ul. za Andělem ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.