Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9357

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 17. 12. 2015

Výrobní číslo: 10197

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 527 748 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 314 st 3.4. 5:283.4. 9:24 9357
10 315 út 2.4. 6:532.4. 10:12 9357
15 309 čt 28.3. 15:1428.3. 18:52 9357
 9  322 čt 28.3. 6:3528.3. 9:01 9357
12 303 st 27.3. 5:3727.3. 10:12 9357
 5  304 út 26.3. 15:2226.3. 19:43 9357
16 305 út 26.3. 6:4526.3. 9:11 9357
16 305 po 25.3. 14:5125.3. 19:31 9357
 7  313 po 25.3. 6:4625.3. 10:23 9357
16 304 pá 22.3. 6:2922.3. 8:55 9357
15 314 čt 21.3. 15:5421.3. 21:27 9357
12 303 čt 21.3. 5:3721.3. 10:12 9357
15 314 st 20.3. 15:5420.3. 21:27 9357
16 305 st 20.3. 6:4520.3. 9:11 9357
 9  332 út 19.3. 16:0119.3. 20:31 9357
16 306 út 19.3. 6:5919.3. 9:27 9357
15 309 po 18.3. 15:1418.3. 18:52 9357
16 305 po 18.3. 6:4518.3. 9:11 9357
20 301 ne 17.3. 8:1418.3. 0:40 9357
10 317 pá 15.3. 4:2216.3. 0:27 9357
 9  330 čt 14.3. 4:5015.3. 0:52 9357
 7  310 st 13.3. 6:2713.3. 23:04 9357
20 311 út 12.3. 15:4012.3. 23:00 9357
 7  319 út 12.3. 6:0812.3. 9:43 9357
20 311 po 11.3. 15:4011.3. 23:00 9357


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.