Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9357

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 17. 12. 2015

Výrobní číslo: 10197

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 452 009 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  301 dnes 5:435.12. 18:37 9357
16 317 pá 2.12. 16:372.12. 18:59 9357
9+26 312 pá 2.12. 5:222.12. 10:27 9357*MU
10 308 čt 1.12. 5:591.12. 19:36 9357
10 309 st 30.11. 6:1730.11. 20:13 9357
9+26 312 út 29.11. 5:2229.11. 18:39 9357
 4  301 po 28.11. 14:5328.11. 18:50 9357
12+14 305 ne 27.11. 4:4227.11. 7:10 9357*MU
 9  313 pá 25.11. 5:4725.11. 19:06 9357
 9  310 čt 24.11. 7:3724.11. 18:56 9357
10 314 st 23.11. 6:0323.11. 18:09 9357
 9  310 út 22.11. 7:3722.11. 18:56 9357
 9  310 po 21.11. 7:3721.11. 18:56 9357
 9  319 pá 18.11. 6:0818.11. 19:40 9357
 7  303 ne 13.11. 4:4613.11. 21:24 9357
10 304 so 12.11. 5:0312.11. 22:49 9357
 7  305 pá 11.11. 6:3211.11. 21:09 9357
10 317 čt 10.11. 15:4510.11. 23:09 9357
 9  318 čt 10.11. 6:2110.11. 8:42 9357
10 304 út 8.11. 6:559.11. 0:09 9357
10 302 po 7.11. 4:237.11. 18:49 9357
12+14 306 ne 6.11. 4:226.11. 23:51 9357
12+14 301 so 5.11. 5:226.11. 1:11 9357
 5  310 pá 4.11. 6:024.11. 20:16 9357
 7  314 čt 3.11. 5:493.11. 20:11 9357
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.