Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9357

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 17. 12. 2015

Výrobní číslo: 10197

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 267 494 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 309 ne 12.7. 4:5813.7. 0:04 9357
 7  305 so 11.7. 4:2311.7. 22:47 9357
 9  315 pá 10.7. 5:2111.7. 1:09 9357
 7  309 čt 9.7. 5:389.7. 22:27 9357
10 310 st 8.7. 4:368.7. 20:03 9357
17 315 út 7.7. 6:138.7. 1:14 9357
 7  303 so 4.7. 7:364.7. 22:27 9357
 7  302 pá 3.7. 6:183.7. 21:30 9357
 3  301 čt 2.7. 4:472.7. 20:38 9357
 7  301 st 1.7. 4:231.7. 21:15 9357
10 315 út 30.6. 5:261.7. 0:04 9357
22 320 po 29.6. 5:2029.6. 19:44 9357
 9  324 pá 26.6. 5:0926.6. 19:46 9357
 9  304 čt 25.6. 6:1925.6. 23:39 9357
 7  305 st 24.6. 6:1024.6. 21:15 9357
22 327 út 23.6. 5:3423.6. 20:04 9357
16 306 po 22.6. 5:2722.6. 20:14 9357
25 305 pá 19.6. 5:3120.6. 0:55 9357
 3  302 čt 18.6. 5:0118.6. 23:40 9357
20 309 st 17.6. 6:3618.6. 1:05 9357
 7  307 út 16.6. 4:4316.6. 19:52 9357
 7  301 po 15.6. 16:1015.6. 22:15 9357*Z
10 301 pá 12.6. 6:0012.6. 21:51 9357
 7  307 čt 11.6. 4:4311.6. 19:52 9357
 7  301 st 10.6. 5:3010.6. 22:15 9357
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9394

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.