Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9357

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 17. 12. 2015

Výrobní číslo: 10197

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 238 276 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 304 čt 15.8. 4:3615.8. 23:44 9357
 3  310 st 14.8. 13:0014.8. 20:38 9357*Z
 9  324 út 6.8. 6:006.8. 15:45 9357*MU
 9  328 po 5.8. 6:465.8. 9:17 9357
16 308 pá 2.8. 5:572.8. 18:30 9357
10 304 čt 1.8. 4:361.8. 10:55 9357*MU
16 312 st 31.7. 6:281.8. 0:14 9357
 9  325 út 30.7. 4:1331.7. 0:59 9357
 9  312 po 29.7. 5:1730.7. 0:19 9357
12 302 ne 28.7. 4:5229.7. 1:20 9357
16 304 so 27.7. 8:3528.7. 0:54 9357
 9  310 pá 26.7. 5:0927.7. 0:11 9357
10 304 ne 7.7. 11:318.7. 0:48 9357
12 305 so 6.7. 4:217.7. 0:22 9357
20 309 pá 5.7. 4:286.7. 1:20 9357
16 307 čt 4.7. 5:065.7. 0:18 9357
 9  321 st 3.7. 5:533.7. 23:45 9357
12 309 út 2.7. 14:063.7. 0:30 9357
 7  312 út 2.7. 5:222.7. 10:07 9357
 7  306 po 1.7. 6:421.7. 21:34 9357
 9  332 pá 28.6. 7:0328.6. 23:09 9357
 9  316 čt 27.6. 5:4128.6. 0:19 9357
 5  302 st 26.6. 14:5026.6. 20:54 9357
10 304 st 26.6. 6:0626.6. 9:29 9357
 7  303 út 25.6. 5:0025.6. 21:16 9357
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9375
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.