Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9357

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 17. 12. 2015

Výrobní číslo: 10197

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 302 084 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 307 ne 24.1. 7:3924.1. 22:40 9357
12 302 so 23.1. 4:4223.1. 23:45 9357
 9  328 pá 22.1. 5:3722.1. 23:09 9357
 9  305 čt 21.1. 6:0221.1. 20:59 9357
 4  305 st 20.1. 16:0220.1. 19:57 9357
 4  303 st 20.1. 6:0320.1. 9:54 9357
 4  303 út 19.1. 15:4219.1. 19:40 9357
15 110 st 13.1. 8:5013.1. 9:45 9357*Z
 9  323 út 12.1. 5:0212.1. 22:39 9357
 9  310 po 11.1. 6:2011.1. 20:57 9357
12 308 pá 8.1. 5:348.1. 20:09 9357
12 308 čt 7.1. 5:347.1. 20:09 9357
 9  326 st 6.1. 5:216.1. 19:56 9357
 9  310 út 5.1. 6:205.1. 20:57 9357
 9  302 po 4.1. 5:414.1. 20:18 9357
 9  313 ne 3.1. 4:533.1. 21:49 9357
12 309 so 2.1. 6:192.1. 23:19 9357
 9  313 pá 1.1. 7:201.1. 21:49 9357
Rok 2020
 9  304 čt 31.12. 5:5231.12. 20:28 9357
 9  324 st 30.12. 5:0930.12. 19:46 9357
10 310 út 29.12. 5:0529.12. 23:26 9357
12 308 po 28.12. 5:3428.12. 20:09 9357
 5  308 ne 27.12. 5:4927.12. 21:08 9357
 9  317 so 26.12. 10:0826.12. 22:29 9357
9+98 353 čt 24.12. 4:1324.12. 21:51 9357
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7191+7235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.