Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9357

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 17. 12. 2015

Výrobní číslo: 10197

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 337 319 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+15 328 pá 18.6. 5:4818.6. 23:10 9357
9+15 320 čt 17.6. 5:2017.6. 19:59 9357
9+15 313 st 16.6. 4:5216.6. 21:16 9357
9+15 306 út 15.6. 4:1316.6. 0:09 9357
9+15 332 po 14.6. 5:5614.6. 23:38 9357
 5  301 pá 11.6. 4:2911.6. 20:38 9357
12 306 čt 10.6. 5:0810.6. 22:20 9357
 5  305 st 9.6. 4:589.6. 21:08 9357
9+15 310 út 8.6. 4:338.6. 20:04 9357
9+15 334 po 7.6. 6:007.6. 23:49 9357
9+15 311 ne 6.6. 4:336.6. 22:11 9357
9+15 319 so 5.6. 6:205.6. 23:29 9357
9+26 327 pá 4.6. 5:464.6. 20:29 9357
9+26 314 čt 3.6. 4:443.6. 22:19 9357
9+15 316 st 2.6. 5:072.6. 20:33 9357
9+26 326 út 1.6. 5:401.6. 23:00 9357
9+15 334 po 31.5. 6:0031.5. 23:49 9357
 5  306 ne 30.5. 4:2930.5. 21:08 9357
9+15 321 so 29.5. 6:4929.5. 23:49 9357
16 311 pá 28.5. 13:5028.5. 20:25 9357
 4  301 pá 28.5. 5:4328.5. 9:34 9357
9+15 334 čt 27.5. 6:0027.5. 23:49 9357
9+15 306 st 26.5. 4:1327.5. 0:09 9357
9+15 306 út 25.5. 4:1326.5. 0:09 9357
9+26 329 po 24.5. 5:5024.5. 23:19 9357


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.