Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9357

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 17. 12. 2015

Výrobní číslo: 10197

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 281 099 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 310 pá 25.9. 7:0625.9. 19:59 9357
15 303 čt 24.9. 5:5624.9. 20:43 9357
 9  304 st 23.9. 6:1923.9. 20:28 9357
 7  303 út 22.9. 4:4322.9. 23:06 9357
 7  303 po 21.9. 4:4321.9. 23:06 9357
 9  319 ne 20.9. 5:3321.9. 1:09 9357
20 302 so 19.9. 4:3920.9. 1:05 9357
16 307 pá 18.9. 6:0618.9. 22:53 9357
 9  317 čt 17.9. 4:4218.9. 0:30 9357
 9  323 st 16.9. 5:0217.9. 1:00 9357
 9  304 út 15.9. 6:1915.9. 20:28 9357
16 304 po 14.9. 5:1015.9. 0:53 9357
 9  313 ne 13.9. 5:1314.9. 0:19 9357
16 309 so 12.9. 5:3013.9. 0:33 9357
17 303 pá 11.9. 5:3811.9. 21:44 9357
22 311 čt 10.9. 5:1810.9. 20:20 9357
10 311 st 9.9. 4:5710.9. 0:24 9357
 5  310 út 8.9. 4:418.9. 21:27 9357
 9  323 po 7.9. 5:028.9. 0:59 9357
10 307 ne 6.9. 4:386.9. 23:24 9357
 9  317 so 5.9. 5:336.9. 0:59 9357
 9  323 pá 4.9. 5:025.9. 0:59 9357
 3  302 čt 3.9. 5:013.9. 23:39 9357
12 304 st 2.9. 4:373.9. 0:55 9357
16 304 út 1.9. 5:102.9. 0:53 9357


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.