Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9357

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 17. 12. 2015

Výrobní číslo: 10197

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 238 754 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 304 pá 3.4. 5:433.4. 14:35 9357*MU
15 306 čt 2.4. 5:462.4. 23:01 9357
 9  319 st 1.4. 5:351.4. 21:00 9357
10 312 út 31.3. 5:441.4. 1:24 9357
15 310 po 30.3. 14:1930.3. 22:02 9357
 7  312 po 30.3. 5:2030.3. 10:10 9357
 9  315 ne 29.3. 7:3330.3. 0:29 9357
 9  314 so 28.3. 7:1128.3. 21:59 9357
25 304 pá 27.3. 4:2827.3. 21:23 9357
 9  315 čt 26.3. 5:1927.3. 0:59 9357
 9  316 st 25.3. 15:4026.3. 1:09 9357
22 315 út 24.3. 4:4025.3. 0:06 9357
10 314 po 23.3. 6:3323.3. 22:21 9357
15 302 pá 20.3. 7:0620.3. 20:28 9357
25 307 čt 19.3. 5:2819.3. 19:46 9357
25 307 st 18.3. 5:2818.3. 19:46 9357
 7  308 út 17.3. 5:3017.3. 22:00 9357
12 310 po 16.3. 5:4417.3. 0:55 9357
10 306 ne 15.3. 4:3815.3. 23:06 9357
10 307 so 14.3. 6:1815.3. 0:44 9357
20 314 pá 13.3. 15:1313.3. 20:43 9357
 4  308 pá 13.3. 5:2913.3. 9:25 9357
20 310 čt 12.3. 6:1213.3. 0:53 9357
 5  105 st 11.3. 5:1511.3. 16:00 9357*MU
 5  102 út 10.3. 7:1110.3. 21:02 9357
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.