Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9357

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 17. 12. 2015

Výrobní číslo: 10197

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 153 553 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  328 st 25.4. 5:4726.4. 0:59 9357
 9  330 út 24.4. 5:5125.4. 1:09 9357
 9  315 po 23.4. 5:0224.4. 0:09 9357
 9  325 pá 20.4. 15:2120.4. 20:07 9357
16 314 pá 20.4. 6:2820.4. 9:01 9357
16 321 čt 19.4. 5:2719.4. 20:17 9357
 5  316 st 18.4. 5:1518.4. 22:52 9357
 9  324 út 17.4. 5:3618.4. 0:39 9357
 9  334 po 16.4. 15:5716.4. 20:30 9357
16 324 po 16.4. 6:2016.4. 8:53 9357
 9  318 pá 13.4. 14:5313.4. 19:37 9357
16 324 pá 13.4. 6:2013.4. 8:53 9357
 9  307 čt 12.4. 4:3312.4. 21:00 9357
12 314 st 11.4. 3:5712.4. 1:22 9357
16 315 út 10.4. 14:3211.4. 0:24 9357
 9  325 út 10.4. 6:2710.4. 8:59 9357
16 311 po 9.4. 6:5610.4. 0:44 9357
 9  316 pá 6.4. 5:097.4. 0:19 9357
 9  315 čt 5.4. 5:026.4. 0:09 9357
 9  330 st 4.4. 5:514.4. 13:25 9357*MU
 5  301 út 3.4. 5:183.4. 20:40 9357
20 310 čt 29.3. 6:1230.3. 0:52 9357
 9  332 st 28.3. 6:0128.3. 23:09 9357
 9  308 út 27.3. 6:3927.3. 18:53 9357
 9  325 út 20.3. 15:2120.3. 20:07 9357
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.