Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9357

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 17. 12. 2015

Výrobní číslo: 10197

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 195 268 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 307 pá 14.12. 14:1814.12. 22:23 9357
12 312 pá 14.12. 6:2614.12. 9:56 9357
15 307 čt 13.12. 6:0813.12. 21:14 9357
 9  316 st 12.12. 5:0913.12. 0:19 9357
10 315 út 11.12. 4:3812.12. 0:24 9357
 7  311 po 10.12. 5:5810.12. 22:31 9357
20 304 ne 9.12. 4:1110.12. 0:10 9357
10 307 so 8.12. 6:189.12. 0:44 9357
 5  316 pá 7.12. 5:137.12. 22:30 9357
12 306 čt 6.12. 4:597.12. 0:23 9357
12 306 st 5.12. 4:596.12. 0:23 9357
 9  318 út 4.12. 14:534.12. 19:37 9357
12 312 út 4.12. 6:264.12. 9:56 9357
10 324 po 3.12. 15:264.12. 1:24 9357
 4  308 po 3.12. 5:293.12. 9:25 9357
20 302 ne 2.12. 5:313.12. 1:33 9357
12 303 so 1.12. 4:412.12. 1:03 9357
 9  324 pá 30.11. 5:361.12. 0:39 9357
12 311 čt 29.11. 5:3530.11. 1:23 9357
 9  318 st 28.11. 14:5328.11. 19:37 9357
10 324 st 28.11. 6:3228.11. 10:16 9357
20 308 út 27.11. 6:0028.11. 0:30 9357
 7  307 po 26.11. 15:1226.11. 21:52 9357
16 314 po 26.11. 7:0226.11. 10:05 9357
12 307 ne 25.11. 5:0225.11. 14:50 9357*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.