Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9356

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
NeoVize (od 26. 2. 2022 do 24. 2. 2024)

NeoVize

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 7. 12. 2015

V provozu od: 12. 12. 2015

Výrobní číslo: 10196

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 524 788 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  304 po 17.3. 5:1817.3. 9:36 9356
10 302 ne 16.3. 4:4217.3. 0:07 9356
 9  309 so 15.3. 6:3515.3. 23:51 9356
 5  312 pá 14.3. 4:5214.3. 20:52 9356
22 331 čt 13.3. 5:4913.3. 22:46 9356
15 313 st 12.3. 6:3212.3. 19:27 9356
20 308 út 11.3. 4:5712.3. 0:40 9356
22 301 po 10.3. 6:1711.3. 0:07 9356
10 310 pá 7.3. 6:097.3. 20:20 9356
 7  312 čt 6.3. 4:326.3. 20:26 9356
20 311 st 5.3. 14:506.3. 0:58 9356
 4  306 st 5.3. 5:345.3. 10:28 9356
 4  307 út 4.3. 5:234.3. 21:19 9356
 4  301 po 3.3. 6:263.3. 20:38 9356
15 301 ne 2.3. 5:082.3. 21:12 9356
15 307 so 1.3. 4:481.3. 20:42 9356
15 304 pá 28.2. 5:0828.2. 21:55 9356
 9  306 čt 27.2. 5:1727.2. 23:12 9356
 7  317 st 26.2. 4:5126.2. 21:03 9356
 9  326 út 25.2. 6:3326.2. 0:31 9356
21 306 po 24.2. 6:1224.2. 18:56 9356
16 311 pá 21.2. 5:4121.2. 21:06 9356
12 304 čt 20.2. 5:5720.2. 21:18 9356
12 304 st 19.2. 5:5719.2. 21:18 9356
20 308 út 18.2. 6:2818.2. 19:33 9356


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.