Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9356

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 7. 12. 2015

Výrobní číslo: 10196

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 154 769 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 319 po 15.10. 6:3515.10. 21:50 9356
16 311 ne 14.10. 6:5615.10. 0:54 9356
16 303 út 9.10. 7:139.10. 18:39 9356*MU
 5  308 po 8.10. 6:289.10. 0:38 9356
 7  303 pá 21.9. 5:0121.9. 22:20 9356*MU
16 306 čt 20.9. 5:5221.9. 0:54 9356
 9  310 st 19.9. 6:5119.9. 9:15 9356*MU
 4  308 út 18.9. 14:0918.9. 19:39 9356
 5  302 út 18.9. 4:0818.9. 10:13 9356
 9  316 po 17.9. 5:0918.9. 0:19 9356
 9  315 ne 16.9. 5:1317.9. 0:29 9356
 9  313 so 15.9. 4:5316.9. 0:19 9356
 9  316 pá 14.9. 5:0915.9. 0:19 9356
 9  332 čt 13.9. 6:0113.9. 23:09 9356
15 303 st 12.9. 6:1712.9. 17:55 9356
 9  319 út 11.9. 5:1711.9. 21:59 9356
16 314 po 10.9. 15:1510.9. 23:34 9356
 9  317 ne 9.9. 10:0610.9. 0:49 9356
 9  312 so 25.8. 4:3326.8. 0:09 9356
 9  319 pá 24.8. 5:4125.8. 0:39 9356
 9  320 čt 23.8. 15:2024.8. 0:49 9356
 9  328 čt 23.8. 6:4623.8. 9:17 9356
15+16 330 st 22.8. 5:4522.8. 22:27 9356
15+16 333 út 21.8. 11:0522.8. 0:43 9356*Z
 7  312 po 20.8. 15:2421.8. 0:44 9356
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9394

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.