Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9356

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 7. 12. 2015

Výrobní číslo: 10196

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 110 894 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9 303 pá 19.1. 6:1919.1. 18:33 9356
9 312 čt 18.1. 4:5318.1. 21:30 9356
9 312 st 17.1. 4:5317.1. 21:30 9356
16 312 út 16.1. 15:2316.1. 18:17 9356
12 316 út 16.1. 4:5516.1. 10:35 9356
7 303 po 15.1. 6:1515.1. 21:53 9356
9 306 ne 14.1. 7:0014.1. 21:30 9356
9 304 so 13.1. 6:1313.1. 23:09 9356
9 319 pá 12.1. 5:4113.1. 0:39 9356
1+10 319 čt 11.1. 4:5911.1. 21:02 9356
9 302 st 10.1. 4:3310.1. 23:09 9356
7 303 út 9.1. 6:049.1. 21:52 9356
9 324 po 8.1. 6:008.1. 20:23 9356
1+10 310 ne 7.1. 12:497.1. 23:54 9356
1+10 310 so 6.1. 5:477.1. 0:03 9356
9 302 pá 5.1. 4:335.1. 23:09 9356
1+10 309 čt 4.1. 20:204.1. 23:54 9356*Z
5 311 st 3.1. 4:433.1. 20:25 9356
12 311 út 2.1. 5:373.1. 1:02 9356
Rok 2017
12 309 pá 29.12. 5:1829.12. 22:05 9356
9 317 čt 28.12. 5:3828.12. 19:53 9356
9 310 st 27.12. 5:0928.12. 0:11 9356
16 309 út 26.12. 5:1027.12. 0:34 9356
9 329 pá 22.12. 15:3722.12. 20:07 9356
9 329 pá 22.12. 4:4322.12. 9:19 9356
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9378

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.