Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9356

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 7. 12. 2015

Výrobní číslo: 10196

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 207 881 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 321 po 19.8. 5:2819.8. 22:45 9356
3+26 309 so 17.8. 5:4218.8. 0:39 9356
 3  308 pá 16.8. 14:3416.8. 22:39 9356
 3  306 pá 16.8. 4:2716.8. 9:52 9356
15 305 čt 15.8. 5:5615.8. 21:14 9356
15 305 st 14.8. 5:5614.8. 21:14 9356
17 322 út 13.8. 5:4914.8. 1:06 9356
17 305 po 12.8. 4:3413.8. 1:14 9356
5+7 308 st 7.8. 4:357.8. 22:22 9356
10 314 út 6.8. 6:156.8. 23:52 9356
 9  302 po 5.8. 4:335.8. 23:09 9356
10 305 ne 4.8. 4:345.8. 0:47 9356
20 305 so 3.8. 4:394.8. 1:05 9356
10 309 pá 2.8. 5:263.8. 0:44 9356
 9  302 čt 1.8. 4:331.8. 23:09 9356
20 304 st 31.7. 5:191.8. 1:05 9356
15 304 út 30.7. 4:2230.7. 20:53 9356
 9  309 po 29.7. 5:0230.7. 0:09 9356
 9  302 ne 28.7. 10:3829.7. 1:09 9356
15 303 so 27.7. 4:2227.7. 21:07 9356
12 304 pá 26.7. 5:2927.7. 0:55 9356
16 312 čt 25.7. 6:2826.7. 0:14 9356
 9  320 ne 7.7. 10:507.7. 23:47 9356
 9  307 so 6.7. 4:097.7. 0:23 9356
16 308 pá 5.7. 5:066.7. 0:18 9356


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.