Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9356

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
NeoVize (od 26. 2. 2022 do 24. 2. 2024)

NeoVize

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 7. 12. 2015

Výrobní číslo: 10196

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 498 928 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 302 út 23.7. 4:5723.7. 8:00 9356*MU
5+14 312 po 22.7. 4:4622.7. 20:54 9356
 7  312 ne 21.7. 11:0321.7. 23:03 9356
3+9 301 so 20.7. 4:2020.7. 22:16 9356
10 315 pá 19.7. 4:2220.7. 0:08 9356
20 306 čt 18.7. 5:3018.7. 23:59 9356
16 314 st 17.7. 15:2717.7. 23:19 9356
10 306 st 17.7. 6:0517.7. 9:43 9356
10 309 út 16.7. 6:2616.7. 19:35 9356
22 315 po 15.7. 5:1415.7. 19:24 9356
15 304 ne 14.7. 6:0914.7. 21:56 9356
15 307 so 13.7. 4:4913.7. 20:42 9356
15 303 pá 12.7. 4:4812.7. 19:48 9356
15 306 čt 11.7. 5:0811.7. 20:27 9356
20 306 st 10.7. 5:3610.7. 20:03 9356
20 311 út 9.7. 15:219.7. 20:53 9356
15 309 út 9.7. 5:289.7. 11:30 9356*MU
 6  301 po 8.7. 4:588.7. 19:40 9356
15 304 ne 7.7. 6:097.7. 21:56 9356
15 307 so 6.7. 4:496.7. 20:42 9356
20 311 st 3.7. 15:213.7. 20:53 9356
12 308 st 3.7. 5:433.7. 9:00 9356*MU
 7  314 po 1.7. 6:171.7. 20:57 9356
10 306 so 29.6. 4:4229.6. 23:20 9356
 9  330 pá 28.6. 4:5029.6. 0:52 9356
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.