Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9355

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 12. 2015

Výrobní číslo: 10195

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 543 578 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  305 út 21.1. 6:0322.1. 0:12 9355
15 308 po 20.1. 6:1220.1. 21:12 9355
15 309 pá 17.1. 6:2217.1. 21:27 9355
 9  322 čt 16.1. 5:1716.1. 18:54 9355
 4  305 st 15.1. 5:5315.1. 21:16 9355
 7  310 út 14.1. 6:5314.1. 19:43 9355
22 318 po 13.1. 5:1413.1. 19:46 9355
 7  310 ne 12.1. 4:5112.1. 22:32 9355
20 707 so 11.1. 15:3011.1. 15:45 9355*Z1
15 503 so 11.1. 14:0011.1. 14:45 9355*Z2
20 305 pá 10.1. 6:1011.1. 0:40 9355
 7  303 čt 9.1. 5:489.1. 21:33 9355
 9  311 st 8.1. 6:339.1. 0:52 9355
16 313 út 7.1. 14:437.1. 19:29 9355
16 313 út 7.1. 6:297.1. 8:58 9355
sjMO 301 út 7.1. 3:277.1. 4:10 9355
 5  305 po 6.1. 5:276.1. 22:08 9355
16 306 pá 3.1. 7:033.1. 22:20 9355
15 306 čt 2.1. 5:082.1. 20:27 9355
 9  317 st 1.1. 9:542.1. 0:42 9355
Rok 2024
16 302 út 31.12. 6:3331.12. 21:36 9355
20 302 po 30.12. 4:5730.12. 20:41 9355
12 307 ne 29.12. 17:1030.12. 0:29 9355*Z3
 5  302 so 28.12. 4:2628.12. 13:50 9355*MU
 9  324 pá 27.12. 6:1428.12. 0:22 9355
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9302
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8518+8180
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9430
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.