Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9355

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 12. 2015

Výrobní číslo: 10195

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 351 504 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  307 st 8.12. 5:218.12. 18:47 9355
 9  326 út 7.12. 6:348.12. 0:32 9355
 4  308 po 6.12. 15:226.12. 19:07 9355
15 313 po 6.12. 5:396.12. 9:09 9355
 9  302 ne 5.12. 6:385.12. 21:18 9355
 9  310 so 4.12. 5:305.12. 0:42 9355
15 309 pá 3.12. 5:233.12. 21:34 9355
 4  312 čt 2.12. 15:552.12. 19:39 9355
 9  328 čt 25.11. 4:5025.11. 23:30 9355*MU*1
15 304 st 24.11. 4:4824.11. 19:10 9355
10 307 út 23.11. 4:5924.11. 0:26 9355
 9  315 po 22.11. 5:5022.11. 23:52 9355
15 307 ne 21.11. 11:0821.11. 21:34 9355
 5  309 so 20.11. 4:1820.11. 21:08 9355
 9  319 pá 19.11. 5:5619.11. 21:44 9355
15 307 čt 18.11. 5:0818.11. 19:40 9355
 9  307 st 17.11. 5:1218.11. 0:22 9355
15 305 út 16.11. 6:5416.11. 21:04 9355
 4  301 po 15.11. 14:5315.11. 18:52 9355
 4  304 po 15.11. 5:5115.11. 9:50 9355
15 307 ne 14.11. 4:4814.11. 21:34 9355
12 305 so 13.11. 5:3714.11. 1:10 9355
16 312 pá 12.11. 7:2013.11. 0:17 9355
16 302 čt 11.11. 5:4811.11. 18:58 9355
16 314 st 10.11. 15:5310.11. 20:16 9355
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s policejním vozem před Arbesovým nám. DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.