Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9355

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 12. 2015

V provozu od: 15. 12. 2015

Výrobní číslo: 10195

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 546 038 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 313 dnes 6:0430.4. 20:52 9355
 4  301 út 29.4. 6:2629.4. 20:38 9355
15 303 po 28.4. 4:4828.4. 18:03 9355
10 303 ne 27.4. 5:0328.4. 0:27 9355
 9  308 so 26.4. 6:2826.4. 23:46 9355
 7  305 pá 25.4. 5:4825.4. 19:21 9355
15 313 čt 24.4. 6:3224.4. 19:27 9355
 9  302 st 23.4. 5:0723.4. 18:29 9355
 9  324 út 22.4. 6:2522.4. 19:54 9355
16 313 čt 17.4. 14:4317.4. 19:29 9355
16 314 čt 17.4. 6:5617.4. 9:28 9355
15 313 st 16.4. 6:3216.4. 19:27 9355
15 309 út 15.4. 15:1415.4. 18:51 9355
12 320 út 15.4. 5:4615.4. 8:54 9355
15 313 po 14.4. 6:3214.4. 19:27 9355
 9  305 út 21.1. 6:0322.1. 0:12 9355
15 308 po 20.1. 6:1220.1. 21:12 9355
15 309 pá 17.1. 6:2217.1. 21:27 9355
 9  322 čt 16.1. 5:1716.1. 18:54 9355
 4  305 st 15.1. 5:5315.1. 21:16 9355
 7  310 út 14.1. 6:5314.1. 19:43 9355
22 318 po 13.1. 5:1413.1. 19:46 9355
 7  310 ne 12.1. 4:5112.1. 22:32 9355
20 707 so 11.1. 15:3011.1. 15:45 9355*Z1
15 503 so 11.1. 14:0011.1. 14:45 9355*Z2
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9302
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8518+8180

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.