Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9355

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 12. 2015

Výrobní číslo: 10195

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem designéra Františka Kardause

Najeto: cca 212 082 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 318 út 20.8. 5:1820.8. 14:30 9355*MU
12 301 po 19.8. 4:5220.8. 0:35 9355
10 311 ne 18.8. 5:5819.8. 0:44 9355
 7  304 čt 15.8. 4:2515.8. 20:58 9355
16 301 st 14.8. 14:4815.8. 0:54 9355
10 305 st 14.8. 6:3614.8. 10:16 9355
15 309 út 13.8. 14:1913.8. 20:01 9355
15 309 út 13.8. 6:2913.8. 10:21 9355
17 306 po 12.8. 5:2112.8. 23:14 9355
16 311 pá 9.8. 5:429.8. 16:50 9355*MU
16 311 čt 8.8. 5:428.8. 21:59 9355
 9  325 st 7.8. 4:138.8. 0:59 9355
16 309 út 6.8. 5:276.8. 21:44 9355
12 306 po 5.8. 5:445.8. 20:11 9355
 9  312 ne 4.8. 4:535.8. 0:09 9355
16 302 so 3.8. 5:104.8. 0:14 9355
 9  315 pá 2.8. 5:213.8. 0:29 9355
10 310 čt 1.8. 5:382.8. 1:04 9355
 5  307 st 31.7. 8:3031.7. 21:40 9355*Z
10 303 ne 7.7. 4:548.7. 0:28 9355
 5  306 so 6.7. 4:276.7. 22:46 9355
 9  308 pá 5.7. 6:446.7. 0:33 9355
10 308 čt 27.6. 7:1727.6. 20:15 9355
 9  334 pá 21.6. 5:0921.6. 20:30 9355
16 307 čt 20.6. 14:1820.6. 22:23 9355
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9395

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.