Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9355

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 12. 2015

Výrobní číslo: 10195

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 459 023 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 310 dnes 4:4726.9. 0:12 9355
30 301 ne 24.9. 5:2325.9. 0:47 9355
12+36 308 so 23.9. 7:3424.9. 0:28 9355
15 305 pá 22.9. 6:3622.9. 19:10 9355
 4  305 čt 21.9. 15:2321.9. 19:12 9355
30 306 čt 21.9. 7:1121.9. 8:58 9355
30 313 st 20.9. 4:4320.9. 18:50 9355
 9  327 út 19.9. 4:4920.9. 0:41 9355
30 320 po 18.9. 16:0019.9. 0:07 9355
 9  331 pá 15.9. 7:0315.9. 18:22 9355
 9  327 čt 14.9. 4:4915.9. 0:41 9355
20 310 st 13.9. 6:0814.9. 0:40 9355
 9  320 út 12.9. 8:2512.9. 19:41 9355*Z1
 9  317 pá 8.9. 5:569.9. 0:01 9355
 9  317 čt 7.9. 5:568.9. 0:01 9355
 7  302 st 6.9. 4:336.9. 21:00 9355
12 303 út 5.9. 4:256.9. 0:08 9355
 9  323 po 4.9. 6:275.9. 0:21 9355
 7  312 čt 17.8. 6:1517.8. 19:26 9355
10+22 323 st 16.8. 4:5616.8. 18:57 9355
 9  308 út 15.8. 6:2416.8. 0:22 9355
 9  301 po 14.8. 5:4614.8. 19:26 9355
 9  306 so 12.8. 6:1512.8. 23:35 9355
 3  402 pá 11.8. 4:3112.8. 0:58 9355
 9  411 čt 10.8. 4:3511.8. 0:44 9355
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9368

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.