Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9355

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 12. 2015

Výrobní číslo: 10195

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem designéra Františka Kardause

Najeto: cca 272 274 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  315 st 30.9. 6:1630.9. 10:05 9355
 7  305 út 29.9. 5:0029.9. 21:15 9355
14 441 po 28.9. 4:4928.9. 21:54 9355
11 408 ne 27.9. 4:2128.9. 1:17 9355
16 343 so 26.9. 5:3027.9. 0:50 9355
10 304 pá 25.9. 6:3226.9. 1:24 9355
20 303 čt 24.9. 4:3825.9. 0:45 9355
 3  315 st 23.9. 14:4223.9. 20:32 9355
 4  305 st 23.9. 6:1323.9. 9:50 9355
25 304 út 22.9. 5:2522.9. 22:12 9355
10 301 po 21.9. 5:5921.9. 21:20 9355*MU
 9  304 ne 20.9. 9:0020.9. 23:09 9355*Z
10 309 pá 18.9. 4:3619.9. 0:04 9355
 9  326 čt 17.9. 5:1617.9. 19:56 9355
10 304 st 16.9. 6:3217.9. 1:24 9355
 9  330 út 15.9. 6:1815.9. 8:58 9355
 9  818 čt 10.9. 17:2510.9. 19:05 9355*Z1
 9  330 st 9.9. 6:189.9. 8:58 9355
16 321 út 8.9. 6:168.9. 9:19 9355
15 313 po 7.9. 5:367.9. 9:13 9355
16 308 ne 6.9. 5:107.9. 0:13 9355
 9  307 so 5.9. 6:205.9. 23:39 9355
25 304 pá 4.9. 5:284.9. 22:13 9355
17 303 čt 3.9. 5:383.9. 21:44 9355
 9  324 st 2.9. 5:092.9. 19:46 9355
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9276
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8310+8321

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.