Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9355

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 12. 2015

Výrobní číslo: 10195

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem designéra Františka Kardause

Najeto: cca 261 699 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 319 čt 30.4. 4:571.5. 1:33 9355
10 319 st 29.4. 4:5730.4. 1:32 9355
16 313 út 28.4. 5:5929.4. 0:17 9355
10 315 po 27.4. 14:5327.4. 21:41 9355
16 314 po 27.4. 6:0727.4. 9:14 9355
20 302 pá 24.4. 4:3824.4. 11:30 9355*MU
 9  325 čt 23.4. 6:2923.4. 23:50 9355
 9  322 st 22.4. 6:1822.4. 20:33 9355
 9  322 út 21.4. 6:1821.4. 20:33 9355
25 304 po 20.4. 4:2820.4. 21:23 9355
10 302 ne 19.4. 4:1820.4. 1:24 9355
12 301 so 18.4. 4:3718.4. 23:34 9355
 9  315 pá 17.4. 5:1918.4. 0:59 9355
 9  302 čt 16.4. 6:2116.4. 21:27 9355
25 308 st 15.4. 5:0515.4. 21:55 9355
 7  304 út 14.4. 4:3914.4. 21:10 9355
16 311 po 13.4. 11:2014.4. 0:53 9355
10 314 čt 9.4. 6:339.4. 22:21 9355
 9  328 st 8.4. 6:118.4. 21:05 9355
 9  307 út 7.4. 4:428.4. 0:29 9355
 9  328 po 6.4. 6:116.4. 21:05 9355
15 306 ne 5.4. 5:165.4. 23:01 9355
 7  306 so 4.4. 4:224.4. 23:07 9355
10 309 pá 3.4. 5:233.4. 21:41 9355
25 311 čt 2.4. 5:313.4. 1:19 9355
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.