Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9355

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 12. 2015

Výrobní číslo: 10195

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem designéra Františka Kardause

Najeto: cca 228 912 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  312 ne 17.11. 4:5318.11. 0:11 9355
10 307 so 16.11. 8:0417.11. 0:04 9355
16 305 pá 15.11. 5:4315.11. 19:30 9355
10 319 čt 14.11. 4:5715.11. 1:04 9355
 9  330 st 13.11. 5:5114.11. 1:09 9355
15 311 út 12.11. 6:4212.11. 18:03 9355
10 322 po 11.11. 5:2611.11. 22:06 9355
12 301 ne 10.11. 8:5611.11. 1:23 9355
 9  312 so 9.11. 4:3310.11. 0:09 9355
12 306 pá 8.11. 4:599.11. 0:23 9355
 9  326 čt 7.11. 5:408.11. 0:49 9355
 9  319 st 6.11. 5:176.11. 21:59 9355
 5  303 út 5.11. 5:185.11. 23:00 9355
15 305 po 4.11. 14:584.11. 18:51 9355
16 320 po 4.11. 6:154.11. 9:17 9355
 9  316 čt 31.10. 5:091.11. 0:19 9355
 9  321 st 30.10. 5:2131.10. 0:29 9355
16 314 út 29.10. 15:1529.10. 23:34 9355
 9  318 út 29.10. 6:1029.10. 8:43 9355
12 303 po 28.10. 4:5628.10. 23:21 9355
10 312 ne 27.10. 9:4728.10. 1:04 9355
16 305 pá 25.10. 5:4325.10. 19:30 9355
15 307 čt 24.10. 6:0824.10. 21:14 9355
20 306 st 23.10. 6:2224.10. 0:57 9355
 5  315 út 22.10. 5:1522.10. 21:09 9355


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.