Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9354

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 4. 12. 2015

Výrobní číslo: 10194

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 474 552 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  301 dnes 5:4724.1. 23:46 9354
 5  305 čt 23.1. 5:2723.1. 22:08 9354
 4  305 st 22.1. 5:5322.1. 22:56 9354
 7  314 út 21.1. 5:1121.1. 22:47 9354
 9  315 po 20.1. 4:5020.1. 20:31 9354
12 305 ne 19.1. 4:4719.1. 23:29 9354
 9  314 so 18.1. 19:0519.1. 0:12 9354*Z1
15 305 pá 17.1. 5:2817.1. 20:27 9354
 4  305 čt 16.1. 5:5316.1. 21:16 9354
 7  310 st 15.1. 6:5315.1. 19:43 9354
 9  312 út 14.1. 6:3514.1. 20:16 9354
10 306 po 13.1. 6:2513.1. 19:35 9354
 4  306 pá 10.1. 6:1310.1. 21:28 9354
20 303 čt 9.1. 5:529.1. 19:20 9354
22 310 st 8.1. 6:028.1. 21:22 9354
10 301 út 7.1. 5:297.1. 21:49 9354
 5  309 po 6.1. 6:016.1. 21:43 9354
 9  321 pá 3.1. 6:063.1. 19:39 9354
 9  321 čt 2.1. 6:062.1. 19:39 9354
Rok 2024
22 315 út 31.12. 5:1431.12. 19:23 9354
10 314 po 30.12. 7:0130.12. 20:21 9354
10 314 pá 27.12. 7:0127.12. 20:21 9354
 9  313 pá 20.12. 5:4420.12. 19:14 9354
 7  312 čt 19.12. 6:4019.12. 20:26 9354
20 311 po 16.12. 6:1116.12. 8:50 9354
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9399

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.