Domovská vozovna: Motol
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2015
Dodání: 4. 12. 2015
V provozu od: 6. 12. 2015
Výrobní číslo: 10194
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 492 432 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
9 | 314 | dnes 5:47 | 30.4. 23:46 | 9354 | ||
9 | 316 | út 29.4. 5:50 | 29.4. 23:51 | 9354 | ||
10 | 312 | po 28.4. 6:23 | 28.4. 20:21 | 9354 | ||
16 | 304 | pá 25.4. 14:43 | 25.4. 23:36 | 9354 | ||
15 | 314 | pá 25.4. 5:28 | 25.4. 9:23 | 9354 | ||
12 | 319 | čt 24.4. 4:26 | 25.4. 0:50 | 9354 | ||
12 | 315 | st 23.4. 15:04 | 24.4. 0:10 | 9354 | ||
4 | 306 | st 23.4. 5:34 | 23.4. 10:28 | 9354 | ||
12 | 302 | út 22.4. 4:46 | 23.4. 1:10 | 9354 | ||
9 | 314 | po 21.4. 7:13 | 22.4. 0:21 | 9354 | ||
7 | 308 | pá 18.4. 7:49 | 18.4. 22:48 | 9354 | ||
12 | 313 | čt 17.4. 4:26 | 17.4. 20:33 | 9354 | ||
12 | 318 | st 16.4. 4:47 | 17.4. 0:30 | 9354 | ||
12 | 315 | út 15.4. 15:04 | 16.4. 0:10 | 9354 | ||
16 | 306 | út 15.4. 6:56 | 15.4. 9:27 | 9354 | ||
15 | 309 | po 14.4. 15:14 | 14.4. 18:51 | 9354 | ||
15 | 314 | po 14.4. 5:28 | 14.4. 9:23 | 9354 | ||
20 | 304 | ne 13.4. 4:17 | 14.4. 0:58 | 9354 | ||
12 | 306 | so 12.4. 5:27 | 13.4. 1:10 | 9354 | ||
9 | 322 | pá 11.4. 15:21 | 12.4. 0:11 | 9354 | ||
10 | 315 | pá 11.4. 6:51 | 11.4. 10:12 | 9354 | ||
16 | 311 | čt 10.4. 5:15 | 10.4. 20:07 | 9354 | ||
20 | 302 | st 9.4. 4:17 | 9.4. 23:18 | 9354 | ||
12 | 302 | út 8.4. 4:46 | 9.4. 1:10 | 9354 | ||
12 | 313 | po 7.4. 6:04 | 7.4. 20:52 | 9354 |