Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9354

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 4. 12. 2015

Výrobní číslo: 10194

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 263 636 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 312 čt 28.5. 5:1929.5. 1:06 9354
16 319 st 27.5. 16:2028.5. 0:33 9354
 4  307 st 27.5. 6:1127.5. 9:58 9354
17 312 út 26.5. 5:1927.5. 1:06 9354
25 304 po 25.5. 5:2825.5. 22:09 9354
ZkJ 320 ne 24.5. 8:0024.5. 17:00 9354
 9  304 so 23.5. 6:1323.5. 23:09 9354
 9  324 pá 22.5. 7:3522.5. 19:46 9354*Z
 3  314 út 19.5. 4:5419.5. 20:32 9354
16 321 po 18.5. 6:1618.5. 8:59 9354
 9  315 pá 15.5. 5:1916.5. 0:59 9354
 9  318 čt 14.5. 5:3314.5. 20:14 9354
 7  304 st 13.5. 4:3913.5. 21:11 9354
16 318 út 12.5. 5:2712.5. 19:59 9354
 4  301 po 11.5. 15:3211.5. 18:29 9354
 9  310 po 11.5. 4:5311.5. 9:47 9354
15 306 ne 10.5. 5:1610.5. 23:06 9354
 9  316 so 9.5. 7:2110.5. 0:09 9354
12 303 pá 8.5. 4:528.5. 22:54 9354
 9  326 čt 7.5. 5:537.5. 22:59 9354
10 304 st 6.5. 5:496.5. 20:00 9354
 9  321 út 5.5. 5:395.5. 23:39 9354
10 308 po 4.5. 6:264.5. 23:49 9354
25 311 čt 9.4. 5:319.4. 13:30 9354*MU*1
 5  307 st 8.4. 6:128.4. 21:40 9354
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9350
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s dodávkou před zast. Nademlejnská DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.