Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9354

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 4. 12. 2015

Výrobní číslo: 10194

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 299 336 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 318 pá 23.4. 5:5523.4. 8:47 9354
 9  317 čt 22.4. 4:3322.4. 22:09 9354
 9  327 st 21.4. 5:2921.4. 22:59 9354
 9  328 út 20.4. 5:3720.4. 23:09 9354
 9  314 po 19.4. 6:3619.4. 21:59 9354
 9  324 pá 16.4. 5:0916.4. 19:46 9354
 9  328 čt 15.4. 5:3715.4. 23:09 9354
 9  304 st 14.4. 5:5214.4. 20:28 9354
 9  321 út 13.4. 4:5313.4. 22:29 9354
 9  325 po 12.4. 5:1612.4. 22:49 9354
 9  315 ne 11.4. 7:3311.4. 22:09 9354
 9  312 so 10.4. 4:3310.4. 21:40 9354
 9  321 pá 9.4. 4:539.4. 22:29 9354
 9  323 čt 8.4. 5:028.4. 22:39 9354
 9  321 st 7.4. 4:537.4. 22:29 9354
 9  321 út 6.4. 4:536.4. 22:29 9354
 9  317 po 5.4. 10:085.4. 22:29 9354
 9  314 ne 4.4. 9:424.4. 21:59 9354
11 307 so 3.4. 7:423.4. 21:25 9354
 7  307 pá 2.4. 16:302.4. 23:04 9354*Z
36 318 čt 1.4. 6:181.4. 21:54 9354
 9  321 st 31.3. 4:5331.3. 22:29 9354
 9  323 út 30.3. 5:0230.3. 22:39 9354
 9  327 po 29.3. 5:2929.3. 22:59 9354
 9  310 ne 28.3. 4:1328.3. 21:29 9354
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9341

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.