Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9354

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 4. 12. 2015

Výrobní číslo: 10194

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 441 447 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  326 dnes 6:3317.6. 13:00 9354*MU
22 305 pá 14.6. 5:3414.6. 12:55 9354*MU
10 310 čt 13.6. 6:0613.6. 20:05 9354
22 307 st 12.6. 7:1612.6. 20:18 9354
20 311 út 11.6. 6:1211.6. 8:50 9354
 9  321 po 10.6. 6:1511.6. 0:02 9354
 5  312 pá 7.6. 4:517.6. 20:51 9354
 5  305 čt 6.6. 4:427.6. 0:12 9354
16 304 st 5.6. 14:435.6. 23:37 9354
 4  310 st 5.6. 5:165.6. 10:19 9354
15 311 út 4.6. 4:484.6. 20:13 9354
 9  322 po 3.6. 15:214.6. 0:12 9354
15 306 po 3.6. 5:283.6. 9:08 9354
10 304 pá 31.5. 16:1031.5. 19:22 9354*Z1
16 312 čt 30.5. 5:1530.5. 18:07 9354*MU*1
 7  310 st 29.5. 9:2029.5. 23:04 9354*Z2
 9  324 út 28.5. 6:2528.5. 19:54 9354
 7  310 po 27.5. 6:2727.5. 23:04 9354
15 306 pá 24.5. 15:3024.5. 19:36 9354
16 306 pá 24.5. 6:5924.5. 9:27 9354
10 310 čt 23.5. 6:0623.5. 20:05 9354
 5  304 st 22.5. 15:2222.5. 19:43 9354
16 304 st 22.5. 6:2922.5. 8:55 9354
16 304 út 21.5. 6:2921.5. 8:55 9354
 9  322 po 20.5. 15:2121.5. 0:12 9354
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9386
*1 = dopravní nehoda s osobním automobilem za zast. Bertramka ZC
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9398

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.