Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9354

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 4. 12. 2015

Výrobní číslo: 10194

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 134 760 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 314 st 25.4. 14:5126.4. 1:04 9354
 9  318 st 25.4. 6:1025.4. 8:43 9354
16 315 út 24.4. 14:3225.4. 0:24 9354
 7  314 út 24.4. 5:1624.4. 9:59 9354
16 309 po 23.4. 6:4823.4. 19:26 9354
16 318 pá 20.4. 5:5320.4. 23:54 9354
 5  304 čt 19.4. 5:4919.4. 21:09 9354
 9  318 st 18.4. 14:5318.4. 19:37 9354
16 336 st 18.4. 5:1118.4. 10:05 9354
20 303 po 16.4. 5:1216.4. 21:05 9354*MU
16 315 pá 13.4. 14:3214.4. 0:24 9354
 7  314 pá 13.4. 5:1613.4. 9:59 9354
12 316 čt 12.4. 15:0712.4. 21:03 9354
 7  314 čt 12.4. 5:1612.4. 9:59 9354
 9  328 st 11.4. 5:4712.4. 0:59 9354
16 313 út 10.4. 5:1010.4. 11:50 9354*MU
 4  308 po 9.4. 14:099.4. 19:39 9354
12 312 po 9.4. 6:269.4. 9:56 9354
16 330 pá 6.4. 4:387.4. 0:54 9354
16 331 čt 5.4. 8:155.4. 23:44 9354*Z
16 306 st 4.4. 4:574.4. 19:01 9354
 9  804 út 3.4. 18:293.4. 19:32 9354*Z1
15 305 po 26.3. 14:5826.3. 18:51 9354
16 334 po 26.3. 7:3626.3. 10:29 9354
 5  304 pá 23.3. 5:4923.3. 21:09 9354
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8657+8663
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8742+8704

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.