Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9354

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 4. 12. 2015

Výrobní číslo: 10194

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 401 426 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 313 út 6.12. 13:157.12. 0:49 9354*Z1
10 815 út 6.12. 9:156.12. 10:35 9354*Z2
15 308 po 5.12. 4:485.12. 21:53 9354
20 302 ne 4.12. 4:525.12. 0:41 9354
9+15 301 so 3.12. 4:274.12. 0:14 9354
16 303 pá 2.12. 5:573.12. 0:19 9354
9+15 323 čt 1.12. 5:261.12. 19:58 9354
 7  305 st 30.11. 6:3230.11. 21:09 9354
 7  308 út 29.11. 4:4529.11. 19:17 9354
16 303 po 28.11. 5:5729.11. 0:19 9354
9+15 305 ne 27.11. 11:3328.11. 0:34 9354*Z3
 5  406 ne 27.11. 10:2027.11. 11:33 9354*Z4
 9  318 pá 25.11. 15:0725.11. 19:32 9354
16 317 pá 25.11. 7:0025.11. 9:27 9354
 7  314 čt 24.11. 5:5824.11. 20:11 9354
 9  322 st 23.11. 15:2323.11. 19:47 9354
16 316 st 23.11. 6:3623.11. 9:03 9354
10 314 út 22.11. 6:0322.11. 18:09 9354
 9  319 po 21.11. 6:0521.11. 21:39 9354
10 305 ne 20.11. 5:0320.11. 22:49 9354
20 304 so 19.11. 5:5220.11. 1:01 9354
12+14 311 pá 18.11. 4:5918.11. 21:53 9354
22 336 st 16.11. 5:5616.11. 19:38 9354
 7  305 út 15.11. 6:3215.11. 21:09 9354
15 311 po 14.11. 7:1014.11. 20:22 9354
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9347
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8185+8184
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9366
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9057

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.