Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9354

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 4. 12. 2015

Výrobní číslo: 10194

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 246 533 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 315 pá 24.1. 4:5225.1. 1:13 9354
10 315 čt 23.1. 4:3624.1. 0:24 9354
20 315 st 22.1. 4:5223.1. 1:13 9354
 5  312 út 21.1. 4:2622.1. 0:40 9354
 9  324 po 20.1. 5:3621.1. 0:39 9354
15 301 ne 19.1. 6:1519.1. 22:02 9354*Z
15 307 pá 17.1. 6:0817.1. 21:14 9354
20 314 čt 16.1. 4:4616.1. 9:59 9354
10 314 st 15.1. 4:1816.1. 0:04 9354
10 315 út 14.1. 4:3615.1. 0:24 9354
16 319 po 13.1. 5:2714.1. 0:34 9354
 9  310 ne 12.1. 4:3312.1. 21:30 9354
10 307 so 11.1. 15:3012.1. 0:44 9354*Z1
15 311 pá 10.1. 6:4210.1. 18:03 9354
15 311 čt 9.1. 6:429.1. 18:03 9354
 5  314 st 8.1. 4:428.1. 19:56 9354
10 314 út 7.1. 4:188.1. 0:04 9354
20 312 po 6.1. 4:316.1. 20:27 9354
10 311 ne 5.1. 5:586.1. 0:44 9354
 9  313 so 4.1. 4:535.1. 0:19 9354
 9  302 pá 3.1. 7:053.1. 23:09 9354*Z2
16 301 čt 2.1. 5:102.1. 10:10 9354
Rok 2019
26+99 361 út 31.12. 20:361.1. 6:06 9354
15 309 út 31.12. 6:2931.12. 10:21 9354
15 309 po 30.12. 14:1930.12. 20:01 9354
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9343
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9155
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9396

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.