Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9354

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 4. 12. 2015

Výrobní číslo: 10194

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 458 652 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  312 dnes 6:409.10. 20:28 9354
16 315 út 8.10. 7:288.10. 18:37 9354
 4  309 pá 4.10. 5:534.10. 21:09 9354
10 310 čt 3.10. 6:063.10. 20:20 9354
 7  305 st 2.10. 5:452.10. 19:23 9354
16 312 út 1.10. 5:151.10. 20:07 9354
15 312 po 30.9. 6:2230.9. 21:12 9354
3+9 312 pá 27.9. 6:4627.9. 20:08 9354
 4  302 čt 26.9. 5:5726.9. 20:03 9354
 4  307 st 25.9. 5:1925.9. 20:41 9354
12 317 út 24.9. 5:3624.9. 20:14 9354
3+9 312 po 23.9. 6:4623.9. 20:08 9354
16 315 pá 20.9. 6:4420.9. 19:07 9354
15 311 čt 19.9. 15:2519.9. 19:29 9354
 4  313 čt 19.9. 6:3919.9. 9:43 9354
10 319 st 18.9. 4:4318.9. 15:45 9354*MU
15 312 út 17.9. 5:5317.9. 19:40 9354
22 329 po 16.9. 5:3216.9. 19:43 9354
5+14 307 pá 13.9. 6:1713.9. 20:26 9354
15 308 čt 12.9. 5:2712.9. 19:09 9354
10 310 st 11.9. 6:0611.9. 20:20 9354
16 309 út 10.9. 6:0010.9. 18:19 9354
3+9 309 po 9.9. 6:119.9. 22:01 9354
 7  308 pá 6.9. 6:056.9. 22:32 9354
10 304 čt 5.9. 5:185.9. 19:24 9354
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.