Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9354

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 4. 12. 2015

Výrobní číslo: 10194

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 416 945 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  305 pá 17.3. 6:3717.3. 18:46 9354
16 315 čt 16.3. 16:2116.3. 18:44 9354
 7  312 čt 16.3. 5:0616.3. 9:45 9354*MU
 9  326 st 15.3. 15:2715.3. 20:11 9354
 7  306 st 15.3. 6:4315.3. 9:36 9354
 4  303 út 14.3. 15:0914.3. 19:08 9354
 4  303 út 14.3. 5:3814.3. 9:38 9354
 4  301 po 13.3. 14:5313.3. 18:50 9354
10 316 po 13.3. 5:1113.3. 9:59 9354
 7  306 pá 10.3. 14:4010.3. 19:17 9354
 9  332 pá 10.3. 7:2310.3. 9:42 9354
16 309 st 8.3. 15:338.3. 17:56 9354
 4  303 st 8.3. 5:388.3. 9:38 9354
 9  319 út 7.3. 6:057.3. 21:39 9354
17 316 po 6.3. 5:257.3. 0:30 9354
22 330 pá 3.3. 5:494.3. 0:41 9354
 9  307 čt 2.3. 5:142.3. 18:46 9354
10 308 st 1.3. 5:112.3. 0:09 9354
 9  315 út 28.2. 5:5028.2. 23:53 9354
22 328 po 27.2. 6:2128.2. 0:21 9354
32 308 so 25.2. 8:0925.2. 22:49 9354
22 310 pá 24.2. 4:4225.2. 0:01 9354
 9  314 čt 23.2. 14:5123.2. 23:44 9354
 9  332 čt 23.2. 7:2323.2. 9:42 9354
 4  301 st 22.2. 14:5322.2. 18:50 9354
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.