Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9354

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 4. 12. 2015

Výrobní číslo: 10194

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 214 043 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 302 po 19.8. 4:1819.8. 20:31 9354
17 307 ne 18.8. 7:4019.8. 1:29 9354
12 301 st 7.8. 4:528.8. 0:35 9354
 9  324 út 6.8. 15:456.8. 20:23 9354*Z
 9  305 pá 2.8. 4:422.8. 21:07 9354
 9  325 čt 1.8. 4:132.8. 0:59 9354
10 304 st 31.7. 4:3631.7. 23:44 9354
 9  302 út 30.7. 4:3330.7. 23:09 9354
16 312 po 29.7. 6:2830.7. 0:14 9354
20 302 ne 28.7. 9:0329.7. 0:45 9354
20 301 čt 25.7. 4:3826.7. 0:45 9354
12 307 so 22.6. 4:5223.6. 0:43 9354
10 314 pá 21.6. 4:5722.6. 0:24 9354
16 305 čt 20.6. 5:4320.6. 19:30 9354
20 303 st 19.6. 4:1120.6. 0:33 9354
 7  303 út 18.6. 5:0018.6. 21:16 9354
 5  308 po 17.6. 6:2517.6. 19:27 9354
12 305 so 15.6. 4:2015.6. 6:40 9354*MU*1
 5  304 pá 14.6. 5:4914.6. 21:09 9354
 9  328 čt 13.6. 5:4714.6. 0:59 9354
 5  310 st 12.6. 4:2613.6. 0:40 9354
20 312 út 11.6. 5:0112.6. 1:33 9354
 9  316 po 10.6. 5:0911.6. 0:19 9354
 9  307 ne 9.6. 6:309.6. 23:39 9354
 9  313 so 8.6. 4:539.6. 0:19 9354
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9357
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda Nádraží Holešovice

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.