Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9353

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 1. 12. 2015

Výrobní číslo: 10193

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 214 365 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  301 st 26.6. 6:3326.6. 8:59 9353
 9  334 út 25.6. 5:0925.6. 20:30 9353
 5  316 po 24.6. 5:1324.6. 22:30 9353
 9  301 so 22.6. 9:3022.6. 21:35 9353*Z
16 319 pá 21.6. 5:2722.6. 0:34 9353
15 307 čt 20.6. 6:0820.6. 21:14 9353
12 308 st 19.6. 4:5220.6. 0:30 9353
16 319 út 18.6. 5:2719.6. 0:34 9353
16 306 po 17.6. 5:5218.6. 0:54 9353
 5  305 ne 16.6. 4:2616.6. 22:27 9353
12 307 so 15.6. 4:5216.6. 0:43 9353
 9  324 pá 14.6. 5:3615.6. 0:39 9353
16 318 st 12.6. 5:1012.6. 18:40 9353*MU
20 303 út 11.6. 4:1112.6. 0:33 9353
16 306 po 10.6. 5:5211.6. 0:54 9353
 9  301 pá 7.6. 4:137.6. 18:28 9353
12 303 čt 6.6. 20:507.6. 1:51 9353*Z1
15 305 čt 6.6. 14:586.6. 19:31 9353
 4  308 čt 6.6. 5:186.6. 9:25 9353
10 324 st 5.6. 15:266.6. 1:24 9353
 9  318 st 5.6. 6:105.6. 8:43 9353
16 305 út 4.6. 5:434.6. 19:30 9353
12 312 po 3.6. 14:354.6. 1:03 9353
10 318 po 3.6. 5:463.6. 9:26 9353
 9  302 ne 2.6. 10:383.6. 1:09 9353
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9345
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9268

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.