Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9353

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 1. 12. 2015

Výrobní číslo: 10193

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 202 230 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 315 čt 25.4. 4:5226.4. 1:13 9353
20 315 st 24.4. 4:5225.4. 1:13 9353
 9  329 út 23.4. 15:3723.4. 20:08 9353
10 324 út 23.4. 6:3223.4. 10:16 9353
 9  302 po 22.4. 10:3823.4. 1:09 9353
 7  306 ne 21.4. 4:2221.4. 23:07 9353
 9  319 so 20.4. 8:0021.4. 0:59 9353
10 312 čt 18.4. 7:0718.4. 20:41 9353
20 313 po 15.4. 15:1415.4. 17:00 9353*MU*1
10 318 po 15.4. 5:4615.4. 9:26 9353
16 310 ne 14.4. 5:3015.4. 0:34 9353
10 303 so 13.4. 4:5814.4. 0:04 9353
20 309 pá 12.4. 4:4613.4. 1:03 9353
 9  324 čt 11.4. 5:3612.4. 0:39 9353
10 303 st 10.4. 6:0610.4. 22:54 9353
 5  312 út 9.4. 4:429.4. 19:56 9353
 7  307 po 8.4. 15:128.4. 21:46 9353
16 307 po 8.4. 5:558.4. 9:01 9353
20 302 ne 7.4. 5:318.4. 1:33 9353
12 307 so 6.4. 5:017.4. 0:43 9353
 5  301 pá 5.4. 5:185.4. 23:00 9353
 9  315 čt 4.4. 5:025.4. 0:09 9353
15 305 st 3.4. 14:583.4. 18:51 9353
10 318 st 3.4. 5:463.4. 9:26 9353
 5  302 út 2.4. 14:502.4. 20:54 9353
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9353 do 9346 ve smyčce Sídliště Barrandov

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.