Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9353

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 1. 12. 2015

Výrobní číslo: 10193

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 257 989 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  301 po 9.3. 4:139.3. 13:15 9353*MU*1
10 307 ne 8.3. 4:589.3. 0:04 9353
 9  306 so 7.3. 8:467.3. 23:29 9353
 5  306 pá 6.3. 5:576.3. 21:09 9353
 7  308 čt 5.3. 5:335.3. 21:58 9353
 9  334 st 4.3. 15:574.3. 20:30 9353
 9  325 st 4.3. 6:274.3. 8:59 9353
12 301 út 3.3. 4:213.3. 23:40 9353
20 309 po 2.3. 4:113.3. 0:33 9353
10 302 ne 1.3. 4:182.3. 1:24 9353
10 307 so 29.2. 6:181.3. 0:44 9353
 9  329 pá 28.2. 15:3728.2. 20:08 9353
 9  318 pá 28.2. 6:1028.2. 8:43 9353
 4  308 čt 27.2. 14:0927.2. 19:39 9353
10 324 čt 27.2. 6:3227.2. 10:16 9353
 9  325 st 26.2. 15:2126.2. 20:07 9353
 9  329 st 26.2. 4:4326.2. 9:19 9353
12 311 út 25.2. 5:4926.2. 0:43 9353
 9  315 po 24.2. 5:0225.2. 0:09 9353
12 301 ne 23.2. 8:5624.2. 1:23 9353
 9  307 so 22.2. 6:2122.2. 23:39 9353
15 307 pá 21.2. 6:0821.2. 21:14 9353
12 314 čt 20.2. 4:3721.2. 1:23 9353
12 314 st 19.2. 4:3720.2. 1:23 9353
15 307 út 18.2. 6:0818.2. 21:14 9353
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem v Plzeňské DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.