Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9353

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 1. 12. 2015

Výrobní číslo: 10193

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 142 564 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 336 po 23.4. 16:1923.4. 18:51 9353
 9  334 po 23.4. 7:0923.4. 9:39 9353
12 316 pá 20.4. 15:0720.4. 21:03 9353
16 336 pá 20.4. 5:1120.4. 10:05 9353
12 316 čt 19.4. 15:0719.4. 21:03 9353
12 312 čt 19.4. 6:2619.4. 9:56 9353
12 316 st 18.4. 15:0718.4. 21:03 9353
 9  329 st 18.4. 4:4318.4. 9:19 9353
 9  321 út 17.4. 5:2118.4. 0:29 9353
16 324 po 16.4. 19:5016.4. 22:54 9353*Z
12 316 st 11.4. 15:0711.4. 21:03 9353
 9  329 st 11.4. 4:4311.4. 9:19 9353
16 313 út 10.4. 11:5011.4. 0:04 9353*Z1
12 316 st 4.4. 15:074.4. 21:03 9353
 4  308 st 4.4. 5:294.4. 9:25 9353
16 324 út 27.3. 6:2027.3. 8:53 9353
 9  325 po 26.3. 15:2126.3. 20:07 9353
12 316 po 26.3. 4:5526.3. 10:36 9353
 9  334 pá 23.3. 15:5723.3. 20:30 9353
16 314 pá 23.3. 6:2823.3. 9:01 9353
15 308 čt 22.3. 11:4522.3. 21:14 9353*Z2
 9  312 st 21.3. 14:3021.3. 21:30 9353*Z3
15 305 pá 16.3. 14:5816.3. 18:51 9353
 5  302 pá 16.3. 4:0816.3. 10:13 9353
15 104 čt 15.3. 15:0015.3. 15:50 9353*Z4
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9349
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9354
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9348
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9415
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9070

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.