Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9352

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 11. 2015

Výrobní číslo: 10192

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 207 396 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 302 ne 18.8. 4:5219.8. 1:20 9352
3+26 301 so 17.8. 4:0718.8. 0:57 9352
10 312 pá 16.8. 5:5917.8. 1:24 9352
 3  303 čt 15.8. 13:4515.8. 19:51 9352
 3  306 čt 15.8. 4:2715.8. 9:52 9352
12 304 st 14.8. 5:2915.8. 0:55 9352
10 307 út 13.8. 4:5714.8. 0:24 9352
10 310 po 12.8. 5:3813.8. 1:04 9352
20 302 ne 11.8. 9:0312.8. 0:45 9352
16 303 so 10.8. 5:3011.8. 0:34 9352
 9  312 pá 9.8. 5:1710.8. 0:19 9352
16 316 čt 8.8. 14:548.8. 22:44 9352
 9  320 čt 8.8. 7:158.8. 9:42 9352
15 302 st 7.8. 5:587.8. 20:38 9352
16 307 út 6.8. 5:086.8. 21:29 9352
 9  315 po 5.8. 5:216.8. 0:29 9352
 9  307 ne 4.8. 4:134.8. 23:39 9352
12 301 so 3.8. 4:524.8. 1:17 9352
 9  326 pá 2.8. 6:123.8. 1:09 9352
15 306 út 30.7. 4:5430.7. 9:25 9352*MU
16 311 po 29.7. 13:5529.7. 23:54 9352*Z
sjMO 301 po 29.7. 3:2729.7. 4:11 9352
 9  307 ne 28.7. 4:1328.7. 11:05 9352*MU
12 307 so 27.7. 4:3728.7. 0:55 9352
 9  325 pá 26.7. 4:1327.7. 0:59 9352
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9376

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.