Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9352

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 11. 2015

Výrobní číslo: 10192

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 217 581 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 312 út 12.11. 4:3112.11. 20:27 9352
10 303 po 11.11. 6:0611.11. 22:54 9352
10 309 ne 10.11. 9:2511.11. 0:24 9352
10 303 pá 8.11. 6:068.11. 22:54 9352
10 308 čt 7.11. 6:437.11. 20:15 9352
 9  303 st 6.11. 6:196.11. 18:33 9352
 9  303 út 5.11. 6:195.11. 18:33 9352
 7  302 po 4.11. 4:414.11. 19:04 9352
 5  307 pá 1.11. 6:401.11. 22:00 9352
15 307 út 29.10. 6:0829.10. 21:14 9352
15 302 po 7.10. 7:067.10. 20:29 9352
10 314 pá 4.10. 4:185.10. 0:04 9352
 7  311 čt 3.10. 6:003.10. 22:31 9352
 9  326 st 2.10. 5:403.10. 0:49 9352
 5  310 út 1.10. 4:521.10. 22:47 9352
20 301 po 30.9. 5:3230.9. 21:57 9352
10 307 ne 29.9. 4:5830.9. 0:04 9352
 9  317 so 28.9. 5:3329.9. 0:49 9352
 9  328 pá 27.9. 5:4728.9. 0:59 9352
 9  330 čt 26.9. 18:0027.9. 1:09 9352*Z
 9  328 pá 20.9. 12:5021.9. 0:59 9352*Z1
 9  318 st 18.9. 6:1018.9. 8:43 9352
 9  332 út 17.9. 6:0117.9. 23:09 9352
 5  302 po 16.9. 6:0216.9. 21:39 9352
 9  304 ne 15.9. 8:3015.9. 23:09 9352
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9391
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9378

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.