Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9352

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 11. 2015

Výrobní číslo: 10192

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 225 752 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 309 po 6.4. 5:086.4. 22:10 9352
 7  306 ne 5.4. 4:225.4. 21:01 9352
10 308 so 4.4. 4:584.4. 23:24 9352
 9  321 pá 3.4. 5:393.4. 23:39 9352
 9  319 čt 2.4. 5:352.4. 21:00 9352
 9  302 st 1.4. 6:211.4. 21:27 9352
 9  319 út 31.3. 5:3531.3. 21:00 9352
 9  319 po 30.3. 5:3530.3. 21:00 9352
10 311 ne 29.3. 5:5829.3. 21:36 9352
 9  315 pá 27.3. 5:1928.3. 0:59 9352
10 304 čt 26.3. 4:3626.3. 23:44 9352
 9  325 st 25.3. 6:2925.3. 23:50 9352
 9  316 út 24.3. 15:4025.3. 1:09 9352
12 301 po 23.3. 5:1123.3. 15:15 9352*MU
 9  307 ne 22.3. 4:5322.3. 23:39 9352
9+10 337 so 21.3. 5:3321.3. 22:54 9352
 7  311 pá 20.3. 5:5920.3. 22:30 9352
10 314 čt 12.3. 14:0513.3. 0:04 9352*Z
12 204 út 10.3. 12:2010.3. 14:30 9352*Z1
 5  306 ne 8.3. 4:478.3. 7:00 9352*MU
12 307 so 7.3. 15:158.3. 0:43 9352*Z2
 9  317 so 7.3. 5:337.3. 7:30 9352*MU
 5  304 pá 6.3. 14:506.3. 20:54 9352
20 314 pá 6.3. 4:466.3. 9:59 9352
 5  310 čt 5.3. 6:255.3. 19:22 9352
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9342
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8495+8508
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9419

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.