Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9352

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 11. 2015

Výrobní číslo: 10192

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 121 799 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9 312 út 23.1. 4:5323.1. 21:30 9352
9 326 po 22.1. 5:4023.1. 0:49 9352
1+10 311 pá 19.1. 5:4919.1. 21:52 9352
4 308 čt 18.1. 14:0918.1. 19:39 9352
9 329 čt 18.1. 4:4318.1. 9:19 9352
12 311 st 17.1. 5:5018.1. 1:02 9352
16 313 út 16.1. 7:3516.1. 20:39 9352
16 308 po 15.1. 7:0315.1. 17:47 9352
9 317 pá 12.1. 5:3812.1. 19:53 9352
12 311 čt 11.1. 5:3712.1. 1:02 9352
20 312 st 10.1. 5:0610.1. 22:50 9352
5 305 út 9.1. 4:079.1. 21:40 9352
12 305 po 8.1. 4:559.1. 1:49 9352
20 304 pá 5.1. 4:515.1. 21:42 9352
9 322 čt 4.1. 5:514.1. 20:22 9352
9 326 st 3.1. 6:124.1. 1:09 9352
7 307 út 2.1. 4:452.1. 20:22 9352
Rok 2017
10 301 pá 22.12. 7:0723.12. 0:04 9352
16 306 čt 14.12. 5:5314.12. 15:00 9352*MU
9 308 st 13.12. 6:3913.12. 18:53 9352
16 319 út 12.12. 16:1112.12. 18:45 9352
12 316 út 12.12. 6:2412.12. 9:56 9352
20 314 po 11.12. 15:1312.12. 1:11 9352
10 306 po 11.12. 5:4611.12. 9:36 9352
12 316 pá 8.12. 15:068.12. 20:50 9352
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.