Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9352

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 11. 2015

Výrobní číslo: 10192

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 264 062 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  307 pá 21.8. 14:0722.8. 0:24 9352
 9  316 pá 21.8. 7:0321.8. 9:26 9352
 9  316 čt 20.8. 15:4120.8. 20:05 9352
 9  316 čt 20.8. 7:0320.8. 9:26 9352
 9  316 st 19.8. 15:4119.8. 20:05 9352
 9  316 st 19.8. 7:0319.8. 9:26 9352
 3  316 út 18.8. 14:3518.8. 20:28 9352
 3  314 út 18.8. 5:4618.8. 9:44 9352
 3  316 po 17.8. 14:3517.8. 20:28 9352
 4  312 po 17.8. 4:3617.8. 9:58 9352
 3  302 pá 14.8. 14:2115.8. 0:58 9352
 4  318 pá 14.8. 5:2714.8. 10:26 9352
 9  305 čt 13.8. 4:3314.8. 0:29 9352
 9  311 st 12.8. 14:4013.8. 0:59 9352*Z
 4  317 út 11.8. 5:1211.8. 19:38 9352
 3  316 po 10.8. 14:3510.8. 20:28 9352
 9  310 po 10.8. 4:5310.8. 9:46 9352
15 311 pá 7.8. 15:317.8. 21:13 9352
15 306 st 5.8. 5:365.8. 9:35 9352
 7  302 út 4.8. 6:184.8. 21:30 9352
22 337 po 3.8. 4:593.8. 21:51 9352
16 303 pá 31.7. 6:2031.7. 19:57 9352
22 335 čt 30.7. 5:0530.7. 22:11 9352
 3  308 st 29.7. 5:1530.7. 0:19 9352
 9  326 út 28.7. 6:1228.7. 20:50 9352
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9409

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.