Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9352

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Zažijte Evropu – Europa Experience (od 7. 1. 2024 do současnosti)

Zažijte Evropu – Europa Experience

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Sephora (od 5. 11. 2023 do 6. 1. 2024)

Sephora

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Sephora (od 1. 7. 2023 do 4. 11. 2023)

Sephora

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 11. 2015

Výrobní číslo: 10192

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 439 149 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+9 302 dnes 4:4021.7. 0:11 9352
 7  303 pá 19.7. 15:3419.7. 21:48 9352
5+14 302 pá 19.7. 5:3119.7. 10:30 9352*MU
16 312 čt 18.7. 5:3918.7. 20:17 9352
 7  303 st 17.7. 15:3417.7. 21:48 9352
 7  303 st 17.7. 6:0717.7. 9:34 9352
20 312 út 16.7. 6:1117.7. 0:59 9352
20 303 po 15.7. 15:3115.7. 21:01 9352
12 303 po 15.7. 6:1515.7. 9:42 9352
22 321 ne 14.7. 7:0715.7. 0:51 9352
20 304 so 13.7. 4:3714.7. 0:39 9352
16 313 pá 12.7. 5:4912.7. 23:16 9352
20 312 čt 11.7. 6:1112.7. 0:59 9352
 7  306 st 10.7. 4:4910.7. 19:34 9352
 7  311 út 9.7. 5:479.7. 23:03 9352
16 312 po 8.7. 5:398.7. 20:17 9352
12 308 ne 7.7. 4:447.7. 22:00 9352
16 305 so 6.7. 4:536.7. 23:21 9352
10 308 pá 5.7. 5:036.7. 0:08 9352
22 302 čt 4.7. 5:334.7. 22:46 9352
15 304 st 3.7. 6:413.7. 21:56 9352
 6  301 út 2.7. 4:582.7. 19:40 9352
16 309 po 1.7. 5:111.7. 19:50 9352
10 306 ne 30.6. 8:491.7. 0:49 9352
5+14 310 so 29.6. 10:1030.6. 0:31 9352*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9379

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.