Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9352

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 11. 2015

Výrobní číslo: 10192

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 130 094 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  308 st 25.4. 14:0925.4. 19:39 9352
12 316 st 25.4. 4:5525.4. 10:36 9352
 5  302 út 24.4. 14:5025.4. 1:28 9352
16 315 út 24.4. 4:1824.4. 9:36 9352
16 319 po 23.4. 7:1824.4. 1:24 9352
 9  330 pá 20.4. 5:5121.4. 1:09 9352
 9  329 čt 19.4. 15:3719.4. 20:08 9352
15 306 čt 19.4. 7:0619.4. 9:07 9352
15 306 st 18.4. 15:5418.4. 17:55 9352
16 314 st 18.4. 6:2818.4. 9:01 9352
 5  304 po 16.4. 5:4916.4. 21:09 9352
 9  334 čt 12.4. 16:0012.4. 20:30 9352*Z
 5  313 st 11.4. 14:2311.4. 22:27 9352*Z1
12 312 út 10.4. 14:3511.4. 1:02 9352
 9  318 út 10.4. 7:0010.4. 8:43 9352*Z2
 9  324 po 9.4. 13:0510.4. 0:39 9352*Z3
15 305 čt 5.4. 5:555.4. 9:51 9352
 9  330 st 4.4. 13:255.4. 1:09 9352*Z4
16 318 út 3.4. 5:533.4. 23:54 9352
 7  307 ne 1.4. 4:211.4. 21:17 9352
20 307 so 31.3. 5:411.4. 1:12 9352
16 336 st 28.3. 16:1928.3. 19:06 9352
16 314 st 28.3. 6:2828.3. 9:01 9352
16 336 út 27.3. 16:1927.3. 18:51 9352
 7  314 út 27.3. 5:1627.3. 9:59 9352
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9363
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9351
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9358
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9405
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9357

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.