Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9352

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 11. 2015

Výrobní číslo: 10192

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 164 654 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 319 st 19.12. 4:5720.12. 1:04 9352
 9  319 út 18.12. 5:1718.12. 21:59 9352
 5  313 po 17.12. 4:5617.12. 22:28 9352
 5  307 ne 16.12. 9:3816.12. 23:00 9352
12 312 pá 14.12. 14:3515.12. 1:03 9352
16 314 pá 14.12. 7:0214.12. 10:05 9352
 5  302 st 12.12. 14:5012.12. 20:54 9352
 4  308 st 12.12. 5:2912.12. 9:25 9352
 7  307 út 11.12. 15:1211.12. 21:52 9352
16 314 út 11.12. 7:0211.12. 10:05 9352
15 305 po 10.12. 14:5810.12. 18:51 9352
 5  302 po 10.12. 4:0710.12. 10:13 9352
 9  316 pá 7.12. 5:098.12. 0:19 9352
 9  310 čt 6.12. 6:516.12. 23:39 9352
16 314 st 5.12. 15:155.12. 23:34 9352
 9  308 út 4.12. 6:394.12. 18:53 9352
20 310 po 3.12. 6:124.12. 0:53 9352
 9  333 ne 2.12. 17:283.12. 0:29 9352
 9  308 pá 30.11. 6:3930.11. 18:53 9352
10 303 čt 29.11. 6:0629.11. 22:54 9352
 5  302 st 28.11. 14:5028.11. 20:54 9352
12 303 st 28.11. 4:2028.11. 10:35 9352
 9  328 út 27.11. 5:4728.11. 0:59 9352
 9  328 po 26.11. 5:4727.11. 0:59 9352
10 205 ne 25.11. 22:4526.11. 0:46 9352*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8540+8541

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.