Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9352

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Zažijte Evropu – Europa Experience (od 7. 1. 2024 do současnosti)

Zažijte Evropu – Europa Experience

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Sephora (od 5. 11. 2023 do 6. 1. 2024)

Sephora

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Sephora (od 1. 7. 2023 do 4. 11. 2023)

Sephora

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 11. 2015

Výrobní číslo: 10192

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 406 224 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  302 dnes 5:0727.2. 18:29 9352
 5  312 po 26.2. 4:5126.2. 20:52 9352
10 303 ne 25.2. 5:0326.2. 0:27 9352
10 306 so 24.2. 4:4224.2. 23:07 9352
10 307 pá 23.2. 5:5623.2. 22:47 9352
10 301 čt 22.2. 5:0222.2. 21:49 9352
20 311 st 21.2. 15:4021.2. 23:00 9352
 9  322 st 21.2. 6:3521.2. 9:01 9352
10 312 út 20.2. 6:2020.2. 20:22 9352
 4  308 po 19.2. 5:3619.2. 20:55 9352
16 308 ne 18.2. 10:4418.2. 23:57 9352
 9  301 pá 16.2. 5:4816.2. 23:46 9352
12 308 čt 15.2. 5:5616.2. 1:14 9352
1+6 318 st 14.2. 5:0414.2. 22:57 9352
12 303 út 13.2. 4:4613.2. 23:54 9352
5+15 309 po 12.2. 5:2312.2. 22:17 9352
 7  308 ne 11.2. 9:4912.2. 0:47 9352
22 305 so 10.2. 6:4311.2. 0:33 9352
10 315 pá 9.2. 4:4510.2. 0:27 9352
16 301 čt 8.2. 6:009.2. 0:17 9352
5+15 302 st 7.2. 5:287.2. 18:47 9352
5+15 309 út 6.2. 5:236.2. 22:17 9352
 7  305 po 5.2. 4:355.2. 21:15 9352
1+6 304 ne 4.2. 4:095.2. 0:43 9352
 7  301 so 3.2. 7:514.2. 0:47 9352


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.