Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9352

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 11. 2015

Výrobní číslo: 10192

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 256 577 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 335 st 8.7. 5:058.7. 22:11 9352
22 335 út 7.7. 5:057.7. 22:11 9352
12 302 pá 3.7. 4:523.7. 16:35 9352*MU
 9  307 čt 2.7. 4:423.7. 0:39 9352
20 304 st 1.7. 7:062.7. 1:05 9352
 9  315 po 29.6. 5:2130.6. 1:09 9352
16 310 ne 28.6. 11:2029.6. 0:53 9352
 9  313 so 27.6. 4:5328.6. 0:19 9352
 9  313 pá 26.6. 4:1327.6. 0:09 9352
16 304 čt 25.6. 5:1026.6. 0:53 9352
10 309 st 24.6. 4:3624.6. 23:24 9352
 3  302 út 23.6. 5:0123.6. 23:40 9352
 9  308 po 22.6. 6:0922.6. 23:50 9352
12 303 ne 21.6. 4:5221.6. 22:29 9352
 9  312 so 20.6. 4:3321.6. 0:09 9352
 9  328 pá 19.6. 5:3220.6. 1:09 9352
 9  323 čt 18.6. 5:0219.6. 0:49 9352
 9  313 st 17.6. 4:1318.6. 0:09 9352
10 304 út 16.6. 9:5017.6. 1:24 9352*Z
10 314 po 15.6. 5:2415.6. 21:11 9352
 9  314 ne 14.6. 9:4214.6. 21:59 9352
22 318 so 13.6. 5:0213.6. 22:14 9352
16 307 pá 12.6. 6:0612.6. 22:53 9352
 5  301 čt 11.6. 6:1411.6. 21:41 9352
25 304 st 10.6. 5:2810.6. 22:09 9352
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9119

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.