Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9351

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 18. 11. 2015

Výrobní číslo: 10191

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 236 539 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  306 čt 22.8. 4:4022.8. 21:57 9351
10 312 st 21.8. 5:5922.8. 1:24 9351
20 304 út 20.8. 5:1921.8. 1:05 9351
10 310 so 17.8. 4:1818.8. 1:24 9351
17 313 pá 16.8. 4:1417.8. 1:44 9351
10 310 čt 15.8. 5:3816.8. 1:04 9351
10 302 st 14.8. 4:1814.8. 20:31 9351
12 301 út 13.8. 4:5214.8. 0:35 9351
12 301 po 12.8. 4:5213.8. 0:35 9351
16 310 ne 11.8. 5:3012.8. 0:34 9351
10 303 út 6.8. 4:367.8. 0:47 9351
12 301 po 5.8. 4:526.8. 0:35 9351
15 305 ne 4.8. 4:364.8. 21:37 9351
 9  307 so 3.8. 6:213.8. 23:39 9351
10 305 pá 2.8. 14:203.8. 0:04 9351
15 308 pá 2.8. 5:222.8. 9:41 9351
10 314 čt 1.8. 6:061.8. 22:21 9351
16 301 po 29.7. 14:4830.7. 0:54 9351
16 301 po 29.7. 5:1029.7. 10:10 9351
12 305 ne 28.7. 8:5329.7. 0:35 9351
12 305 so 27.7. 7:1428.7. 0:35 9351
16 301 pá 26.7. 14:4827.7. 0:54 9351
10 305 pá 26.7. 6:3726.7. 10:16 9351
15 107 čt 25.7. 9:2025.7. 21:08 9351*Z
15 304 so 6.7. 6:406.7. 21:03 9351
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9400

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.