Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9351

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
HC Sparta Praha (od 8. 9. 2022 do současnosti)

HC Sparta Praha

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
HC Sparta Praha (od 20. 9. 2020 do 8. 9. 2022)

HC Sparta Praha

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 18. 11. 2015

Výrobní číslo: 10191

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 524 970 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  330 dnes 4:5028.2. 0:52 9351
20 314 po 26.2. 4:3626.2. 23:40 9351
20 306 ne 25.2. 4:1626.2. 1:00 9351
 9  315 so 24.2. 5:1025.2. 0:22 9351
15 313 pá 23.2. 6:3123.2. 19:28 9351
 9  319 čt 22.2. 6:0522.2. 19:39 9351
 9  306 st 21.2. 5:1821.2. 23:12 9351
10 310 út 20.2. 6:0620.2. 20:05 9351
12 302 po 19.2. 4:4619.2. 19:36 9351
 9  310 ne 18.2. 4:3019.2. 0:02 9351
22 317 so 17.2. 7:3218.2. 0:09 9351
 9  304 čt 15.2. 5:5916.2. 0:02 9351
 7  311 st 14.2. 5:4114.2. 22:29 9351
12 308 út 13.2. 5:5614.2. 1:14 9351
5+15 310 po 12.2. 5:3312.2. 20:06 9351
 9  315 ne 11.2. 5:1012.2. 0:32 9351
22 307 so 10.2. 7:0311.2. 0:51 9351
20 302 pá 9.2. 5:3010.2. 0:00 9351
 7  305 čt 8.2. 4:358.2. 21:15 9351
10 312 st 7.2. 4:248.2. 0:07 9351
 9  311 út 6.2. 6:337.2. 0:52 9351
12 302 po 5.2. 6:265.2. 19:25 9351
9+26 330 ne 4.2. 5:104.2. 23:36 9351
9+26 338 so 3.2. 6:064.2. 0:44 9351
 4  309 pá 2.2. 5:392.2. 19:48 9351


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.