Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9351

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 18. 11. 2015

Výrobní číslo: 10191

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 173 088 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  312 ne 15.7. 7:4016.7. 0:39 9351
 9  314 so 14.7. 7:1114.7. 21:59 9351
 9  305 pá 13.7. 4:4213.7. 21:07 9351
 9  319 čt 12.7. 5:4113.7. 0:39 9351
 9  317 st 11.7. 5:3611.7. 19:53 9351
 9  328 út 10.7. 16:0010.7. 22:50 9351
 9  320 út 10.7. 7:1510.7. 9:42 9351
 7  304 po 9.7. 4:329.7. 20:57 9351
5+16 305 ne 8.7. 5:189.7. 0:53 9351
 9  307 so 7.7. 6:217.7. 23:39 9351
 9  313 pá 6.7. 4:537.7. 0:19 9351
15+16 328 čt 5.7. 4:466.7. 0:23 9351
5+16 307 st 4.7. 7:085.7. 0:13 9351
 9  322 út 3.7. 5:513.7. 20:22 9351
15+16 329 po 2.7. 13:572.7. 20:50 9351
 7  305 po 2.7. 4:212.7. 11:02 9351
20 308 so 30.6. 6:4630.6. 22:54 9351
 9  301 pá 29.6. 4:1329.6. 18:29 9351
 9  326 čt 28.6. 5:4029.6. 0:49 9351
 9  324 st 27.6. 10:1528.6. 0:39 9351*Z
20 315 út 26.6. 19:4527.6. 1:12 9351*Z1
15 108 út 26.6. 11:5026.6. 14:00 9351*Z2
16 334 út 26.6. 7:3626.6. 10:29 9351
16 309 po 25.6. 6:4825.6. 19:38 9351
12 303 ne 24.6. 4:2025.6. 0:22 9351
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9354
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8657+8658
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8079+8077

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.