Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9351

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
HC Sparta Praha (od 8. 9. 2022 do současnosti)

HC Sparta Praha

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
HC Sparta Praha (od 20. 9. 2020 do 8. 9. 2022)

HC Sparta Praha

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 18. 11. 2015

Výrobní číslo: 10191

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 467 847 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 308 dnes 5:467.6. 19:42 9351
12 314 út 6.6. 4:357.6. 0:34 9351
 9  323 po 5.6. 6:276.6. 0:22 9351
12 305 ne 4.6. 4:155.6. 0:34 9351
16 309 so 3.6. 8:454.6. 0:17 9351
21 307 pá 2.6. 5:502.6. 19:29 9351
21 309 čt 1.6. 6:051.6. 19:45 9351
15 312 st 31.5. 5:2431.5. 20:37 9351
20 303 út 30.5. 4:3230.5. 21:44 9351
10 313 po 29.5. 4:2330.5. 0:49 9351
10 310 ne 28.5. 6:2329.5. 0:29 9351
 7  307 so 27.5. 7:5327.5. 22:30 9351
15 310 pá 26.5. 5:0826.5. 20:08 9351
10 316 čt 25.5. 15:4525.5. 22:54 9351
16 316 čt 25.5. 6:3625.5. 9:03 9351
22 332 st 24.5. 5:5624.5. 19:38 9351
 9  313 út 23.5. 5:4723.5. 19:06 9351
22 317 po 22.5. 6:0422.5. 19:08 9351
15 307 ne 21.5. 5:0821.5. 20:37 9351
10 308 so 20.5. 6:2320.5. 21:27 9351
21 310 pá 19.5. 5:5819.5. 18:41 9351
 7  306 čt 18.5. 14:4018.5. 19:17 9351
10 316 st 17.5. 15:4517.5. 16:15 9351*MU
15 307 ne 14.5. 5:0814.5. 20:37 9351
 9  308 so 13.5. 7:3314.5. 0:33 9351
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.