Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9351

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
HC Sparta Praha (od 20. 9. 2020 do současnosti)

HC Sparta Praha

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 18. 11. 2015

Výrobní číslo: 10191

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 334 902 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+15 302 ne 13.6. 4:5313.6. 23:58 9351
9+15 316 so 12.6. 6:3012.6. 23:00 9351
9+26 321 pá 11.6. 5:1411.6. 20:00 9351
9+15 331 čt 10.6. 6:3110.6. 23:29 9351
9+26 303 st 9.6. 6:369.6. 23:58 9351
9+26 333 út 8.6. 5:588.6. 20:59 9351
9+15 310 po 7.6. 4:337.6. 20:04 9351
7+99 364 so 5.6. 19:486.6. 5:38 9351
10 314 pá 4.6. 5:254.6. 21:14 9351
9+26 317 čt 3.6. 4:593.6. 21:34 9351
9+15 324 st 2.6. 5:342.6. 20:14 9351
9+15 334 út 1.6. 6:001.6. 23:49 9351
10 309 po 31.5. 4:5731.5. 23:44 9351
20 303 ne 30.5. 4:5130.5. 23:50 9351
9+15 313 so 29.5. 5:3929.5. 22:49 9351
9+26 314 pá 28.5. 4:4428.5. 22:19 9351
9+26 329 čt 27.5. 5:5027.5. 23:19 9351
9+15 316 st 26.5. 5:0726.5. 20:33 9351
12 306 út 25.5. 5:0825.5. 22:20 9351
9+26 303 po 24.5. 6:3624.5. 23:58 9351
 5  304 so 22.5. 4:2922.5. 22:22 9351
10 317 pá 21.5. 6:0521.5. 21:54 9351
9+15 324 čt 20.5. 5:3420.5. 20:14 9351
 9  304 st 19.5. 5:5219.5. 23:37 9351
 9  308 út 18.5. 6:1118.5. 20:33 9351*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.