Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9351

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
HC Sparta Praha (od 20. 9. 2020 do současnosti)

HC Sparta Praha

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 18. 11. 2015

Výrobní číslo: 10191

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 364 572 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  303 ne 5.12. 9:065.12. 23:52 9351
16 317 pá 3.12. 16:173.12. 18:42 9351
 9  328 čt 2.12. 4:503.12. 0:42 9351
 9  328 st 1.12. 4:502.12. 0:42 9351
 9  329 út 30.11. 15:511.12. 0:52 9351
 4  307 út 30.11. 7:0430.11. 9:14 9351
15 308 po 29.11. 7:1029.11. 17:57 9351
 4  307 čt 25.11. 6:2325.11. 8:42 9351
 4  303 st 24.11. 5:3824.11. 9:38 9351
 4  302 út 23.11. 14:5923.11. 18:58 9351
 9  318 po 22.11. 6:2222.11. 8:43 9351
 4  304 pá 19.11. 15:1519.11. 19:14 9351
 4  303 pá 19.11. 5:3819.11. 9:38 9351
15 313 čt 18.11. 15:1018.11. 20:19 9351
10 308 čt 18.11. 5:2818.11. 9:09 9351
16 307 st 17.11. 5:1517.11. 22:37 9351
 9  301 út 16.11. 7:0216.11. 22:54 9351
 9  318 po 15.11. 15:0715.11. 19:33 9351
16 316 po 15.11. 6:2415.11. 8:53 9351
20 302 pá 12.11. 4:1312.11. 18:57 9351
 9  322 st 10.11. 15:2310.11. 19:47 9351
16 317 st 10.11. 6:3710.11. 9:09 9351
16 305 út 9.11. 5:589.11. 19:01 9351
20 309 po 8.11. 5:019.11. 1:00 9351
20 304 ne 7.11. 4:137.11. 23:50 9351


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.