Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9350

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 12. 11. 2015

Výrobní číslo: 10190

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 409 555 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  305 dnes 6:107.6. 10:06 9350
 4  306 út 6.6. 15:306.6. 19:20 9350
 4  302 út 6.6. 5:426.6. 9:37 9350
20 311 po 5.6. 15:245.6. 19:52 9350
16 314 po 5.6. 6:485.6. 9:22 9350
 4  307 pá 2.6. 15:392.6. 19:39 9350
 9  316 st 15.3. 6:0415.3. 8:30 9350
 7  306 út 14.3. 14:4014.3. 19:17 9350
10 316 út 14.3. 5:1114.3. 9:59 9350
10 301 po 13.3. 5:0013.3. 20:42 9350
10 309 ne 12.3. 11:1513.3. 0:09 9350
 2  306 so 11.3. 8:0511.3. 23:02 9350
 7  304 pá 10.3. 4:2610.3. 21:09 9350
10 313 čt 9.3. 4:2310.3. 0:49 9350
22 330 st 8.3. 5:499.3. 0:41 9350
22 306 út 7.3. 5:087.3. 20:18 9350
16 316 po 6.3. 16:296.3. 23:19 9350
32 303 ne 5.3. 8:515.3. 22:47 9350
22 302 so 4.3. 4:124.3. 23:21 9350
 9  328 pá 3.3. 4:464.3. 0:43 9350
10 311 čt 2.3. 14:453.3. 0:49 9350
 9  802 st 1.3. 19:581.3. 21:52 9350*Z1
 9  303 st 1.3. 5:051.3. 18:31 9350
22 330 út 28.2. 5:491.3. 0:41 9350
 9  319 po 27.2. 6:0527.2. 21:39 9350
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8389+8397

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.