Domovská vozovna: Motol
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2015
Dodání: 12. 11. 2015
Výrobní číslo: 10190
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 409 555 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
4 | 305 | dnes 6:10 | 7.6. 10:06 | 9350 | ||
4 | 306 | út 6.6. 15:30 | 6.6. 19:20 | 9350 | ||
4 | 302 | út 6.6. 5:42 | 6.6. 9:37 | 9350 | ||
20 | 311 | po 5.6. 15:24 | 5.6. 19:52 | 9350 | ||
16 | 314 | po 5.6. 6:48 | 5.6. 9:22 | 9350 | ||
4 | 307 | pá 2.6. 15:39 | 2.6. 19:39 | 9350 | ||
9 | 316 | st 15.3. 6:04 | 15.3. 8:30 | 9350 | ||
7 | 306 | út 14.3. 14:40 | 14.3. 19:17 | 9350 | ||
10 | 316 | út 14.3. 5:11 | 14.3. 9:59 | 9350 | ||
10 | 301 | po 13.3. 5:00 | 13.3. 20:42 | 9350 | ||
10 | 309 | ne 12.3. 11:15 | 13.3. 0:09 | 9350 | ||
2 | 306 | so 11.3. 8:05 | 11.3. 23:02 | 9350 | ||
7 | 304 | pá 10.3. 4:26 | 10.3. 21:09 | 9350 | ||
10 | 313 | čt 9.3. 4:23 | 10.3. 0:49 | 9350 | ||
22 | 330 | st 8.3. 5:49 | 9.3. 0:41 | 9350 | ||
22 | 306 | út 7.3. 5:08 | 7.3. 20:18 | 9350 | ||
16 | 316 | po 6.3. 16:29 | 6.3. 23:19 | 9350 | ||
32 | 303 | ne 5.3. 8:51 | 5.3. 22:47 | 9350 | ||
22 | 302 | so 4.3. 4:12 | 4.3. 23:21 | 9350 | ||
9 | 328 | pá 3.3. 4:46 | 4.3. 0:43 | 9350 | ||
10 | 311 | čt 2.3. 14:45 | 3.3. 0:49 | 9350 | ||
9 | 802 | st 1.3. 19:58 | 1.3. 21:52 | 9350*Z1 | ||
9 | 303 | st 1.3. 5:05 | 1.3. 18:31 | 9350 | ||
22 | 330 | út 28.2. 5:49 | 1.3. 0:41 | 9350 | ||
9 | 319 | po 27.2. 6:05 | 27.2. 21:39 | 9350 |