Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9350

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 12. 11. 2015

Výrobní číslo: 10190

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 498 778 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
sjMO 331 st 6.11. 9:006.11. 10:00 9350
20 311 st 6.11. 6:126.11. 8:50 9350
 9  332 út 5.11. 16:015.11. 20:31 9350
16 304 út 5.11. 6:295.11. 8:55 9350
12 303 po 4.11. 15:045.11. 0:09 9350
 7  319 po 4.11. 6:104.11. 9:42 9350
 9  306 ne 3.11. 7:583.11. 23:26 9350
10 308 so 2.11. 5:033.11. 0:07 9350
 9  316 pá 1.11. 5:501.11. 23:52 9350
22 331 čt 31.10. 5:4831.10. 19:55 9350
 9  316 st 30.10. 5:5030.10. 23:52 9350
 9  326 út 29.10. 6:3330.10. 0:32 9350
16 312 pá 25.10. 5:1525.10. 20:07 9350
16 306 čt 24.10. 14:5924.10. 23:56 9350
16 305 čt 24.10. 6:4524.10. 9:11 9350
15 309 st 23.10. 15:1423.10. 18:51 9350
16 306 st 23.10. 6:5923.10. 9:27 9350
15 303 út 22.10. 4:4922.10. 18:03 9350
 9  330 po 21.10. 15:3022.10. 0:52 9350*Z1
 9  327 po 21.10. 7:0321.10. 9:25 9350
16 306 so 19.10. 4:5519.10. 20:36 9350
 9  327 pá 18.10. 15:4119.10. 0:42 9350
15 309 pá 18.10. 6:5818.10. 8:43 9350
12 306 čt 17.10. 4:4718.10. 0:33 9350
20 311 st 16.10. 15:4016.10. 22:59 9350
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9401

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.