Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9350

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 12. 11. 2015

Výrobní číslo: 10190

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 393 490 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  321 dnes 6:1310.12. 0:13 9350
 7  306 čt 8.12. 14:408.12. 19:17 9350
 9  314 st 7.12. 6:117.12. 8:30 9350
 9  324 út 6.12. 6:267.12. 0:23 9350
12+14 321 po 5.12. 15:065.12. 20:42 9350
 4  306 po 5.12. 6:105.12. 10:08 9350
20 304 ne 4.12. 5:525.12. 1:01 9350
9+26 318 so 3.12. 9:273.12. 23:44 9350
9+26 319 pá 2.12. 6:032.12. 19:55 9350
 7  308 čt 1.12. 4:451.12. 19:17 9350
9+15 339 st 30.11. 19:4030.11. 23:59 9350*Z1
9+15 325 po 28.11. 5:4428.11. 19:07 9350
15 310 pá 25.11. 5:0825.11. 20:08 9350
10 317 čt 24.11. 15:4524.11. 23:09 9350
16 309 čt 24.11. 5:1524.11. 9:43 9350
 9  317 st 23.11. 5:5224.11. 0:03 9350
15 310 út 22.11. 5:0822.11. 20:08 9350
10 304 po 21.11. 6:5522.11. 0:09 9350
15 308 pá 18.11. 5:3918.11. 19:30 9350
 9  319 čt 17.11. 8:5217.11. 23:45 9350
15 306 st 16.11. 6:2916.11. 21:22 9350
22 318 út 15.11. 6:0415.11. 19:08 9350
20 306 po 14.11. 4:4715.11. 0:01 9350
 9  306 ne 13.11. 7:0814.11. 0:13 9350
15+16 331 so 12.11. 14:0912.11. 23:19 9350
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9373

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.