Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9350

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 12. 11. 2015

Výrobní číslo: 10190

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 328 900 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 303 ne 5.12. 4:506.12. 0:50 9350
22 321 so 4.12. 15:205.12. 0:17 9350*Z1
 4  309 pá 3.12. 15:323.12. 19:14 9350
 4  310 pá 3.12. 6:013.12. 9:44 9350
 9  313 čt 2.12. 5:472.12. 19:07 9350
 5  305 st 1.12. 7:011.12. 21:39 9350
16 309 út 30.11. 15:1330.11. 23:57 9350
 4  308 út 30.11. 5:3830.11. 9:22 9350
10 301 po 29.11. 7:1529.11. 20:35 9350
 9  313 pá 26.11. 5:4726.11. 19:07 9350
 9  318 čt 25.11. 15:0725.11. 19:33 9350
 4  305 čt 25.11. 6:0125.11. 9:59 9350
16 309 st 24.11. 15:1324.11. 23:57 9350
16 309 st 24.11. 5:2924.11. 9:41 9350
 9  314 út 23.11. 14:5123.11. 23:44 9350
12 305 út 23.11. 6:2723.11. 9:05 9350
 9  322 po 22.11. 15:2322.11. 19:47 9350
20 302 pá 19.11. 4:1319.11. 18:57 9350
 9  322 čt 18.11. 15:2318.11. 19:47 9350
 9  322 čt 18.11. 6:3818.11. 8:59 9350
12 309 st 17.11. 4:4217.11. 21:43 9350
 9  324 út 16.11. 6:2617.11. 0:22 9350
16 302 po 15.11. 5:4815.11. 18:58 9350
 4  303 pá 12.11. 15:0912.11. 19:07 9350
 4  304 pá 12.11. 5:5112.11. 9:50 9350
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9344

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.