Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9350

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 12. 11. 2015

Výrobní číslo: 10190

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 192 927 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 312 po 10.12. 7:0710.12. 20:41 9350
12 305 so 8.12. 4:219.12. 0:20 9350
16 307 pá 7.12. 14:187.12. 22:23 9350
15 305 pá 7.12. 5:567.12. 9:41 9350
 5  316 čt 6.12. 5:136.12. 22:30 9350
10 322 st 5.12. 5:265.12. 22:06 9350
 5  301 út 4.12. 5:184.12. 23:00 9350
 9  329 po 3.12. 15:373.12. 20:08 9350
16 320 po 3.12. 6:153.12. 9:17 9350
9+10 312 ne 2.12. 4:182.12. 7:00 9350*MU
12 308 so 1.12. 6:362.12. 1:48 9350
10 315 pá 30.11. 4:381.12. 0:24 9350
 9  329 čt 29.11. 15:3729.11. 20:08 9350
12 303 čt 29.11. 9:3029.11. 10:35 9350*Z
 5  308 út 27.11. 6:2527.11. 19:22 9350
 7  311 po 26.11. 5:5826.11. 22:31 9350
 4  308 pá 23.11. 14:0923.11. 19:39 9350
10 318 pá 23.11. 5:4523.11. 9:26 9350
 7  302 čt 22.11. 4:4122.11. 21:07 9350
16 316 st 21.11. 14:5922.11. 0:14 9350
20 314 st 21.11. 4:4721.11. 9:59 9350
20 314 út 20.11. 15:1320.11. 20:43 9350
10 324 út 20.11. 6:2920.11. 10:16 9350
 5  301 po 19.11. 5:1819.11. 23:00 9350
 7  307 pá 16.11. 15:1216.11. 21:52 9350
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9386

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.