Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9350

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 12. 11. 2015

Výrobní číslo: 10190

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 249 625 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  334 pá 23.10. 8:3023.10. 9:30 9350*Z
 9  816 pá 23.10. 7:1523.10. 8:30 9350*Z
 9  334 pá 23.10. 6:5123.10. 7:15 9350*MU
15 313 st 21.10. 5:3621.10. 9:13 9350
10 314 út 20.10. 5:2421.10. 0:44 9350
15 303 po 19.10. 5:5619.10. 20:43 9350
 9  310 so 17.10. 4:1317.10. 21:29 9350
12 309 pá 16.10. 5:1117.10. 1:20 9350
10 305 čt 15.10. 6:5515.10. 22:44 9350
 9  330 st 14.10. 6:1814.10. 8:58 9350
12 304 út 13.10. 4:3714.10. 0:55 9350
12 309 po 12.10. 5:1113.10. 1:20 9350
 9  313 so 10.10. 4:5311.10. 0:19 9350
 9  319 pá 9.10. 7:0210.10. 0:39 9350
 3  318 čt 8.10. 5:408.10. 9:25 9350
 9  308 st 7.10. 6:127.10. 20:42 9350
14 441 po 5.10. 4:445.10. 11:00 9350*MU
 3  406 ne 4.10. 4:385.10. 0:37 9350
17 416 so 3.10. 6:154.10. 1:01 9350
 3  406 pá 2.10. 4:382.10. 19:17 9350
17 404 čt 1.10. 6:082.10. 0:29 9350
 3  404 st 30.9. 5:3830.9. 20:38 9350
 3  411 út 29.9. 5:1829.9. 19:18 9350
17 405 po 28.9. 7:4629.9. 0:29 9350
 3  401 ne 27.9. 5:1827.9. 21:08 9350
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8226+8227
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.