Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9349

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 10. 11. 2015

Výrobní číslo: 10189

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 290 448 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  328 út 13.10. 5:3213.10. 13:00 9349*MU
12 302 po 12.10. 5:2612.10. 21:47 9349
 9  304 so 10.10. 6:1310.10. 23:29 9349
 9  310 pá 9.10. 6:549.10. 20:57 9349
 4  305 čt 8.10. 15:088.10. 18:34 9349
 3  316 čt 8.10. 6:098.10. 10:01 9349
12 307 st 7.10. 4:527.10. 20:10 9349
 9  319 út 6.10. 7:027.10. 0:39 9349
9+10 304 ne 4.10. 9:325.10. 0:02 9349
 4  304 pá 2.10. 14:582.10. 18:24 9349
 3  318 pá 2.10. 5:402.10. 9:25 9349
10 305 čt 1.10. 6:551.10. 22:44 9349
 4  305 st 30.9. 15:0830.9. 18:34 9349
 9  331 st 30.9. 6:3030.9. 8:34 9349
16 305 út 29.9. 5:2729.9. 20:14 9349
12 305 po 28.9. 8:5429.9. 0:55 9349
20 306 ne 27.9. 9:0328.9. 0:45 9349
15 307 so 26.9. 5:4126.9. 21:28 9349
12 307 pá 25.9. 4:5225.9. 20:10 9349
 9  319 čt 24.9. 7:0225.9. 0:39 9349
15 313 st 23.9. 5:3623.9. 9:13 9349
 3  316 út 22.9. 14:5022.9. 20:41 9349
 3  315 út 22.9. 6:1622.9. 10:05 9349
10 322 po 21.9. 6:0521.9. 9:47 9349
 9  302 ne 20.9. 10:3820.9. 20:26 9349
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.