Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9349

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 10. 11. 2015

Výrobní číslo: 10189

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 406 158 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  310 dnes 7:3828.6. 18:57 9349
16 309 po 27.6. 6:2627.6. 22:56 9349
15 302 ne 26.6. 4:4826.6. 20:19 9349
12 303 so 25.6. 5:0226.6. 0:51 9349
10 304 pá 24.6. 4:2424.6. 23:15 9349
12 303 čt 23.6. 4:5124.6. 1:11 9349
 9  321 st 22.6. 6:1223.6. 0:12 9349
 4  301 út 21.6. 14:5321.6. 18:52 9349
 4  303 út 21.6. 5:3821.6. 9:38 9349
21 305 po 20.6. 14:4920.6. 19:22 9349
16 315 po 20.6. 7:0920.6. 9:25 9349
 4  302 čt 16.6. 14:5916.6. 15:45 9349*MU
 4  303 út 14.6. 5:3814.6. 8:05 9349*MU
 4  305 po 13.6. 15:2213.6. 19:22 9349
21 311 po 13.6. 6:0513.6. 10:03 9349
12+17 321 so 11.6. 4:4012.6. 0:30 9349
 9  329 pá 10.6. 15:5111.6. 0:52 9349
 9  332 čt 9.6. 16:039.6. 17:45 9349*MU
 4  302 čt 9.6. 5:339.6. 9:30 9349
10 304 st 8.6. 4:248.6. 23:15 9349
 9  329 út 7.6. 15:517.6. 16:45 9349*MU
 4  307 út 7.6. 6:237.6. 8:43 9349
 9  315 po 6.6. 5:506.6. 23:52 9349
25 309 ne 5.6. 4:345.6. 8:05 9349*MU
 9  308 so 4.6. 7:335.6. 0:32 9349
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.