Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9349

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 10. 11. 2015

Výrobní číslo: 10189

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 438 198 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  314 dnes 14:517.12. 23:44 9349
15 310 dnes 5:087.12. 8:50 9349*MU
 9  301 út 6.12. 7:026.12. 23:04 9349
20 309 po 5.12. 5:556.12. 1:01 9349*Z1
9+26 306 pá 2.12. 15:313.12. 0:04 9349
16 315 pá 2.12. 6:202.12. 8:47 9349
9+26 313 čt 1.12. 5:372.12. 0:44 9349
9+26 307 st 30.11. 4:2730.11. 21:14 9349
9+15 333 út 29.11. 4:3730.11. 0:06 9349
9+26 313 po 28.11. 5:3729.11. 0:44 9349
9+15 303 ne 27.11. 4:5728.11. 0:14 9349
20 307 so 26.11. 5:1226.11. 23:41 9349
12+14 313 pá 25.11. 4:2225.11. 22:40 9349
 9  315 čt 24.11. 5:5024.11. 23:53 9349
16 303 st 23.11. 5:5724.11. 0:19 9349
10 313 út 22.11. 5:5322.11. 20:15 9349
 4  306 po 21.11. 15:3221.11. 19:32 9349
 9  322 po 21.11. 6:3921.11. 8:58 9349
22 313 ne 20.11. 7:0520.11. 22:38 9349
 9  301 so 19.11. 6:3419.11. 23:53 9349
 9  315 pá 18.11. 5:4818.11. 19:22 9349
16 303 čt 17.11. 6:3517.11. 23:19 9349
15 311 st 16.11. 7:1016.11. 20:22 9349
 4  303 út 15.11. 15:0915.11. 19:08 9349
 9  318 út 15.11. 6:2115.11. 8:42 9349
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9361

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.