Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9349

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 10. 11. 2015

Výrobní číslo: 10189

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 186 934 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  326 pá 15.2. 5:4016.2. 0:49 9349
20 314 čt 14.2. 15:1314.2. 20:42 9349
10 324 čt 14.2. 6:3214.2. 10:16 9349
 9  301 st 13.2. 4:1313.2. 18:28 9349
20 303 út 12.2. 21:4013.2. 1:33 9349*Z
20 314 út 12.2. 15:1312.2. 20:42 9349
12 308 út 12.2. 3:5612.2. 10:15 9349
20 312 po 11.2. 4:3111.2. 20:27 9349
10 309 ne 10.2. 9:2511.2. 0:24 9349
 9  315 so 9.2. 5:1310.2. 0:29 9349
10 303 pá 8.2. 6:068.2. 22:54 9349
 5  308 čt 7.2. 6:257.2. 19:22 9349
15 307 st 6.2. 6:086.2. 21:14 9349
12 316 út 5.2. 15:075.2. 21:05 9349
16 307 út 5.2. 5:555.2. 9:01 9349
16 314 po 4.2. 15:154.2. 23:34 9349
12 312 po 4.2. 6:264.2. 9:56 9349
10 308 so 2.2. 7:073.2. 1:04 9349
16 314 pá 1.2. 15:151.2. 23:18 9349
 9  325 pá 1.2. 6:271.2. 8:59 9349
 9  318 čt 31.1. 14:5331.1. 19:37 9349
10 324 čt 31.1. 6:3231.1. 10:16 9349
 9  310 st 30.1. 6:5130.1. 23:39 9349
 9  318 út 29.1. 14:5329.1. 19:37 9349
 5  302 út 29.1. 4:0729.1. 10:13 9349
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9374

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.