Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9349

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 10. 11. 2015

Výrobní číslo: 10189

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 211 234 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 302 so 6.7. 4:347.7. 0:09 9349
20 303 pá 5.7. 4:326.7. 0:20 9349
 7  305 čt 4.7. 14:304.7. 23:24 9349
15 312 čt 4.7. 7:044.7. 9:16 9349
16 313 st 3.7. 6:133.7. 22:27 9349
20 312 út 2.7. 5:023.7. 0:53 9349
16 313 po 1.7. 6:131.7. 22:27 9349
 9  305 ne 30.6. 6:091.7. 0:13 9349
12 309 so 29.6. 6:2330.6. 1:03 9349
 5  301 pá 28.6. 5:1528.6. 23:00 9349
 5  312 čt 27.6. 4:4227.6. 19:56 9349
 5  301 st 26.6. 5:1526.6. 23:00 9349
10 312 út 25.6. 4:3826.6. 0:04 9349
 9  321 po 24.6. 5:5125.6. 0:29 9349
12 307 ne 23.6. 4:4124.6. 0:43 9349
 7  306 so 22.6. 4:2223.6. 1:07 9349
12 301 pá 21.6. 3:5622.6. 1:23 9349
10 302 čt 20.6. 16:0721.6. 1:24 9349
 4  308 út 18.6. 14:0918.6. 19:42 9349
10 302 út 18.6. 6:4318.6. 10:09 9349
16 305 po 17.6. 5:4317.6. 19:30 9349
 5  306 ne 16.6. 4:4716.6. 22:46 9349
12 303 so 15.6. 3:5616.6. 1:48 9349
 9  312 pá 14.6. 16:2014.6. 21:30 9349*Z
16 318 čt 13.6. 5:1013.6. 9:45 9349*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9397
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.