Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9349

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 10. 11. 2015

Výrobní číslo: 10189

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 226 534 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  301 po 11.11. 5:1111.11. 22:30 9349
10 306 ne 10.11. 4:3810.11. 23:24 9349
 9  304 so 9.11. 6:139.11. 23:09 9349
15 302 pá 8.11. 7:068.11. 20:29 9349
10 322 čt 7.11. 5:267.11. 22:06 9349
 9  312 st 6.11. 4:536.11. 21:30 9349
10 315 út 5.11. 14:206.11. 0:24 9349*Z
20 309 ne 3.11. 7:513.11. 10:00 9349*MU*1
 9  317 so 2.11. 5:333.11. 0:49 9349
20 304 pá 1.11. 4:072.11. 0:37 9349
12 304 čt 31.10. 5:2231.10. 23:12 9349
10 319 st 30.10. 4:5731.10. 1:04 9349
 5  310 út 29.10. 4:5229.10. 22:47 9349
20 306 ne 27.10. 9:3327.10. 12:15 9349*MU
20 302 so 26.10. 7:0627.10. 0:37 9349
16 318 pá 25.10. 5:1026.10. 0:14 9349
 5  307 čt 24.10. 6:4024.10. 22:00 9349
15 302 po 21.10. 7:0621.10. 20:29 9349
20 306 so 19.10. 4:4720.10. 1:37 9349
12 307 pá 18.10. 4:1719.10. 1:51 9349
15 307 čt 17.10. 6:0817.10. 21:14 9349
15 302 st 16.10. 7:0616.10. 20:29 9349
 9  308 út 15.10. 6:3915.10. 18:53 9349
20 306 po 14.10. 6:2215.10. 0:57 9349
 5  308 ne 13.10. 4:0313.10. 21:39 9349
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9396
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda ve Svatovítské ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.