Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9349

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 10. 11. 2015

Výrobní číslo: 10189

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 208 189 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  321 po 24.6. 5:5125.6. 0:29 9349
12 307 ne 23.6. 4:4124.6. 0:43 9349
 7  306 so 22.6. 4:2223.6. 1:07 9349
12 301 pá 21.6. 3:5622.6. 1:23 9349
10 302 čt 20.6. 16:0721.6. 1:24 9349
 4  308 út 18.6. 14:0918.6. 19:42 9349
10 302 út 18.6. 6:4318.6. 10:09 9349
16 305 po 17.6. 5:4317.6. 19:30 9349
 5  306 ne 16.6. 4:4716.6. 22:46 9349
12 303 so 15.6. 3:5616.6. 1:48 9349
 9  312 pá 14.6. 16:2014.6. 21:30 9349*Z
16 318 čt 13.6. 5:1013.6. 9:45 9349*MU
 5  302 st 12.6. 14:5012.6. 20:54 9349
16 307 st 12.6. 5:5512.6. 9:01 9349
 5  302 po 10.6. 4:0710.6. 10:13 9349
 7  307 pá 7.6. 15:127.6. 21:46 9349
16 320 pá 7.6. 6:157.6. 9:17 9349
 7  307 čt 6.6. 15:126.6. 21:46 9349
10 318 čt 6.6. 5:466.6. 9:26 9349
 7  307 st 5.6. 15:125.6. 21:46 9349
 9  329 st 5.6. 4:435.6. 9:19 9349
10 324 út 4.6. 15:265.6. 1:24 9349
 9  329 út 4.6. 4:434.6. 9:19 9349
16 307 po 3.6. 17:003.6. 22:23 9349*Z1
 9  308 po 3.6. 6:393.6. 13:20 9349*MU*1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9397
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9399
*1 = povalení osoby na Olšanské ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.