Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9348

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 5. 11. 2015

Výrobní číslo: 10188

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 268 027 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
 9  319 st 9.9. 7:029.9. 7:50 9348*MU
16 308 ne 30.8. 5:1031.8. 0:13 9348
 9  316 so 29.8. 7:2130.8. 0:49 9348
25 309 pá 28.8. 5:1828.8. 22:11 9348
 9  318 čt 27.8. 5:3227.8. 20:14 9348
 9  318 st 26.8. 5:3226.8. 20:14 9348
 7  309 út 25.8. 5:4325.8. 22:25 9348
 4  315 po 24.8. 6:2925.8. 1:04 9348
15 307 ne 23.8. 5:4123.8. 21:28 9348
25 308 pá 21.8. 5:0621.8. 21:55 9348
 9  301 čt 20.8. 4:1321.8. 0:09 9348
17 327 st 19.8. 5:4920.8. 0:44 9348
12 301 út 18.8. 4:3718.8. 20:08 9348
 4  315 po 17.8. 6:2918.8. 1:04 9348
 4  303 pá 14.8. 4:1814.8. 20:22 9348
 4  315 čt 13.8. 6:2914.8. 1:04 9348
 7  303 st 12.8. 4:4312.8. 19:52 9348
 9  325 út 11.8. 6:3111.8. 23:50 9348
 5  306 po 10.8. 10:1010.8. 21:11 9348*Z1
17 324 čt 6.8. 5:196.8. 9:30 9348*MU
 9  310 st 5.8. 15:116.8. 0:49 9348
 4  311 st 5.8. 5:585.8. 9:25 9348
 7  311 út 4.8. 15:004.8. 21:00 9348
 3  314 út 4.8. 5:464.8. 9:44 9348
15 306 po 3.8. 14:413.8. 22:21 9348
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9097

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.