Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9348

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 5. 11. 2015

V provozu od: 21. 11. 2015

Výrobní číslo: 10188

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 342 517 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  309 so 24.5. 4:2924.5. 23:51 9348
20 316 pá 23.5. 15:3223.5. 22:58 9348
12 320 pá 23.5. 5:4623.5. 8:54 9348
16 311 čt 22.5. 5:1522.5. 20:07 9348
12 319 st 21.5. 4:2622.5. 0:50 9348
12 315 út 20.5. 15:0421.5. 0:10 9348
 9  327 út 20.5. 7:0120.5. 9:25 9348
16 303 po 19.5. 5:5119.5. 21:06 9348
12 320 pá 16.5. 15:4416.5. 21:49 9348
12 315 pá 16.5. 6:1916.5. 9:34 9348
 7  305 čt 15.5. 5:4815.5. 19:21 9348
10 301 st 14.5. 5:0214.5. 21:59 9348
12 320 út 13.5. 15:4413.5. 21:49 9348
12 320 út 13.5. 5:4613.5. 8:54 9348
12 302 po 12.5. 4:4613.5. 1:10 9348
10 311 ne 11.5. 4:2211.5. 22:47 9348
12 306 so 10.5. 4:4311.5. 0:55 9348
12 312 pá 9.5. 4:479.5. 20:23 9348
12 303 čt 8.5. 4:279.5. 0:30 9348
12 319 st 7.5. 4:268.5. 0:50 9348
 9  326 út 6.5. 6:337.5. 0:31 9348
22 325 po 5.5. 6:165.5. 19:58 9348
12 313 pá 2.5. 4:262.5. 20:33 9348
16 302 čt 1.5. 6:151.5. 23:56 9348
15 313 st 30.4. 6:3230.4. 19:27 9348


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.