Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9348

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 5. 11. 2015

Výrobní číslo: 10188

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 134 326 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  324 út 17.7. 6:0017.7. 20:23 9348
 7  305 po 16.7. 4:2116.7. 11:02 9348
15+16 328 ne 15.7. 13:0116.7. 0:23 9348
12 304 so 14.7. 4:2215.7. 0:02 9348
5+16 308 pá 13.7. 4:3813.7. 21:09 9348
15+16 337 čt 12.7. 5:0512.7. 23:48 9348
15+16 326 st 11.7. 6:3911.7. 20:24 9348*MU*1
 7  306 út 10.7. 4:4810.7. 21:17 9348
20 312 po 9.7. 5:069.7. 22:50 9348
20 304 ne 8.7. 4:129.7. 0:31 9348
20 307 so 7.7. 5:417.7. 22:50 9348
15+16 322 pá 6.7. 8:166.7. 22:57 9348
15+16 335 st 4.7. 6:374.7. 20:08 9348
16 311 čt 21.6. 9:5022.6. 0:44 9348*Z
 7  310 st 13.6. 16:2013.6. 21:17 9348*Z1
 5  316 út 12.6. 5:1512.6. 22:52 9348
16 323 po 11.6. 17:3012.6. 0:14 9348*Z2
 9  328 pá 8.6. 17:249.6. 0:59 9348*Z3
 9  312 st 6.6. 9:206.6. 21:30 9348*Z4
16 325 út 5.6. 13:056.6. 0:34 9348*Z5
 9  308 po 4.6. 16:354.6. 18:53 9348*Z6
16 309 čt 31.5. 17:0031.5. 19:38 9348*Z7
 9  334 út 29.5. 17:5029.5. 20:30 9348*Z8
 4  308 po 21.5. 14:0921.5. 19:39 9348
16 336 po 21.5. 5:1121.5. 10:05 9348
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = 12:42 hod.nehoda s os. vozem v ulici Táboritská
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8641+8642
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9404
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9387
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9347
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9365
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9412
*Z6 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9384
*Z7 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9373
*Z8 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8635+8636

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.