Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9348

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 5. 11. 2015

Výrobní číslo: 10188

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 303 322 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 309 pá 12.7. 4:3712.7. 10:09 9348
16 303 čt 11.7. 6:3111.7. 23:58 9348
 6  306 st 10.7. 6:0611.7. 0:23 9348
 6  304 út 9.7. 15:269.7. 21:07 9348
5+14 310 út 9.7. 5:599.7. 9:42 9348
16 304 po 8.7. 4:339.7. 0:16 9348
22 318 ne 7.7. 5:528.7. 0:16 9348
10 306 so 6.7. 4:426.7. 23:20 9348
 7  309 pá 5.7. 4:485.7. 23:03 9348
3+9 305 čt 4.7. 5:485.7. 0:11 9348
10 309 út 2.7. 6:262.7. 19:35 9348
20 306 po 1.7. 5:361.7. 20:03 9348
16 307 ne 30.6. 4:3330.6. 23:16 9348
20 307 so 29.6. 4:5430.6. 0:43 9348
 9  306 pá 28.6. 5:1828.6. 23:12 9348
 9  326 čt 27.6. 6:3328.6. 0:32 9348
16 315 st 26.6. 13:5526.6. 18:37 9348*Z1
10 319 út 25.6. 4:4325.6. 18:42 9348
15 314 po 24.6. 15:5424.6. 21:27 9348
16 304 po 24.6. 6:2924.6. 8:55 9348
 9  306 pá 21.6. 5:1821.6. 23:12 9348
32 314 čt 20.6. 6:3820.6. 19:43 9348
16 312 st 19.6. 5:1519.6. 20:07 9348
 7  308 út 18.6. 6:0318.6. 22:33 9348
15 308 po 17.6. 5:4817.6. 19:58 9348
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9359

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.