Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9348

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 5. 11. 2015

Výrobní číslo: 10188

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 254 235 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  301 út 7.7. 4:138.7. 0:09 9348
16 309 po 6.7. 5:307.7. 0:33 9348
 7  306 ne 5.7. 4:435.7. 21:23 9348
16 308 so 4.7. 5:105.7. 0:13 9348
16 314 pá 3.7. 8:004.7. 0:33 9348*Z
12 301 čt 2.7. 4:372.7. 20:10 9348
10 306 st 1.7. 4:182.7. 1:24 9348
 9  302 út 30.6. 6:381.7. 0:19 9348
17 324 po 29.6. 5:1929.6. 19:56 9348
10 301 ne 28.6. 9:3528.6. 21:10 9348*MU
12 303 so 27.6. 4:5227.6. 21:47 9348
 3  302 pá 26.6. 5:0126.6. 23:40 9348
 9  313 čt 25.6. 19:2026.6. 0:09 9348*Z
 9  310 út 16.6. 6:5416.6. 20:57 9348
 9  310 po 15.6. 6:5415.6. 20:57 9348
 9  311 pá 12.6. 6:2012.6. 21:30 9348
 9  334 čt 11.6. 6:5111.6. 9:30 9348
10 301 st 10.6. 6:0010.6. 21:51 9348
 3  314 út 9.6. 4:549.6. 20:32 9348
10 309 po 8.6. 14:158.6. 23:24 9348*Z1
 9  334 po 8.6. 6:518.6. 9:30 9348
 9  313 čt 4.6. 4:135.6. 0:09 9348
 9  324 st 3.6. 5:093.6. 19:46 9348
 9  319 út 2.6. 7:023.6. 0:29 9348
10 304 po 1.6. 6:322.6. 1:24 9348
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9393
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9376

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.