Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9348

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 5. 11. 2015

Výrobní číslo: 10188

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 229 348 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 314 pá 24.1. 4:1825.1. 0:04 9348
 5  303 čt 23.1. 5:1823.1. 23:00 9348
 5  315 st 22.1. 4:5622.1. 22:28 9348
20 312 út 21.1. 4:3121.1. 20:27 9348
 5  312 po 20.1. 16:5021.1. 0:40 9348*Z
12 316 po 20.1. 4:5420.1. 10:36 9348
12 301 ne 19.1. 8:5620.1. 1:23 9348
 9  319 so 18.1. 8:0019.1. 0:59 9348
 9  307 pá 17.1. 4:3317.1. 21:00 9348
12 314 čt 16.1. 4:3717.1. 1:23 9348
12 312 st 15.1. 14:3516.1. 1:03 9348
15 305 st 15.1. 5:5615.1. 9:41 9348
 9  315 út 14.1. 5:0215.1. 0:09 9348
20 309 po 13.1. 4:1114.1. 0:33 9348
10 307 ne 12.1. 4:5813.1. 0:04 9348
 9  307 so 11.1. 6:2111.1. 23:39 9348
 7  308 pá 10.1. 5:3010.1. 22:01 9348
10 308 čt 9.1. 6:439.1. 20:15 9348
 9  312 st 8.1. 4:538.1. 21:30 9348
16 306 út 7.1. 5:528.1. 0:54 9348
16 319 po 6.1. 5:277.1. 0:34 9348
15 306 ne 5.1. 9:215.1. 21:14 9348
20 308 so 4.1. 5:315.1. 0:53 9348
12 305 pá 3.1. 4:543.1. 21:35 9348
12 311 čt 2.1. 5:373.1. 0:43 9348
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9394

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.