Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9347

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 27. 10. 2015

Výrobní číslo: 10187

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním hlavy kolejnice

Najeto: cca 169 773 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  316 so 21.7. 7:2122.7. 0:39 9347
 9  309 pá 20.7. 5:0221.7. 0:09 9347
 9  309 čt 19.7. 5:0220.7. 0:09 9347
 9  312 st 18.7. 5:1719.7. 0:19 9347
 9  306 út 17.7. 4:5317.7. 23:39 9347
 9  315 po 16.7. 5:2117.7. 0:29 9347
 9  311 ne 15.7. 12:1215.7. 22:09 9347
 9  302 so 14.7. 5:5315.7. 1:09 9347
 9  328 pá 13.7. 16:0013.7. 22:50 9347
 9  315 pá 13.7. 5:2113.7. 9:50 9347*MU
 9  315 čt 12.7. 5:2113.7. 0:29 9347
 9  315 st 11.7. 5:2112.7. 0:29 9347
 9  324 út 10.7. 6:0010.7. 20:23 9347
 9  320 po 9.7. 15:2010.7. 0:49 9347
 9  309 ne 8.7. 7:209.7. 0:19 9347
 9  322 po 2.7. 5:512.7. 20:22 9347
 9  306 ne 1.7. 7:001.7. 21:30 9347
 9  334 pá 29.6. 15:5729.6. 21:00 9347
16 324 pá 29.6. 6:2029.6. 8:53 9347
 9  318 čt 28.6. 14:5328.6. 19:37 9347
 9  329 čt 28.6. 4:4328.6. 9:19 9347
 9  329 st 27.6. 15:3727.6. 20:08 9347
 9  325 st 27.6. 6:2727.6. 8:59 9347
 9  321 út 26.6. 5:2127.6. 0:29 9347
 9  312 po 25.6. 4:5325.6. 21:30 9347
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.