Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9347

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Żubrówka (od 30. 4. 2023 do 2. 12. 2023)

Żubrówka

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Commerzbank (od 2. 9. 2022 do 29. 4. 2023)

Commerzbank

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 27. 10. 2015

Výrobní číslo: 10187

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 529 958 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 311 út 16.4. 6:1216.4. 8:50 9347
20 314 po 15.4. 4:3615.4. 23:40 9347
20 304 ne 14.4. 4:1615.4. 1:00 9347
12 308 so 13.4. 4:4614.4. 1:14 9347
 7  305 pá 12.4. 5:4612.4. 19:23 9347
 7  308 čt 11.4. 6:0411.4. 19:46 9347
15 313 st 10.4. 6:3110.4. 19:28 9347
15 303 út 9.4. 4:489.4. 18:04 9347
 9  322 po 8.4. 15:219.4. 0:12 9347
16 306 po 8.4. 6:598.4. 9:27 9347
15 309 pá 5.4. 15:145.4. 18:52 9347
16 306 pá 5.4. 6:595.4. 9:27 9347
15 309 čt 4.4. 15:144.4. 18:52 9347
16 305 čt 4.4. 6:454.4. 9:11 9347
16 305 st 3.4. 14:513.4. 19:31 9347
 7  313 st 3.4. 6:463.4. 10:23 9347
 9  322 út 2.4. 6:352.4. 9:01 9347
16 305 čt 28.3. 14:5128.3. 19:31 9347
10 315 čt 28.3. 6:5328.3. 10:12 9347
16 305 st 27.3. 6:4527.3. 9:11 9347
15 309 út 26.3. 15:1426.3. 18:52 9347
 9  327 út 26.3. 7:0326.3. 9:25 9347
15 309 po 25.3. 15:1425.3. 18:52 9347
 9  332 po 25.3. 7:2425.3. 9:45 9347
16 305 pá 22.3. 14:5122.3. 19:31 9347


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.