Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9347

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Żubrówka (od 30. 4. 2023 do současnosti)

Żubrówka

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Commerzbank (od 2. 9. 2022 do 29. 4. 2023)

Commerzbank

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 27. 10. 2015

Výrobní číslo: 10187

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 495 128 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 307 dnes 4:322.10. 21:34 9347
 9  319 ne 1.10. 10:192.10. 0:51 9347
5+16 304 so 30.9. 5:0830.9. 23:55 9347
20 311 pá 29.9. 15:2429.9. 19:53 9347
30 315 pá 29.9. 7:2129.9. 9:06 9347
 7  306 čt 28.9. 4:3228.9. 23:00 9347
30 307 st 27.9. 5:4127.9. 23:27 9347
30 311 út 26.9. 6:0826.9. 21:45 9347
 3  312 po 25.9. 5:3825.9. 20:02 9347
12+36 309 ne 24.9. 9:2825.9. 1:08 9347
15 309 pá 22.9. 5:0822.9. 21:50 9347
 7  302 čt 21.9. 4:3321.9. 21:00 9347
 9  313 st 20.9. 5:4920.9. 23:44 9347
17 326 út 19.9. 6:3019.9. 21:31 9347
 9  331 po 18.9. 7:0318.9. 13:32 9347*MU
 9  314 ne 17.9. 7:2818.9. 0:11 9347
 9  319 so 16.9. 7:5417.9. 0:51 9347
22 339 pá 15.9. 5:1915.9. 20:31 9347
12 304 čt 14.9. 6:2315.9. 0:28 9347
16 318 st 13.9. 15:0413.9. 19:59 9347
16 318 st 13.9. 7:2013.9. 9:54 9347
16 301 út 12.9. 5:5512.9. 20:08 9347
10 316 po 11.9. 4:2411.9. 23:46 9347
12 301 ne 10.9. 10:0011.9. 0:28 9347
10 305 so 9.9. 4:249.9. 22:45 9347
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.