Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9347

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Commerzbank (od 2. 9. 2022 do současnosti)

Commerzbank

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 27. 10. 2015

Výrobní číslo: 10187

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 463 489 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 328 čt 23.3. 6:2124.3. 0:21 9347
 9  319 st 22.3. 6:0522.3. 21:39 9347
32 312 út 21.3. 5:3621.3. 20:23 9347
16 313 po 20.3. 5:3720.3. 22:59 9347
 9  313 so 18.3. 7:4018.3. 23:24 9347
10 301 pá 17.3. 5:0017.3. 20:42 9347
 9  333 čt 16.3. 6:0616.3. 23:14 9347
17 316 st 15.3. 5:2516.3. 0:30 9347
 9  302 út 14.3. 6:2614.3. 23:34 9347
22 318 po 13.3. 4:3214.3. 0:51 9347
10 301 ne 12.3. 4:2313.3. 0:49 9347
10 301 so 11.3. 4:2312.3. 0:29 9347
17 316 pá 10.3. 5:2511.3. 0:30 9347
 7  302 čt 9.3. 5:589.3. 20:54 9347
 9  319 st 8.3. 6:058.3. 16:55 9347*MU
 9  313 út 7.3. 5:477.3. 19:06 9347
10 313 po 6.3. 4:237.3. 0:49 9347
10 305 ne 5.3. 5:236.3. 0:29 9347
10 301 so 4.3. 4:234.3. 23:39 9347
 9  321 pá 3.3. 6:134.3. 0:13 9347
22 301 st 1.3. 4:402.3. 1:01 9347
32 301 út 28.2. 5:481.3. 0:45 9347
22 321 po 27.2. 6:0227.2. 8:52 9347
 9  308 ne 26.2. 9:5527.2. 0:23 9347
 7  308 so 25.2. 8:0825.2. 20:39 9347
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.