Domovská vozovna: Motol
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2015
Dodání: 27. 10. 2015
Výrobní číslo: 10187
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 529 958 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
20 | 311 | út 16.4. 6:12 | 16.4. 8:50 | 9347 | ||
20 | 314 | po 15.4. 4:36 | 15.4. 23:40 | 9347 | ||
20 | 304 | ne 14.4. 4:16 | 15.4. 1:00 | 9347 | ||
12 | 308 | so 13.4. 4:46 | 14.4. 1:14 | 9347 | ||
7 | 305 | pá 12.4. 5:46 | 12.4. 19:23 | 9347 | ||
7 | 308 | čt 11.4. 6:04 | 11.4. 19:46 | 9347 | ||
15 | 313 | st 10.4. 6:31 | 10.4. 19:28 | 9347 | ||
15 | 303 | út 9.4. 4:48 | 9.4. 18:04 | 9347 | ||
9 | 322 | po 8.4. 15:21 | 9.4. 0:12 | 9347 | ||
16 | 306 | po 8.4. 6:59 | 8.4. 9:27 | 9347 | ||
15 | 309 | pá 5.4. 15:14 | 5.4. 18:52 | 9347 | ||
16 | 306 | pá 5.4. 6:59 | 5.4. 9:27 | 9347 | ||
15 | 309 | čt 4.4. 15:14 | 4.4. 18:52 | 9347 | ||
16 | 305 | čt 4.4. 6:45 | 4.4. 9:11 | 9347 | ||
16 | 305 | st 3.4. 14:51 | 3.4. 19:31 | 9347 | ||
7 | 313 | st 3.4. 6:46 | 3.4. 10:23 | 9347 | ||
9 | 322 | út 2.4. 6:35 | 2.4. 9:01 | 9347 | ||
16 | 305 | čt 28.3. 14:51 | 28.3. 19:31 | 9347 | ||
10 | 315 | čt 28.3. 6:53 | 28.3. 10:12 | 9347 | ||
16 | 305 | st 27.3. 6:45 | 27.3. 9:11 | 9347 | ||
15 | 309 | út 26.3. 15:14 | 26.3. 18:52 | 9347 | ||
9 | 327 | út 26.3. 7:03 | 26.3. 9:25 | 9347 | ||
15 | 309 | po 25.3. 15:14 | 25.3. 18:52 | 9347 | ||
9 | 332 | po 25.3. 7:24 | 25.3. 9:45 | 9347 | ||
16 | 305 | pá 22.3. 14:51 | 22.3. 19:31 | 9347 |