Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9347

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 27. 10. 2015

Výrobní číslo: 10187

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním hlavy kolejnice

Najeto: cca 239 187 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  318 po 9.9. 14:539.9. 19:37 9347
12 306 po 9.9. 4:359.9. 10:15 9347
12 309 pá 6.9. 5:527.9. 1:27 9347
 5  313 čt 5.9. 14:305.9. 20:54 9347
10 321 čt 5.9. 7:025.9. 10:51 9347
10 302 st 4.9. 6:244.9. 19:42 9347
 9  316 út 3.9. 5:094.9. 0:19 9347
 9  324 po 2.9. 5:363.9. 0:39 9347
 9  312 ne 1.9. 4:532.9. 0:09 9347
 9  307 so 31.8. 6:2131.8. 23:39 9347
 9  306 pá 30.8. 15:3631.8. 0:49 9347
 3  303 pá 30.8. 4:0730.8. 9:41 9347
 3  313 čt 29.8. 5:4330.8. 1:18 9347
 9  303 st 28.8. 15:2128.8. 22:09 9347
 9  324 st 28.8. 5:3328.8. 9:56 9347
 9  324 út 27.8. 17:0628.8. 0:09 9347
 9  324 út 27.8. 5:3327.8. 9:56 9347
 9  320 po 26.8. 5:2026.8. 21:29 9347
 9  308 ne 25.8. 9:0925.8. 23:32 9347
 3  313 pá 23.8. 5:4324.8. 1:18 9347
15 309 čt 22.8. 6:2922.8. 10:21 9347
 5  101 st 14.8. 4:4914.8. 6:30 9347*MU
 5  342 út 13.8. 6:1413.8. 20:16 9347
 9  328 pá 9.8. 16:009.8. 22:50 9347
 9  328 po 5.8. 16:005.8. 18:25 9347*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.