Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9346

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Sedita Lina (od 24. 10. 2021 do současnosti)

Sedita Lina

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 20. 10. 2015

Výrobní číslo: 10186

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 459 960 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 305 dnes 4:441.10. 0:28 9346
15 312 pá 29.9. 5:3929.9. 20:20 9346
 9  314 čt 28.9. 7:1429.9. 0:11 9346
30 302 st 27.9. 6:2227.9. 19:22 9346
 9  306 út 26.9. 5:2026.9. 18:47 9346
20 301 po 25.9. 5:0026.9. 1:02 9346
 7  310 so 23.9. 5:3323.9. 20:59 9346
20 301 pá 22.9. 5:2923.9. 1:02 9346
 9  317 čt 21.9. 5:5622.9. 0:01 9346
20 301 st 20.9. 5:2921.9. 1:02 9346
30 304 út 19.9. 6:0519.9. 20:48 9346
15 309 po 18.9. 5:0818.9. 21:50 9346
10 311 ne 17.9. 4:2417.9. 22:45 9346
 9  309 so 16.9. 6:3616.9. 23:51 9346
 9  316 pá 15.9. 5:5315.9. 19:26 9346
15 302 čt 14.9. 6:0714.9. 20:35 9346
15 302 st 13.9. 6:0713.9. 20:35 9346
 9  302 út 12.9. 5:0712.9. 18:32 9346
20 309 po 11.9. 4:1411.9. 20:13 9346
12 306 ne 10.9. 4:4411.9. 1:08 9346
12 309 so 9.9. 17:369.9. 23:28 9346
16 311 pá 8.9. 5:458.9. 19:04 9346
 9  323 čt 7.9. 6:278.9. 0:21 9346
10 315 st 6.9. 6:426.9. 20:32 9346
 9  309 út 5.9. 7:395.9. 18:57 9346


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.