Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9346

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 20. 10. 2015

Výrobní číslo: 10186

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 278 065 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  304 ne 24.1. 5:5324.1. 23:09 9346
10 307 so 23.1. 4:3823.1. 23:04 9346
 9  305 pá 22.1. 6:0222.1. 20:59 9346
 9  308 út 19.1. 6:1119.1. 20:42 9346
 9  302 po 18.1. 5:4118.1. 20:18 9346
20 301 ne 17.1. 4:3217.1. 23:11 9346
20 301 so 16.1. 4:3216.1. 23:11 9346
 9  304 pá 15.1. 5:5215.1. 20:28 9346
 7  301 čt 14.1. 6:3514.1. 20:13 9346
 9  308 st 13.1. 6:1113.1. 20:42 9346
15 311 út 12.1. 5:3612.1. 19:59 9346
 9  302 pá 8.1. 5:418.1. 20:18 9346
 9  308 čt 7.1. 6:117.1. 20:42 9346
 9  312 st 6.1. 4:136.1. 21:12 9346
 9  328 út 5.1. 5:375.1. 23:09 9346
 9  308 po 4.1. 6:114.1. 20:42 9346
Rok 2020
9+99 366 čt 31.12. 5:291.1. 5:37 9346
 9  314 st 30.12. 6:3630.12. 21:59 9346
 9  305 út 29.12. 6:0229.12. 20:59 9346
 9  326 po 28.12. 5:2128.12. 19:56 9346
 9  307 ne 27.12. 8:5127.12. 21:02 9346
 9  314 so 26.12. 9:4226.12. 21:59 9346
 7  307 pá 25.12. 6:4325.12. 8:45 9346*MU
9+98 355 čt 24.12. 4:5324.12. 22:51 9346
 9  323 st 23.12. 5:0223.12. 22:39 9346
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.