Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9346

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 20. 10. 2015

Výrobní číslo: 10186

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 158 909 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  302 so 21.7. 5:5322.7. 1:09 9346
 9  319 pá 20.7. 5:4121.7. 0:39 9346
 9  305 čt 19.7. 4:4219.7. 21:07 9346
 9  325 st 18.7. 4:1319.7. 0:59 9346
 9  326 út 17.7. 6:1218.7. 1:09 9346
5+16 312 po 16.7. 4:5816.7. 10:04 9346
 9  319 ne 15.7. 13:1315.7. 23:09 9346
 9  312 so 14.7. 4:3315.7. 0:09 9346
 9  315 pá 13.7. 9:5014.7. 0:29 9346*Z
 9  310 čt 5.7. 4:135.7. 21:30 9346
15+16 334 st 4.7. 14:455.7. 1:03 9346
5+16 317 st 4.7. 4:194.7. 9:09 9346
20 313 út 3.7. 6:224.7. 1:12 9346
16 336 pá 29.6. 16:3029.6. 19:31 9346*Z1
20 704 čt 28.6. 6:5728.6. 17:30 9346*MU
12 314 st 27.6. 3:5728.6. 1:22 9346
12 314 út 26.6. 3:5727.6. 1:22 9346
 5  301 po 25.6. 5:1825.6. 20:40 9346
20 307 ne 24.6. 4:5125.6. 0:52 9346
16 320 so 23.6. 9:2024.6. 0:14 9346
 9  303 pá 22.6. 6:1922.6. 18:33 9346
 9  316 čt 21.6. 5:0922.6. 0:19 9346
 9  332 st 20.6. 6:0120.6. 23:09 9346
 9  301 út 19.6. 4:1319.6. 18:29 9346
 9  328 po 18.6. 5:4719.6. 0:59 9346
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9347
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8621+8608
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.