Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9346

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Sedita Lina (od 24. 10. 2021 do současnosti)

Sedita Lina

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 20. 10. 2015

Výrobní číslo: 10186

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 426 295 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 316 dnes 5:1226.3. 0:31 9346
22 321 pá 24.3. 15:0124.3. 23:01 9346
10 311 pá 24.3. 6:5524.3. 9:39 9346
32 312 čt 23.3. 5:3623.3. 14:30 9346*MU
 7  301 st 22.3. 5:4322.3. 18:37 9346
 9  319 út 21.3. 6:0521.3. 21:39 9346
22 311 po 20.3. 4:2220.3. 18:52 9346
 9  306 ne 19.3. 4:2820.3. 0:43 9346
10 302 so 18.3. 4:4319.3. 0:49 9346
 9  319 pá 17.3. 7:2818.3. 0:43 9346
 7  310 čt 16.3. 4:4516.3. 21:54 9346
17 312 st 15.3. 6:1116.3. 0:20 9346
 9  315 út 14.3. 5:0514.3. 19:26 9346
22 310 po 13.3. 4:4214.3. 0:01 9346
22 304 ne 12.3. 4:4013.3. 0:21 9346
 9  317 so 11.3. 6:1311.3. 23:35 9346
10 301 pá 10.3. 5:0010.3. 20:42 9346
 9  324 čt 9.3. 6:2610.3. 0:23 9346
 4  301 st 8.3. 14:538.3. 18:50 9346
 4  304 st 8.3. 5:518.3. 9:51 9346
 7  310 út 7.3. 4:457.3. 21:54 9346
22 318 po 6.3. 4:327.3. 0:51 9346
 9  305 ne 5.3. 4:286.3. 0:03 9346
10 306 so 4.3. 8:115.3. 0:49 9346
 4  305 pá 3.3. 15:223.3. 19:22 9346
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.