Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9346

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 20. 10. 2015

Výrobní číslo: 10186

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 186 884 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 318 po 10.12. 5:1011.12. 0:14 9346
10 302 ne 9.12. 4:1810.12. 1:24 9346
12 303 so 8.12. 3:569.12. 1:48 9346
10 303 pá 7.12. 6:067.12. 22:54 9346
 5  310 čt 6.12. 4:267.12. 0:40 9346
10 319 st 5.12. 4:576.12. 1:04 9346
10 308 út 4.12. 6:434.12. 20:15 9346
 5  312 po 3.12. 4:423.12. 19:56 9346
14+16 331 ne 2.12. 16:413.12. 0:14 9346
 5  306 so 1.12. 4:261.12. 22:46 9346
10 319 pá 30.11. 4:571.12. 1:04 9346
15 307 čt 29.11. 6:0829.11. 21:14 9346
16 307 st 28.11. 14:1828.11. 22:23 9346
 9  329 st 28.11. 4:4328.11. 9:19 9346
 5  301 út 27.11. 5:1827.11. 23:00 9346
20 308 po 26.11. 6:0027.11. 0:30 9346
16 311 pá 23.11. 8:1523.11. 20:06 9346*Z
16 316 čt 22.11. 14:5923.11. 0:14 9346
10 324 čt 22.11. 6:2922.11. 10:16 9346
 7  313 st 21.11. 4:2121.11. 18:44 9346
12 316 út 20.11. 15:0720.11. 21:03 9346
 7  307 út 20.11. 5:1620.11. 9:59 9346
15 311 po 19.11. 6:4219.11. 18:03 9346
 5  303 so 17.11. 5:5217.11. 22:12 9346
32 320 pá 16.11. 5:4216.11. 20:30 9346
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9342

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.