Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9345

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 15. 10. 2015

Výrobní číslo: 10185

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 419 875 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+26 305 dnes 15:231.12. 16:00 9345*MU
12+14 305 dnes 6:381.12. 10:00 9345
 4  306 st 30.11. 6:1030.11. 10:08 9345
9+15 339 út 29.11. 5:2029.11. 23:59 9345
16 302 po 28.11. 5:4828.11. 23:59 9345
 9  307 pá 25.11. 5:1425.11. 18:46 9345
12+14 305 čt 24.11. 15:1325.11. 0:31 9345
 9  332 čt 24.11. 7:2324.11. 9:42 9345
16 316 st 23.11. 16:2923.11. 23:19 9345
16 315 st 23.11. 6:2023.11. 8:47 9345
 7  303 po 21.11. 4:2621.11. 18:37 9345
12+14 317 pá 18.11. 5:5618.11. 21:21 9345
 4  305 st 16.11. 15:2216.11. 19:22 9345
10 311 st 16.11. 6:3116.11. 9:19 9345
12+14 305 út 15.11. 15:1316.11. 0:31 9345
10 311 út 15.11. 6:3115.11. 9:19 9345
22 323 po 14.11. 5:2114.11. 20:21 9345
 9  302 ne 13.11. 6:3713.11. 21:24 9345
15 310 pá 11.11. 5:0811.11. 20:08 9345
16 316 čt 10.11. 16:2910.11. 23:19 9345
 9  314 čt 10.11. 6:1110.11. 8:30 9345
10 302 st 9.11. 4:239.11. 18:49 9345
16 303 út 8.11. 5:579.11. 0:19 9345
20 309 po 7.11. 5:018.11. 1:01 9345
 9  303 ne 6.11. 9:066.11. 23:53 9345
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.