Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9345

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 15. 10. 2015

Výrobní číslo: 10185

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 317 440 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  307 ne 28.2. 8:5128.2. 21:02 9345
15 307 so 27.2. 5:4127.2. 21:28 9345
 9  803 pá 26.2. 18:0026.2. 19:30 9345*Z
 9  326 čt 25.2. 5:2125.2. 19:56 9345
 9  302 st 24.2. 5:4124.2. 20:18 9345
 4  303 út 23.2. 15:4223.2. 19:40 9345
16 318 út 23.2. 5:5523.2. 8:47 9345
 9  305 po 22.2. 6:0222.2. 20:59 9345
 9  304 ne 21.2. 5:5321.2. 23:09 9345
 9  302 so 20.2. 5:5320.2. 22:49 9345
 9  323 pá 19.2. 5:0219.2. 22:39 9345
 9  308 čt 18.2. 6:1118.2. 20:42 9345
 9  312 st 17.2. 4:1317.2. 21:12 9345
 9  327 út 16.2. 5:2916.2. 22:59 9345
 9  326 po 15.2. 5:2115.2. 19:56 9345
 9  314 ne 14.2. 9:4214.2. 21:59 9345
 9  303 so 13.2. 6:0113.2. 22:59 9345
 9  328 čt 11.2. 5:3711.2. 23:09 9345
 9  302 st 10.2. 5:4110.2. 20:18 9345
 9  326 út 9.2. 5:219.2. 19:56 9345
 9  319 po 8.2. 4:428.2. 22:19 9345
 9  304 ne 7.2. 5:537.2. 23:09 9345
15 303 so 6.2. 6:216.2. 22:01 9345
 9  319 pá 5.2. 4:425.2. 22:19 9345
 9  327 čt 4.2. 5:294.2. 22:59 9345
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9444

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.