Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9345

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 15. 10. 2015

Výrobní číslo: 10185

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 158 566 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 318 st 25.4. 7:3525.4. 23:54 9345*Z
 7  314 po 23.4. 5:1623.4. 9:59 9345
 9  316 ne 22.4. 8:1123.4. 1:09 9345
15 307 so 21.4. 7:1421.4. 20:29 9345
16 110 pá 20.4. 10:2020.4. 14:30 9345*Z1
 5  316 čt 19.4. 5:1519.4. 22:52 9345
 9  307 st 18.4. 4:3318.4. 21:00 9345
12 312 út 17.4. 14:3518.4. 1:02 9345
 5  302 út 17.4. 4:0817.4. 10:13 9345
 5  301 po 16.4. 5:1816.4. 20:40 9345
6+9 336 ne 15.4. 12:2315.4. 18:22 9345
 9  319 so 14.4. 8:0015.4. 1:01 9345
 5  304 pá 13.4. 5:4913.4. 21:09 9345
16 313 čt 12.4. 5:1013.4. 0:04 9345
16 330 st 11.4. 4:3812.4. 0:54 9345
15 313 út 10.4. 5:5510.4. 18:51 9345
16 321 po 9.4. 5:279.4. 20:17 9345
12 306 ne 8.4. 5:029.4. 1:02 9345
9+22 317 so 7.4. 6:208.4. 0:49 9345
15 305 pá 6.4. 14:586.4. 18:51 9345
 5  302 pá 6.4. 4:086.4. 10:13 9345
12 301 čt 5.4. 4:226.4. 1:50 9345
 7  310 st 4.4. 5:014.4. 21:17 9345
15 308 út 3.4. 6:083.4. 21:14 9345
 9  312 po 2.4. 17:303.4. 0:39 9345*Z2
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9388
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9060
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9383

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.