Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9345

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 15. 10. 2015

Výrobní číslo: 10185

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 299 575 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  304 út 24.11. 5:5224.11. 20:28 9345
 9  324 po 23.11. 5:0923.11. 19:46 9345
 9  321 pá 20.11. 4:5320.11. 22:29 9345
 9  325 čt 19.11. 5:1619.11. 22:49 9345
 9  314 st 18.11. 6:3618.11. 21:59 9345
 9  307 út 17.11. 8:5117.11. 21:02 9345
 9  305 po 16.11. 6:0216.11. 20:59 9345
 9  313 ne 15.11. 4:5315.11. 21:49 9345
 9  317 so 14.11. 5:3314.11. 22:29 9345
 9  317 pá 13.11. 4:3313.11. 22:09 9345
 9  314 čt 12.11. 6:3612.11. 21:59 9345
 3  315 st 11.11. 14:4211.11. 20:45 9345
 4  304 st 11.11. 6:0411.11. 9:44 9345
15 305 út 10.11. 6:0910.11. 20:58 9345
 3  404 ne 8.11. 14:008.11. 21:58 9345*Z
 9  302 so 7.11. 4:537.11. 22:09 9345
 9  323 pá 6.11. 5:026.11. 22:39 9345
12 310 čt 5.11. 4:375.11. 22:38 9345
 9  304 st 4.11. 5:524.11. 20:28 9345
 7  303 út 3.11. 5:493.11. 20:27 9345
 5  301 po 2.11. 4:452.11. 20:10 9345
 7  307 so 31.10. 4:4331.10. 21:15 9345
20+25 331 pá 30.10. 5:2531.10. 1:13 9345
20 306 čt 29.10. 6:3630.10. 1:05 9345
 9  313 st 28.10. 5:1329.10. 0:19 9345
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9134

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.