Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9345

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Marionnaud (od 19. 3. 2023 do 2. 3. 2024)

Marionnaud

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 15. 10. 2015

Výrobní číslo: 10185

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 525 741 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Zvl 339 so 20.4. 10:3020.4. 15:00 9345*1
15 312 pá 19.4. 6:2219.4. 21:12 9345
15 307 čt 18.4. 7:4618.4. 20:27 9345
20 311 st 17.4. 6:1217.4. 8:50 9345
 5  312 út 16.4. 4:5116.4. 20:52 9345
 5  304 po 15.4. 15:2215.4. 19:43 9345
16 304 po 15.4. 6:2915.4. 8:55 9345
 7  302 ne 14.4. 6:0614.4. 22:04 9345
 9  316 so 13.4. 7:3314.4. 0:32 9345
16 305 pá 12.4. 14:5112.4. 19:31 9345
15 314 pá 12.4. 5:2812.4. 9:24 9345
15 307 čt 11.4. 7:4611.4. 20:27 9345
20 302 po 8.4. 4:548.4. 23:25 9345*MU*2
 5  303 ne 7.4. 4:447.4. 22:33 9345
9+22 319 so 6.4. 5:277.4. 0:52 9345
20 314 pá 5.4. 4:365.4. 23:40 9345
10 305 čt 4.4. 5:355.4. 0:07 9345
 5  304 st 3.4. 15:223.4. 19:43 9345
16 305 st 3.4. 6:453.4. 9:11 9345
 5  304 út 2.4. 15:222.4. 19:43 9345
16 304 út 2.4. 6:292.4. 8:55 9345
 9  310 po 1.4. 4:302.4. 0:02 9345
12 301 ne 31.3. 4:451.4. 0:54 9345
12 303 so 30.3. 4:4531.3. 0:34 9345
 9  319 pá 29.3. 7:5430.3. 0:52 9345
*1 = doprava fanoušků FC Baník na utkání na Letnou
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*2 = najetí 9345 do 9294 ve smyčce Dědina

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.