Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9345

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Marionnaud (od 19. 3. 2023 do současnosti)

Marionnaud

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 15. 10. 2015

Výrobní číslo: 10185

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 457 570 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 311 st 7.6. 15:247.6. 19:52 9345
 9  313 st 7.6. 5:497.6. 7:15 9345*MU*1
21 303 út 6.6. 6:386.6. 18:57 9345
21 307 po 5.6. 5:505.6. 19:30 9345
16 309 ne 4.6. 11:005.6. 0:17 9345
15 301 so 3.6. 5:083.6. 20:49 9345
 7  304 pá 2.6. 4:262.6. 21:09 9345
 9  328 čt 1.6. 4:462.6. 0:43 9345
 9  328 st 31.5. 4:461.6. 0:43 9345
20 302 út 30.5. 4:1231.5. 0:01 9345
12 308 po 29.5. 4:2230.5. 1:11 9345
 9  308 ne 28.5. 9:5529.5. 0:23 9345
10 308 so 27.5. 6:2327.5. 21:27 9345
 9  319 pá 26.5. 6:0326.5. 23:09 9345
10 301 čt 25.5. 5:0025.5. 20:42 9345
 9  315 st 24.5. 5:4924.5. 23:53 9345
15 311 út 23.5. 7:1023.5. 20:22 9345
15 304 po 22.5. 6:0722.5. 19:10 9345
17 303 ne 21.5. 8:5921.5. 22:50 9345
17 316 so 20.5. 6:4320.5. 22:50 9345
 9  303 pá 19.5. 5:0519.5. 18:31 9345
10 308 čt 18.5. 5:5918.5. 19:36 9345
10 301 st 17.5. 5:0017.5. 20:42 9345
 9  326 út 16.5. 6:3417.5. 0:33 9345
10 313 po 15.5. 4:2316.5. 0:49 9345
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9345 do 8524+8546 za zast. Biskupcova ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.