Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9345

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 15. 10. 2015

Výrobní číslo: 10185

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 199 336 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  312 út 18.12. 4:4218.12. 19:56 9345
10 319 po 17.12. 4:5718.12. 1:04 9345
15 308 so 15.12. 7:4415.12. 21:29 9345
20 312 pá 14.12. 4:3114.12. 20:27 9345
 7  303 čt 13.12. 5:0113.12. 23:08 9345
 5  301 st 12.12. 5:1812.12. 23:00 9345
12 301 út 11.12. 4:2111.12. 23:40 9345
12 302 po 10.12. 4:3911.12. 1:51 9345
20 312 pá 7.12. 4:317.12. 20:27 9345
 5  304 čt 6.12. 5:496.12. 21:09 9345
10 318 st 5.12. 14:376.12. 0:44 9345
20 314 st 5.12. 4:465.12. 9:59 9345
 7  307 út 4.12. 15:124.12. 21:52 9345
 9  325 út 4.12. 6:274.12. 8:59 9345
 4  308 po 3.12. 14:093.12. 19:39 9345
 5  302 po 3.12. 4:073.12. 10:13 9345
9+10 314 ne 2.12. 5:183.12. 0:59 9345
 7  303 so 1.12. 7:351.12. 22:16 9345
 5  308 pá 30.11. 11:2030.11. 19:22 9345*Z
16 109 čt 29.11. 17:2529.11. 18:45 9345*Z1
20 314 st 28.11. 15:1328.11. 20:42 9345
 9  325 st 28.11. 6:2728.11. 8:59 9345
12 303 út 27.11. 14:3828.11. 0:20 9345
16 321 út 27.11. 6:3627.11. 9:41 9345
 4  308 po 26.11. 14:0926.11. 19:39 9345
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9243
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9079

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.