Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9345

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 15. 10. 2015

Výrobní číslo: 10185

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 289 090 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  328 st 23.9. 5:3223.9. 22:59 9345
 3  315 po 21.9. 14:4221.9. 20:32 9345
 4  304 po 21.9. 6:1021.9. 9:42 9345
 9  310 ne 20.9. 4:3320.9. 21:29 9345
 9  302 so 19.9. 5:5320.9. 1:09 9345
17 304 pá 18.9. 5:5219.9. 0:54 9345
 9  331 čt 17.9. 6:3017.9. 8:34 9345
 9  310 st 16.9. 6:5416.9. 20:57 9345
 9  332 út 15.9. 6:3315.9. 9:14 9345
 9  304 po 14.9. 6:1914.9. 20:28 9345
 7  305 ne 13.9. 10:3613.9. 21:16 9345
 9  322 pá 11.9. 7:3012.9. 0:49 9345*Z
16 102 čt 10.9. 10:5010.9. 21:41 9345*Z1
 9  818 čt 10.9. 7:0510.9. 8:30 9345*Z2
10 322 st 9.9. 6:059.9. 9:47 9345
25 305 út 8.9. 5:319.9. 0:54 9345
 9  317 po 7.9. 4:428.9. 0:29 9345
10 309 ne 6.9. 4:587.9. 0:04 9345
10 302 so 5.9. 7:076.9. 1:04 9345
 9  324 pá 4.9. 5:094.9. 19:46 9345
16 307 čt 3.9. 6:063.9. 22:53 9345
 9  314 st 2.9. 4:333.9. 0:19 9345
 9  327 út 1.9. 5:212.9. 1:09 9345
 7  306 po 31.8. 4:2331.8. 20:52 9345
16 309 ne 30.8. 5:3031.8. 0:33 9345
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9262
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9070
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8225+8224

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.