Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9345

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 15. 10. 2015

Výrobní číslo: 10185

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 398 365 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 305 čt 30.6. 14:4930.6. 19:22 9345
12 315 čt 30.6. 6:2730.6. 9:05 9345
 7  306 st 29.6. 14:5029.6. 19:24 9345
15 313 st 29.6. 5:3929.6. 9:09 9345
 9  325 út 28.6. 4:3028.6. 19:55 9345
16 313 po 27.6. 16:0127.6. 23:36 9345
 4  304 po 27.6. 5:5127.6. 9:51 9345
 9  301 ne 26.6. 8:4326.6. 23:44 9345
16 309 pá 24.6. 6:2624.6. 22:56 9345
20 302 čt 23.6. 4:1223.6. 18:53 9345
 7  310 st 22.6. 4:2623.6. 0:47 9345
20 308 út 21.6. 15:2522.6. 0:41 9345
21 311 út 21.6. 6:0521.6. 9:13 9345
20 301 po 20.6. 5:5320.6. 20:42 9345
 7  306 ne 19.6. 14:4519.6. 20:41 9345*Z1
12+17 218 so 18.6. 15:0018.6. 16:35 9345*Z2
10 310 pá 17.6. 7:1517.6. 19:21 9345
 7  306 čt 16.6. 14:5016.6. 19:24 9345
15 313 čt 16.6. 5:3916.6. 9:09 9345
 9  322 st 15.6. 15:2315.6. 19:47 9345
 9  332 st 15.6. 7:2315.6. 9:43 9345
 4  304 út 14.6. 15:1514.6. 19:15 9345
 4  301 út 14.6. 7:0414.6. 9:21 9345
20 301 po 13.6. 5:5313.6. 20:42 9345
 9  319 pá 10.6. 5:5610.6. 21:44 9345
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9384
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8529+8504

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.