Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9344

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pringles (od 5. 2. 2023 do 21. 9. 2024)

Pringles

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Visa (od 31. 7. 2022 do 4. 2. 2023)

Visa

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
BOSS (od 30. 1. 2022 do 30. 7. 2022)

BOSS

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 13. 10. 2015

Výrobní číslo: 10184

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 546 635 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+9 307 pá 20.9. 5:4920.9. 19:22 9344
3+9 309 čt 19.9. 6:1119.9. 22:01 9344
3+9 309 st 18.9. 6:1118.9. 22:01 9344
3+9 301 út 17.9. 7:1918.9. 0:51 9344
3+9 301 po 16.9. 7:1917.9. 0:51 9344
3+9 308 ne 15.9. 5:0016.9. 0:31 9344
3+9 302 so 14.9. 4:4015.9. 0:11 9344
12 309 pá 13.9. 4:4614.9. 1:13 9344
12 307 čt 12.9. 4:2713.9. 0:53 9344
12 309 st 11.9. 4:4612.9. 1:13 9344
12 309 út 10.9. 4:4611.9. 1:13 9344
12 309 po 9.9. 4:469.9. 12:30 9344*MU
3+9 307 ne 8.9. 4:408.9. 15:05 9344*MU
3+9 302 so 7.9. 4:408.9. 0:11 9344
12 309 pá 6.9. 4:467.9. 1:13 9344
12 306 čt 5.9. 4:476.9. 0:33 9344
5+14 306 st 4.9. 6:034.9. 22:48 9344
12 307 út 3.9. 4:274.9. 0:53 9344
5+14 303 po 2.9. 14:083.9. 0:27 9344
 7  312 ne 1.9. 11:031.9. 23:03 9344
3+9 301 so 31.8. 4:2031.8. 22:16 9344
20 311 pá 30.8. 5:5431.8. 0:39 9344
3+9 307 čt 29.8. 5:5230.8. 0:31 9344
5+14 309 út 27.8. 4:2628.8. 0:35 9344
20 311 po 26.8. 5:5427.8. 0:39 9344
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.