Domovská vozovna: Motol
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2015
Dodání: 13. 10. 2015
Výrobní číslo: 10184
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 457 565 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
12 | 311 | pá 29.9. 5:06 | 29.9. 20:58 | 9344 | ||
30 | 304 | čt 28.9. 5:03 | 28.9. 23:17 | 9344 | ||
7 | 314 | st 27.9. 6:12 | 27.9. 23:01 | 9344 | ||
20 | 313 | út 26.9. 4:58 | 27.9. 0:42 | 9344 | ||
15 | 309 | po 25.9. 5:08 | 25.9. 21:50 | 9344 | ||
9 | 315 | ne 24.9. 5:10 | 25.9. 0:21 | 9344 | ||
9 | 313 | so 23.9. 4:50 | 23.9. 21:44 | 9344 | ||
9 | 313 | pá 22.9. 5:49 | 22.9. 23:44 | 9344 | ||
30 | 310 | čt 21.9. 5:00 | 21.9. 20:14 | 9344 | ||
30 | 307 | st 20.9. 5:41 | 20.9. 23:27 | 9344 | ||
30 | 302 | út 19.9. 6:22 | 19.9. 19:22 | 9344 | ||
9 | 318 | po 18.9. 15:10 | 18.9. 21:40 | 9344 | ||
9 | 302 | po 18.9. 5:07 | 18.9. 9:26 | 9344*MU | ||
9 | 309 | ne 17.9. 4:30 | 17.9. 23:51 | 9344 | ||
16 | 309 | so 16.9. 8:45 | 17.9. 0:16 | 9344 | ||
9 | 302 | pá 15.9. 5:07 | 15.9. 18:32 | 9344 | ||
16 | 316 | čt 14.9. 14:48 | 14.9. 23:56 | 9344 | ||
4 | 305 | čt 14.9. 6:10 | 14.9. 10:06 | 9344 | ||
9 | 302 | pá 14.7. 5:53 | 14.7. 23:53 | 9344 | ||
1 | 304 | čt 13.7. 4:15 | 13.7. 21:39 | 9344 | ||
10 | 304 | st 12.7. 14:23 | 13.7. 0:05 | 9344 | ||
18 | 302 | po 10.7. 5:47 | 10.7. 20:15 | 9344 | ||
22 | 315 | ne 9.7. 10:10 | 9.7. 22:18 | 9344 | ||
22 | 303 | pá 7.7. 6:11 | 7.7. 19:58 | 9344 | ||
22 | 318 | út 4.7. 4:21 | 5.7. 1:07 | 9344 |