Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9344

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 13. 10. 2015

Výrobní číslo: 10184

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 337 963 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 321 so 4.12. 6:074.12. 15:20 9344*MU
16 314 pá 3.12. 15:533.12. 20:16 9344
20 308 pá 3.12. 6:213.12. 8:53 9344
12 303 čt 2.12. 6:142.12. 21:41 9344
 9  322 st 1.12. 15:231.12. 19:47 9344
16 314 st 1.12. 5:151.12. 9:25 9344
10 312 út 30.11. 15:1630.11. 22:00 9344
16 316 út 30.11. 6:2430.11. 8:53 9344
 9  314 pá 26.11. 14:5126.11. 23:44 9344
10 308 pá 26.11. 5:2826.11. 9:09 9344
 9  329 čt 25.11. 15:5126.11. 0:52 9344
 4  303 čt 25.11. 5:3825.11. 9:38 9344
 9  326 st 24.11. 6:3425.11. 0:32 9344
 9  310 út 23.11. 7:3823.11. 18:57 9344
20 302 po 22.11. 4:1322.11. 18:57 9344
 9  309 ne 21.11. 5:1022.11. 0:32 9344
10 305 so 20.11. 4:2220.11. 22:46 9344
12 306 pá 19.11. 4:3920.11. 0:50 9344
 9  317 čt 18.11. 5:5219.11. 0:02 9344
 9  317 st 17.11. 6:1617.11. 23:36 9344
 4  307 út 16.11. 15:3916.11. 19:39 9344
 9  329 út 16.11. 6:5716.11. 9:15 9344
 4  306 po 15.11. 15:3315.11. 19:32 9344
12 305 po 15.11. 6:2715.11. 9:05 9344
 4  306 pá 12.11. 15:3312.11. 19:32 9344
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.