Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9344

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 13. 10. 2015

Výrobní číslo: 10184

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 128 550 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+10 308 pá 19.1. 4:2720.1. 0:54 9344
12 311 čt 18.1. 5:5019.1. 1:02 9344
1+10 305 st 17.1. 14:0017.1. 17:51 9344
16 316 st 17.1. 6:0617.1. 9:07 9344
20 315 út 16.1. 4:5216.1. 20:42 9344
9 310 po 15.1. 6:5115.1. 23:39 9344
7 311 pá 12.1. 7:1512.1. 21:02 9344
5 313 čt 11.1. 4:5712.1. 1:20 9344
9 309 st 10.1. 5:0211.1. 0:09 9344
9 302 út 9.1. 4:339.1. 23:09 9344
9 309 po 8.1. 5:029.1. 0:09 9344
20 304 ne 7.1. 4:128.1. 0:20 9344
9 319 so 6.1. 8:007.1. 1:01 9344
15 303 pá 5.1. 13:515.1. 22:26 9344
4 305 pá 5.1. 5:435.1. 9:40 9344
9 320 čt 4.1. 15:205.1. 0:49 9344
5 309 čt 4.1. 6:284.1. 10:10 9344
9 320 st 3.1. 7:113.1. 9:42 9344
Rok 2017
15 307 pá 29.12. 4:3229.12. 21:38 9344
10 307 čt 28.12. 4:5629.12. 0:24 9344
12 309 st 27.12. 5:1827.12. 22:05 9344
16 305 pá 22.12. 16:5522.12. 19:30 9344*Z
16 307 pá 22.12. 5:5622.12. 9:01 9344
9 315 čt 21.12. 5:0222.12. 0:09 9344
9 328 st 20.12. 5:4721.12. 1:01 9344
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9348

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.