Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9344

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pringles (od 5. 2. 2023 do současnosti)

Pringles

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Visa (od 31. 7. 2022 do 4. 2. 2023)

Visa

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
BOSS (od 30. 1. 2022 do 30. 7. 2022)

BOSS

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 13. 10. 2015

Výrobní číslo: 10184

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 457 565 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 311 pá 29.9. 5:0629.9. 20:58 9344
30 304 čt 28.9. 5:0328.9. 23:17 9344
 7  314 st 27.9. 6:1227.9. 23:01 9344
20 313 út 26.9. 4:5827.9. 0:42 9344
15 309 po 25.9. 5:0825.9. 21:50 9344
 9  315 ne 24.9. 5:1025.9. 0:21 9344
 9  313 so 23.9. 4:5023.9. 21:44 9344
 9  313 pá 22.9. 5:4922.9. 23:44 9344
30 310 čt 21.9. 5:0021.9. 20:14 9344
30 307 st 20.9. 5:4120.9. 23:27 9344
30 302 út 19.9. 6:2219.9. 19:22 9344
 9  318 po 18.9. 15:1018.9. 21:40 9344
 9  302 po 18.9. 5:0718.9. 9:26 9344*MU
 9  309 ne 17.9. 4:3017.9. 23:51 9344
16 309 so 16.9. 8:4517.9. 0:16 9344
 9  302 pá 15.9. 5:0715.9. 18:32 9344
16 316 čt 14.9. 14:4814.9. 23:56 9344
 4  305 čt 14.9. 6:1014.9. 10:06 9344
 9  302 pá 14.7. 5:5314.7. 23:53 9344
 1  304 čt 13.7. 4:1513.7. 21:39 9344
10 304 st 12.7. 14:2313.7. 0:05 9344
18 302 po 10.7. 5:4710.7. 20:15 9344
22 315 ne 9.7. 10:109.7. 22:18 9344
22 303 pá 7.7. 6:117.7. 19:58 9344
22 318 út 4.7. 4:215.7. 1:07 9344
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.