Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9344

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 13. 10. 2015

Výrobní číslo: 10184

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 175 200 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 324 pá 14.12. 6:3214.12. 10:16 9344
12 301 čt 13.12. 4:2113.12. 23:40 9344
 7  311 st 12.12. 5:5812.12. 22:31 9344
16 305 út 11.12. 5:4311.12. 19:30 9344
15 307 po 10.12. 6:0810.12. 21:14 9344
 5  305 ne 2.12. 4:262.12. 6:15 9344*MU*1
12 302 so 1.12. 4:202.12. 0:43 9344
 7  303 pá 30.11. 5:0130.11. 23:08 9344
 5  302 čt 29.11. 14:5029.11. 20:54 9344
 9  334 čt 29.11. 7:0929.11. 9:39 9344
16 318 út 27.11. 5:1027.11. 18:10 9344*MU
 5  310 po 26.11. 4:2627.11. 0:40 9344
10 315 pá 23.11. 4:3824.11. 0:24 9344
32 312 čt 22.11. 5:4222.11. 19:44 9344
12 311 st 21.11. 5:5022.11. 0:42 9344
 9  316 út 20.11. 5:0220.11. 9:48 9344
 5  308 po 19.11. 6:2519.11. 19:22 9344
32 303 pá 16.11. 7:1416.11. 19:08 9344
 4  308 čt 15.11. 14:0915.11. 19:39 9344
 4  308 čt 15.11. 5:2915.11. 9:25 9344
16 318 st 14.11. 6:2415.11. 0:35 9344
 7  307 út 13.11. 15:1213.11. 21:52 9344
16 316 út 13.11. 5:5513.11. 9:01 9344
 7  303 po 12.11. 5:0112.11. 23:08 9344
10 311 ne 11.11. 5:5512.11. 0:44 9344
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Nehoda s osobním vozidlem na Zborovské DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.