Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9344

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 13. 10. 2015

Výrobní číslo: 10184

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 263 638 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  303 st 30.9. 4:4330.9. 23:06 9344
 7  303 út 29.9. 4:4329.9. 23:06 9344
 9  319 po 28.9. 5:3329.9. 1:09 9344
10 302 ne 27.9. 10:1628.9. 1:04 9344
 9  302 pá 25.9. 5:4225.9. 21:09 9344
 5  302 čt 24.9. 4:4124.9. 22:27 9344
 7  302 st 23.9. 6:2123.9. 22:07 9344
 9  326 po 21.9. 5:1621.9. 19:56 9344
 7  306 ne 20.9. 4:2320.9. 23:06 9344
 9  316 so 19.9. 7:2120.9. 0:49 9344
 9  319 pá 18.9. 7:0219.9. 0:39 9344
 9  330 čt 17.9. 6:1817.9. 8:58 9344
 7  301 st 16.9. 6:0816.9. 20:57 9344
22 302 út 15.9. 4:3916.9. 0:55 9344
 9  327 po 14.9. 21:3015.9. 1:09 9344*Z
 9  825 po 14.9. 20:0014.9. 21:30 9344*Z
 9  327 po 14.9. 5:2114.9. 20:00 9344*MU
 9  307 ne 13.9. 4:1313.9. 23:39 9344
12 301 so 12.9. 13:0513.9. 1:20 9344*Z1
 3  302 pá 11.9. 5:0111.9. 23:39 9344
16 321 čt 10.9. 6:1610.9. 8:59 9344
 3  306 st 9.9. 6:079.9. 19:42 9344
 9  314 út 8.9. 4:339.9. 0:19 9344
25 304 po 7.9. 5:287.9. 22:13 9344
 7  303 ne 6.9. 9:366.9. 22:07 9344
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9275
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8498+8499

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.