Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9343

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 10. 2015

Výrobní číslo: 10183

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 263 621 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  314 pá 24.7. 14:1524.7. 20:09 9343
 9  316 út 14.7. 15:4114.7. 20:05 9343*MU
 9  316 út 14.7. 7:0314.7. 9:26 9343
 4  301 po 13.7. 15:3213.7. 19:08 9343
 9  316 po 13.7. 7:0313.7. 9:26 9343
16 316 čt 9.7. 5:109.7. 10:20 9343
 7  311 st 8.7. 15:008.7. 21:00 9343
16 316 st 8.7. 5:108.7. 10:20 9343
 4  302 út 7.7. 15:427.7. 19:18 9343
 9  316 út 7.7. 7:037.7. 9:26 9343
 4  301 pá 3.7. 15:323.7. 19:08 9343
 4  301 pá 3.7. 6:213.7. 9:57 9343
16 316 čt 2.7. 14:083.7. 0:53 9343
 4  301 čt 2.7. 6:212.7. 9:57 9343
 9  316 st 1.7. 7:031.7. 7:30 9343*MU
 9  316 út 30.6. 15:4130.6. 20:05 9343
 9  316 út 30.6. 7:0330.6. 9:26 9343
 9  316 po 29.6. 15:4129.6. 20:05 9343
 7  313 pá 26.6. 5:3726.6. 9:53 9343
 4  308 čt 25.6. 6:2225.6. 10:06 9343
 5  301 st 24.6. 6:1424.6. 21:41 9343
10 314 út 23.6. 5:2423.6. 21:11 9343
 3  302 po 22.6. 5:0122.6. 23:40 9343
 9  307 so 20.6. 6:2120.6. 23:39 9343
 9  326 pá 19.6. 10:0519.6. 19:56 9343*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9381

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.