Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9343

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 10. 2015

Výrobní číslo: 10183

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 237 941 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  305 po 6.4. 4:337.4. 0:19 9343
 9  302 ne 5.4. 10:386.4. 1:09 9343
 5  306 so 4.4. 4:414.4. 21:10 9343
10 307 pá 3.4. 4:573.4. 21:26 9343
12 309 čt 2.4. 4:522.4. 22:54 9343
15 304 st 1.4. 5:361.4. 22:41 9343
 9  318 po 30.3. 5:3330.3. 20:14 9343
 9  811 ne 29.3. 18:4029.3. 20:15 9343*Z
10 310 pá 27.3. 5:2627.3. 21:51 9343
12 309 čt 26.3. 4:5226.3. 22:54 9343
 9  321 út 24.3. 5:3924.3. 23:39 9343
10 310 po 23.3. 5:2623.3. 21:51 9343
 9  313 so 21.3. 6:0122.3. 0:19 9343
12 304 pá 20.3. 5:2921.3. 0:54 9343
17 324 čt 19.3. 5:5219.3. 22:53 9343
 9  325 st 18.3. 15:2118.3. 20:07 9343
 9  325 st 18.3. 6:2718.3. 8:59 9343
20 307 út 17.3. 5:2317.3. 20:30 9343
 7  308 po 16.3. 5:3016.3. 22:01 9343
 5  315 pá 13.3. 4:5613.3. 22:12 9343
20 309 čt 12.3. 4:1113.3. 0:33 9343
20 303 st 11.3. 5:1212.3. 1:33 9343
 5  303 út 10.3. 5:1810.3. 23:00 9343
12 306 po 9.3. 4:5910.3. 0:23 9343
 9  308 ne 8.3. 9:018.3. 23:49 9343
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9439

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.