Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9343

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
CZC/Logitech (od 2. 7. 2023 do současnosti)

CZC/Logitech

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 10. 2015

Výrobní číslo: 10183

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 431 633 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  306 dnes 5:2021.9. 18:47 9343
30 322 st 20.9. 16:0821.9. 0:27 9343
 9  328 út 19.9. 15:5020.9. 0:51 9343
 9  321 út 19.9. 6:4019.9. 9:00 9343
20 311 po 18.9. 15:2418.9. 19:53 9343
12 305 po 18.9. 6:2518.9. 9:05 9343
 9  306 ne 17.9. 6:2817.9. 23:35 9343
15 313 pá 15.9. 15:0115.9. 18:29 9343
16 316 pá 15.9. 6:4815.9. 9:22 9343
 4  306 čt 14.9. 15:3014.9. 19:20 9343
15 313 čt 14.9. 5:2414.9. 9:01 9343
 4  305 st 13.9. 15:2313.9. 19:12 9343
 9  314 st 13.9. 6:1113.9. 8:32 9343
 9  318 út 12.9. 15:1012.9. 21:40 9343
 9  314 út 12.9. 6:1112.9. 8:32 9343
 4  305 po 11.9. 15:2311.9. 19:12 9343
 9  321 po 11.9. 6:4011.9. 9:00 9343
 9  316 pá 8.9. 5:538.9. 17:00 9343*MU
 4  301 čt 7.9. 14:507.9. 18:40 9343
 7  319 čt 7.9. 5:547.9. 9:25 9343
 9  302 st 6.9. 5:076.9. 18:32 9343
16 301 út 5.9. 5:555.9. 20:08 9343
12 314 po 4.9. 5:434.9. 18:58 9343
 9  306 čt 31.8. 15:2331.8. 19:52 9343
 9  306 čt 31.8. 6:3931.8. 9:06 9343
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.