Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9343

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
CZC/Logitech (od 2. 7. 2023 do 3. 2. 2024)

CZC/Logitech

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Aktuální vozovna: Vokovice (od 29.5.2024)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 10. 2015

Výrobní číslo: 10183

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 488 768 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 702 pá 19.7. 15:0919.7. 17:45 9343*MU
18 705 pá 19.7. 5:1819.7. 9:35 9343
 1  702 čt 18.7. 15:0418.7. 21:11 9343
22 718 čt 18.7. 7:0018.7. 10:10 9343
26 701 po 8.7. 5:338.7. 13:00 9343*MU
 8  703 ne 7.7. 4:348.7. 0:05 9343
18 707 so 6.7. 4:227.7. 0:31 9343
18 707 pá 5.7. 4:226.7. 0:31 9343
18 701 čt 4.7. 5:385.7. 0:51 9343
20 715 st 3.7. 6:123.7. 20:09 9343
22 705 út 2.7. 5:082.7. 20:11 9343
22 714 po 1.7. 6:372.7. 0:16 9343
18 708 so 29.6. 8:1629.6. 22:53 9343
32 708 pá 28.6. 6:0129.6. 0:39 9343
26 716 čt 27.6. 4:5827.6. 19:02 9343
26 720 st 26.6. 5:3127.6. 0:57 9343
26 709 út 25.6. 17:1525.6. 23:37 9343*Z1
22 714 út 25.6. 6:1525.6. 13:55 9343*MU
 1  701 po 24.6. 6:2524.6. 20:11 9343
 1  705 pá 21.6. 4:3221.6. 18:58 9343
22 705 čt 20.6. 4:5620.6. 23:55 9343
22 714 st 19.6. 6:1520.6. 0:35 9343
30 703 út 18.6. 5:5918.6. 20:16 9343
18 709 po 17.6. 4:4117.6. 19:55 9343
 8  707 ne 16.6. 7:4517.6. 0:39 9343
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8329+8331

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.