Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9343

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
CZC/Logitech (od 2. 7. 2023 do 3. 2. 2024)

CZC/Logitech

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 10. 2015

Výrobní číslo: 10183

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 509 813 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  319 dnes 6:0521.11. 19:39 9343
 4  307 st 20.11. 6:4620.11. 20:55 9343
 9  308 út 19.11. 7:2919.11. 18:54 9343
15 310 po 18.11. 6:0218.11. 18:59 9343
12 302 pá 15.11. 6:0115.11. 20:52 9343
 4  311 čt 14.11. 5:4314.11. 19:48 9343
15 312 st 13.11. 6:2213.11. 21:12 9343
10 307 út 12.11. 5:5612.11. 22:47 9343
16 310 po 11.11. 4:5511.11. 19:57 9343
20 301 ne 10.11. 8:3711.11. 0:40 9343
20 301 so 9.11. 8:2010.11. 0:40 9343
16 307 pá 8.11. 5:599.11. 0:16 9343
 7  312 čt 7.11. 6:407.11. 20:28 9343
 4  309 st 6.11. 5:536.11. 21:09 9343
10 310 út 5.11. 14:205.11. 20:20 9343*Z1
 9  829 po 4.11. 9:304.11. 10:20 9343*Z2
 5  312 čt 31.10. 4:5231.10. 17:50 9343*MU
sjMO 301 čt 31.10. 3:2731.10. 4:10 9343
 9  327 st 30.10. 15:4131.10. 0:42 9343
16 304 st 30.10. 6:2930.10. 8:55 9343
 9  332 út 29.10. 16:0129.10. 20:31 9343
 9  322 út 29.10. 6:3529.10. 9:01 9343
 7  309 po 28.10. 4:3128.10. 19:49 9343
12 305 ne 27.10. 4:4727.10. 23:29 9343
 9  311 so 26.10. 4:2927.10. 0:02 9343
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9123
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9421
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.