Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9343

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 10. 2015

Výrobní číslo: 10183

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 236 819 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  313 ne 26.1. 5:1327.1. 0:19 9343
12 307 so 25.1. 5:0126.1. 0:43 9343
20 309 pá 24.1. 4:1125.1. 0:33 9343
 9  310 čt 23.1. 6:5123.1. 23:39 9343
 5  310 st 22.1. 6:2522.1. 19:22 9343
 4  308 po 20.1. 14:0920.1. 19:39 9343
20 314 po 20.1. 4:4620.1. 9:59 9343
15 301 ne 19.1. 5:5619.1. 6:15 9343*MU
 5  303 pá 17.1. 5:1817.1. 23:06 9343
20 310 čt 16.1. 6:1217.1. 0:53 9343
 5  304 st 15.1. 14:5015.1. 20:54 9343
10 318 st 15.1. 5:4615.1. 9:26 9343
 5  306 út 14.1. 5:5714.1. 21:09 9343
10 312 po 13.1. 7:0713.1. 20:41 9343
 5  314 pá 10.1. 4:4210.1. 19:56 9343
20 312 čt 9.1. 4:319.1. 20:27 9343
15 307 st 8.1. 6:088.1. 21:14 9343
15 311 út 7.1. 6:427.1. 18:03 9343
 5  310 po 6.1. 6:256.1. 19:22 9343
Rok 2019
 9  326 pá 20.12. 5:4021.12. 0:51 9343
16 320 čt 19.12. 6:1519.12. 9:18 9343
 9  316 st 18.12. 5:0618.12. 21:50 9343*MU
15 302 út 17.12. 7:0617.12. 20:30 9343
10 306 po 16.12. 6:2216.12. 20:10 9343
15 306 ne 15.12. 9:2115.12. 21:15 9343
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.