Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9343

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 10. 2015

Výrobní číslo: 10183

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 201 074 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 320 st 19.6. 15:1920.6. 1:04 9343
 4  308 st 19.6. 5:1819.6. 9:25 9343
15 307 út 18.6. 6:0818.6. 21:14 9343
10 304 po 17.6. 15:5917.6. 22:54 9343
10 308 pá 14.6. 6:4314.6. 20:15 9343
12 316 čt 13.6. 15:0913.6. 20:51 9343
 9  325 čt 13.6. 6:2713.6. 8:59 9343
 9  321 st 12.6. 5:2112.6. 18:25 9343*MU
15 302 út 11.6. 7:0611.6. 20:29 9343
20 301 po 10.6. 5:2910.6. 21:43 9343
 9  303 pá 7.6. 6:197.6. 18:33 9343
20 306 čt 6.6. 4:316.6. 20:14 9343
16 318 st 5.6. 7:456.6. 0:14 9343*Z
10 324 po 6.5. 6:326.5. 10:16 9343
 5  302 pá 3.5. 14:503.5. 19:00 9343*MU
16 314 pá 3.5. 7:023.5. 10:05 9343
15 305 čt 2.5. 14:582.5. 18:51 9343
 7  307 čt 2.5. 5:162.5. 9:59 9343
20 314 út 30.4. 15:1330.4. 20:42 9343
10 318 út 30.4. 5:4630.4. 9:26 9343
15 305 po 29.4. 14:5829.4. 19:31 9343
 9  334 po 29.4. 7:0929.4. 9:39 9343
 7  307 pá 26.4. 5:1626.4. 9:59 9343
20 314 čt 25.4. 15:1325.4. 20:42 9343
16 320 čt 25.4. 6:1525.4. 9:17 9343
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9390

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.