Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9343

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 10. 2015

Výrobní číslo: 10183

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 382 526 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  325 út 6.12. 4:286.12. 19:55 9343
 9  328 po 5.12. 4:466.12. 0:43 9343
10 309 ne 4.12. 11:155.12. 0:09 9343
9+15 321 so 3.12. 4:393.12. 22:26 9343
9+26 310 pá 2.12. 5:073.12. 0:24 9343
10 316 čt 1.12. 15:451.12. 22:53 9343
9+26 305 čt 1.12. 6:061.12. 8:51 9343
9+15 333 st 30.11. 4:371.12. 0:06 9343
20 306 út 29.11. 4:4730.11. 0:01 9343
9+15 326 po 28.11. 5:0629.11. 0:34 9343
9+15 311 ne 27.11. 5:4927.11. 22:37 9343
 9  308 so 26.11. 7:3327.11. 0:33 9343
15 308 pá 25.11. 4:4825.11. 21:53 9343
20 305 čt 24.11. 4:3224.11. 23:41 9343
20 302 st 23.11. 4:1223.11. 18:52 9343
20 309 út 22.11. 5:0123.11. 1:01 9343
16 316 po 21.11. 16:2921.11. 23:19 9343
15 313 po 21.11. 5:3921.11. 9:09 9343
 9  313 st 9.11. 5:479.11. 9:05 9343*MU
 4  307 út 8.11. 15:398.11. 19:39 9343
 4  301 út 8.11. 7:068.11. 9:22 9343
16 313 po 7.11. 5:377.11. 22:59 9343
10 309 ne 6.11. 11:157.11. 0:09 9343
20 307 so 5.11. 4:325.11. 21:20 9343
16 303 pá 4.11. 6:055.11. 0:18 9343
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.