Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9343

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 10. 2015

Výrobní číslo: 10183

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 225 749 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  330 po 18.11. 5:5119.11. 1:09 9343
 5  306 so 16.11. 4:2616.11. 22:46 9343
 5  310 pá 15.11. 6:2515.11. 19:42 9343
 4  308 čt 14.11. 14:0914.11. 19:39 9343
10 324 čt 14.11. 6:3214.11. 10:16 9343
10 324 st 13.11. 15:2614.11. 1:24 9343
 9  318 st 13.11. 6:1013.11. 8:43 9343
 9  307 út 12.11. 4:3312.11. 21:00 9343
 7  307 po 11.11. 15:1211.11. 21:56 9343
 5  304 po 11.11. 4:0711.11. 10:13 9343
 9  315 ne 10.11. 7:3311.11. 0:29 9343
17 311 so 9.11. 12:5010.11. 1:14 9343*Z
20 310 pá 8.11. 6:129.11. 0:53 9343
 9  316 čt 7.11. 5:098.11. 0:19 9343
16 314 st 6.11. 15:156.11. 23:34 9343
12 312 st 6.11. 6:266.11. 9:56 9343
15 305 út 5.11. 14:585.11. 18:51 9343
 9  325 út 5.11. 6:275.11. 8:59 9343
 9  334 po 4.11. 15:574.11. 20:30 9343
16 307 po 4.11. 5:554.11. 9:01 9343
16 305 čt 31.10. 5:4331.10. 11:30 9343*MU*1
20 304 st 30.10. 4:0731.10. 0:37 9343
 9  330 út 29.10. 5:5130.10. 1:09 9343
 9  319 po 28.10. 5:3329.10. 0:59 9343
16 310 ne 27.10. 5:3028.10. 0:34 9343
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8454+8455
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda na Kbelské DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.