Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9343

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 10. 2015

Výrobní číslo: 10183

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 356 321 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  307 dnes 13:3025.6. 20:56 9343*Z1
 4  301 pá 24.6. 14:5324.6. 18:52 9343
 4  302 pá 24.6. 5:3324.6. 9:30 9343
10 304 čt 23.6. 4:2424.6. 0:45 9343
12 303 st 22.6. 4:5123.6. 1:11 9343
10 313 út 21.6. 5:2722.6. 0:45 9343
21 303 po 20.6. 6:2420.6. 19:13 9343
21 301 pá 17.6. 6:1117.6. 18:57 9343
 4  301 čt 16.6. 14:5316.6. 18:52 9343
 4  304 čt 16.6. 5:5116.6. 9:51 9343
12 301 st 15.6. 4:3816.6. 0:51 9343
 9  301 út 14.6. 7:0214.6. 23:04 9343
 9  325 po 13.6. 4:3013.6. 19:55 9343
16 306 ne 12.6. 5:1612.6. 23:56 9343
20 302 so 11.6. 4:5212.6. 1:01 9343
10 304 pá 10.6. 4:2410.6. 23:15 9343
12 301 čt 9.6. 4:3810.6. 0:51 9343
 9  329 st 8.6. 15:519.6. 0:52 9343
 9  318 st 8.6. 6:228.6. 8:43 9343
 4  306 út 7.6. 15:337.6. 19:32 9343
16 316 út 7.6. 6:257.6. 8:53 9343
 4  305 po 6.6. 15:226.6. 19:22 9343
12 315 po 6.6. 6:276.6. 9:05 9343
21 302 pá 3.6. 6:153.6. 19:05 9343
21 305 čt 2.6. 14:492.6. 19:22 9343
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9351

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.