Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9342

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Linka bezpečí (od 8. 9. 2019 do 1. 3. 2020)

Linka bezpečí

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 6. 10. 2015

Výrobní číslo: 10182

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 468 626 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+9 305 dnes 5:4825.7. 0:11 9342
15 304 út 23.7. 6:4123.7. 21:56 9342
10 309 po 22.7. 6:2622.7. 19:35 9342
20 315 pá 19.7. 4:1719.7. 20:18 9342
5+14 304 čt 18.7. 5:4319.7. 0:27 9342
15 304 st 17.7. 6:4117.7. 21:56 9342
5+14 302 út 16.7. 5:3116.7. 19:18 9342
16 309 po 15.7. 5:1115.7. 19:50 9342
22 318 ne 14.7. 5:5215.7. 0:16 9342
3+9 306 so 13.7. 5:1213.7. 23:19 9342
20 312 pá 12.7. 6:1113.7. 0:59 9342
5+14 312 čt 11.7. 4:4611.7. 20:54 9342
20 314 st 10.7. 4:3411.7. 0:24 9342
20 312 út 9.7. 4:149.7. 23:43 9342
10 301 po 8.7. 5:029.7. 0:49 9342
12 306 ne 7.7. 4:478.7. 0:57 9342
12 302 so 6.7. 7:047.7. 0:37 9342
10 312 pá 5.7. 9:116.7. 0:49 9342
5+14 305 st 3.7. 5:204.7. 0:35 9342
15 306 út 2.7. 5:082.7. 20:27 9342
16 307 po 1.7. 4:532.7. 0:36 9342
22 312 ne 30.6. 9:0430.6. 22:39 9342
12 302 so 29.6. 14:0030.6. 0:37 9342*Z1
 9  325 pá 28.6. 4:3029.6. 0:22 9342
 7  319 čt 27.6. 15:1528.6. 0:24 9342
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9421

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.