Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9342

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 6. 10. 2015

Výrobní číslo: 10182

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem ředitele EP Františka Pelikána

Najeto: cca 206 815 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 318 pá 23.8. 5:1823.8. 19:57 9342
 3  310 čt 22.8. 5:1622.8. 20:58 9342
16 311 st 21.8. 21:2021.8. 23:54 9342*Z
15 309 st 21.8. 6:2921.8. 10:21 9342
 3  305 út 20.8. 5:0221.8. 0:19 9342
10 304 po 19.8. 4:3619.8. 23:44 9342
3+26 305 ne 18.8. 9:0219.8. 1:07 9342
15 303 so 17.8. 5:5617.8. 22:23 9342
20 301 pá 16.8. 4:3817.8. 0:45 9342
16 312 čt 15.8. 6:2816.8. 0:14 9342
12 306 st 14.8. 5:4414.8. 20:11 9342
16 308 út 13.8. 5:5713.8. 18:30 9342
20 301 po 12.8. 4:3813.8. 0:45 9342
12 302 ne 11.8. 4:5212.8. 1:20 9342
10 303 so 10.8. 4:5811.8. 0:04 9342
12 304 st 7.8. 5:297.8. 22:45 9342*MU*1
12 304 út 6.8. 5:297.8. 0:55 9342
15 304 po 5.8. 4:225.8. 20:53 9342
12 302 ne 4.8. 4:525.8. 1:20 9342
 9  317 so 3.8. 5:334.8. 0:49 9342
16 312 pá 2.8. 6:283.8. 0:14 9342
15 306 čt 1.8. 4:541.8. 19:16 9342
 9  319 st 31.7. 5:411.8. 0:39 9342
16 315 út 30.7. 14:4031.7. 0:34 9342*Z1
10 310 ne 7.7. 9:467.7. 22:55 9342
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9363
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda za Letenským náměstím ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9429

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.