Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9342

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Linka bezpečí (od 8. 9. 2019 do současnosti)

Linka bezpečí

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 6. 10. 2015

Výrobní číslo: 10182

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem ředitele EP Františka Pelikána

Najeto: cca 228 790 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 307 st 22.1. 6:0822.1. 21:14 9342
 9  330 út 21.1. 5:5122.1. 1:09 9342
 5  301 po 20.1. 5:1120.1. 22:30 9342
 9  304 so 18.1. 6:1318.1. 23:09 9342
 9  321 pá 17.1. 5:2118.1. 0:29 9342
16 319 čt 16.1. 5:2717.1. 0:34 9342
 9  334 st 15.1. 15:5715.1. 20:30 9342
 9  318 st 15.1. 6:1015.1. 8:43 9342
12 306 po 13.1. 4:5914.1. 0:23 9342
 7  307 so 11.1. 4:4011.1. 21:16 9342
12 306 pá 10.1. 4:5911.1. 0:23 9342
 5  310 čt 9.1. 6:259.1. 19:22 9342
15 311 st 8.1. 6:428.1. 18:03 9342
20 308 út 7.1. 12:308.1. 0:30 9342*Z
 9  322 pá 3.1. 5:513.1. 20:22 9342
10 312 čt 2.1. 5:593.1. 1:24 9342
 9  314 st 1.1. 7:211.1. 21:59 9342
Rok 2019
10+15 336 út 31.12. 14:2031.12. 22:42 9342
16 301 út 31.12. 5:1031.12. 10:10 9342
 9  310 po 30.12. 5:0931.12. 0:11 9342
10 312 ne 29.12. 9:4730.12. 1:04 9342
20 313 pá 27.12. 6:2227.12. 23:11 9342
16 309 st 25.12. 7:5025.12. 15:00 9342*MU
20 301 út 24.12. 4:1124.12. 18:57 9342
20 309 po 23.12. 5:4824.12. 0:33 9342
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9388
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.