Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9342

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Linka bezpečí (od 8. 9. 2019 do 1. 3. 2020)

Linka bezpečí

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 6. 10. 2015

Výrobní číslo: 10182

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 376 336 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  306 dnes 14:407.12. 19:17 9342
 4  301 út 6.12. 14:536.12. 18:50 9342
 9  322 út 6.12. 6:396.12. 8:58 9342
 7  306 po 5.12. 14:405.12. 19:17 9342
16 316 po 5.12. 6:365.12. 9:03 9342
15 306 ne 4.12. 4:484.12. 20:22 9342
9+26 320 so 3.12. 6:464.12. 0:04 9342
 7  305 pá 2.12. 6:322.12. 19:50 9342*MU
 7  303 čt 1.12. 4:261.12. 18:37 9342
12+14 305 st 30.11. 15:131.12. 0:31 9342
9+15 332 út 29.11. 4:3929.11. 20:03 9342
9+15 334 po 28.11. 6:5929.11. 0:26 9342
20 306 pá 25.11. 4:4726.11. 0:01 9342
 9  314 čt 24.11. 14:5124.11. 23:44 9342
 7  304 čt 24.11. 5:2224.11. 9:57 9342
 7  314 st 23.11. 5:5823.11. 20:11 9342
12+14 317 út 22.11. 4:5122.11. 21:53 9342
16 302 po 21.11. 5:4821.11. 23:59 9342
 9  310 st 16.11. 7:3716.11. 19:56 9342
16 315 út 15.11. 16:2115.11. 18:44 9342
16 309 út 15.11. 5:1515.11. 9:43 9342
 7  308 po 14.11. 16:2014.11. 19:17 9342*Z1
 7  308 po 14.11. 4:4514.11. 15:00 9342*MU
 9  301 ne 13.11. 8:4313.11. 23:44 9342
 9  308 so 12.11. 6:0013.11. 0:33 9342
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9396

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.