Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9342

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Linka bezpečí (od 8. 9. 2019 do 1. 3. 2020)

Linka bezpečí

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 6. 10. 2015

Výrobní číslo: 10182

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 355 066 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 310 út 3.5. 5:193.5. 11:50 9342*MU*1
20 308 po 2.5. 13:253.5. 0:40 9342*Z1
15 302 ne 1.5. 4:481.5. 20:19 9342
 9  301 so 30.4. 6:3530.4. 23:52 9342
20 310 pá 29.4. 4:2730.4. 0:25 9342
20 303 čt 28.4. 14:1129.4. 0:25 9342
 4  318 čt 28.4. 6:3928.4. 9:02 9342
20 314 st 27.4. 4:5527.4. 19:06 9342
20 303 út 26.4. 14:1127.4. 0:25 9342
 4  308 út 26.4. 5:1326.4. 9:18 9342
20 305 po 25.4. 5:4326.4. 0:49 9342
20 307 so 23.4. 6:0523.4. 22:25 9342
20 303 pá 22.4. 14:1023.4. 0:25 9342
20 303 pá 22.4. 6:1422.4. 9:47 9342
20 312 čt 21.4. 4:4221.4. 21:02 9342
20 303 st 20.4. 14:1021.4. 0:25 9342
20 303 st 20.4. 6:1420.4. 9:47 9342
 9  313 út 19.4. 5:1619.4. 17:10 9342*MU*2
17 327 čt 14.4. 5:3214.4. 18:45 9342
sjMO 301 čt 14.4. 3:2314.4. 4:11 9342
16 301 st 13.4. 5:5513.4. 23:40 9342
 7  315 út 12.4. 15:0812.4. 22:28 9342
 4  301 út 12.4. 5:4812.4. 8:55 9342
20 314 po 11.4. 4:0811.4. 22:00 9342
 9  305 ne 10.4. 4:3011.4. 0:02 9342
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s autobusem #2057 ve smyčce Hlubočepy DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9401
*2 = povalení osoby před zast. Slánská DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.