Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9342

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Linka bezpečí (od 8. 9. 2019 do 1. 3. 2020)

Linka bezpečí

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 6. 10. 2015

Výrobní číslo: 10182

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 484 196 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  332 út 1.10. 7:241.10. 9:45 9342
 9  313 po 30.9. 5:4430.9. 19:14 9342
9+31 315 ne 29.9. 6:1130.9. 0:32 9342*Z1
5+14 313 čt 26.9. 4:3526.9. 19:08 9342
10 319 st 25.9. 4:4325.9. 18:42 9342
3+9 315 út 24.9. 5:0025.9. 0:11 9342
20 314 po 23.9. 4:3723.9. 23:39 9342
16 310 ne 22.9. 10:3922.9. 23:58 9342
20 301 so 21.9. 8:2022.9. 0:39 9342
3+9 317 pá 20.9. 16:0121.9. 0:31 9342
15 311 pá 20.9. 5:0920.9. 9:19 9342
12 309 čt 19.9. 4:4620.9. 1:13 9342
5+14 303 st 18.9. 14:0819.9. 0:27 9342
5+14 308 st 18.9. 6:5818.9. 10:28 9342
 4  303 út 17.9. 6:0817.9. 20:11 9342
15 303 po 16.9. 6:4216.9. 9:01 9342
15 306 ne 15.9. 4:4915.9. 20:27 9342
16 304 so 14.9. 4:3314.9. 23:16 9342
20 311 pá 13.9. 15:4013.9. 22:59 9342
3+9 313 pá 13.9. 4:2013.9. 8:57 9342
 7  317 čt 12.9. 4:4512.9. 20:44 9342
12 303 st 11.9. 15:0412.9. 0:13 9342
15 311 st 11.9. 5:0911.9. 9:19 9342
15 315 út 10.9. 15:5710.9. 21:27 9342
5+14 307 po 9.9. 6:179.9. 17:52 9342*MU*1
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9341
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s OA před zast. Národní divadlo ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.