Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9342

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Linka bezpečí (od 8. 9. 2019 do 1. 3. 2020)

Linka bezpečí

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 6. 10. 2015

Výrobní číslo: 10182

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem ředitele EP Františka Pelikána

Najeto: cca 270 886 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  307 po 18.1. 5:4818.1. 21:15 9342
 4  302 pá 15.1. 15:3215.1. 19:30 9342
 4  303 pá 15.1. 6:0315.1. 9:54 9342
20 305 čt 14.1. 4:3214.1. 23:11 9342
 5  305 st 13.1. 4:4413.1. 21:46 9342
12 311 út 12.1. 4:5612.1. 22:59 9342
15 311 po 11.1. 5:3611.1. 19:59 9342
16 310 so 9.1. 5:509.1. 22:33 9342
16 303 pá 8.1. 5:108.1. 22:13 9342
12 304 čt 7.1. 4:597.1. 21:40 9342
10 305 st 6.1. 4:186.1. 22:25 9342
10 305 út 5.1. 4:185.1. 22:25 9342
10 301 po 4.1. 6:254.1. 22:06 9342
Rok 2020
12 308 čt 31.12. 5:3431.12. 11:50 9342*MU
20 309 st 30.12. 4:4930.12. 21:50 9342
 7  305 út 29.12. 5:3229.12. 20:53 9342
12 313 po 28.12. 4:4028.12. 7:30 9342*MU
10+99 362 čt 24.12. 6:5824.12. 22:37 9342
 7  309 st 23.12. 4:2323.12. 21:30 9342
16 305 út 22.12. 5:4222.12. 22:53 9342
 4  315 po 21.12. 16:0021.12. 19:38 9342
 4  316 pá 18.12. 16:1018.12. 19:48 9342
 5  305 čt 17.12. 4:4417.12. 21:46 9342
20 303 st 16.12. 4:1216.12. 22:51 9342
20 305 út 15.12. 4:3215.12. 23:11 9342
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.