Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9342

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Linka bezpečí (od 8. 9. 2019 do současnosti)

Linka bezpečí

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 6. 10. 2015

Výrobní číslo: 10182

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem ředitele EP Františka Pelikána

Najeto: cca 220 255 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  304 st 20.11. 14:5020.11. 20:54 9342
 7  307 st 20.11. 5:1620.11. 9:59 9342
 9  310 út 19.11. 6:5119.11. 23:39 9342
16 305 po 18.11. 5:4318.11. 19:30 9342
 9  318 pá 15.11. 14:5315.11. 19:37 9342
 9  325 pá 15.11. 6:2715.11. 8:59 9342
 9  329 čt 14.11. 15:3714.11. 20:08 9342
 9  329 čt 14.11. 4:4314.11. 9:19 9342
20 310 st 13.11. 6:1214.11. 0:53 9342
12 310 út 12.11. 5:4112.11. 20:15 9342
 7  308 po 11.11. 5:3011.11. 22:01 9342
10 312 pá 8.11. 7:078.11. 20:41 9342
15 302 čt 7.11. 7:067.11. 20:29 9342
16 306 st 6.11. 5:527.11. 0:54 9342
15 311 út 5.11. 6:425.11. 18:03 9342
12 316 po 4.11. 15:074.11. 21:05 9342
10 324 po 4.11. 6:324.11. 10:16 9342
16 305 pá 1.11. 5:431.11. 19:30 9342
15 311 čt 31.10. 6:4231.10. 18:23 9342
 9  310 st 30.10. 6:5130.10. 23:39 9342
16 305 út 29.10. 5:4329.10. 19:30 9342
 9  328 pá 25.10. 5:4726.10. 0:59 9342
20 303 čt 24.10. 5:5924.10. 22:12 9342
15 307 st 23.10. 6:0823.10. 21:14 9342
20 301 út 22.10. 5:3222.10. 21:57 9342


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.