Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9341

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 1. 10. 2015

Výrobní číslo: 10181

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 298 913 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  332 dnes 16:0626.9. 22:54 9341
30 306 dnes 7:1126.9. 8:58 9341
 7  308 po 25.9. 5:1325.9. 19:20 9341
 3  302 ne 24.9. 4:5225.9. 1:00 9341
30 302 so 23.9. 5:1524.9. 0:17 9341
20 306 pá 22.9. 4:1422.9. 23:20 9341
30 306 čt 21.9. 15:0422.9. 0:47 9341
 4  302 čt 21.9. 5:4221.9. 9:37 9341
 9  318 st 20.9. 15:1020.9. 21:40 9341
 4  302 st 20.9. 5:4220.9. 9:37 9341
12 305 út 19.9. 15:1220.9. 0:48 9341
 4  303 út 19.9. 5:5119.9. 9:47 9341
15 302 po 18.9. 6:0718.9. 20:35 9341
10 315 pá 15.9. 6:4215.9. 20:32 9341
 9  302 čt 14.9. 5:0714.9. 18:32 9341
10 318 st 13.9. 9:5014.9. 0:06 9341*Z1
10 318 st 13.9. 4:4313.9. 6:35 9341*MU
12 303 út 12.9. 4:2513.9. 0:08 9341
16 317 po 11.9. 14:5612.9. 0:16 9341
 4  306 po 11.9. 6:1611.9. 10:17 9341
20 301 pá 8.9. 4:598.9. 22:13 9341
16 313 čt 7.9. 5:487.9. 23:36 9341
22 341 st 6.9. 5:356.9. 20:46 9341
15 302 út 5.9. 6:075.9. 20:35 9341
 9  306 po 4.9. 5:204.9. 18:47 9341
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9440
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.