Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9341

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 1. 10. 2015

Výrobní číslo: 10181

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 179 826 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+15 317 ne 13.6. 5:4013.6. 23:10 9341
9+15 321 so 12.6. 5:4512.6. 23:49 9341
9+26 303 pá 11.6. 6:3611.6. 23:58 9341
9+26 321 čt 10.6. 5:1410.6. 20:00 9341
9+26 327 st 9.6. 5:469.6. 20:29 9341
9+26 326 čt 27.5. 5:4027.5. 16:55 9341*MU
9+26 333 st 26.5. 5:5826.5. 20:59 9341
9+15 316 út 25.5. 5:0725.5. 20:33 9341
9+26 326 po 24.5. 5:4024.5. 23:00 9341
9+15 328 pá 21.5. 5:4821.5. 23:10 9341
9+15 320 čt 20.5. 5:2020.5. 19:59 9341
 9  302 st 19.5. 5:4119.5. 20:18 9341
 9  325 út 18.5. 5:1618.5. 20:30 9341
 9  319 po 17.5. 4:4217.5. 22:09 9341
 9  310 ne 16.5. 13:0816.5. 23:49 9341
 9  308 čt 13.5. 6:1113.5. 23:29 9341
 5  305 st 12.5. 4:4412.5. 21:46 9341
 9  323 út 11.5. 5:0211.5. 22:39 9341
 9  304 po 10.5. 5:5210.5. 23:09 9341
 9  312 so 8.5. 4:338.5. 21:40 9341
 9  319 pá 7.5. 4:427.5. 22:19 9341
 9  327 čt 6.5. 5:296.5. 22:59 9341
 9  305 st 5.5. 6:025.5. 20:59 9341
 4  305 út 4.5. 16:024.5. 19:57 9341
 9  323 pá 30.4. 5:0230.4. 22:39 9341
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.