Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9341

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 1. 10. 2015

Výrobní číslo: 10181

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 291 951 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 313 pá 24.3. 5:3724.3. 22:59 9341
 7  302 čt 23.3. 5:5823.3. 20:54 9341
10 314 st 22.3. 4:4322.3. 18:09 9341
17 319 út 21.3. 5:3222.3. 0:50 9341
 7  302 po 20.3. 5:5820.3. 20:54 9341
22 317 pá 17.3. 4:1217.3. 19:53 9341
22 301 čt 16.3. 4:4017.3. 1:01 9341
16 316 st 15.3. 16:2915.3. 23:19 9341
22 321 st 15.3. 6:0215.3. 8:52 9341
16 317 út 14.3. 16:3714.3. 18:59 9341
 9  326 út 14.3. 6:2814.3. 8:58 9341
 4  307 po 13.3. 15:3913.3. 19:39 9341
 4  307 po 13.3. 6:2413.3. 8:42 9341
 4  302 čt 9.3. 5:339.3. 8:00 9341*MU
22 305 st 8.3. 15:219.3. 1:11 9341
16 317 st 8.3. 7:008.3. 9:27 9341
22 330 út 7.3. 5:498.3. 0:41 9341
32 312 po 6.3. 5:366.3. 20:23 9341
10 302 pá 3.3. 4:233.3. 18:39 9341
22 318 čt 2.3. 4:323.3. 0:51 9341
16 319 st 1.3. 16:372.3. 0:19 9341
 4  304 út 28.2. 15:1528.2. 19:15 9341
16 319 út 28.2. 5:1528.2. 9:51 9341
10 311 po 27.2. 15:0428.2. 0:09 9341
 9  329 po 27.2. 6:5727.2. 9:14 9341
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.