Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9341

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 1. 10. 2015

Výrobní číslo: 10181

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 247 566 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  315 dnes 5:5028.6. 23:52 9341
 9  319 po 27.6. 5:5627.6. 21:44 9341
 9  307 ne 26.6. 4:4926.6. 9:30 9341*MU
 9  319 so 25.6. 8:5425.6. 23:44 9341
12 312 pá 24.6. 4:4224.6. 19:27 9341
 9  326 čt 23.6. 6:3424.6. 0:32 9341
 9  322 st 22.6. 15:2322.6. 19:47 9341
 9  318 st 22.6. 6:2222.6. 8:43 9341
 9  301 út 21.6. 7:0221.6. 23:04 9341
16 305 po 20.6. 5:5720.6. 18:45 9341
15 305 ne 19.6. 5:2819.6. 21:04 9341
20 307 so 18.6. 4:1218.6. 23:41 9341
20 309 pá 17.6. 5:0118.6. 1:01 9341
10 304 čt 16.6. 20:3016.6. 23:15 9341*Z1
 4  302 čt 16.6. 16:2016.6. 18:59 9341*Z2
16 410 čt 16.6. 9:0016.6. 10:45 9341*Z3
 7  511 st 15.6. 20:1015.6. 21:01 9341*Z4
 9  307 st 15.6. 5:2115.6. 13:55 9341*MU
 9  325 út 14.6. 4:3014.6. 19:55 9341
16 314 po 13.6. 16:0913.6. 23:56 9341
16 314 po 13.6. 5:3013.6. 9:17 9341
12+17 317 ne 12.6. 5:1712.6. 21:35 9341
22 314 so 11.6. 7:2111.6. 22:28 9341
 9  317 pá 10.6. 5:5211.6. 0:02 9341
 4  303 čt 9.6. 15:099.6. 19:07 9341
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9444
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8259+8159
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9250
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8278+8568

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.