Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9341

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 1. 10. 2015

Výrobní číslo: 10181

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 142 836 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  313 ne 29.11. 4:5329.11. 21:49 9341
20 303 so 28.11. 4:5028.11. 23:31 9341
 9  312 pá 27.11. 4:1327.11. 21:12 9341
 9  328 čt 26.11. 5:3726.11. 23:09 9341
 4  301 st 25.11. 15:2825.11. 19:05 9341
 4  303 st 25.11. 5:5825.11. 9:34 9341
 4  301 út 24.11. 15:2824.11. 19:05 9341
10 208 út 24.11. 11:0024.11. 12:30 9341*Z
 7  303 ne 22.11. 9:3622.11. 20:15 9341
 9  307 so 21.11. 6:2021.11. 21:02 9341
 9  324 čt 19.11. 5:0919.11. 19:46 9341
 9  319 st 18.11. 4:4218.11. 22:19 9341
 9  317 út 17.11. 10:1017.11. 22:29 9341
 9  302 po 16.11. 5:4116.11. 20:18 9341
12 301 ne 15.11. 4:4415.11. 21:22 9341
 9  310 pá 13.11. 6:2013.11. 20:57 9341
 9  324 čt 12.11. 5:0912.11. 19:46 9341
12 310 út 10.11. 4:3710.11. 22:38 9341
 9  319 po 9.11. 4:429.11. 11:55 9341*MU
20 303 ne 8.11. 4:508.11. 23:30 9341
10 310 so 7.11. 19:427.11. 22:24 9341
 9  326 pá 6.11. 5:216.11. 19:56 9341
 9  317 čt 5.11. 4:335.11. 22:09 9341
10 310 st 4.11. 5:054.11. 23:26 9341
 5  301 út 3.11. 4:453.11. 20:10 9341
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8478+8479
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.