Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9341

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Douglas (od 10. 11. 2024 do současnosti)

Douglas

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Altenzo (od 12. 4. 2024 do 9. 11. 2024)

Altenzo

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 1. 10. 2015

Výrobní číslo: 10181

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 360 773 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 307 čt 5.12. 5:576.12. 0:16 9341
22 329 st 4.12. 5:334.12. 19:42 9341
16 302 út 3.12. 5:413.12. 19:07 9341
 9  313 po 2.12. 5:442.12. 19:14 9341
15 304 ne 1.12. 6:081.12. 21:56 9341
15 301 so 30.11. 5:0830.11. 21:12 9341
15 313 pá 29.11. 6:3229.11. 19:27 9341
15 313 čt 28.11. 6:3228.11. 19:27 9341
15 310 st 27.11. 6:0227.11. 18:59 9341
 9  313 út 26.11. 5:4426.11. 19:14 9341
 4  310 po 25.11. 14:2725.11. 19:28 9341
 7  313 po 25.11. 6:4325.11. 10:21 9341
15 306 ne 24.11. 4:4924.11. 20:27 9341
20+26 331 so 23.11. 6:4523.11. 22:29 9341
16 302 pá 22.11. 5:4122.11. 19:07 9341
16 302 čt 21.11. 5:4121.11. 19:07 9341
15 310 st 20.11. 6:0220.11. 18:59 9341
15 310 út 19.11. 6:0219.11. 18:59 9341
10 310 po 18.11. 6:0618.11. 20:20 9341
15 302 ne 17.11. 5:2917.11. 13:45 9341*MU
15 301 so 16.11. 5:0916.11. 21:12 9341
15 313 pá 15.11. 6:3115.11. 19:27 9341
 9  302 čt 14.11. 5:0714.11. 18:29 9341
15 313 st 13.11. 6:3113.11. 19:27 9341
16 302 út 12.11. 5:4112.11. 19:07 9341
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.