Domovská vozovna: Motol
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2015
Dodání: 1. 10. 2015
Výrobní číslo: 10181
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 291 951 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
16 | 313 | pá 24.3. 5:37 | 24.3. 22:59 | 9341 | ||
7 | 302 | čt 23.3. 5:58 | 23.3. 20:54 | 9341 | ||
10 | 314 | st 22.3. 4:43 | 22.3. 18:09 | 9341 | ||
17 | 319 | út 21.3. 5:32 | 22.3. 0:50 | 9341 | ||
7 | 302 | po 20.3. 5:58 | 20.3. 20:54 | 9341 | ||
22 | 317 | pá 17.3. 4:12 | 17.3. 19:53 | 9341 | ||
22 | 301 | čt 16.3. 4:40 | 17.3. 1:01 | 9341 | ||
16 | 316 | st 15.3. 16:29 | 15.3. 23:19 | 9341 | ||
22 | 321 | st 15.3. 6:02 | 15.3. 8:52 | 9341 | ||
16 | 317 | út 14.3. 16:37 | 14.3. 18:59 | 9341 | ||
9 | 326 | út 14.3. 6:28 | 14.3. 8:58 | 9341 | ||
4 | 307 | po 13.3. 15:39 | 13.3. 19:39 | 9341 | ||
4 | 307 | po 13.3. 6:24 | 13.3. 8:42 | 9341 | ||
4 | 302 | čt 9.3. 5:33 | 9.3. 8:00 | 9341*MU | ||
22 | 305 | st 8.3. 15:21 | 9.3. 1:11 | 9341 | ||
16 | 317 | st 8.3. 7:00 | 8.3. 9:27 | 9341 | ||
22 | 330 | út 7.3. 5:49 | 8.3. 0:41 | 9341 | ||
32 | 312 | po 6.3. 5:36 | 6.3. 20:23 | 9341 | ||
10 | 302 | pá 3.3. 4:23 | 3.3. 18:39 | 9341 | ||
22 | 318 | čt 2.3. 4:32 | 3.3. 0:51 | 9341 | ||
16 | 319 | st 1.3. 16:37 | 2.3. 0:19 | 9341 | ||
4 | 304 | út 28.2. 15:15 | 28.2. 19:15 | 9341 | ||
16 | 319 | út 28.2. 5:15 | 28.2. 9:51 | 9341 | ||
10 | 311 | po 27.2. 15:04 | 28.2. 0:09 | 9341 | ||
9 | 329 | po 27.2. 6:57 | 27.2. 9:14 | 9341 |