Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9340

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Chuchle Arena Praha (od 14. 5. 2022 do současnosti)

Chuchle Arena Praha

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Everli (od 10. 10. 2021 do 14. 5. 2022)

Everli

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 30. 9. 2015

Výrobní číslo: 10180

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 416 753 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  702 út 1.11. 5:331.11. 15:40 9340*MU
 1  708 po 31.10. 4:3631.10. 20:25 9340
26 709 ne 30.10. 11:0031.10. 0:43 9340*Z1
 1  708 út 25.10. 4:3625.10. 20:25 9340
26 703 po 24.10. 5:3425.10. 0:23 9340
26 710 ne 23.10. 5:3223.10. 22:35 9340
 8  703 so 22.10. 4:3422.10. 23:58 9340
26 714 pá 21.10. 4:5221.10. 20:18 9340
25 710 čt 20.10. 4:2920.10. 21:02 9340
18 708 st 19.10. 13:5920.10. 0:50 9340
18 708 st 19.10. 5:1619.10. 10:17 9340
26 711 út 18.10. 14:2519.10. 0:43 9340
 1  704 út 18.10. 6:4118.10. 10:03 9340
 1  715 po 17.10. 4:4917.10. 19:13 9340
 1  708 ne 16.10. 4:3616.10. 21:03 9340
20 703 so 15.10. 7:4416.10. 0:43 9340
26 719 pá 14.10. 15:2415.10. 0:04 9340
22 732 pá 14.10. 6:4914.10. 9:49 9340
26 718 čt 13.10. 5:2613.10. 18:09 9340
22 715 st 12.10. 6:0913.10. 0:37 9340
 1  704 út 11.10. 14:2111.10. 19:55 9340
25 707 út 11.10. 6:4311.10. 10:10 9340
 8  701 po 10.10. 4:3210.10. 19:16 9340
22 705 ne 9.10. 8:0510.10. 0:53 9340
25 702 so 8.10. 4:468.10. 22:45 9340
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9334

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.