Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9340

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 30. 9. 2015

Výrobní číslo: 10180

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 156 346 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  707 so 21.4. 4:4121.4. 21:46 9340
 1  708 pá 20.4. 14:3621.4. 1:21 9340
26 712 pá 20.4. 7:1220.4. 10:09 9340
26 716 čt 19.4. 5:3219.4. 21:26 9340
20 701 st 18.4. 6:3018.4. 23:54 9340
 1  701 út 17.4. 4:4017.4. 18:35 9340
26 708 po 16.4. 4:4316.4. 22:45 9340
26 703 ne 15.4. 16:2016.4. 1:00 9340*Z
22 717 pá 13.4. 4:5514.4. 1:11 9340
22 709 čt 12.4. 3:4413.4. 0:34 9340
22 711 st 11.4. 4:2311.4. 22:01 9340
26 716 út 10.4. 5:3210.4. 21:26 9340
26 708 po 9.4. 4:439.4. 22:45 9340
26 704 ne 8.4. 5:038.4. 22:12 9340
25 701 so 7.4. 4:008.4. 1:00 9340
 1  708 pá 6.4. 14:367.4. 1:21 9340
20 706 pá 6.4. 5:116.4. 9:26 9340
 1  703 čt 5.4. 5:015.4. 20:45 9340
26 715 st 4.4. 5:195.4. 0:20 9340
25 712 út 3.4. 6:103.4. 22:57 9340
20 706 čt 29.3. 5:1129.3. 9:26 9340
 1  703 st 28.3. 5:0128.3. 20:45 9340
20 705 út 27.3. 4:5227.3. 19:00 9340*MU
25 711 po 26.3. 4:0026.3. 22:39 9340
22 709 ne 25.3. 4:5526.3. 1:33 9340
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9395
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.