Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9340

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 30. 9. 2015

Výrobní číslo: 10180

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 240 837 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 713 pá 17.1. 4:2018.1. 1:44 9340
18 713 čt 16.1. 5:4817.1. 0:47 9340
22 701 st 15.1. 5:3415.1. 20:33 9340
 1  711 út 14.1. 4:2114.1. 23:42 9340
25 713 po 13.1. 4:2014.1. 1:44 9340
25 704 ne 12.1. 9:4113.1. 1:43 9340
20 704 so 11.1. 6:0612.1. 0:44 9340
 1  711 pá 10.1. 4:2110.1. 23:29 9340
26 707 čt 9.1. 14:2010.1. 1:01 9340*Z
22 715 st 8.1. 4:389.1. 1:17 9340
18 702 út 7.1. 6:208.1. 1:07 9340
 8  710 po 6.1. 5:566.1. 8:15 9340*MU
25 701 so 4.1. 4:005.1. 1:03 9340
22 701 pá 3.1. 4:383.1. 22:19 9340
26 712 čt 2.1. 5:543.1. 0:41 9340
Rok 2019
26 702 út 31.12. 4:2231.12. 22:29 9340
20 703 po 30.12. 6:1630.12. 21:57 9340
26 703 pá 27.12. 4:4227.12. 20:07 9340
26 711 st 25.12. 7:3325.12. 23:05 9340
 8  705 út 24.12. 4:4724.12. 18:39 9340
20 703 po 23.12. 6:1623.12. 21:57 9340
22 712 so 21.12. 5:5522.12. 0:33 9340
22 709 pá 20.12. 4:1521.12. 0:37 9340
 1  708 čt 19.12. 14:3620.12. 1:22 9340
18 706 čt 19.12. 6:5119.12. 9:42 9340
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9305
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.