Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9340

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Everli (od 10. 10. 2021 do současnosti)

Everli

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 30. 9. 2015

Výrobní číslo: 10180

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 355 088 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 732 st 8.12. 5:459.12. 1:13 9340
20 707 út 7.12. 6:168.12. 0:43 9340
18 701 po 6.12. 4:236.12. 19:56 9340
 8  703 ne 5.12. 9:116.12. 0:58 9340
18 707 so 4.12. 4:434.12. 20:56 9340
 1  711 pá 3.12. 6:013.12. 20:10 9340
22 701 čt 2.12. 6:212.12. 21:11 9340
22 736 st 1.12. 5:591.12. 18:52 9340
22 701 út 30.11. 5:3330.11. 19:27 9340
 8  702 po 29.11. 14:3830.11. 0:06 9340
22 727 po 29.11. 6:1529.11. 9:09 9340
18 704 ne 28.11. 9:3428.11. 22:14 9340
 1  706 so 27.11. 4:4827.11. 21:28 9340
22 720 pá 26.11. 5:5127.11. 0:13 9340
25 706 st 24.11. 6:2224.11. 20:03 9340
26 719 út 23.11. 15:2524.11. 0:04 9340
 1  712 út 16.11. 4:2816.11. 13:35 9340*MU*1
22 706 po 15.11. 6:0416.11. 1:13 9340
 1  701 ne 14.11. 11:1615.11. 0:47 9340
25 710 so 13.11. 8:2414.11. 0:45 9340
 1  709 čt 11.11. 4:3511.11. 21:28 9340
 8  705 st 10.11. 5:0511.11. 0:38 9340
25 714 út 9.11. 5:2410.11. 0:04 9340
25 710 po 8.11. 4:468.11. 20:48 9340
22 712 ne 7.11. 9:518.11. 0:37 9340
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem na Pražské tržnici ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.