Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9340

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 30. 9. 2015

Výrobní číslo: 10180

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 137 596 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+6 703 út 23.1. 5:3723.1. 21:15 9340
1+6 710 po 22.1. 4:5522.1. 19:06 9340
26 707 ne 21.1. 5:3321.1. 22:42 9340
1+6 710 so 20.1. 4:0121.1. 0:30 9340
26 705 pá 19.1. 4:2220.1. 1:21 9340
20 707 čt 18.1. 5:2518.1. 20:04 9340
26 710 st 17.1. 5:0317.1. 20:19 9340
22 714 út 16.1. 5:2216.1. 19:36 9340
26 710 po 15.1. 5:0315.1. 20:19 9340
22 705 ne 14.1. 11:3815.1. 0:53 9340
8 704 pá 12.1. 13:3912.1. 20:08 9340
22 727 st 10.1. 4:5210.1. 23:18 9340
22 727 út 9.1. 4:529.1. 23:18 9340
1+10 711 po 8.1. 14:498.1. 22:48 9340
1+10 711 po 8.1. 4:018.1. 11:23 9340
22 708 so 6.1. 8:307.1. 1:13 9340*Z
26 706 pá 5.1. 5:035.1. 20:38 9340
20 708 čt 4.1. 4:505.1. 0:54 9340
8 702 st 3.1. 6:043.1. 23:59 9340
22 701 út 2.1. 4:382.1. 22:17 9340
22 715 po 1.1. 6:441.1. 22:38 9340
Rok 2017
1 706 ne 31.12. 4:4131.12. 21:45 9340
26 706 so 30.12. 5:3330.12. 22:27 9340
22 725 pá 29.12. 5:3730.12. 1:11 9340
26 709 čt 28.12. 5:1829.12. 0:21 9340
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8337+8336

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.