Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9339

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Valeo (od 23. 10. 2021 do 30. 10. 2024)

Valeo

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Aperol (od 25. 4. 2021 do 22. 10. 2021)

Aperol

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 9. 2015

Výrobní číslo: 10179

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 523 357 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 712 út 24.9. 4:1924.9. 23:55 9339
20 716 po 23.9. 14:4824.9. 1:05 9339
18 706 po 23.9. 5:1823.9. 9:35 9339
18 708 ne 22.9. 10:1722.9. 22:53 9339
20 706 pá 20.9. 6:5720.9. 20:54 9339
 8  703 čt 19.9. 5:4619.9. 20:02 9339
 1  710 st 18.9. 4:4518.9. 22:11 9339
22 708 út 17.9. 15:3018.9. 0:47 9339*Z1
20 302 út 17.9. 8:3017.9. 9:50 9339*Z2
 1  710 po 16.9. 16:0816.9. 22:11 9339*Z3
26 519 po 16.9. 8:0516.9. 9:35 9339*Z4
26 701 ne 15.9. 5:3916.9. 0:35 9339
22 706 so 14.9. 6:5315.9. 0:20 9339
 8  711 pá 13.9. 4:5413.9. 23:25 9339
26 709 čt 12.9. 14:3112.9. 23:35 9339
26 714 čt 12.9. 6:4912.9. 10:01 9339
22 728 st 11.9. 16:1912.9. 0:55 9339*Z5
22 725 st 11.9. 6:1711.9. 9:34 9339
20 712 út 10.9. 5:5010.9. 19:15 9339
18 713 po 9.9. 7:0910.9. 0:31 9339
 8  713 pá 6.9. 5:256.9. 19:32 9339
26 701 čt 5.9. 5:385.9. 19:21 9339
18 702 st 4.9. 5:364.9. 18:55 9339
22 715 út 3.9. 5:243.9. 20:26 9339
 1  702 po 2.9. 5:132.9. 20:56 9339
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9340
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9391
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9328
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8554+8400
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9254

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.