Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9339

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Valeo (od 23. 10. 2021 do současnosti)

Valeo

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Aperol (od 25. 4. 2021 do 22. 10. 2021)

Aperol

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 9. 2015

Výrobní číslo: 10179

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 357 637 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 720 dnes 15:001.7. 0:13 9339
22 720 dnes 6:2330.6. 9:41 9339
22 720 st 29.6. 15:0029.6. 21:00 9339*MU
26 719 st 29.6. 6:3729.6. 9:39 9339
26 712 po 27.6. 5:5227.6. 7:40 9339*MU
22 708 st 22.6. 6:0822.6. 18:01 9339
26 712 út 21.6. 14:2521.6. 22:55 9339
22 726 út 21.6. 6:0221.6. 9:17 9339
18 709 po 20.6. 14:3320.6. 20:56 9339
 8  702 po 20.6. 4:5420.6. 9:46 9339
18 701 pá 17.6. 4:2317.6. 19:56 9339
26 708 čt 16.6. 6:2017.6. 0:43 9339
25 708 st 15.6. 14:4515.6. 23:05 9339
20 714 st 15.6. 5:1815.6. 9:14 9339
 8  702 út 14.6. 14:3815.6. 0:06 9339
22 726 út 14.6. 6:0214.6. 9:17 9339
22 701 po 13.6. 6:2113.6. 21:11 9339
 1  715 pá 10.6. 5:4610.6. 21:57 9339
22 735 čt 9.6. 5:339.6. 20:26 9339
25 707 st 8.6. 4:278.6. 22:44 9339
22 702 út 7.6. 5:597.6. 20:41 9339
18 705 po 6.6. 6:337.6. 0:29 9339
 1  703 pá 3.6. 4:283.6. 20:25 9339*MU*1
25 707 čt 2.6. 4:272.6. 22:44 9339
26 708 st 1.6. 6:202.6. 0:43 9339
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Divadlo Pod Palmovkou DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.