Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9339

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Valeo (od 23. 10. 2021 do 30. 10. 2024)

Valeo

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Aperol (od 25. 4. 2021 do 22. 10. 2021)

Aperol

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 9. 2015

V provozu od: 24. 9. 2015

Výrobní číslo: 10179

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 531 262 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  713 dnes 5:2630.4. 19:33 9339
26 718 út 29.4. 7:1129.4. 22:11 9339
22 725 po 28.4. 6:2028.4. 9:35 9339
22 709 ne 27.4. 7:2227.4. 22:36 9339
 8  703 so 26.4. 4:3427.4. 0:04 9339
25 703 pá 25.4. 4:2425.4. 21:21 9339
25 701 čt 24.4. 4:4224.4. 23:07 9339
 1  701 st 23.4. 7:1524.4. 0:34 9339*Z1
 1  710 út 22.4. 4:1622.4. 19:56 9339
22+25 731 po 21.4. 4:4322.4. 1:21 9339
20 702 ne 20.4. 5:0820.4. 23:13 9339
20 709 so 19.4. 6:5120.4. 0:46 9339
22 720 pá 18.4. 4:3019.4. 0:41 9339
26 706 čt 17.4. 6:1718.4. 0:55 9339
22 711 st 16.4. 5:0316.4. 19:41 9339
 8  704 út 15.4. 6:0416.4. 0:39 9339
22 726 po 14.4. 4:2615.4. 0:35 9339
20 702 ne 13.4. 5:0813.4. 23:13 9339
25 701 so 12.4. 4:2512.4. 20:46 9339
25 708 pá 11.4. 14:5912.4. 0:26 9339
26 714 pá 11.4. 6:0011.4. 9:22 9339
18 708 čt 10.4. 15:1010.4. 19:24 9339
20 706 čt 10.4. 7:0610.4. 9:56 9339
22 706 st 9.4. 7:0110.4. 0:39 9339
26 716 út 8.4. 6:478.4. 18:42 9339
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9293

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.