Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9339

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 9. 2015

Výrobní číslo: 10179

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 222 297 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 711 čt 21.2. 4:0021.2. 22:40 9339
22 731 st 20.2. 6:3620.2. 20:10 9339
22 707 út 19.2. 6:2219.2. 18:37 9339
20 706 po 18.2. 4:5218.2. 19:56 9339
 8  708 ne 17.2. 9:3917.2. 23:19 9339
25 703 so 16.2. 4:4016.2. 23:10 9339
22 714 pá 15.2. 5:2115.2. 19:37 9339
22 726 čt 14.2. 5:5815.2. 0:56 9339
 1  701 st 13.2. 4:4013.2. 18:36 9339
20 706 út 12.2. 4:5212.2. 19:56 9339
25 711 po 11.2. 4:0011.2. 22:40 9339
 8  708 ne 10.2. 7:2210.2. 23:19 9339
22 717 so 9.2. 4:049.2. 23:02 9339
22 715 pá 8.2. 4:389.2. 1:16 9339
 1  713 čt 7.2. 6:057.2. 20:16 9339
25 711 út 5.2. 4:005.2. 22:40 9339
22 702 po 4.2. 5:535.2. 1:32 9339
 1  704 ne 3.2. 18:003.2. 22:36 9339*Z
 8  708 so 2.2. 7:192.2. 23:19 9339
22 709 pá 1.2. 3:442.2. 0:36 9339
25 709 čt 31.1. 5:5531.1. 22:24 9339
22 710 st 30.1. 4:0431.1. 0:32 9339
22 715 út 29.1. 4:3830.1. 1:16 9339
20 705 po 28.1. 15:2729.1. 0:44 9339
 1  704 po 28.1. 6:4728.1. 9:46 9339
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9277

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.