Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9339

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 9. 2015

Výrobní číslo: 10179

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 193 896 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 715 út 16.10. 4:3917.10. 1:15 9339
29 710 po 15.10. 14:5816.10. 0:45 9339
 1  704 po 15.10. 6:4715.10. 9:46 9339
26 703 so 13.10. 5:2314.10. 0:01 9339
22 714 pá 12.10. 5:2112.10. 19:38 9339
26 719 čt 11.10. 15:4112.10. 0:41 9339
18 706 čt 11.10. 6:5111.10. 9:42 9339
26 714 st 10.10. 15:0110.10. 21:07 9339
26 719 st 10.10. 6:2310.10. 9:18 9339
26 704 út 9.10. 6:0610.10. 1:01 9339
 8  710 po 8.10. 13:508.10. 20:08 9339*Z
20 704 so 6.10. 6:067.10. 0:44 9339
26 710 pá 5.10. 4:435.10. 20:22 9339
22 731 čt 4.10. 6:364.10. 20:10 9339
26 710 st 3.10. 4:433.10. 20:22 9339
 1  713 út 2.10. 6:052.10. 20:16 9339
20 713 po 1.10. 6:171.10. 23:24 9339
25 701 ne 30.9. 4:0030.9. 19:30 9339*MU
 1  708 so 29.9. 8:0830.9. 1:22 9339
18 711 čt 27.9. 5:2927.9. 18:22 9339
25 711 st 26.9. 4:0026.9. 22:40 9339
22 702 út 25.9. 5:5326.9. 1:32 9339
25 709 po 24.9. 5:5524.9. 22:24 9339
8+14 501 ne 23.9. 11:4523.9. 13:15 9339*Z1
26 708 so 22.9. 6:5323.9. 0:41 9339
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8347+8360
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8277+8577

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.