Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9339

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Valeo (od 23. 10. 2021 do současnosti)

Valeo

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Aperol (od 25. 4. 2021 do 22. 10. 2021)

Aperol

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 9. 2015

Výrobní číslo: 10179

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 512 722 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 701 dnes 5:3825.7. 0:51 9339
26 715 út 23.7. 5:0023.7. 19:57 9339
20 713 po 22.7. 5:2722.7. 23:46 9339
20 708 ne 21.7. 8:4922.7. 0:26 9339
26 701 so 20.7. 5:3921.7. 0:36 9339
26 710 pá 19.7. 4:2019.7. 22:33 9339
20 710 čt 18.7. 5:0919.7. 1:06 9339
 1  701 st 17.7. 4:4517.7. 19:29 9339
22 733 út 16.7. 15:5817.7. 0:56 9339
25 702 út 16.7. 5:0716.7. 9:44 9339
26 710 po 15.7. 4:2015.7. 22:33 9339
22 722 ne 14.7. 10:1815.7. 1:03 9339
 8  705 so 13.7. 4:5414.7. 0:19 9339
26 705 pá 12.7. 15:0613.7. 0:36 9339
22 725 čt 11.7. 5:4911.7. 9:00 9339*MU
 1  701 st 10.7. 4:4510.7. 19:29 9339
22 714 út 9.7. 6:3710.7. 0:16 9339
18 704 po 8.7. 6:098.7. 21:40 9339
Zvl 779 čt 4.7. 19:004.7. 23:30 9339
 1  710 st 3.7. 6:054.7. 0:46 9339
25 701 út 2.7. 4:442.7. 21:21 9339
22 725 po 1.7. 5:491.7. 23:45 9339
26 712 ne 30.6. 5:191.7. 0:16 9339
 8  707 so 29.6. 5:5430.6. 0:39 9339
25 707 pá 28.6. 4:4429.6. 0:48 9339
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.