Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9339

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 9. 2015

Výrobní číslo: 10179

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 272 902 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  701 pá 15.1. 5:5415.1. 22:35 9339
25 707 čt 14.1. 6:1014.1. 22:41 9339
 1  708 ne 3.1. 9:313.1. 20:46 9339
22 717 so 2.1. 14:302.1. 23:06 9339*Z
 1  703 pá 1.1. 6:221.1. 21:20 9339
Rok 2020
22 714 čt 31.12. 5:2031.12. 23:15 9339
25 707 st 30.12. 6:1030.12. 22:41 9339
20 711 po 28.12. 4:3228.12. 20:03 9339
20 706 čt 24.12. 4:5324.12. 18:24 9339
22 701 st 23.12. 6:0723.12. 23:12 9339
22 711 út 22.12. 4:4022.12. 22:31 9339
 1  708 po 21.12. 5:0121.12. 20:01 9339
26 707 ne 20.12. 4:2420.12. 23:21 9339
22 729 so 19.12. 8:0619.12. 20:21 9339
 8  701 pá 18.12. 5:5418.12. 22:35 9339
26 709 čt 17.12. 5:1717.12. 22:02 9339
22 730 st 16.12. 5:2516.12. 22:31 9339
25 702 út 15.12. 5:2315.12. 21:39 9339
25 711 po 14.12. 4:3814.12. 20:39 9339
18 703 ne 13.12. 4:1813.12. 22:46 9339
 8  701 pá 11.12. 5:5411.12. 22:35 9339
20 707 čt 10.12. 6:2810.12. 19:24 9339
20 707 st 9.12. 6:289.12. 19:24 9339
20 712 po 7.12. 4:537.12. 22:24 9339
22 707 ne 6.12. 5:336.12. 22:10 9339
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8259+8571

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.