Domovská vozovna: Vokovice
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2015
Dodání: 24. 9. 2015
Výrobní číslo: 10179
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 523 357 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
26 | 712 | út 24.9. 4:19 | 24.9. 23:55 | 9339 | ||
20 | 716 | po 23.9. 14:48 | 24.9. 1:05 | 9339 | ||
18 | 706 | po 23.9. 5:18 | 23.9. 9:35 | 9339 | ||
18 | 708 | ne 22.9. 10:17 | 22.9. 22:53 | 9339 | ||
20 | 706 | pá 20.9. 6:57 | 20.9. 20:54 | 9339 | ||
8 | 703 | čt 19.9. 5:46 | 19.9. 20:02 | 9339 | ||
1 | 710 | st 18.9. 4:45 | 18.9. 22:11 | 9339 | ||
22 | 708 | út 17.9. 15:30 | 18.9. 0:47 | 9339*Z1 | ||
20 | 302 | út 17.9. 8:30 | 17.9. 9:50 | 9339*Z2 | ||
1 | 710 | po 16.9. 16:08 | 16.9. 22:11 | 9339*Z3 | ||
26 | 519 | po 16.9. 8:05 | 16.9. 9:35 | 9339*Z4 | ||
26 | 701 | ne 15.9. 5:39 | 16.9. 0:35 | 9339 | ||
22 | 706 | so 14.9. 6:53 | 15.9. 0:20 | 9339 | ||
8 | 711 | pá 13.9. 4:54 | 13.9. 23:25 | 9339 | ||
26 | 709 | čt 12.9. 14:31 | 12.9. 23:35 | 9339 | ||
26 | 714 | čt 12.9. 6:49 | 12.9. 10:01 | 9339 | ||
22 | 728 | st 11.9. 16:19 | 12.9. 0:55 | 9339*Z5 | ||
22 | 725 | st 11.9. 6:17 | 11.9. 9:34 | 9339 | ||
20 | 712 | út 10.9. 5:50 | 10.9. 19:15 | 9339 | ||
18 | 713 | po 9.9. 7:09 | 10.9. 0:31 | 9339 | ||
8 | 713 | pá 6.9. 5:25 | 6.9. 19:32 | 9339 | ||
26 | 701 | čt 5.9. 5:38 | 5.9. 19:21 | 9339 | ||
18 | 702 | st 4.9. 5:36 | 4.9. 18:55 | 9339 | ||
22 | 715 | út 3.9. 5:24 | 3.9. 20:26 | 9339 | ||
1 | 702 | po 2.9. 5:13 | 2.9. 20:56 | 9339 |