Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9339

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 9. 2015

Výrobní číslo: 10179

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 245 367 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 702 st 6.11. 4:316.11. 8:30 9339*MU*1
20 702 út 5.11. 4:315.11. 21:27 9339
22 731 po 4.11. 6:364.11. 20:11 9339
22 719 ne 3.11. 8:283.11. 23:10 9339
20 708 so 2.11. 4:523.11. 0:44 9339
26 719 pá 1.11. 15:412.11. 0:41 9339
 1  704 pá 1.11. 6:471.11. 9:46 9339
22 731 čt 31.10. 6:3631.10. 20:11 9339
22 709 st 30.10. 4:1531.10. 0:37 9339
22 702 út 29.10. 5:5330.10. 1:33 9339
18 702 po 28.10. 9:5229.10. 0:47 9339
18 702 ne 27.10. 9:5228.10. 0:47 9339
22 708 so 26.10. 4:4327.10. 1:14 9339
20 711 pá 25.10. 6:3326.10. 0:04 9339
26 705 čt 24.10. 6:1824.10. 22:25 9339
22 711 st 23.10. 4:2323.10. 22:03 9339
22 715 út 22.10. 4:3823.10. 1:17 9339
 8  710 po 21.10. 5:5921.10. 20:06 9339
15 113 pá 18.10. 5:1218.10. 20:52 9339
15 113 čt 17.10. 5:1217.10. 23:03 9339
26 742 st 16.10. 6:1817.10. 0:01 9339
 8  706 út 15.10. 14:4615.10. 23:38 9339
20 715 út 15.10. 5:2515.10. 9:35 9339
18 706 po 14.10. 14:5214.10. 19:49 9339
26 719 po 14.10. 6:2514.10. 9:18 9339
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda se dvěma vozidly u Smíchovského nádr. ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.