Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9339

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 9. 2015

Výrobní číslo: 10179

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 237 282 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  706 st 29.5. 14:4629.5. 23:39 9339
 8  706 po 27.5. 17:0027.5. 23:39 9339*Z
 1  702 pá 24.5. 15:2024.5. 22:39 9339*Z1
26 710 st 22.5. 4:4322.5. 20:22 9339
22 701 út 21.5. 5:4321.5. 20:32 9339
26 714 po 20.5. 17:5020.5. 21:07 9339*Z2
25 114 po 20.5. 13:5520.5. 14:40 9339*Z3
18 706 čt 16.5. 14:5216.5. 19:49 9339
26 714 čt 16.5. 7:1116.5. 10:08 9339
 8  711 st 15.5. 5:0815.5. 20:24 9339
18 706 út 14.5. 14:5214.5. 19:49 9339
22 734 út 14.5. 6:5214.5. 9:48 9339
 1  704 po 13.5. 17:0013.5. 18:56 9339*Z4
26 709 so 11.5. 4:2411.5. 5:00 9339*MU
22 727 pá 10.5. 16:3511.5. 0:54 9339*Z5
 1  708 čt 9.5. 14:3610.5. 1:22 9339
26 714 čt 9.5. 7:119.5. 10:08 9339
18 711 út 7.5. 5:297.5. 18:22 9339
25 709 po 6.5. 5:556.5. 22:24 9339
22 731 pá 26.4. 6:3626.4. 20:10 9339
22 734 čt 25.4. 15:1925.4. 23:40 9339
22 734 čt 25.4. 6:5225.4. 9:48 9339
 8  702 st 24.4. 6:4624.4. 20:53 9339
18 711 út 23.4. 5:2923.4. 18:22 9339
18 703 po 22.4. 4:1622.4. 22:50 9339
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9303
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9430
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8271+8571
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9052
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8362+8328
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9295

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.