Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9339

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 9. 2015

Výrobní číslo: 10179

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 252 772 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 705 čt 2.7. 5:102.7. 20:53 9339
26 701 st 1.7. 15:182.7. 1:01 9339
 8  701 út 30.6. 14:0230.6. 22:59 9339
22 734 út 30.6. 6:1630.6. 9:30 9339
20 702 pá 26.6. 4:5626.6. 19:23 9339
22 724 čt 25.6. 7:0125.6. 22:03 9339
20 705 st 24.6. 5:2124.6. 19:53 9339
26 716 út 23.6. 5:0423.6. 10:02 9339
22 743 po 22.6. 6:2922.6. 9:39 9339
20 711 pá 19.6. 6:1419.6. 9:04 9339*MU*1
20 711 čt 18.6. 6:1418.6. 9:04 9339
 8  702 st 17.6. 20:2018.6. 0:35 9339*Z
22 718 út 16.6. 6:2617.6. 1:11 9339
22 724 po 15.6. 7:0115.6. 22:03 9339
26 704 so 13.6. 5:5413.6. 11:00 9339*MU
18 705 pá 12.6. 6:1612.6. 20:38 9339
20 702 čt 11.6. 4:5611.6. 19:23 9339
26 703 st 10.6. 6:3311.6. 1:01 9339
20 711 út 9.6. 6:149.6. 9:04 9339
26 714 po 8.6. 5:338.6. 10:22 9339
22 720 ne 7.6. 5:297.6. 22:31 9339
 8  708 pá 5.6. 15:205.6. 19:42 9339*Z1
26 716 pá 5.6. 5:045.6. 10:02 9339
18 701 čt 4.6. 5:394.6. 20:15 9339
25 718 st 3.6. 6:303.6. 10:33 9339
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem na Červeném Vrchu DC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9319
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9434

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.