Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9338

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 22. 9. 2015

Výrobní číslo: 10178

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 236 208 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  702 čt 18.4. 11:0018.4. 20:53 9338*Z
22 729 st 17.4. 14:3917.4. 22:49 9338
20 721 st 17.4. 5:3617.4. 9:51 9338
22 734 st 10.4. 6:5210.4. 9:48 9338
 8  701 út 9.4. 4:4710.4. 0:56 9338
26 702 po 8.4. 5:548.4. 18:58 9338
22 719 ne 7.4. 8:287.4. 23:09 9338
26 709 so 6.4. 4:227.4. 1:01 9338
18 713 pá 5.4. 5:486.4. 0:47 9338
25 708 čt 4.4. 5:404.4. 19:55 9338
22 714 st 3.4. 5:213.4. 19:37 9338
22 729 út 2.4. 14:392.4. 22:49 9338
22 734 út 2.4. 6:522.4. 9:48 9338
25 708 po 1.4. 5:401.4. 19:55 9338
25 702 ne 31.3. 4:2031.3. 22:41 9338
26 709 so 30.3. 4:2231.3. 1:01 9338
25 710 pá 29.3. 4:3930.3. 1:04 9338
22 711 čt 28.3. 4:2328.3. 22:02 9338
22 715 st 27.3. 4:3828.3. 1:16 9338
22 701 út 26.3. 5:4326.3. 20:32 9338
22 726 po 25.3. 5:5826.3. 0:56 9338
20 706 pá 22.3. 4:5222.3. 19:56 9338
20 705 čt 21.3. 15:2722.3. 0:44 9338
18 706 čt 21.3. 6:5121.3. 9:42 9338
 1  711 st 20.3. 4:2120.3. 19:35 9338*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9292
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.