Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9338

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Emirates (od 26. 1. 2025 do současnosti)
 
 
 
Metropole Zličín (od 7. 1. 2023 do 13. 1. 2024)

Metropole Zličín

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Tesco Clubcard (od 29. 5. 2022 do 7. 1. 2023)

Tesco Clubcard

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Stolichnaya vodka (od 2. 10. 2021 do 28. 5. 2022)

Stolichnaya vodka

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 22. 9. 2015

Výrobní číslo: 10178

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 573 240 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  706 dnes 5:3520.3. 1:05 9338
22 709 út 18.3. 4:5318.3. 19:36 9338
22 728 po 17.3. 6:4618.3. 0:55 9338
18 701 ne 16.3. 4:4117.3. 0:50 9338
 8  708 so 15.3. 8:0616.3. 0:59 9338
 1  703 pá 14.3. 5:1414.3. 20:56 9338
 1  711 čt 13.3. 4:4513.3. 21:59 9338
 8  714 st 12.3. 15:0613.3. 0:19 9338
26 714 st 12.3. 6:0012.3. 9:22 9338
18 711 út 11.3. 4:4111.3. 19:54 9338
22 726 po 10.3. 4:2111.3. 0:35 9338
22 722 ne 9.3. 4:5310.3. 1:02 9338
 8  705 so 8.3. 4:549.3. 0:19 9338
25 708 pá 7.3. 14:497.3. 20:03 9338
 8  714 pá 7.3. 7:057.3. 9:49 9338
26 709 čt 6.3. 5:566.3. 23:55 9338
22 709 st 5.3. 4:535.3. 19:36 9338
26 709 út 4.3. 5:564.3. 23:55 9338
18 702 po 3.3. 7:094.3. 0:30 9338
18 713 pá 28.2. 5:3228.2. 19:27 9338
 8  710 čt 27.2. 4:5427.2. 23:24 9338
30 707 st 26.2. 6:1126.2. 22:11 9338
26 701 út 25.2. 5:4025.2. 19:22 9338
30 703 po 24.2. 5:0624.2. 19:18 9338
26 701 pá 21.2. 5:3922.2. 0:15 9338


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.