Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9338

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Stolichnaya vodka (od 2. 10. 2021 do současnosti)

Stolichnaya vodka

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 22. 9. 2015

Výrobní číslo: 10178

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 367 388 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 713 pá 3.12. 11:103.12. 23:43 9338*Z1
7+26 531 čt 2.12. 18:452.12. 20:33 9338*Z2
22 735 čt 2.12. 5:332.12. 11:10 9338*MU
22 701 st 1.12. 11:151.12. 19:27 9338*Z3
 1  712 po 29.11. 4:2829.11. 21:57 9338
20 707 ne 28.11. 9:0329.11. 0:43 9338
25 702 so 27.11. 4:4527.11. 22:44 9338
22 719 pá 26.11. 5:4927.11. 0:37 9338
26 718 čt 25.11. 5:2525.11. 23:43 9338
18 701 st 24.11. 4:2324.11. 19:56 9338
 1  712 út 23.11. 4:2823.11. 21:57 9338
22 706 po 22.11. 6:0423.11. 1:13 9338
 1  703 ne 21.11. 4:3521.11. 20:46 9338
18 706 so 20.11. 4:2321.11. 0:29 9338
26 708 pá 19.11. 6:2320.11. 0:43 9338
20 711 čt 18.11. 6:4718.11. 18:34 9338
22 705 út 16.11. 6:3216.11. 19:57 9338
26 717 po 15.11. 5:1115.11. 18:52 9338
22 701 pá 12.11. 5:3312.11. 19:27 9338
20 713 čt 11.11. 7:0011.11. 23:43 9338
20 713 st 10.11. 7:0010.11. 23:43 9338
18 701 út 9.11. 4:239.11. 19:56 9338
 1  712 po 8.11. 4:288.11. 21:57 9338
22 703 ne 7.11. 4:548.11. 1:13 9338
25 703 so 6.11. 4:276.11. 23:24 9338
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9286
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8269+8160
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9276

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.