Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9338

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 22. 9. 2015

Výrobní číslo: 10178

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 208 581 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 711 út 11.12. 4:0011.12. 22:40 9338
22 702 po 10.12. 5:5311.12. 1:32 9338
22 714 ne 9.12. 9:3110.12. 0:36 9338
22 705 so 8.12. 7:009.12. 0:36 9338
 1  701 pá 7.12. 4:407.12. 18:36 9338
20 704 čt 6.12. 15:307.12. 0:24 9338*Z
26 712 út 4.12. 5:034.12. 21:30 9338*MU
20 706 po 3.12. 4:523.12. 19:56 9338
20 703 ne 2.12. 5:123.12. 0:24 9338
25 703 so 1.12. 4:401.12. 23:10 9338
20 713 pá 30.11. 6:1730.11. 23:24 9338
 8  710 čt 29.11. 5:5629.11. 20:08 9338
22 701 st 28.11. 5:4328.11. 20:32 9338
 8  705 út 27.11. 5:3227.11. 19:17 9338
 1  711 po 26.11. 4:2126.11. 23:42 9338
25 704 ne 25.11. 9:4126.11. 1:42 9338
32 704 so 24.11. 7:3825.11. 0:40 9338
 1  711 pá 23.11. 4:2123.11. 23:42 9338
26 704 čt 22.11. 6:0623.11. 1:01 9338
 1  704 st 21.11. 14:0621.11. 18:56 9338
25 705 st 21.11. 5:0221.11. 10:43 9338
26 710 út 20.11. 4:4320.11. 20:22 9338
 1  703 po 19.11. 5:0119.11. 20:46 9338
26 712 ne 18.11. 10:5918.11. 20:22 9338
 1  703 pá 16.11. 5:0116.11. 20:46 9338
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9326
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.