Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9338

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Emirates (od 26. 1. 2025 do současnosti)

Emirates

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Metropole Zličín (od 7. 1. 2023 do 13. 1. 2024)

Metropole Zličín

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Tesco Clubcard (od 29. 5. 2022 do 7. 1. 2023)

Tesco Clubcard

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Stolichnaya vodka (od 2. 10. 2021 do 28. 5. 2022)

Stolichnaya vodka

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 22. 9. 2015

V provozu od: 26. 9. 2015

Výrobní číslo: 10178

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 596 130 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 716 dnes 7:3619.7. 22:34 9338
20 707 pá 18.7. 4:4818.7. 20:09 9338
26 707 čt 17.7. 6:1718.7. 0:56 9338
26 715 st 16.7. 4:5716.7. 19:57 9338
 8  710 út 15.7. 5:1316.7. 0:59 9338
22 713 po 14.7. 18:1015.7. 0:59 9338*Z1
26 717 po 14.7. 5:1514.7. 14:30 9338*MU
18 708 ne 13.7. 10:1713.7. 22:52 9338
20 701 pá 11.7. 5:5011.7. 21:42 9338
22 702 čt 10.7. 5:1610.7. 19:50 9338
20 707 st 9.7. 4:489.7. 20:09 9338
20 707 út 8.7. 4:488.7. 20:09 9338
25 706 po 7.7. 5:067.7. 19:49 9338
22 711 ne 6.7. 5:037.7. 0:59 9338
 8  705 so 5.7. 4:546.7. 0:19 9338
18 704 pá 4.7. 4:414.7. 21:24 9338
26 705 čt 3.7. 15:064.7. 0:36 9338
Cvič 767 út 1.7. 6:001.7. 14:00 9338
16 707 ne 29.6. 9:0030.6. 0:45 9338
20 709 so 28.6. 6:5129.6. 0:46 9338
26 716 pá 27.6. 6:4727.6. 18:42 9338
Zvl 713 čt 26.6. 16:0026.6. 23:00 9338
 1  708 čt 26.6. 5:1726.6. 10:09 9338
22 711 st 25.6. 6:0025.6. 23:39 9338
 8  709 út 24.6. 6:3424.6. 18:59 9338
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9329
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.