Domovská vozovna: Vokovice
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2015
Dodání: 22. 9. 2015
V provozu od: 26. 9. 2015
Výrobní číslo: 10178
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 596 130 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
22 | 716 | dnes 7:36 | 19.7. 22:34 | 9338 | ||
20 | 707 | pá 18.7. 4:48 | 18.7. 20:09 | 9338 | ||
26 | 707 | čt 17.7. 6:17 | 18.7. 0:56 | 9338 | ||
26 | 715 | st 16.7. 4:57 | 16.7. 19:57 | 9338 | ||
8 | 710 | út 15.7. 5:13 | 16.7. 0:59 | 9338 | ||
22 | 713 | po 14.7. 18:10 | 15.7. 0:59 | 9338*Z1 | ||
26 | 717 | po 14.7. 5:15 | 14.7. 14:30 | 9338*MU | ||
18 | 708 | ne 13.7. 10:17 | 13.7. 22:52 | 9338 | ||
20 | 701 | pá 11.7. 5:50 | 11.7. 21:42 | 9338 | ||
22 | 702 | čt 10.7. 5:16 | 10.7. 19:50 | 9338 | ||
20 | 707 | st 9.7. 4:48 | 9.7. 20:09 | 9338 | ||
20 | 707 | út 8.7. 4:48 | 8.7. 20:09 | 9338 | ||
25 | 706 | po 7.7. 5:06 | 7.7. 19:49 | 9338 | ||
22 | 711 | ne 6.7. 5:03 | 7.7. 0:59 | 9338 | ||
8 | 705 | so 5.7. 4:54 | 6.7. 0:19 | 9338 | ||
18 | 704 | pá 4.7. 4:41 | 4.7. 21:24 | 9338 | ||
26 | 705 | čt 3.7. 15:06 | 4.7. 0:36 | 9338 | ||
Cvič | 767 | út 1.7. 6:00 | 1.7. 14:00 | 9338 | ||
16 | 707 | ne 29.6. 9:00 | 30.6. 0:45 | 9338 | ||
20 | 709 | so 28.6. 6:51 | 29.6. 0:46 | 9338 | ||
26 | 716 | pá 27.6. 6:47 | 27.6. 18:42 | 9338 | ||
Zvl | 713 | čt 26.6. 16:00 | 26.6. 23:00 | 9338 | ||
1 | 708 | čt 26.6. 5:17 | 26.6. 10:09 | 9338 | ||
22 | 711 | st 25.6. 6:00 | 25.6. 23:39 | 9338 | ||
8 | 709 | út 24.6. 6:34 | 24.6. 18:59 | 9338 |