Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9338

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 22. 9. 2015

Výrobní číslo: 10178

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 262 878 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 705 st 18.9. 5:4618.9. 18:23 9338
26 116 út 17.9. 19:3017.9. 20:50 9338*Z
26 714 út 17.9. 15:0117.9. 19:30 9338*MU
22 734 út 17.9. 6:5217.9. 9:47 9338
26 714 po 16.9. 15:0116.9. 21:07 9338
26 714 po 16.9. 7:1116.9. 10:08 9338
26 714 pá 13.9. 15:0113.9. 21:07 9338
18 706 pá 13.9. 6:5113.9. 9:42 9338
18 706 čt 12.9. 14:5212.9. 19:49 9338
18 706 čt 12.9. 6:5112.9. 9:42 9338
18 706 st 11.9. 14:5211.9. 19:49 9338
26 719 st 11.9. 6:2511.9. 9:18 9338
18 706 út 10.9. 14:5210.9. 19:49 9338
18 706 út 10.9. 6:5110.9. 9:42 9338
18 706 po 9.9. 14:529.9. 19:49 9338
24 711 po 9.9. 7:159.9. 9:34 9338
14+26 721 so 7.9. 5:237.9. 20:30 9338*MU
18 706 pá 6.9. 14:526.9. 19:49 9338
18 706 pá 6.9. 6:516.9. 9:42 9338
18 706 čt 5.9. 14:525.9. 19:49 9338
26 719 st 4.9. 15:415.9. 0:41 9338
18 706 st 4.9. 6:514.9. 9:42 9338
18 706 út 3.9. 14:523.9. 19:49 9338
24 711 út 3.9. 7:153.9. 9:54 9338
18 701 po 2.9. 6:032.9. 19:02 9338
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9053
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.