Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9338

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 22. 9. 2015

Výrobní číslo: 10178

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 311 558 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 707 čt 4.3. 6:084.3. 22:06 9338
35 703 út 23.2. 4:4923.2. 20:20 9338
35 703 po 22.2. 4:4922.2. 20:20 9338
25 701 ne 21.2. 4:0121.2. 22:39 9338
25 706 pá 19.2. 4:0119.2. 19:54 9338
 8  702 čt 18.2. 6:0218.2. 22:55 9338
26 707 út 16.2. 5:0416.2. 13:10 9338*MU
 1  708 po 15.2. 5:0115.2. 20:01 9338
 8  707 so 13.2. 5:4013.2. 22:35 9338
18 710 pá 12.2. 4:3412.2. 22:32 9338
 1  705 čt 11.2. 4:2211.2. 21:21 9338
 1  702 st 10.2. 4:2910.2. 23:02 9338
30+35 734 út 9.2. 4:339.2. 23:12 9338
26 710 čt 4.2. 11:004.2. 22:22 9338*Z
25 708 st 3.2. 6:213.2. 22:38 9338
26 704 út 2.2. 10:002.2. 21:08 9338*Z1
20 704 pá 29.1. 6:0829.1. 21:27 9338
18 707 út 26.1. 6:1726.1. 16:40 9338*MU*1
 8  707 pá 22.1. 4:4822.1. 19:42 9338
 1  701 čt 21.1. 5:3221.1. 20:54 9338
26 708 st 20.1. 4:2420.1. 23:21 9338
 1  706 út 19.1. 4:4219.1. 23:21 9338
18 707 po 18.1. 6:1718.1. 23:06 9338
20 707 pá 15.1. 6:2815.1. 19:24 9338
 1  702 st 13.1. 4:2913.1. 21:01 9338
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9292
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9327
*1 = technická závada podvozku C

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.