Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9338

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 22. 9. 2015

Výrobní číslo: 10178

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 269 813 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 708 st 8.7. 5:418.7. 8:53 9338
 8  711 út 7.7. 5:558.7. 0:35 9338
26 702 so 4.7. 7:144.7. 9:20 9338*MU
 1  705 pá 3.7. 4:223.7. 21:31 9338
25 702 čt 2.7. 4:213.7. 1:43 9338
25 702 st 1.7. 4:212.7. 1:43 9338
 1  701 út 30.6. 5:3230.6. 21:01 9338
20 701 po 29.6. 6:0029.6. 20:21 9338
22 718 ne 28.6. 5:0928.6. 22:01 9338
25 704 so 27.6. 7:0327.6. 23:58 9338
20 712 pá 26.6. 6:3826.6. 9:36 9338
26 701 čt 25.6. 6:0925.6. 22:10 9338
 8  708 st 24.6. 4:4824.6. 19:42 9338
26 701 út 23.6. 13:0523.6. 22:10 9338*Z
20 712 pá 19.6. 6:3819.6. 9:36 9338
26 702 čt 18.6. 4:2718.6. 19:58 9338
20 708 st 17.6. 5:4017.6. 20:21 9338
25 718 út 16.6. 6:3016.6. 10:33 9338
 1  708 pá 12.6. 5:0212.6. 20:01 9338
22 706 čt 11.6. 4:3911.6. 20:50 9338
26 711 st 10.6. 5:5411.6. 0:01 9338
 1  714 út 9.6. 5:259.6. 10:02 9338
20 711 po 8.6. 6:148.6. 9:04 9338
25 702 ne 7.6. 4:217.6. 22:41 9338
22 705 so 6.6. 4:057.6. 0:15 9338
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9307

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.