Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9338

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 22. 9. 2015

Výrobní číslo: 10178

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 298 343 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 701 ne 29.11. 9:2029.11. 23:11 9338
22 715 so 28.11. 4:4528.11. 22:32 9338
 8  711 pá 27.11. 5:5527.11. 22:35 9338
20 709 čt 26.11. 6:4426.11. 19:54 9338
25 702 st 25.11. 15:3025.11. 21:39 9338*Z
26 512 út 24.11. 6:0024.11. 11:20 9338*Z1
25 701 ne 22.11. 4:0122.11. 22:39 9338
22 703 so 21.11. 4:0521.11. 23:31 9338
 1  706 pá 20.11. 4:4220.11. 23:21 9338
26 713 čt 19.11. 5:5219.11. 23:01 9338
22 713 po 16.11. 4:5416.11. 20:10 9338
 8  704 ne 15.11. 4:4815.11. 21:41 9338
22 709 so 14.11. 6:4914.11. 22:31 9338
26 707 pá 13.11. 5:0413.11. 21:45 9338
26 704 čt 12.11. 4:4412.11. 21:08 9338
 1  706 st 11.11. 4:4211.11. 23:21 9338
20 702 út 10.11. 5:4510.11. 20:57 9338
22 733 po 9.11. 8:359.11. 22:54 9338*Z2
26 508 ne 8.11. 6:508.11. 8:00 9338*Z3
 8  709 pá 6.11. 5:216.11. 22:35 9338
22 711 čt 5.11. 4:405.11. 13:50 9338*MU
 1  708 st 4.11. 5:014.11. 20:01 9338
 8  709 út 3.11. 5:213.11. 22:35 9338
20 704 ne 1.11. 4:332.11. 0:23 9338
26 701 so 31.10. 5:231.11. 1:01 9338
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9321
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8274+8579
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9291
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8180+8379
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.