Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9338

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Tesco Clubcard (od 29. 5. 2022 do současnosti)

Tesco Clubcard

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Stolichnaya vodka (od 2. 10. 2021 do 28. 5. 2022)

Stolichnaya vodka

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 22. 9. 2015

Výrobní číslo: 10178

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 430 328 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 707 dnes 6:4328.11. 10:10 9338
25 713 pá 25.11. 4:4525.11. 19:00 9338
 1  706 čt 24.11. 5:4725.11. 0:46 9338
 1  714 st 23.11. 4:2823.11. 21:28 9338
18 708 út 22.11. 13:5923.11. 0:50 9338
8+18 731 út 22.11. 4:5422.11. 10:10 9338
22 732 po 21.11. 15:4122.11. 0:33 9338
26 711 po 21.11. 6:0621.11. 8:59 9338
26 705 ne 20.11. 4:3320.11. 23:47 9338
 8  705 so 19.11. 4:5420.11. 0:18 9338
26 704 pá 18.11. 4:3319.11. 0:23 9338
 1  707 čt 17.11. 4:3617.11. 21:28 9338
25 706 st 16.11. 5:5517.11. 0:49 9338
18 703 po 14.11. 6:1815.11. 0:14 9338
 1  708 ne 13.11. 4:3613.11. 21:03 9338
25 702 so 12.11. 4:4612.11. 22:45 9338
 1  701 pá 11.11. 5:1711.11. 21:43 9338
22 713 čt 10.11. 5:4810.11. 23:57 9338
22 722 st 9.11. 6:379.11. 19:27 9338
22 740 út 8.11. 5:188.11. 19:51 9338
22 721 po 7.11. 7:128.11. 0:33 9338
26 707 pá 4.11. 6:254.11. 19:19 9338
6+22 703 čt 3.11. 4:153.11. 21:38 9338
6+22 707 st 2.11. 14:003.11. 0:58 9338*Z1
25 703 út 1.11. 5:241.11. 19:50 9338
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9300

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.