Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9338

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Metropole Zličín (od 7. 1. 2023 do současnosti)

Metropole Zličín

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Tesco Clubcard (od 29. 5. 2022 do 7. 1. 2023)

Tesco Clubcard

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Stolichnaya vodka (od 2. 10. 2021 do 28. 5. 2022)

Stolichnaya vodka

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 22. 9. 2015

Výrobní číslo: 10178

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 489 375 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  713 pá 29.9. 6:2829.9. 21:57 9338
26 703 st 27.9. 5:2128.9. 0:03 9338
26 705 út 26.9. 5:1027.9. 0:23 9338
22 726 po 25.9. 15:0726.9. 0:13 9338
22 721 po 25.9. 5:2525.9. 8:44 9338
18 702 ne 24.9. 4:2325.9. 0:50 9338
22 710 so 23.9. 4:5324.9. 0:53 9338
26 705 pá 22.9. 5:1022.9. 18:35 9338*MU
 1  702 čt 21.9. 11:2521.9. 19:06 9338*Z1
25 712 st 20.9. 4:4320.9. 19:01 9338
22 717 út 19.9. 5:5419.9. 20:11 9338
22 735 po 18.9. 4:5418.9. 19:50 9338
22 714 ne 17.9. 10:1218.9. 0:37 9338
18 703 pá 15.9. 6:4715.9. 23:34 9338
22 711 čt 14.9. 4:1214.9. 19:05 9338
22 734 st 13.9. 4:4814.9. 1:13 9338
 1  713 út 12.9. 6:2712.9. 21:57 9338
26 712 po 11.9. 4:3811.9. 19:33 9338
18 703 ne 10.9. 14:5010.9. 23:14 9338*Z2
26 503 ne 10.9. 10:5010.9. 12:30 9338*Z3
22 707 so 9.9. 4:209.9. 23:56 9338
 1  713 pá 8.9. 6:278.9. 21:57 9338
22 727 čt 7.9. 5:557.9. 18:45 9338
22 727 st 6.9. 5:556.9. 18:45 9338
22 708 út 5.9. 6:385.9. 21:40 9338
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9303
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9323
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8293+8384

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.