Domovská vozovna: Vokovice
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2015
Dodání: 22. 9. 2015
Výrobní číslo: 10178
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 552 165 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
22 | 705 | po 5.8. 5:08 | 5.8. 20:11 | 9338 | ||
XA | 710 | ne 4.8. 4:51 | 4.8. 22:43 | 9338 | ||
XA | 705 | so 3.8. 4:07 | 4.8. 0:03 | 9338 | ||
20 | 710 | pá 2.8. 5:09 | 3.8. 1:06 | 9338 | ||
26 | 710 | čt 1.8. 4:20 | 1.8. 22:33 | 9338 | ||
20 | 710 | st 31.7. 5:09 | 1.8. 1:06 | 9338 | ||
26 | 710 | út 30.7. 4:20 | 30.7. 22:33 | 9338 | ||
22 | 719 | po 29.7. 4:33 | 30.7. 1:03 | 9338 | ||
8 | 707 | ne 28.7. 7:45 | 29.7. 0:39 | 9338 | ||
26 | 701 | so 27.7. 5:39 | 28.7. 0:36 | 9338 | ||
26 | 702 | pá 26.7. 5:41 | 27.7. 0:16 | 9338 | ||
22 | 717 | čt 25.7. 4:13 | 25.7. 22:15 | 9338 | ||
20 | 710 | st 24.7. 5:09 | 25.7. 1:06 | 9338 | ||
8 | 705 | út 23.7. 15:05 | 24.7. 0:21 | 9338 | ||
26 | 705 | út 23.7. 6:29 | 23.7. 10:10 | 9338 | ||
25 | 701 | po 22.7. 4:44 | 22.7. 21:21 | 9338 | ||
22 | 728 | pá 19.7. 15:08 | 20.7. 0:20 | 9338 | ||
26 | 705 | pá 19.7. 6:29 | 19.7. 10:10 | 9338 | ||
26 | 715 | čt 18.7. 5:00 | 18.7. 19:57 | 9338 | ||
22 | 705 | st 17.7. 5:08 | 17.7. 20:11 | 9338 | ||
8 | 702 | út 16.7. 5:47 | 16.7. 19:47 | 9338 | ||
20 | 707 | po 15.7. 4:49 | 15.7. 20:09 | 9338 | ||
20 | 703 | ne 14.7. 5:06 | 15.7. 0:47 | 9338 | ||
18 | 701 | so 13.7. 4:41 | 14.7. 0:51 | 9338 | ||
22 | 733 | pá 12.7. 15:58 | 13.7. 0:56 | 9338 |