Domovská vozovna: Vokovice
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2015
Dodání: 17. 9. 2015
Výrobní číslo: 10177
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Poznámka: mazací vůz
Najeto: cca 515 885 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
22 | 708 | čt 5.12. 4:33 | 6.12. 0:59 | 9337 | ||
22 | 725 | st 4.12. 15:36 | 5.12. 0:19 | 9337 | ||
20 | 713 | st 4.12. 5:07 | 4.12. 10:06 | 9337 | ||
26 | 720 | út 3.12. 5:32 | 4.12. 0:55 | 9337 | ||
18 | 701 | ne 1.12. 4:41 | 1.12. 12:40 | 9337*MU*1 | ||
20 | 703 | so 30.11. 7:50 | 30.11. 23:45 | 9337 | ||
22 | 705 | pá 29.11. 4:13 | 29.11. 19:04 | 9337 | ||
22 | 708 | čt 28.11. 4:33 | 29.11. 0:59 | 9337 | ||
26 | 715 | st 27.11. 4:38 | 28.11. 0:35 | 9337 | ||
8 | 704 | út 26.11. 6:05 | 27.11. 0:38 | 9337 | ||
26 | 716 | po 25.11. 4:58 | 25.11. 18:42 | 9337 | ||
22 | 721 | ne 24.11. 7:33 | 25.11. 0:39 | 9337 | ||
18 | 708 | so 23.11. 8:16 | 23.11. 22:53 | 9337 | ||
20 | 706 | pá 22.11. 6:57 | 22.11. 20:52 | 9337 | ||
8 | 713 | čt 21.11. 5:25 | 21.11. 9:30 | 9337*MU*2 | ||
18 | 713 | st 20.11. 7:09 | 21.11. 0:31 | 9337 | ||
22 | 705 | út 19.11. 15:00 | 19.11. 19:05 | 9337*Z1 | ||
25 | 704 | pá 15.11. 4:44 | 15.11. 19:34 | 9337 | ||
20 | 704 | čt 14.11. 4:28 | 14.11. 23:23 | 9337 | ||
22 | 708 | st 13.11. 4:33 | 14.11. 1:02 | 9337 | ||
8 | 714 | út 12.11. 15:05 | 13.11. 0:19 | 9337 | ||
26 | 709 | út 12.11. 5:59 | 12.11. 9:21 | 9337 | ||
22 | 708 | po 11.11. 4:33 | 12.11. 1:02 | 9337 | ||
20 | 709 | ne 10.11. 5:08 | 11.11. 0:45 | 9337 | ||
22 | 706 | so 9.11. 4:21 | 10.11. 0:20 | 9337 |