Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9337

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 17. 9. 2015

Výrobní číslo: 10177

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 265 663 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
22 708 út 10.11. 4:2510.11. 22:10 9337
22 728 po 9.11. 5:079.11. 22:26 9337
22 714 ne 8.11. 4:058.11. 22:20 9337
 1  702 so 7.11. 4:427.11. 23:21 9337
26 709 pá 6.11. 5:176.11. 22:02 9337
26 707 čt 5.11. 5:045.11. 21:45 9337
26 707 st 4.11. 5:044.11. 21:45 9337
22 730 út 3.11. 5:253.11. 22:31 9337
20 704 pá 30.10. 5:4030.10. 20:30 9337
20 702 čt 29.10. 6:4329.10. 20:11 9337
22 716 so 24.10. 8:1224.10. 22:56 9337
25 709 pá 23.10. 6:5023.10. 22:46 9337*Z
22 737 čt 8.10. 6:098.10. 9:55 9337
20 709 pá 2.10. 6:022.10. 10:16 9337
 8  712 čt 1.10. 5:211.10. 10:07 9337
25 718 pá 25.9. 6:3025.9. 10:33 9337
 1  714 čt 24.9. 5:2524.9. 10:01 9337
25 718 st 23.9. 6:3023.9. 10:33 9337
22 739 út 22.9. 6:3522.9. 9:27 9337
22 738 po 21.9. 7:0821.9. 10:07 9337
26 719 út 8.9. 4:248.9. 10:19 9337
20 709 pá 4.9. 6:024.9. 10:16 9337
22 739 čt 3.9. 6:353.9. 9:27 9337
22 739 st 2.9. 6:352.9. 9:27 9337
 1  714 út 1.9. 5:251.9. 10:02 9337
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9279

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.