Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9337

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Lidl (od 29. 10. 2022 do současnosti)

Lidl

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
iStyle (verze iPhone 13 Pro) (od 16. 10. 2021 do 29. 10. 2022)

iStyle (verze iPhone 13 Pro)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
iStyle (verze iMac) (od 11. 9. 2021 do 16. 10. 2021)

iStyle (verze iMac)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 17. 9. 2015

Výrobní číslo: 10177

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 396 523 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+20 707 dnes 7:0123.3. 8:42 9337
25 712 st 22.3. 4:4322.3. 19:01 9337
 1  711 út 21.3. 4:4622.3. 0:45 9337
15+20 709 po 20.3. 7:2520.3. 18:18 9337
26 710 pá 17.3. 5:3117.3. 21:26 9337
25 712 čt 16.3. 4:4316.3. 19:01 9337
26 707 st 15.3. 4:5815.3. 18:06 9337
32 706 út 14.3. 4:4714.3. 22:05 9337
15+20 706 po 13.3. 5:2613.3. 19:37 9337
 2  708 so 11.3. 6:5211.3. 23:15 9337
26 706 pá 10.3. 15:2810.3. 23:53 9337
15+20 712 pá 10.3. 6:1810.3. 9:38 9337
8+18 731 čt 9.3. 14:0610.3. 0:18 9337
8+18 731 čt 9.3. 4:539.3. 10:10 9337
 2  708 st 8.3. 14:529.3. 0:15 9337
15+20 712 st 8.3. 6:188.3. 9:38 9337
26 703 út 7.3. 7:287.3. 23:33 9337
 1  707 po 6.3. 6:156.3. 21:27 9337
26 705 ne 5.3. 5:185.3. 23:33 9337
 2  708 so 4.3. 6:524.3. 23:15 9337
 1  712 pá 3.3. 4:553.3. 20:10 9337
26 710 čt 2.3. 5:312.3. 21:27 9337
15+20 705 st 1.3. 6:452.3. 0:23 9337
 1  703 út 28.2. 19:5028.2. 21:10 9337*Z1
 1  703 út 28.2. 4:3428.2. 19:10 9337*MU
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9125
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.