Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9336

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 15. 9. 2015

Výrobní číslo: 10176

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 264 280 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 703 st 22.7. 16:0122.7. 19:03 9336
26 709 st 22.7. 6:5122.7. 9:31 9336
20 703 út 21.7. 16:0121.7. 19:03 9336
26 709 út 21.7. 6:5121.7. 9:31 9336
18 702 po 20.7. 13:5820.7. 20:38 9336
26 709 po 20.7. 6:5120.7. 9:31 9336
 8  704 ne 19.7. 4:4819.7. 23:59 9336
 1  704 so 18.7. 4:2918.7. 22:21 9336
22 734 pá 17.7. 15:4718.7. 0:51 9336
 1  703 st 15.7. 13:5215.7. 20:27 9336
26 701 st 15.7. 5:3115.7. 10:31 9336
22 716 út 14.7. 5:2714.7. 21:31 9336
22 734 po 13.7. 15:4714.7. 0:51 9336
26 701 po 13.7. 5:3113.7. 10:31 9336
22 715 ne 12.7. 9:2613.7. 0:15 9336
20 708 pá 10.7. 15:1111.7. 0:39 9336
22 731 pá 10.7. 5:4510.7. 9:00 9336
18 702 čt 9.7. 13:589.7. 20:38 9336
26 709 čt 9.7. 6:519.7. 9:31 9336
20 701 so 4.7. 5:204.7. 16:20 9336*MU
18 711 pá 3.7. 5:493.7. 20:23 9336
18 711 čt 2.7. 5:492.7. 20:23 9336
18 711 st 1.7. 5:491.7. 20:23 9336
20 703 út 30.6. 16:0130.6. 19:03 9336
20 703 út 30.6. 5:3730.6. 10:23 9336
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.