Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9336

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 15. 9. 2015

Výrobní číslo: 10176

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 164 336 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 704 so 21.7. 7:0222.7. 1:42 9336
 1  706 pá 20.7. 6:0520.7. 20:01 9336
25 708 čt 19.7. 5:4219.7. 20:09 9336
25 711 st 18.7. 4:0018.7. 22:58 9336
22 706 út 17.7. 5:3318.7. 1:32 9336
20 710 po 16.7. 5:2316.7. 20:27 9336
25 703 ne 15.7. 4:4015.7. 22:58 9336
25 702 so 14.7. 4:2015.7. 1:02 9336
 1  704 pá 13.7. 5:4514.7. 1:24 9336
26 702 čt 12.7. 4:2213.7. 1:21 9336
25 708 st 11.7. 5:4211.7. 20:09 9336
 1  706 út 10.7. 6:0510.7. 20:01 9336
25 706 po 9.7. 5:2010.7. 1:02 9336
22 721 ne 8.7. 8:079.7. 0:09 9336
22 705 so 7.7. 7:018.7. 0:35 9336
 1  706 pá 6.7. 4:216.7. 21:31 9336
22 708 čt 5.7. 4:436.7. 1:14 9336
 8  702 st 4.7. 6:034.7. 23:59 9336
26 706 út 3.7. 5:033.7. 23:45 9336
26 713 po 2.7. 6:102.7. 22:05 9336
 8  703 ne 1.7. 4:472.7. 0:56 9336
22 705 so 30.6. 7:011.7. 0:35 9336
 8  710 pá 29.6. 14:3030.6. 0:55 9336*Z
20 701 pá 29.6. 6:3029.6. 12:55 9336*MU
22 714 čt 28.6. 5:2128.6. 19:37 9336
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8340+8402
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.