Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9336

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 4. 4. 2021 do současnosti)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 15. 9. 2015

Výrobní číslo: 10176

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 436 075 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 705 dnes 6:3223.3. 20:24 9336
 2  708 st 22.3. 14:5223.3. 0:15 9336
25 708 st 22.3. 6:4222.3. 10:10 9336
 8  706 út 21.3. 5:0322.3. 0:38 9336
 8  714 po 20.3. 6:0521.3. 0:58 9336
26 705 ne 19.3. 5:1819.3. 23:33 9336
26 704 so 18.3. 5:1818.3. 23:33 9336
26 703 pá 17.3. 7:2817.3. 23:33 9336
25 706 čt 16.3. 4:4417.3. 0:45 9336
8+18 731 st 15.3. 14:1116.3. 0:18 9336
18 708 st 15.3. 5:1515.3. 10:17 9336
15+20 712 út 14.3. 15:2514.3. 22:04 9336
 1  709 út 14.3. 6:3814.3. 9:54 9336
 1  703 po 13.3. 4:3413.3. 21:10 9336
12 701 ne 12.3. 6:4912.3. 19:17 9336
18 701 so 11.3. 4:4311.3. 23:37 9336
 2  713 pá 10.3. 5:2311.3. 0:54 9336
 2  706 čt 9.3. 4:499.3. 21:49 9336
 2  707 po 6.3. 5:076.3. 20:07 9336
26 718 pá 3.3. 4:383.3. 19:33 9336
32 707 čt 2.3. 4:523.3. 1:13 9336
 2  708 út 28.2. 17:401.3. 0:15 9336*Z1
 2  703 út 28.2. 6:4328.2. 10:00 9336
26 701 po 27.2. 6:2227.2. 8:55 9336
25 709 ne 26.2. 4:4226.2. 23:05 9336
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9278

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.