Domovská vozovna: Vokovice
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2015
Dodání: 15. 9. 2015
Výrobní číslo: 10176
Profil kol: PR-1
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 280 780 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
26 | 711 | čt 25.2. 5:34 | 25.2. 22:42 | 9336 | ||
25 | 701 | st 24.2. 5:19 | 24.2. 21:24 | 9336 | ||
25 | 704 | út 23.2. 5:37 | 23.2. 21:42 | 9336 | ||
18 | 710 | po 22.2. 4:34 | 22.2. 22:32 | 9336 | ||
8 | 710 | čt 18.2. 5:21 | 18.2. 22:20 | 9336 | ||
30+35 | 734 | st 17.2. 4:33 | 17.2. 23:12 | 9336 | ||
26 | 711 | út 16.2. 5:34 | 16.2. 22:42 | 9336 | ||
1 | 705 | po 15.2. 4:22 | 15.2. 21:21 | 9336 | ||
1 | 704 | ne 14.2. 4:42 | 14.2. 23:21 | 9336 | ||
35 | 704 | pá 12.2. 6:01 | 12.2. 22:54 | 9336 | ||
35 | 704 | čt 11.2. 6:01 | 11.2. 22:54 | 9336 | ||
8 | 710 | st 10.2. 5:21 | 10.2. 22:20 | 9336 | ||
25 | 710 | út 9.2. 4:21 | 9.2. 22:46 | 9336 | ||
25 | 706 | čt 28.1. 4:01 | 28.1. 19:54 | 9336 | ||
22 | 709 | út 26.1. 6:38 | 26.1. 22:31 | 9336 | ||
25 | 702 | ne 24.1. 4:21 | 24.1. 20:25 | 9336 | ||
22 | 718 | so 23.1. 7:34 | 23.1. 23:31 | 9336 | ||
22 | 706 | pá 22.1. 6:07 | 22.1. 22:01 | 9336 | ||
20 | 704 | čt 21.1. 8:15 | 21.1. 21:27 | 9336*Z | ||
26 | 706 | st 20.1. 6:09 | 20.1. 23:01 | 9336 | ||
26 | 704 | po 11.1. 4:44 | 11.1. 21:08 | 9336 | ||
1 | 704 | ne 10.1. 4:42 | 10.1. 23:21 | 9336 | ||
25 | 702 | so 9.1. 4:21 | 9.1. 22:46 | 9336 | ||
22 | 731 | pá 8.1. 5:07 | 8.1. 23:31 | 9336 | ||
22 | 713 | čt 7.1. 5:47 | 7.1. 21:18 | 9336 |