Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9336

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 4. 4. 2021 do současnosti)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 15. 9. 2015

Výrobní číslo: 10176

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 378 745 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 726 dnes 5:364.7. 23:37 9336
25 706 ne 3.7. 4:464.7. 0:46 9336
 1  707 so 2.7. 4:362.7. 21:27 9336
18 707 pá 1.7. 4:261.7. 20:32 9336
22 728 čt 30.6. 4:341.7. 0:53 9336
 8  706 st 29.6. 17:2530.6. 0:38 9336*Z1
22 717 st 29.6. 5:4929.6. 8:40 9336*MU
22 702 út 28.6. 5:5928.6. 20:41 9336
22 720 po 27.6. 15:0028.6. 0:13 9336
18 709 po 27.6. 5:1527.6. 9:51 9336
22 704 pá 24.6. 4:2424.6. 18:53 9336
 8  706 čt 23.6. 15:3024.6. 0:38 9336*Z2
25 704 st 22.6. 4:4523.6. 0:46 9336
 8  706 út 21.6. 5:0522.6. 0:38 9336
26 712 po 20.6. 14:2520.6. 22:55 9336
22 722 po 20.6. 5:5020.6. 9:09 9336
26 709 ne 19.6. 5:1320.6. 0:43 9336
26 710 so 18.6. 8:1518.6. 22:35 9336
22 702 pá 17.6. 5:5917.6. 20:41 9336
 1  714 čt 16.6. 14:1916.6. 21:42 9336
 1  714 čt 16.6. 6:3016.6. 9:46 9336
22 740 st 15.6. 6:3215.6. 23:37 9336
22 729 út 14.6. 4:5014.6. 19:37 9336
26 718 po 13.6. 5:2513.6. 23:47 9336
22 712 ne 12.6. 9:5113.6. 0:37 9336
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9328
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9300

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.