Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9336

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 4. 4. 2021 do současnosti)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 15. 9. 2015

Výrobní číslo: 10176

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 293 635 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 715 út 11.5. 5:4612.5. 0:14 9336
20 711 po 10.5. 4:5310.5. 22:43 9336
26 710 so 8.5. 4:448.5. 21:45 9336
26 711 pá 7.5. 5:347.5. 22:42 9336
26 707 čt 6.5. 5:046.5. 21:45 9336
18 710 st 5.5. 4:375.5. 21:49 9336
26 711 út 4.5. 5:344.5. 22:42 9336
 1  706 po 3.5. 4:423.5. 23:20 9336
20 701 pá 30.4. 5:2230.4. 20:45 9336
 1  702 čt 29.4. 4:2929.4. 23:00 9336
18 705 st 28.4. 5:2928.4. 22:45 9336
26 710 út 27.4. 5:3027.4. 22:22 9336
25 704 po 26.4. 5:4226.4. 21:40 9336
 1  703 ne 25.4. 4:2225.4. 21:18 9336
18 703 so 24.4. 4:1824.4. 23:05 9336
26 702 pá 23.4. 4:2423.4. 23:21 9336
26 713 čt 22.4. 5:5222.4. 23:01 9336
26 710 út 20.4. 5:3020.4. 22:22 9336
26 713 po 19.4. 5:5219.4. 23:01 9336
18 705 pá 16.4. 5:2916.4. 22:45 9336
18 707 čt 15.4. 5:4815.4. 23:05 9336
20 707 st 14.4. 6:2814.4. 19:23 9336
20 712 út 13.4. 4:5313.4. 22:23 9336
26 711 po 12.4. 5:3412.4. 22:42 9336
25 706 pá 9.4. 4:019.4. 19:54 9336


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.