Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9336

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 4. 4. 2021 do současnosti)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 15. 9. 2015

Výrobní číslo: 10176

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 465 408 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 711 dnes 14:203.10. 0:43 9336*Z1
 1  706 dnes 6:402.10. 9:46 9336
 1  708 ne 1.10. 5:051.10. 21:57 9336
 1  708 so 30.9. 8:5930.9. 21:57 9336
22 723 pá 29.9. 14:4329.9. 23:56 9336
 8  702 pá 29.9. 5:1129.9. 9:56 9336
25 706 st 27.9. 4:4428.9. 0:45 9336
22 710 út 26.9. 6:4527.9. 0:37 9336
22 717 po 25.9. 5:5425.9. 20:11 9336
26 709 ne 24.9. 5:1224.9. 21:26 9336
26 709 so 23.9. 5:1223.9. 21:26 9336
 8  703 pá 22.9. 4:3523.9. 0:18 9336
22 710 čt 21.9. 6:4522.9. 0:37 9336
22 735 st 20.9. 4:5420.9. 19:50 9336
 8  706 út 19.9. 4:5520.9. 0:38 9336
22 705 po 18.9. 4:2119.9. 0:18 9336
22 715 ne 17.9. 7:5018.9. 0:57 9336
25 714 pá 15.9. 13:3115.9. 21:34 9336
 1  706 pá 15.9. 6:3615.9. 9:46 9336
Zvl 713 čt 14.9. 19:0014.9. 20:00 9336
22 723 čt 14.9. 5:3214.9. 9:07 9336
25 711 st 13.9. 4:2513.9. 21:18 9336
18 705 út 12.9. 14:4712.9. 19:43 9336
18 705 út 12.9. 6:3412.9. 9:20 9336
18 702 po 11.9. 4:4111.9. 19:29 9336
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9287

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.