Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9336

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 15. 9. 2015

Výrobní číslo: 10176

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 219 058 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 712 st 20.11. 5:0420.11. 20:50 9336
25 715 út 19.11. 4:3919.11. 18:42 9336
22 707 po 18.11. 4:3018.11. 20:13 9336
 1  703 ne 17.11. 4:0118.11. 1:22 9336
22 707 so 16.11. 7:1517.11. 0:54 9336
22 720 pá 15.11. 5:3015.11. 23:01 9336
22 731 čt 14.11. 6:3614.11. 20:11 9336
20 713 st 13.11. 6:1713.11. 23:24 9336
22 734 út 12.11. 15:2012.11. 23:41 9336
25 705 út 12.11. 5:0212.11. 10:43 9336
22 726 po 11.11. 5:5812.11. 0:57 9336
26 711 ne 10.11. 5:2310.11. 23:05 9336
22 704 so 9.11. 6:4010.11. 0:30 9336
20 702 pá 8.11. 4:318.11. 21:27 9336
26 719 čt 7.11. 15:418.11. 0:41 9336
22 720 čt 7.11. 5:307.11. 6:50 9336*MU*1
25 711 st 6.11. 4:006.11. 22:58 9336
 1  708 út 5.11. 14:366.11. 1:22 9336
20 705 út 5.11. 5:255.11. 9:55 9336
22 720 po 4.11. 5:304.11. 23:01 9336
 1  703 pá 1.11. 5:011.11. 20:46 9336
22 727 čt 31.10. 14:241.11. 0:54 9336
18 725 čt 31.10. 5:2431.10. 10:22 9336
 1  703 st 30.10. 5:0130.10. 20:46 9336
22 734 út 29.10. 15:2029.10. 23:41 9336
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = závada OIS

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.