Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9336

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 4. 4. 2021 do současnosti)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 15. 9. 2015

Výrobní číslo: 10176

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 337 210 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 718 čt 2.12. 5:252.12. 23:43 9336
 8  701 st 1.12. 4:321.12. 19:16 9336
22 719 út 30.11. 5:491.12. 0:37 9336
 1  711 po 29.11. 6:0129.11. 20:10 9336
 8  701 ne 28.11. 4:3229.11. 0:18 9336
 8  703 so 27.11. 4:5528.11. 0:38 9336
22 717 pá 26.11. 4:5927.11. 0:17 9336
25 707 čt 25.11. 4:2725.11. 22:44 9336
 8  705 st 24.11. 13:3025.11. 0:38 9336*Z1
18 703 út 23.11. 6:1824.11. 0:14 9336
20 712 po 22.11. 5:0222.11. 9:00 9336*MU
 1  709 pá 19.11. 4:3519.11. 21:28 9336
18 705 čt 18.11. 6:3319.11. 0:29 9336
22 736 út 16.11. 5:5916.11. 18:52 9336
 8  703 po 15.11. 6:3816.11. 0:18 9336
 1  704 ne 14.11. 4:2814.11. 21:01 9336
20 709 so 13.11. 6:4214.11. 0:43 9336
20 711 pá 12.11. 6:4712.11. 18:34 9336
22 710 čt 11.11. 4:2411.11. 20:56 9336
22 723 st 10.11. 6:4011.11. 0:53 9336
20 704 út 9.11. 5:469.11. 19:27 9336
20 713 po 8.11. 7:008.11. 23:43 9336
 8  712 pá 5.11. 6:096.11. 0:58 9336
25 713 čt 4.11. 4:274.11. 18:42 9336
22 706 st 3.11. 5:584.11. 1:13 9336
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9445
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.