Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9335

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 11. 9. 2015

Výrobní číslo: 10175

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 257 643 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 706 st 24.7. 5:0324.7. 7:45 9335*MU
 8  707 út 23.7. 5:0624.7. 0:56 9335
25 706 po 22.7. 8:0523.7. 1:03 9335*Z
25 701 ne 21.7. 4:0021.7. 22:41 9335
20 701 so 20.7. 8:0020.7. 21:40 9335*Z1
26 713 pá 19.7. 18:1519.7. 22:45 9335*Z2
26 703 čt 18.7. 13:4518.7. 20:07 9335*Z3
25 711 st 17.7. 4:0017.7. 22:58 9335
 1  704 út 16.7. 5:4517.7. 1:24 9335
 8  707 po 15.7. 5:0616.7. 0:56 9335
22 714 ne 14.7. 9:3115.7. 0:36 9335
26 710 so 13.7. 4:4214.7. 1:21 9335
20 709 pá 12.7. 15:2712.7. 20:04 9335
26 715 pá 12.7. 6:3912.7. 9:30 9335
20 703 čt 11.7. 6:1911.7. 9:25 9335
22 714 st 10.7. 4:0411.7. 0:32 9335
26 702 út 9.7. 4:2210.7. 1:21 9335
26 702 po 8.7. 4:229.7. 1:21 9335
20 701 čt 4.7. 14:344.7. 23:44 9335
25 702 čt 4.7. 4:404.7. 10:19 9335
 8  706 st 3.7. 4:473.7. 20:23 9335
18 703 út 2.7. 4:162.7. 22:50 9335
 1  704 po 1.7. 5:452.7. 1:24 9335
 1  707 ne 30.6. 4:4130.6. 17:25 9335*MU
25 703 so 29.6. 4:4029.6. 23:11 9335
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9295
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9283
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9309
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9286

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.