Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9335

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 11. 9. 2015

Výrobní číslo: 10175

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 573 539 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 706 dnes 5:1821.11. 9:35 9335
18 706 st 20.11. 15:0920.11. 19:25 9335
 8  714 st 20.11. 7:0520.11. 9:50 9335
18 706 út 19.11. 15:0919.11. 19:25 9335
26 701 út 12.11. 5:3812.11. 19:21 9335
25 707 po 11.11. 14:4712.11. 0:07 9335
18 706 po 11.11. 5:1811.11. 9:35 9335
22 711 pá 8.11. 5:008.11. 19:39 9335
20 706 čt 7.11. 6:577.11. 20:52 9335
 8  713 st 6.11. 5:256.11. 19:32 9335
 8  713 út 5.11. 5:255.11. 19:32 9335
 8  714 po 4.11. 15:055.11. 0:19 9335
20 716 po 4.11. 6:434.11. 9:25 9335
22 711 pá 1.11. 5:001.11. 19:39 9335
18 706 čt 31.10. 5:1831.10. 7:15 9335*MU
 8  714 st 30.10. 15:0531.10. 0:19 9335
22 721 st 30.10. 5:3730.10. 9:02 9335
26 701 út 29.10. 5:3829.10. 19:21 9335
 8  713 pá 25.10. 5:2525.10. 19:32 9335
18 702 čt 24.10. 5:3624.10. 18:55 9335
 1  702 st 23.10. 5:1323.10. 20:56 9335
26 701 út 22.10. 5:3822.10. 19:21 9335
22 711 po 21.10. 5:0021.10. 19:39 9335
 1  705 pá 18.10. 4:3218.10. 19:19 9335
25 704 čt 17.10. 4:4417.10. 19:34 9335
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.