Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9335

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 11. 9. 2015

Výrobní číslo: 10175

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 466 659 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  706 dnes 5:4710.12. 0:46 9335
25 707 čt 8.12. 14:448.12. 22:45 9335
22 730 čt 8.12. 6:328.12. 9:33 9335
25 709 st 7.12. 4:467.12. 23:16 9335
25 707 út 6.12. 14:446.12. 22:45 9335
25 716 út 6.12. 6:106.12. 9:39 9335
 1  702 po 5.12. 5:335.12. 21:58 9335
20 703 ne 4.12. 5:034.12. 23:03 9335
20 703 so 3.12. 5:033.12. 23:03 9335
22 732 pá 2.12. 15:413.12. 0:16 9335
22 732 pá 2.12. 6:392.12. 9:41 9335
22 732 čt 1.12. 15:412.12. 0:16 9335
 1  708 čt 1.12. 4:361.12. 9:30 9335*MU*1
 1  704 st 30.11. 14:2130.11. 22:14 9335
9+26 717 st 30.11. 6:4030.11. 9:50 9335
20 711 út 29.11. 6:4629.11. 18:34 9335
 1  702 pá 25.11. 5:3325.11. 21:58 9335
26 703 čt 24.11. 5:3425.11. 0:23 9335
26 703 st 23.11. 5:3424.11. 0:23 9335
8+18 731 út 22.11. 14:1023.11. 0:06 9335
18 708 út 22.11. 5:1622.11. 10:17 9335
22 730 po 21.11. 15:2521.11. 20:26 9335
26 719 po 21.11. 6:3921.11. 9:39 9335
 1  701 ne 20.11. 4:2920.11. 21:28 9335
22 706 so 19.11. 4:2520.11. 1:13 9335
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Petřiny DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.