Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9335

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 11. 9. 2015

Výrobní číslo: 10175

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 269 598 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 714 pá 17.1. 15:0117.1. 21:07 9335
 8  706 pá 17.1. 5:1917.1. 9:57 9335
22 701 čt 16.1. 5:3416.1. 20:33 9335
 1  703 st 15.1. 5:0115.1. 20:46 9335
22 726 út 14.1. 5:5815.1. 0:57 9335
22 731 po 13.1. 6:3613.1. 20:11 9335
22 722 ne 12.1. 4:1513.1. 1:17 9335
26 710 so 11.1. 4:4212.1. 1:19 9335
22 729 pá 10.1. 14:4010.1. 22:50 9335
26 714 pá 10.1. 7:1110.1. 10:08 9335
 1  713 čt 9.1. 6:059.1. 18:00 9335*MU
18 713 st 8.1. 5:489.1. 0:47 9335
22 720 út 7.1. 5:307.1. 23:01 9335
25 711 po 6.1. 4:006.1. 22:58 9335
26 710 ne 5.1. 5:036.1. 1:19 9335
20 704 so 4.1. 6:065.1. 0:44 9335
20 705 pá 3.1. 4:313.1. 19:46 9335
22 725 čt 2.1. 5:363.1. 1:13 9335
Rok 2019
22+91 763 út 31.12. 4:041.1. 3:16 9335
22 706 po 30.12. 5:3331.12. 1:33 9335
 1  704 ne 29.12. 4:0129.12. 22:36 9335
18 705 so 28.12. 4:3629.12. 1:07 9335
25 708 pá 27.12. 5:4227.12. 20:09 9335
22 719 čt 26.12. 8:2826.12. 23:10 9335
25 701 st 25.12. 6:2026.12. 1:03 9335
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.