Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2015
Dodání: 11. 9. 2015
Výrobní číslo: 10175
Profil kol: PR-1
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Označovače: Mikroelektronika Camel Combi
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 174 098 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
8 | 713 | čt 26.4. 6:25 | 26.4. 19:17 | 9335 | ||
22 | 707 | st 25.4. 6:23 | 25.4. 18:36 | 9335 | ||
22 | 711 | út 24.4. 4:23 | 24.4. 22:01 | 9335 | ||
22 | 726 | po 23.4. 5:53 | 24.4. 0:54 | 9335 | ||
22 | 707 | ne 22.4. 4:23 | 23.4. 0:53 | 9335 | ||
22 | 706 | so 21.4. 4:23 | 22.4. 0:54 | 9335 | ||
22 | 726 | pá 20.4. 5:53 | 21.4. 0:54 | 9335 | ||
26 | 702 | čt 19.4. 6:07 | 19.4. 22:11 | 9335 | ||
20 | 706 | st 18.4. 15:37 | 19.4. 0:52 | 9335 | ||
8 | 701 | st 18.4. 6:57 | 18.4. 9:47 | 9335 | ||
26 | 719 | út 17.4. 5:52 | 17.4. 18:59 | 9335 | ||
26 | 710 | po 16.4. 5:03 | 16.4. 20:18 | 9335 | ||
22 | 710 | ne 15.4. 8:29 | 15.4. 23:08 | 9335 | ||
1 | 707 | so 14.4. 4:41 | 14.4. 21:46 | 9335 | ||
22 | 714 | pá 13.4. 5:22 | 13.4. 19:36 | 9335 | ||
22 | 731 | čt 12.4. 6:37 | 12.4. 20:09 | 9335 | ||
22 | 714 | st 11.4. 5:22 | 11.4. 19:36 | 9335 | ||
26 | 710 | út 10.4. 5:03 | 10.4. 20:18 | 9335 | ||
1 | 713 | po 9.4. 6:05 | 9.4. 21:50 | 9335 | ||
26 | 715 | čt 5.4. 5:19 | 6.4. 0:20 | 9335 | ||
20 | 701 | st 4.4. 6:30 | 4.4. 23:54 | 9335 | ||
20 | 713 | út 3.4. 6:17 | 3.4. 18:46 | 9335 | ||
26 | 705 | po 2.4. 5:23 | 2.4. 22:27 | 9335 | ||
20 | 706 | pá 30.3. 4:51 | 30.3. 23:03 | 9335 | ||
1 | 701 | čt 29.3. 4:40 | 29.3. 18:35 | 9335 |