Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9335

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 11. 9. 2015

Výrobní číslo: 10175

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 536 429 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 701 dnes 6:5730.11. 1:06 9335
26 718 út 28.11. 5:1628.11. 10:40 9335*MU
18 704 po 27.11. 15:0027.11. 23:33 9335
22 721 po 27.11. 5:3927.11. 9:01 9335
18 704 ne 26.11. 9:1626.11. 23:42 9335
18 708 so 25.11. 8:1825.11. 22:53 9335
18 704 pá 24.11. 15:0024.11. 23:33 9335
26 709 pá 24.11. 5:5924.11. 9:22 9335
26 718 čt 23.11. 5:1623.11. 21:52 9335
22 711 st 22.11. 5:0022.11. 19:50 9335
22 732 út 21.11. 5:0821.11. 22:35 9335
25 715 po 20.11. 5:2320.11. 22:05 9335
22 737 čt 16.11. 5:2116.11. 20:40 9335
 1  710 st 15.11. 4:2315.11. 21:46 9335
18 713 út 14.11. 4:4115.11. 0:50 9335
20 713 po 13.11. 4:2714.11. 0:26 9335
20 707 ne 12.11. 5:2712.11. 23:12 9335
25 702 so 11.11. 4:4211.11. 23:42 9335
22 708 pá 10.11. 4:3311.11. 0:59 9335
 8  709 čt 9.11. 6:3510.11. 0:41 9335
20 714 st 8.11. 6:448.11. 9:18 9335
 8  713 út 7.11. 5:267.11. 23:25 9335
22 732 po 6.11. 5:086.11. 22:35 9335
22 706 ne 5.11. 4:136.11. 0:20 9335
 8  702 so 4.11. 4:345.11. 1:01 9335
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.