Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9335

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 11. 9. 2015

Výrobní číslo: 10175

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 336 819 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 724 pá 15.1. 6:1915.1. 22:56 9335
20 713 st 13.1. 5:1013.1. 22:43 9335
22 718 út 12.1. 5:2012.1. 22:10 9335
22 713 po 11.1. 5:4711.1. 21:18 9335
 8  704 ne 10.1. 4:4810.1. 21:41 9335
20 702 so 9.1. 8:049.1. 21:44 9335
20 711 pá 8.1. 4:328.1. 20:03 9335
20 712 čt 7.1. 4:537.1. 22:24 9335
22 726 st 6.1. 4:056.1. 20:05 9335
25 715 út 5.1. 5:025.1. 23:22 9335
 1  702 po 4.1. 4:294.1. 21:01 9335
 8  708 pá 1.1. 16:201.1. 22:55 9335*Z
Rok 2020
22 713 st 30.12. 4:5430.12. 20:10 9335
22 701 út 29.12. 6:0729.12. 23:12 9335
26 715 po 28.12. 6:0928.12. 20:08 9335
22 714 ne 27.12. 4:0527.12. 22:20 9335
25 704 so 26.12. 9:4226.12. 23:22 9335
26 701 pá 25.12. 7:5025.12. 22:02 9335
22+26 733 čt 24.12. 6:3324.12. 18:32 9335
26 713 st 23.12. 5:5223.12. 23:01 9335
22 702 út 22.12. 6:1922.12. 21:19 9335
22 711 po 21.12. 4:4021.12. 22:31 9335
20 704 ne 20.12. 4:3320.12. 22:24 9335
22 714 so 19.12. 4:2519.12. 22:20 9335
22 704 pá 18.12. 4:0518.12. 23:32 9335
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9298

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.