Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9334

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 9. 2015

Výrobní číslo: 10174

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 463 691 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 718 pá 31.3. 4:3831.3. 19:33 9334
22 704 čt 30.3. 4:3331.3. 1:12 9334
22 702 st 29.3. 6:5530.3. 0:52 9334
18 444 út 28.3. 4:5728.3. 23:17 9334
18 741 po 27.3. 6:1628.3. 0:33 9334
12 704 ne 26.3. 7:4926.3. 22:02 9334
 2  705 so 25.3. 6:1126.3. 0:15 9334
26 706 pá 24.3. 15:2824.3. 23:53 9334
25 714 pá 24.3. 6:0224.3. 9:30 9334
 1  707 čt 23.3. 6:1523.3. 21:27 9334
26 713 st 22.3. 13:5522.3. 18:55 9334*Z1
25 810 út 21.3. 19:4521.3. 22:06 9334*Z2
25 515 út 21.3. 16:5521.3. 17:40 9334*Z3
 1  708 pá 17.3. 4:2617.3. 21:42 9334
32 707 čt 16.3. 4:5217.3. 1:13 9334
 8  714 st 15.3. 6:0516.3. 0:58 9334
 1  707 út 14.3. 6:1514.3. 21:27 9334
 1  707 po 13.3. 6:1513.3. 21:27 9334
32 704 ne 12.3. 7:4812.3. 22:35 9334
12 704 so 11.3. 7:0911.3. 22:02 9334
12 706 pá 10.3. 5:2510.3. 22:41 9334
18 701 čt 9.3. 4:249.3. 19:54 9334
 2  706 st 8.3. 4:498.3. 21:49 9334
18 703 út 7.3. 6:168.3. 0:14 9334
32 706 po 6.3. 4:476.3. 22:05 9334
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9311
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8229+8225
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8260+8158

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.