Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9334

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 9. 2015

Výrobní číslo: 10174

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 257 789 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 708 po 10.6. 6:5011.6. 1:21 9334
7+91 755 so 8.6. 21:309.6. 5:09 9334
20 710 pá 7.6. 4:317.6. 21:12 9334
 8  701 čt 6.6. 4:477.6. 0:56 9334
22 726 st 5.6. 5:586.6. 0:56 9334
26 707 út 4.6. 4:224.6. 22:45 9334
25 713 po 3.6. 4:204.6. 1:44 9334
25 704 ne 2.6. 9:413.6. 1:43 9334
 1  703 pá 31.5. 5:0131.5. 20:46 9334
 1  703 čt 30.5. 5:0130.5. 20:46 9334
22 727 st 29.5. 14:2330.5. 0:53 9334
 8  706 st 29.5. 5:1929.5. 9:57 9334
26 704 út 28.5. 6:0629.5. 1:01 9334
22 707 po 27.5. 6:2227.5. 18:37 9334
26 711 so 25.5. 5:0325.5. 23:05 9334
18 711 pá 24.5. 5:2924.5. 18:22 9334
22 731 čt 23.5. 11:2023.5. 20:10 9334*Z
22 731 čt 23.5. 6:3623.5. 8:50 9334*MU*1
 1  711 st 22.5. 6:1922.5. 18:36 9334
20 704 út 21.5. 6:5722.5. 0:24 9334
22 731 po 20.5. 6:3620.5. 20:10 9334
25 702 ne 19.5. 10:0420.5. 1:06 9334
22 708 so 18.5. 4:4319.5. 1:14 9334
26 717 pá 17.5. 5:1818.5. 0:03 9334
26 719 čt 16.5. 15:4117.5. 0:41 9334
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8276+8576
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = zásah ZZS při pádu cestujícího ve vozidle

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.