Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9334

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mogu Mogu (od 3. 11. 2024 do současnosti)

Mogu Mogu

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 9. 2015

Výrobní číslo: 10174

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 557 653 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 704 dnes 4:4421.11. 19:34 9334
22 737 st 20.11. 5:2120.11. 20:46 9334
20 706 út 19.11. 6:5719.11. 20:52 9334
 8  709 po 18.11. 4:3418.11. 19:00 9334
 1  703 ne 17.11. 4:3218.11. 0:45 9334
20 707 so 16.11. 8:5217.11. 0:05 9334
22 703 pá 15.11. 6:4116.11. 0:15 9334
22 705 čt 14.11. 4:1314.11. 19:05 9334
20 716 st 13.11. 14:4814.11. 1:05 9334
22 721 st 13.11. 5:3713.11. 9:02 9334
 8  709 út 12.11. 4:3412.11. 19:00 9334
 8  714 po 11.11. 15:0512.11. 0:19 9334
20 713 po 11.11. 5:0711.11. 10:06 9334
20 707 ne 10.11. 4:2811.11. 0:05 9334
22+25 731 so 9.11. 4:4210.11. 1:15 9334
22 737 pá 8.11. 5:218.11. 20:46 9334
 1  702 čt 7.11. 5:137.11. 20:56 9334
25 704 st 6.11. 4:446.11. 20:04 9334
18 704 út 5.11. 4:226.11. 0:51 9334
20 715 po 4.11. 6:105.11. 0:45 9334
 8  705 so 26.10. 4:5427.10. 0:19 9334
18 704 pá 25.10. 4:2226.10. 0:51 9334
22 735 čt 24.10. 5:5525.10. 1:15 9334
26 715 st 23.10. 4:3923.10. 15:20 9334*MU
26 720 út 22.10. 5:3223.10. 0:55 9334
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.