Domovská vozovna: Vokovice
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2015
Dodání: 8. 9. 2015
Výrobní číslo: 10174
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 557 653 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
25 | 704 | dnes 4:44 | 21.11. 19:34 | 9334 | ||
22 | 737 | st 20.11. 5:21 | 20.11. 20:46 | 9334 | ||
20 | 706 | út 19.11. 6:57 | 19.11. 20:52 | 9334 | ||
8 | 709 | po 18.11. 4:34 | 18.11. 19:00 | 9334 | ||
1 | 703 | ne 17.11. 4:32 | 18.11. 0:45 | 9334 | ||
20 | 707 | so 16.11. 8:52 | 17.11. 0:05 | 9334 | ||
22 | 703 | pá 15.11. 6:41 | 16.11. 0:15 | 9334 | ||
22 | 705 | čt 14.11. 4:13 | 14.11. 19:05 | 9334 | ||
20 | 716 | st 13.11. 14:48 | 14.11. 1:05 | 9334 | ||
22 | 721 | st 13.11. 5:37 | 13.11. 9:02 | 9334 | ||
8 | 709 | út 12.11. 4:34 | 12.11. 19:00 | 9334 | ||
8 | 714 | po 11.11. 15:05 | 12.11. 0:19 | 9334 | ||
20 | 713 | po 11.11. 5:07 | 11.11. 10:06 | 9334 | ||
20 | 707 | ne 10.11. 4:28 | 11.11. 0:05 | 9334 | ||
22+25 | 731 | so 9.11. 4:42 | 10.11. 1:15 | 9334 | ||
22 | 737 | pá 8.11. 5:21 | 8.11. 20:46 | 9334 | ||
1 | 702 | čt 7.11. 5:13 | 7.11. 20:56 | 9334 | ||
25 | 704 | st 6.11. 4:44 | 6.11. 20:04 | 9334 | ||
18 | 704 | út 5.11. 4:22 | 6.11. 0:51 | 9334 | ||
20 | 715 | po 4.11. 6:10 | 5.11. 0:45 | 9334 | ||
8 | 705 | so 26.10. 4:54 | 27.10. 0:19 | 9334 | ||
18 | 704 | pá 25.10. 4:22 | 26.10. 0:51 | 9334 | ||
22 | 735 | čt 24.10. 5:55 | 25.10. 1:15 | 9334 | ||
26 | 715 | st 23.10. 4:39 | 23.10. 15:20 | 9334*MU | ||
26 | 720 | út 22.10. 5:32 | 23.10. 0:55 | 9334 |