Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9334

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 9. 2015

Výrobní číslo: 10174

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 330 416 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  701 čt 13.5. 5:3113.5. 20:53 9334
18 707 st 12.5. 5:4812.5. 23:45 9334
20 704 po 10.5. 6:0810.5. 23:43 9334
 1  703 ne 9.5. 4:229.5. 21:18 9334
 1  702 so 8.5. 16:408.5. 23:20 9334*Z
25 707 pá 7.5. 6:077.5. 22:39 9334
18 706 čt 6.5. 4:186.5. 19:46 9334
25 702 st 5.5. 5:235.5. 21:38 9334
25 710 út 4.5. 4:204.5. 22:44 9334
 1  702 po 3.5. 4:293.5. 23:00 9334
25 704 ne 2.5. 4:202.5. 23:21 9334
 1  702 so 1.5. 8:381.5. 23:20 9334
20 704 pá 30.4. 6:0830.4. 21:26 9334
26 707 čt 29.4. 5:0429.4. 21:45 9334
25 707 st 28.4. 6:0728.4. 22:39 9334
 8  710 út 27.4. 5:2127.4. 22:19 9334
26 709 po 26.4. 5:1826.4. 22:02 9334
20 706 ne 25.4. 4:5325.4. 22:43 9334
26 710 so 24.4. 4:4424.4. 21:45 9334
 1  705 pá 23.4. 4:2223.4. 21:23 9334
22 707 čt 22.4. 7:5522.4. 22:53 9334*Z1
 1  708 út 20.4. 5:0120.4. 20:00 9334
 1  705 po 19.4. 4:2219.4. 21:23 9334
 1  702 ne 18.4. 4:2918.4. 23:00 9334
 8  708 so 17.4. 7:5917.4. 22:54 9334
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9283
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9318

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.