Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9334

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 9. 2015

Výrobní číslo: 10174

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 292 826 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  702 po 26.10. 6:0427.10. 0:55 9334
25 707 pá 23.10. 6:1023.10. 20:10 9334
22 704 čt 22.10. 6:4123.10. 0:31 9334
22 708 st 21.10. 4:4021.10. 19:53 9334
26 704 út 20.10. 6:5020.10. 23:46 9334
22 704 po 19.10. 6:4420.10. 0:31 9334
 1  701 ne 18.10. 4:5218.10. 22:09 9334
22 711 so 17.10. 4:1618.10. 0:35 9334
26 712 pá 16.10. 14:0017.10. 1:21 9334*Z
20 707 čt 15.10. 4:5615.10. 19:43 9334
 1  706 st 14.10. 4:4214.10. 21:37 9334
22 708 út 13.10. 4:4013.10. 19:53 9334
26 709 po 12.10. 5:1713.10. 0:41 9334
 8  708 ne 11.10. 10:0012.10. 0:55 9334
20 708 pá 9.10. 5:1010.10. 0:19 9334
20 709 čt 8.10. 6:028.10. 10:16 9334
22 738 st 7.10. 7:087.10. 10:07 9334
 8  707 út 6.10. 4:486.10. 19:42 9334
20 704 po 5.10. 5:405.10. 20:30 9334
26 715 pá 2.10. 6:072.10. 20:08 9334
25 702 st 30.9. 5:2330.9. 21:40 9334
25 702 út 29.9. 5:2329.9. 21:40 9334
 8  708 so 26.9. 7:5927.9. 0:55 9334
 8  707 pá 25.9. 4:4825.9. 19:42 9334
22 711 čt 24.9. 5:2924.9. 20:10 9334
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9306

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.