Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9334

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 8. 9. 2015

Výrobní číslo: 10174

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 276 506 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 716 út 26.5. 6:1526.5. 10:50 9334*MU
20 701 po 25.5. 9:3025.5. 20:53 9334*Z
 1  701 so 23.5. 4:2223.5. 14:30 9334*MU
 1  714 pá 22.5. 5:2522.5. 10:02 9334
 1  714 čt 21.5. 5:2521.5. 10:02 9334
 8  714 st 20.5. 5:0820.5. 10:07 9334
22 743 út 19.5. 6:2919.5. 9:39 9334
20 711 po 18.5. 6:1418.5. 9:04 9334
26 710 ne 17.5. 5:0317.5. 22:27 9334
20 704 pá 15.5. 4:5615.5. 9:34 9334
 1  702 čt 14.5. 13:3814.5. 23:09 9334
 8  712 čt 14.5. 5:2014.5. 10:12 9334
25 715 st 13.5. 13:5813.5. 23:18 9334
 1  702 st 13.5. 5:1213.5. 9:51 9334
 8  712 út 12.5. 14:0112.5. 23:15 9334
26 717 út 12.5. 6:0912.5. 9:30 9334
22 714 ne 10.5. 9:3010.5. 21:15 9334
20 701 so 9.5. 4:569.5. 21:39 9334
20 703 pá 8.5. 5:158.5. 20:24 9334
22 718 čt 7.5. 15:018.5. 0:37 9334
20 704 čt 7.5. 4:567.5. 9:34 9334
 8  712 st 6.5. 14:016.5. 23:15 9334
 8  712 st 6.5. 5:206.5. 10:12 9334
20 710 út 5.5. 15:305.5. 21:54 9334
22 713 út 5.5. 6:155.5. 9:28 9334
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9300

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.