Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9333

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Delta Hagibor (od 28. 4. 2024 do současnosti)

Delta Hagibor

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Savo (od 23. 9. 2023 do 27. 4. 2024)

Savo

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Progresus (od 2. 10. 2022 do 23. 9. 2023)

Progresus

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 3. 9. 2015

Výrobní číslo: 10173

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 426 515 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 707 st 29.5. 4:3929.5. 18:30 9333*MU
 1  709 út 28.5. 15:0529.5. 0:46 9333
22 716 út 28.5. 6:0028.5. 9:02 9333
22 716 po 27.5. 15:1227.5. 23:55 9333
22 718 po 27.5. 6:0927.5. 9:58 9333
20 703 ne 26.5. 5:2726.5. 23:47 9333
22 720 so 25.5. 4:3326.5. 0:35 9333
18 707 pá 24.5. 6:2024.5. 23:33 9333
22 719 čt 23.5. 6:4624.5. 0:19 9333
18 702 st 22.5. 5:3722.5. 19:14 9333
20 712 út 21.5. 5:5021.5. 19:16 9333
 1  701 po 20.5. 6:2520.5. 20:11 9333
25 701 pá 17.5. 5:2317.5. 20:03 9333
20 706 čt 16.5. 6:5716.5. 20:54 9333
20 706 st 15.5. 6:5715.5. 20:54 9333
30 701 út 14.5. 5:3814.5. 20:01 9333
 1  701 po 13.5. 6:2513.5. 20:11 9333
22 702 pá 3.5. 4:213.5. 22:15 9333
18 704 čt 2.5. 4:223.5. 0:51 9333
22 718 st 1.5. 4:211.5. 23:55 9333
30 715 út 30.4. 14:241.5. 0:54 9333
18 706 út 30.4. 5:1830.4. 9:34 9333
22 708 po 29.4. 5:3929.4. 20:19 9333
26 701 pá 26.4. 5:4026.4. 19:22 9333
25 723 čt 25.4. 6:4825.4. 21:42 9333
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.