Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9333

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Delta Hagibor (od 28. 4. 2024 do současnosti)

Delta Hagibor

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Savo (od 23. 9. 2023 do 27. 4. 2024)

Savo

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Progresus (od 2. 10. 2022 do 23. 9. 2023)

Progresus

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 3. 9. 2015

Výrobní číslo: 10173

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 454 370 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  709 dnes 4:349.10. 19:00 9333
22 706 út 8.10. 6:589.10. 0:35 9333
22 711 po 7.10. 5:007.10. 19:39 9333
25 702 ne 6.10. 4:447.10. 0:05 9333
22 721 so 5.10. 4:536.10. 0:55 9333
 8  708 pá 4.10. 6:225.10. 0:59 9333
20 712 čt 3.10. 5:503.10. 19:15 9333
20 712 st 2.10. 5:502.10. 19:15 9333
20 715 út 1.10. 6:102.10. 0:45 9333
 1  707 po 30.9. 14:531.10. 1:05 9333
 8  709 pá 27.9. 4:3427.9. 19:00 9333
22 721 čt 26.9. 15:0426.9. 23:49 9333
22 721 čt 26.9. 5:3726.9. 9:02 9333
 1  706 st 25.9. 4:2525.9. 21:11 9333
20 709 út 24.9. 5:2325.9. 0:05 9333
20 706 po 23.9. 6:5723.9. 20:54 9333
20 707 pá 20.9. 4:4820.9. 23:45 9333
26 712 čt 19.9. 4:1919.9. 23:55 9333
25 712 st 18.9. 4:4219.9. 1:07 9333
22 732 út 17.9. 5:0817.9. 22:20 9333
26 712 po 16.9. 4:1916.9. 23:55 9333
20 710 ne 15.9. 4:4816.9. 1:06 9333
26 701 so 14.9. 4:1914.9. 23:55 9333
25 712 pá 13.9. 4:4214.9. 1:07 9333
26 701 čt 12.9. 5:3812.9. 19:21 9333


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.