Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9333

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 3. 9. 2015

Výrobní číslo: 10173

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 212 132 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 701 ne 25.8. 5:2326.8. 1:01 9333
 1  706 so 24.8. 8:0825.8. 1:02 9333
20 703 út 20.8. 6:1920.8. 9:25 9333
18 702 po 19.8. 5:2919.8. 10:18 9333
3+26 720 so 17.8. 8:2917.8. 23:49 9333
22 712 pá 16.8. 5:2817.8. 0:56 9333
18 703 čt 15.8. 4:1615.8. 22:50 9333
26 709 st 14.8. 5:5315.8. 0:21 9333
20 706 út 13.8. 5:0814.8. 0:00 9333
22 725 po 12.8. 5:3613.8. 0:36 9333
20 703 ne 11.8. 8:3011.8. 20:25 9333*Z
 1  705 so 10.8. 4:2110.8. 6:30 9333*MU
22 722 pá 9.8. 14:2510.8. 0:19 9333
20 703 pá 9.8. 6:199.8. 9:25 9333
 8  707 čt 8.8. 5:069.8. 0:56 9333
22 717 st 7.8. 6:237.8. 20:48 9333
26 706 út 6.8. 5:326.8. 23:45 9333
20 706 po 5.8. 5:086.8. 0:00 9333
26 710 ne 4.8. 5:035.8. 0:41 9333
20 706 so 3.8. 4:354.8. 0:20 9333
20 708 pá 2.8. 6:463.8. 0:40 9333
26 712 čt 1.8. 4:221.8. 19:52 9333
 1  708 st 31.7. 4:4131.7. 22:06 9333
26 712 út 30.7. 4:2230.7. 19:52 9333
26 706 po 29.7. 5:3229.7. 23:45 9333
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9320
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.