Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9333

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Progresus (od 2. 10. 2022 do současnosti)

Progresus

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 3. 9. 2015

Výrobní číslo: 10173

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 355 360 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 732 dnes 10:507.6. 22:36 9333*Z1
22 730 út 6.6. 4:496.6. 14:35 9333*MU*1
 1  713 po 5.6. 6:285.6. 21:57 9333
22 702 ne 4.6. 4:135.6. 0:15 9333
 8  702 so 3.6. 6:434.6. 0:57 9333
20 712 pá 2.6. 5:073.6. 0:04 9333
22 718 čt 1.6. 7:101.6. 21:56 9333
 1  707 út 30.5. 6:1430.5. 21:27 9333
25 714 po 29.5. 13:3229.5. 21:34 9333
 1  701 ne 28.5. 4:2728.5. 21:27 9333
25 710 so 27.5. 8:2328.5. 0:45 9333
26 717 pá 26.5. 15:2727.5. 0:04 9333
22 722 pá 26.5. 5:4926.5. 9:01 9333
22 702 čt 25.5. 6:5626.5. 0:52 9333
22 719 st 24.5. 6:3625.5. 0:32 9333
18 711 út 23.5. 4:2323.5. 20:09 9333
22 734 po 22.5. 4:4823.5. 0:56 9333
14 709 so 20.5. 7:1720.5. 22:41 9333
22 718 pá 19.5. 7:1019.5. 21:56 9333
26 701 st 10.5. 4:3110.5. 9:20 9333*MU
20 709 út 9.5. 6:5310.5. 0:43 9333
 1  701 ne 7.5. 4:277.5. 21:27 9333
20 701 so 6.5. 4:497.5. 0:43 9333
 8  704 pá 5.5. 6:375.5. 19:37 9333
22 714 čt 4.5. 5:575.5. 0:18 9333
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9330
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. I. P. Pavlova ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.