Domovská vozovna: Vokovice
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2015
Dodání: 3. 9. 2015
Výrobní číslo: 10173
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 355 360 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
22 | 732 | dnes 10:50 | 7.6. 22:36 | 9333*Z1 | ||
22 | 730 | út 6.6. 4:49 | 6.6. 14:35 | 9333*MU*1 | ||
1 | 713 | po 5.6. 6:28 | 5.6. 21:57 | 9333 | ||
22 | 702 | ne 4.6. 4:13 | 5.6. 0:15 | 9333 | ||
8 | 702 | so 3.6. 6:43 | 4.6. 0:57 | 9333 | ||
20 | 712 | pá 2.6. 5:07 | 3.6. 0:04 | 9333 | ||
22 | 718 | čt 1.6. 7:10 | 1.6. 21:56 | 9333 | ||
1 | 707 | út 30.5. 6:14 | 30.5. 21:27 | 9333 | ||
25 | 714 | po 29.5. 13:32 | 29.5. 21:34 | 9333 | ||
1 | 701 | ne 28.5. 4:27 | 28.5. 21:27 | 9333 | ||
25 | 710 | so 27.5. 8:23 | 28.5. 0:45 | 9333 | ||
26 | 717 | pá 26.5. 15:27 | 27.5. 0:04 | 9333 | ||
22 | 722 | pá 26.5. 5:49 | 26.5. 9:01 | 9333 | ||
22 | 702 | čt 25.5. 6:56 | 26.5. 0:52 | 9333 | ||
22 | 719 | st 24.5. 6:36 | 25.5. 0:32 | 9333 | ||
18 | 711 | út 23.5. 4:23 | 23.5. 20:09 | 9333 | ||
22 | 734 | po 22.5. 4:48 | 23.5. 0:56 | 9333 | ||
14 | 709 | so 20.5. 7:17 | 20.5. 22:41 | 9333 | ||
22 | 718 | pá 19.5. 7:10 | 19.5. 21:56 | 9333 | ||
26 | 701 | st 10.5. 4:31 | 10.5. 9:20 | 9333*MU | ||
20 | 709 | út 9.5. 6:53 | 10.5. 0:43 | 9333 | ||
1 | 701 | ne 7.5. 4:27 | 7.5. 21:27 | 9333 | ||
20 | 701 | so 6.5. 4:49 | 7.5. 0:43 | 9333 | ||
8 | 704 | pá 5.5. 6:37 | 5.5. 19:37 | 9333 | ||
22 | 714 | čt 4.5. 5:57 | 5.5. 0:18 | 9333 |