Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9333

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 3. 9. 2015

Výrobní číslo: 10173

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 243 595 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 715 pá 10.1. 4:3810.1. 17:00 9333*MU*1
22 709 čt 9.1. 4:1510.1. 0:37 9333
22 702 st 8.1. 5:539.1. 1:33 9333
20 704 út 7.1. 6:578.1. 0:24 9333
18 711 po 6.1. 5:296.1. 18:22 9333
18 704 ne 5.1. 4:366.1. 1:07 9333
22 706 so 4.1. 4:235.1. 0:57 9333
25 707 pá 3.1. 5:383.1. 22:41 9333
26 710 čt 2.1. 5:323.1. 0:21 9333
20 705 st 1.1. 8:052.1. 0:44 9333
Rok 2019
 8  706 út 31.12. 4:4731.12. 20:23 9333
20 701 po 30.12. 14:3430.12. 23:44 9333
25 702 po 30.12. 4:4030.12. 10:19 9333
22 701 ne 29.12. 4:0429.12. 22:33 9333
22 708 so 28.12. 4:4329.12. 1:14 9333
22 713 pá 27.12. 5:1628.12. 0:37 9333
22 715 čt 26.12. 8:0827.12. 0:57 9333
22 701 st 25.12. 9:4125.12. 22:33 9333
20 707 út 24.12. 4:5224.12. 18:35 9333
26 712 po 23.12. 5:5424.12. 0:41 9333
22 715 so 21.12. 4:1521.12. 22:33 9333
22 702 pá 20.12. 5:5321.12. 1:34 9333
20 701 čt 19.12. 6:3019.12. 19:11 9333
26 702 st 18.12. 5:5418.12. 18:58 9333
 8  710 út 17.12. 5:5617.12. 19:53 9333
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 7122+7121 do 9333 při zpětném pohybu na Pohořelci

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.