Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9333

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Progresus (od 2. 10. 2022 do současnosti)

Progresus

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 3. 9. 2015

Výrobní číslo: 10173

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 326 590 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 710 dnes 4:297.12. 21:02 9333
 1  706 út 6.12. 5:477.12. 0:46 9333
18 701 po 5.12. 4:265.12. 19:54 9333
26 709 ne 4.12. 5:135.12. 0:43 9333
20 705 so 3.12. 5:233.12. 23:43 9333
22 704 pá 2.12. 4:153.12. 0:56 9333
25 705 čt 1.12. 5:402.12. 1:06 9333
22 702 st 30.11. 6:2730.11. 19:46 9333
25 713 út 29.11. 4:4529.11. 19:00 9333
 1  702 po 28.11. 5:3329.11. 0:46 9333
 8  704 ne 27.11. 9:2428.11. 0:18 9333
36 704 so 26.11. 7:4726.11. 22:17 9333
25 716 pá 25.11. 13:4426.11. 0:05 9333
25 716 pá 25.11. 6:1025.11. 9:39 9333
25 709 čt 24.11. 4:4624.11. 23:16 9333
18 703 st 23.11. 6:1824.11. 0:14 9333
22 732 út 22.11. 15:4122.11. 21:40 9333
22 727 út 22.11. 6:1722.11. 9:17 9333
 1  704 po 21.11. 14:2121.11. 19:55 9333
 1  704 po 21.11. 6:4121.11. 10:03 9333
26 707 st 16.11. 6:2516.11. 19:19 9333
 1  704 út 15.11. 14:2115.11. 19:55 9333
18 701 po 14.11. 4:2614.11. 14:20 9333*MU*1
22 711 ne 13.11. 4:1514.11. 0:37 9333
 8  708 so 12.11. 5:5513.11. 0:58 9333
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Vítězné náměstí ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.