Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9333

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 3. 9. 2015

Výrobní číslo: 10173

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 178 421 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 717 po 14.5. 6:2314.5. 9:18 9333
22 713 so 12.5. 6:4713.5. 1:15 9333
22 717 pá 11.5. 4:5512.5. 1:12 9333
26 717 čt 10.5. 15:4110.5. 21:44 9333
20 705 čt 10.5. 5:2510.5. 9:35 9333
 8  713 st 9.5. 6:249.5. 19:17 9333
26 704 út 8.5. 4:428.5. 15:15 9333*MU
25 711 po 7.5. 4:007.5. 22:40 9333
9+22 728 ne 6.5. 5:137.5. 1:34 9333
22 704 so 5.5. 6:416.5. 0:29 9333
26 702 pá 4.5. 6:064.5. 22:12 9333
20 701 čt 3.5. 6:303.5. 19:11 9333
22 714 st 2.5. 5:212.5. 19:37 9333
26 709 út 1.5. 5:331.5. 20:52 9333
22 711 po 30.4. 4:2330.4. 22:02 9333
25 704 ne 29.4. 12:0230.4. 1:42 9333
20 705 so 28.4. 4:3128.4. 22:44 9333
26 710 pá 27.4. 5:0327.4. 20:18 9333
25 711 čt 26.4. 4:0026.4. 22:39 9333
26 702 st 25.4. 6:0725.4. 22:11 9333
22 710 út 24.4. 4:0425.4. 0:31 9333
26 705 po 23.4. 4:2224.4. 1:20 9333
26 703 ne 22.4. 4:4223.4. 1:00 9333
25 703 so 21.4. 4:4021.4. 23:09 9333
20 707 pá 20.4. 5:2520.4. 20:04 9333
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.