Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9333

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Savo (od 23. 9. 2023 do současnosti)

Savo

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Progresus (od 2. 10. 2022 do 23. 9. 2023)

Progresus

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 3. 9. 2015

Výrobní číslo: 10173

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 388 130 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 713 dnes 7:1130.11. 0:16 9333
26 713 út 28.11. 21:0029.11. 0:16 9333*Z1
 8  204 út 28.11. 16:0028.11. 17:00 9333*Z2
25 714 po 27.11. 4:4327.11. 19:33 9333
26 702 ne 26.11. 5:3727.11. 0:36 9333
20 708 so 25.11. 9:0726.11. 0:26 9333
20 714 pá 24.11. 15:1724.11. 18:00 9333*MU
20 709 pá 24.11. 5:0724.11. 9:57 9333
25 715 čt 23.11. 5:2323.11. 22:05 9333
 1  709 st 22.11. 5:4922.11. 21:41 9333
 1  710 út 21.11. 4:2321.11. 21:46 9333
22 735 po 20.11. 5:5521.11. 1:19 9333
26 707 ne 19.11. 4:1719.11. 22:52 9333
22 719 so 18.11. 7:3219.11. 0:59 9333
20 714 čt 16.11. 15:1716.11. 22:22 9333
22 725 čt 16.11. 6:1716.11. 9:33 9333
20 710 út 14.11. 6:1014.11. 17:00 9333*MU
20 714 po 13.11. 15:1713.11. 22:22 9333
26 709 po 13.11. 5:5913.11. 9:22 9333
26 714 pá 10.11. 15:1110.11. 21:31 9333
22 721 pá 10.11. 5:3910.11. 9:01 9333
22 737 čt 9.11. 5:219.11. 20:40 9333
 8  711 st 8.11. 9:149.11. 1:01 9333*Z3
22 715 út 7.11. 5:247.11. 20:25 9333
 8  713 po 6.11. 5:266.11. 23:25 9333
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9293
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9144
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9284

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.