Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9332

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 1. 9. 2015

Výrobní číslo: 10172

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 305 972 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  701 pá 22.1. 5:3222.1. 20:54 9332
18 701 čt 21.1. 5:1421.1. 20:08 9332
 8  701 st 20.1. 5:5420.1. 22:35 9332
26 701 út 19.1. 5:3019.1. 22:22 9332
20 704 ne 17.1. 4:3317.1. 22:24 9332
26 708 so 16.1. 5:2316.1. 23:01 9332
22 713 pá 15.1. 5:4715.1. 21:18 9332
22 709 čt 14.1. 5:1214.1. 20:48 9332
22 709 st 13.1. 8:4013.1. 20:48 9332*Z
26 709 út 12.1. 5:1712.1. 22:02 9332
 8  701 po 11.1. 5:5411.1. 22:35 9332
 1  704 út 5.1. 6:035.1. 9:30 9332*MU
 8  702 po 4.1. 6:024.1. 22:55 9332
Rok 2020
20 707 čt 31.12. 6:2831.12. 19:24 9332
 1  702 st 30.12. 4:2930.12. 21:01 9332
20 701 út 29.12. 5:2229.12. 20:46 9332
 8  708 so 26.12. 10:0026.12. 22:55 9332
26 707 čt 24.12. 4:2424.12. 18:04 9332
22 704 st 23.12. 4:0523.12. 23:32 9332
25 715 út 22.12. 5:0222.12. 23:22 9332
20 713 po 21.12. 5:1021.12. 22:43 9332
26 701 ne 20.12. 5:0320.12. 22:02 9332
22 701 so 19.12. 7:0119.12. 23:11 9332
20 704 pá 18.12. 6:0818.12. 21:27 9332
 1  704 čt 17.12. 6:0317.12. 21:17 9332
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8253+8387
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.