Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9332

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 1. 9. 2015

Výrobní číslo: 10172

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 237 532 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 705 pá 19.4. 8:0419.4. 22:58 9332
 1  711 čt 18.4. 6:1918.4. 18:36 9332
18 706 út 16.4. 14:5216.4. 19:49 9332
20 721 út 16.4. 5:3616.4. 9:51 9332
20 715 po 15.4. 4:3115.4. 23:44 9332
22 717 pá 12.4. 4:5513.4. 1:12 9332
20 716 čt 11.4. 14:5411.4. 19:11 9332
20 726 čt 11.4. 5:5411.4. 10:12 9332
22 711 st 10.4. 4:2310.4. 22:02 9332
25 709 út 9.4. 5:559.4. 22:24 9332
26 719 po 8.4. 15:419.4. 0:41 9332
18 706 po 8.4. 6:518.4. 9:42 9332
18 702 ne 7.4. 7:168.4. 0:47 9332
9+22 723 so 6.4. 6:517.4. 0:29 9332
20 706 pá 5.4. 4:525.4. 19:56 9332
26 719 čt 4.4. 15:415.4. 0:41 9332
20 713 čt 4.4. 6:174.4. 10:30 9332*MU
 1  704 út 2.4. 6:472.4. 9:46 9332
26 704 po 1.4. 16:302.4. 1:01 9332*Z
26 719 po 1.4. 6:231.4. 9:18 9332
20 705 ne 31.3. 5:451.4. 0:44 9332
 1  701 so 30.3. 4:2130.3. 21:31 9332
6+8 709 pá 29.3. 6:5529.3. 20:23 9332
26 704 čt 28.3. 6:0629.3. 1:01 9332
 1  711 st 27.3. 4:2127.3. 23:42 9332
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9296

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.