Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9332

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 1. 9. 2015

Výrobní číslo: 10172

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 161 871 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 701 so 21.4. 4:0022.4. 1:00 9332
22 702 pá 20.4. 5:5421.4. 1:31 9332
22 710 čt 19.4. 4:0420.4. 0:31 9332
22 715 st 18.4. 4:3819.4. 1:14 9332
22 714 út 17.4. 5:2217.4. 19:36 9332
 8  713 po 16.4. 6:2516.4. 19:17 9332
 8  705 ne 15.4. 13:0016.4. 0:55 9332
20 705 pá 13.4. 4:5213.4. 19:45 9332
26 717 čt 12.4. 15:4212.4. 21:41 9332
 1  704 čt 12.4. 6:4712.4. 9:45 9332
20 701 st 11.4. 6:3011.4. 23:54 9332
22 707 út 10.4. 6:2310.4. 18:36 9332
22 701 po 9.4. 5:369.4. 20:31 9332
 1  704 ne 8.4. 4:018.4. 20:53 9332
 1  705 so 7.4. 8:458.4. 1:21 9332*Z
 1  713 pá 6.4. 6:056.4. 21:50 9332
 1  701 čt 5.4. 4:405.4. 18:35 9332
25 709 st 4.4. 5:564.4. 22:23 9332
22 726 út 3.4. 5:534.4. 0:54 9332
26 707 po 2.4. 5:332.4. 22:42 9332
26 711 ne 1.4. 12:332.4. 0:03 9332
 8  707 pá 30.3. 4:4730.3. 21:11 9332
25 711 čt 29.3. 4:0029.3. 22:39 9332
22 702 st 28.3. 5:5429.3. 1:31 9332
 1  703 út 27.3. 5:0127.3. 20:45 9332
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9338

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.