Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9332

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 1. 9. 2015

Výrobní číslo: 10172

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 499 125 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 734 dnes 4:4927.9. 1:13 9332
26 712 po 25.9. 6:5325.9. 19:32 9332
26 711 ne 24.9. 5:2025.9. 0:43 9332
18 703 so 23.9. 4:4323.9. 21:14 9332
 1  710 pá 22.9. 4:2722.9. 21:42 9332
20 712 čt 21.9. 6:3822.9. 0:45 9332
22 721 st 20.9. 14:2520.9. 20:43 9332
22 721 st 20.9. 5:2520.9. 8:44 9332
25 712 út 19.9. 4:4319.9. 19:01 9332
22 728 po 18.9. 6:2019.9. 0:33 9332
26 709 ne 17.9. 11:1517.9. 21:26 9332*Z1
22 706 so 16.9. 4:1317.9. 0:17 9332
22 734 pá 15.9. 4:4816.9. 1:13 9332
22 710 čt 14.9. 6:4415.9. 0:37 9332
22 727 st 13.9. 5:5513.9. 18:45 9332
 1  711 út 12.9. 6:1312.9. 20:12 9332
18 707 po 11.9. 5:1511.9. 21:58 9332
26 711 ne 10.9. 4:5811.9. 0:14 9332
 8  702 so 9.9. 6:4310.9. 0:58 9332
26 707 pá 8.9. 5:458.9. 18:55 9332
20 714 čt 7.9. 15:337.9. 19:17 9332
22 726 čt 7.9. 6:017.9. 9:24 9332
Cvič 767 st 6.9. 6:006.9. 14:00 9332
Cvič 777 út 5.9. 14:005.9. 22:00 9332
Cvič 767 út 5.9. 6:005.9. 14:00 9332
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9302

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.