Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9332

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 1. 9. 2015

Výrobní číslo: 10172

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 537 150 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 708 ne 12.5. 8:4913.5. 0:27 9332
22 710 so 11.5. 7:2611.5. 22:45 9332
18 702 pá 10.5. 5:3710.5. 18:54 9332
30 714 čt 9.5. 5:149.5. 19:26 9332
20 708 st 8.5. 6:309.5. 0:27 9332
20 704 út 7.5. 4:277.5. 20:39 9332
22 727 po 6.5. 5:217.5. 1:15 9332
20 708 so 4.5. 6:305.5. 0:27 9332
18 707 pá 3.5. 6:203.5. 23:33 9332
22 708 čt 2.5. 5:392.5. 20:19 9332
18 708 st 1.5. 8:161.5. 22:53 9332
20 712 út 30.4. 5:5030.4. 19:16 9332
25 701 po 29.4. 5:2329.4. 20:03 9332
25 725 ne 28.4. 10:1328.4. 20:14 9332
18 701 so 27.4. 4:4227.4. 21:16 9332
20 706 pá 26.4. 6:5726.4. 20:54 9332
18 713 čt 25.4. 6:1825.4. 22:54 9332
25 724 st 24.4. 14:5024.4. 19:23 9332
20 716 st 24.4. 6:4324.4. 9:26 9332
 8  722 pá 19.4. 5:5819.4. 22:10 9332
20 708 so 13.4. 4:2713.4. 6:40 9332*MU*1
20 709 pá 12.4. 5:2213.4. 0:07 9332
26 718 čt 11.4. 10:4311.4. 21:53 9332*Z1
25 704 út 9.4. 6:419.4. 19:33 9332
26 716 po 8.4. 4:588.4. 18:42 9332
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada kola za zast. Dejvická ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9282

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.