Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9331

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Lego (od 30. 7. 2023 do 31. 3. 2024)

Lego

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Lego (od 7. 1. 2023 do 28. 7. 2023)

Lego

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Benefit Plus Visa (od 2. 1. 2022 do 7. 1. 2023)

Benefit Plus Visa

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 29. 8. 2015

Výrobní číslo: 10171

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 476 600 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 712 po 15.7. 4:4015.7. 20:24 9331
26 701 ne 14.7. 6:1914.7. 23:46 9331
25 702 so 13.7. 4:2413.7. 22:42 9331
 8  705 pá 12.7. 15:0513.7. 0:21 9331
22 733 pá 12.7. 6:3112.7. 9:50 9331
26 712 čt 11.7. 4:4011.7. 14:10 9331*MU
22 727 st 10.7. 6:1011.7. 0:05 9331
26 712 út 9.7. 4:409.7. 20:24 9331
20 705 po 8.7. 4:288.7. 23:46 9331
 8  707 ne 7.7. 7:458.7. 0:39 9331
 1  706 so 6.7. 4:326.7. 21:56 9331
 8  705 pá 5.7. 12:506.7. 0:19 9331*Z1
18 708 čt 4.7. 14:155.7. 0:31 9331*Z2
 8  705 st 3.7. 4:543.7. 9:51 9331
20 704 út 2.7. 14:472.7. 23:42 9331
26 705 út 2.7. 6:292.7. 10:10 9331
25 709 po 1.7. 4:241.7. 21:03 9331
20 702 ne 30.6. 5:091.7. 0:25 9331
32 704 pá 28.6. 15:1128.6. 22:12 9331
20 716 pá 28.6. 6:4328.6. 9:26 9331
18 712 čt 27.6. 15:0128.6. 0:31 9331
22 704 čt 27.6. 6:0827.6. 9:50 9331
 1  711 st 26.6. 4:4526.6. 19:51 9331
26 715 út 25.6. 4:3826.6. 0:37 9331
26 720 po 24.6. 5:3125.6. 0:57 9331
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9449
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9276

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.