Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9331

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 29. 8. 2015

Výrobní číslo: 10171

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 263 275 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 706 so 6.3. 6:336.3. 23:01 9331
26 710 pá 5.3. 5:305.3. 8:20 9331*MU
 8  702 st 3.3. 6:023.3. 22:55 9331
30+35 734 po 1.3. 4:331.3. 23:12 9331
18 703 so 27.2. 4:5427.2. 22:49 9331
18 708 pá 26.2. 4:1426.2. 20:06 9331
18 710 čt 25.2. 4:3425.2. 22:32 9331
 1  704 st 24.2. 6:0324.2. 21:17 9331
26 704 po 22.2. 4:4422.2. 21:08 9331
18 701 pá 19.2. 5:0919.2. 23:09 9331
 8  701 čt 18.2. 5:5418.2. 22:35 9331
18 701 st 17.2. 5:0917.2. 23:09 9331
30+35 733 út 16.2. 5:3816.2. 22:23 9331
 1  704 po 15.2. 6:0315.2. 21:17 9331
 8  707 ne 14.2. 7:4814.2. 22:35 9331
 1  704 pá 12.2. 6:0312.2. 21:17 9331
35 701 čt 11.2. 5:2611.2. 19:50 9331
25 706 po 8.2. 4:018.2. 19:54 9331
 8  710 pá 5.2. 5:215.2. 22:20 9331
 1  705 čt 4.2. 4:224.2. 21:21 9331
35 704 st 3.2. 6:013.2. 22:54 9331
 1  704 út 2.2. 6:032.2. 21:17 9331
30+35 733 po 1.2. 5:381.2. 22:23 9331
25 702 ne 31.1. 4:2131.1. 22:46 9331
25 701 so 30.1. 4:0130.1. 22:39 9331
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.