Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9331

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Lego (od 7. 1. 2023 do současnosti)

Lego

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Benefit Plus Visa (od 2. 1. 2022 do 7. 1. 2023)

Benefit Plus Visa

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 29. 8. 2015

Výrobní číslo: 10171

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 406 870 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  701 pá 31.3. 4:311.4. 0:06 9331
 1  712 čt 30.3. 4:5530.3. 20:10 9331
22 722 st 29.3. 6:3530.3. 0:32 9331
18 443 út 28.3. 7:5528.3. 20:09 9331
18 742 po 27.3. 6:3227.3. 22:56 9331
12 701 ne 26.3. 6:4926.3. 19:17 9331
 8  701 so 25.3. 4:5226.3. 0:38 9331
15+20 709 pá 24.3. 7:2524.3. 18:18 9331
15+20 707 čt 23.3. 14:4523.3. 21:19 9331
26 706 čt 23.3. 7:0423.3. 9:35 9331
 1  703 st 22.3. 4:3422.3. 21:10 9331
 2  713 út 21.3. 5:2322.3. 0:54 9331
26 701 po 20.3. 14:4820.3. 19:52 9331
26 706 po 20.3. 7:0420.3. 9:54 9331
 8  701 pá 17.3. 12:5018.3. 0:06 9331*Z1
15+20 704 čt 16.3. 5:0816.3. 22:43 9331
26 715 st 15.3. 6:4016.3. 0:33 9331
25 712 út 14.3. 4:4314.3. 19:01 9331
 8  706 po 13.3. 5:0314.3. 0:38 9331
18 707 ne 12.3. 4:2413.3. 0:50 9331
25 706 so 11.3. 4:4211.3. 23:25 9331
 8  706 pá 10.3. 5:0311.3. 0:38 9331
 8  701 čt 9.3. 4:3110.3. 0:06 9331
32 707 st 8.3. 4:529.3. 1:13 9331
 2  715 út 7.3. 5:347.3. 23:35 9331
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9317

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.