Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9331

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Benefit Plus Visa (od 2. 1. 2022 do současnosti)

Benefit Plus Visa

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 29. 8. 2015

Výrobní číslo: 10171

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 347 590 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 710 dnes 5:3326.6. 22:35 9331
26 708 so 25.6. 5:1326.6. 0:23 9331
22 701 pá 24.6. 6:2124.6. 21:11 9331
26 711 čt 23.6. 4:3323.6. 19:47 9331
 8  701 st 22.6. 4:3222.6. 19:16 9331
26 708 út 21.6. 6:2022.6. 0:43 9331
22 726 po 20.6. 15:4820.6. 19:17 9331
25 705 čt 16.6. 6:0716.6. 20:03 9331
22 708 st 15.6. 6:0815.6. 18:01 9331
18 709 út 14.6. 14:3314.6. 20:56 9331
22 720 út 14.6. 6:2314.6. 9:41 9331
22 722 po 13.6. 15:1613.6. 21:41 9331
26 712 po 13.6. 5:5213.6. 8:50 9331
25 708 pá 10.6. 14:4510.6. 23:05 9331
22 722 pá 10.6. 5:5010.6. 9:09 9331
22 740 čt 9.6. 6:329.6. 23:37 9331
20 703 st 8.6. 5:429.6. 0:23 9331
20 711 út 7.6. 6:477.6. 18:34 9331
20 711 po 6.6. 6:476.6. 18:34 9331
22 722 ne 5.6. 4:246.6. 0:17 9331
18 706 so 4.6. 4:235.6. 0:29 9331
 8  713 pá 3.6. 6:094.6. 0:58 9331
22 729 čt 2.6. 4:502.6. 19:37 9331
25 715 st 1.6. 5:242.6. 0:04 9331
26 711 út 31.5. 4:3331.5. 19:47 9331


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.