Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9331

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 29. 8. 2015

Výrobní číslo: 10171

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 226 380 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  710 čt 3.1. 5:113.1. 10:01 9331
25 706 st 2.1. 5:203.1. 1:02 9331
26 709 út 1.1. 7:032.1. 1:01 9331
Rok 2018
26 710 po 31.12. 5:3231.12. 21:27 9331
 8  705 ne 30.12. 4:4731.12. 0:56 9331
22 705 so 29.12. 7:0030.12. 0:36 9331
 8  707 pá 28.12. 5:0629.12. 0:56 9331
20 701 čt 27.12. 14:3427.12. 23:44 9331
 8  704 čt 27.12. 8:0027.12. 10:12 9331*Z
22 715 st 19.12. 4:3820.12. 1:16 9331
26 704 út 18.12. 6:0619.12. 1:01 9331
22 715 po 17.12. 4:3818.12. 1:16 9331
22 729 pá 14.12. 4:5114.12. 10:20 9331
18 706 čt 13.12. 14:5213.12. 19:49 9331
 8  706 čt 13.12. 5:1913.12. 9:57 9331
20 713 st 12.12. 6:1712.12. 23:24 9331
20 706 út 11.12. 4:5211.12. 19:56 9331
20 707 po 10.12. 5:1110.12. 20:05 9331
22 721 ne 9.12. 9:0610.12. 0:32 9331
 1  702 so 8.12. 4:418.12. 21:36 9331
26 707 pá 7.12. 4:227.12. 22:45 9331
26 708 čt 6.12. 6:507.12. 1:21 9331
22 731 st 5.12. 6:365.12. 20:10 9331
 1  701 út 4.12. 15:254.12. 18:36 9331*Z1
26 719 po 3.12. 15:413.12. 21:50 9331*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9299
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9420
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.