Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9331

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Motol (od 24.5.2021)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 29. 8. 2015

Výrobní číslo: 10171

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 310 825 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 318 pá 3.12. 6:433.12. 19:43 9331
10 320 čt 2.12. 4:222.12. 20:05 9331
10 307 st 1.12. 4:592.12. 0:26 9331
 5  310 út 30.11. 6:041.12. 0:16 9331
 5  310 po 29.11. 6:0430.11. 0:16 9331
15 307 ne 28.11. 11:0828.11. 21:34 9331
 5  310 pá 26.11. 6:0427.11. 0:16 9331
 4  304 čt 25.11. 15:1525.11. 19:14 9331
12 301 st 24.11. 4:4224.11. 19:17 9331
12 306 út 23.11. 4:3924.11. 0:50 9331
20 308 po 22.11. 15:2523.11. 0:40 9331
15 313 po 22.11. 5:3922.11. 9:09 9331
10 309 so 20.11. 8:2821.11. 0:26 9331
10 320 pá 19.11. 4:2219.11. 20:05 9331
12 305 čt 18.11. 15:1219.11. 0:30 9331
 4  306 čt 18.11. 6:1018.11. 10:08 9331
 9  310 út 16.11. 7:3816.11. 19:27 9331
 5  308 po 15.11. 14:5015.11. 20:55 9331
10 308 po 15.11. 5:2815.11. 9:09 9331
22 309 ne 14.11. 14:4115.11. 0:23 9331
15 301 so 13.11. 5:2813.11. 20:19 9331
10 320 pá 12.11. 16:2512.11. 20:05 9331*Z1
20 308 čt 11.11. 15:2512.11. 0:40 9331
 4  304 čt 11.11. 5:5111.11. 9:50 9331
 9  310 st 10.11. 7:3810.11. 18:57 9331
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9334

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.