Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9330

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 8. 2015

Výrobní číslo: 10170

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 189 930 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 709 út 26.6. 3:4427.6. 0:35 9330
22 707 po 25.6. 6:2225.6. 18:37 9330
26 706 ne 24.6. 13:4524.6. 22:45 9330
22 717 pá 22.6. 4:5523.6. 1:12 9330
22 711 čt 21.6. 4:2321.6. 22:02 9330
26 708 st 20.6. 4:4320.6. 20:22 9330
22 734 út 19.6. 15:1919.6. 23:39 9330
 8  701 út 19.6. 6:5619.6. 9:47 9330
 1  711 po 18.6. 4:2118.6. 21:36 9330
 1  705 ne 17.6. 4:2118.6. 1:22 9330
22 705 so 16.6. 7:0117.6. 0:35 9330
22 701 pá 15.6. 5:3515.6. 20:32 9330
22 710 čt 14.6. 4:0415.6. 0:32 9330
22 714 st 13.6. 5:2113.6. 19:37 9330
26 706 út 12.6. 6:5012.6. 22:45 9330
22 707 po 11.6. 6:2211.6. 18:37 9330
 8  704 ne 10.6. 21:4011.6. 0:39 9330*Z
26+97 765 so 9.6. 7:3410.6. 5:15 9330
22 707 pá 8.6. 6:228.6. 18:37 9330
22 711 čt 7.6. 4:237.6. 22:02 9330
22 715 st 6.6. 4:387.6. 1:15 9330
26 710 út 5.6. 5:035.6. 20:19 9330
22 714 po 4.6. 5:214.6. 19:37 9330
 8  704 so 2.6. 6:203.6. 0:55 9330
26 706 pá 1.6. 6:501.6. 22:45 9330
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9311

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.