Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9330

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
130 let elektrických drah (od 17. 6. 2021 do současnosti)

130 let elektrických drah

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 8. 2015

Výrobní číslo: 10170

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 342 230 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22+33 701 st 28.7. 4:5529.7. 0:50 9330
26 704 út 27.7. 4:4428.7. 0:21 9330
 1  704 po 26.7. 5:2126.7. 20:30 9330
25 708 ne 25.7. 4:2025.7. 22:18 9330
 8  708 so 24.7. 7:5925.7. 0:54 9330
26 712 čt 22.7. 15:1722.7. 20:29 9330
22+33 720 čt 22.7. 5:4122.7. 9:50 9330
22+33 709 st 21.7. 15:1221.7. 21:41 9330
25 707 st 21.7. 5:5621.7. 9:53 9330
25 703 út 20.7. 5:4220.7. 19:41 9330
26 701 po 19.7. 15:5119.7. 23:47 9330
25 707 po 19.7. 5:5619.7. 9:53 9330
Zvl 779 ne 18.7. 6:0018.7. 10:30 9330*1
26 711 pá 2.7. 5:332.7. 20:23 9330
26 709 st 30.6. 5:1930.6. 20:08 9330
 1  706 út 29.6. 5:2929.6. 22:54 9330
26 710 po 28.6. 5:3028.6. 22:45 9330
18 703 ne 27.6. 4:1927.6. 23:25 9330
26 709 so 26.6. 9:1327.6. 0:21 9330
 1  704 pá 25.6. 5:2125.6. 20:30 9330
 8  709 čt 24.6. 6:1324.6. 23:54 9330
20 701 st 23.6. 8:0023.6. 23:23 9330*Z1
 8  709 po 21.6. 6:1321.6. 23:54 9330
20 702 ne 20.6. 8:0420.6. 10:30 9330*MU
25 702 pá 18.6. 5:2318.6. 15:30 9330*MU
*1 = tramvajový průvod ke 130. výročí elektrických drah
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9289
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.