Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9330

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 8. 2015

Výrobní číslo: 10170

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 237 122 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 712 po 18.11. 6:3419.11. 0:41 9330
26 712 ne 17.11. 10:5917.11. 20:22 9330
22 704 so 16.11. 6:4017.11. 0:30 9330
26 702 pá 15.11. 5:5415.11. 18:58 9330
22 726 čt 14.11. 5:5815.11. 0:57 9330
 8  710 st 13.11. 5:5613.11. 19:53 9330
22 720 út 12.11. 5:3012.11. 23:01 9330
 1  701 po 11.11. 4:4011.11. 18:36 9330
26 708 ne 10.11. 4:2211.11. 0:41 9330
22 717 so 9.11. 4:049.11. 23:03 9330
 1  708 pá 8.11. 21:059.11. 1:22 9330*Z
20 706 pá 8.11. 17:508.11. 19:56 9330*Z1
 1  711 pá 8.11. 4:218.11. 12:20 9330*MU
22 726 čt 7.11. 5:588.11. 0:57 9330
20 713 st 6.11. 6:176.11. 23:24 9330
18 722 út 5.11. 6:115.11. 23:48 9330
25 715 po 4.11. 4:394.11. 18:42 9330
26 703 ne 3.11. 18:004.11. 0:01 9330*Z2
20 309 ne 3.11. 10:003.11. 11:00 9330*Z3
22 710 so 2.11. 6:282.11. 17:00 9330*MU
 1  713 čt 31.10. 6:0531.10. 20:16 9330
26 714 st 30.10. 15:0130.10. 21:07 9330
18 725 st 30.10. 5:2430.10. 10:22 9330
 8  701 út 29.10. 4:4730.10. 0:55 9330
22 715 po 28.10. 8:0829.10. 0:57 9330
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9418
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9306
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9423
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9349

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.