Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9330

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 8. 2015

Výrobní číslo: 10170

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 216 932 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 710 pá 23.8. 4:3823.8. 22:03 9330
26 712 čt 22.8. 4:2222.8. 19:52 9330
25 712 st 21.8. 4:2022.8. 1:43 9330
25 712 út 20.8. 4:2021.8. 1:43 9330
26 703 po 19.8. 5:0320.8. 1:21 9330
3+26 713 ne 18.8. 4:2719.8. 0:21 9330
25 702 so 17.8. 4:2018.8. 1:03 9330
20 706 pá 16.8. 5:0817.8. 0:00 9330
20 707 čt 15.8. 5:2216.8. 0:20 9330
25 708 st 14.8. 5:4214.8. 20:09 9330
20 701 ne 11.8. 4:5411.8. 21:40 9330
22 708 so 10.8. 5:1511.8. 0:02 9330
20 702 pá 9.8. 5:419.8. 20:23 9330
26 712 st 7.8. 4:227.8. 19:52 9330
26 709 út 6.8. 5:537.8. 0:21 9330
22 714 po 5.8. 5:165.8. 20:33 9330
26 701 ne 4.8. 5:235.8. 1:01 9330
22 702 so 3.8. 4:433.8. 23:19 9330
 1  706 pá 2.8. 6:052.8. 20:01 9330
26 704 čt 1.8. 5:181.8. 20:52 9330
26 708 st 31.7. 14:291.8. 0:03 9330
20 703 st 31.7. 6:1931.7. 9:25 9330
20 705 po 29.7. 4:5529.7. 19:25 9330
 8  704 ne 28.7. 9:3928.7. 23:19 9330
 1  705 pá 26.7. 4:2126.7. 21:36 9330


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.