Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9330

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
130 let elektrických drah (od 17. 6. 2021 do 15. 1. 2022)

130 let elektrických drah

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 8. 2015

Výrobní číslo: 10170

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 463 186 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 708 dnes 4:521.10. 0:03 9330
22 739 pá 29.9. 5:2929.9. 20:19 9330
22 708 čt 28.9. 4:1329.9. 0:13 9330
 8  714 st 27.9. 6:0828.9. 0:58 9330
20 703 út 26.9. 7:1026.9. 21:18 9330
 8  706 po 25.9. 4:5526.9. 0:38 9330
 1  713 pá 22.9. 6:2822.9. 21:57 9330
Zvl 713 čt 21.9. 16:0021.9. 22:00 9330*1
22 726 čt 21.9. 6:0221.9. 9:24 9330
22 711 st 20.9. 4:1320.9. 19:05 9330
22 712 út 19.9. 7:0120.9. 0:58 9330
 1  713 po 18.9. 6:2818.9. 21:57 9330
 8  709 ne 17.9. 10:2318.9. 0:18 9330
 1  708 so 16.9. 8:5916.9. 21:57 9330
26 712 pá 15.9. 4:3815.9. 19:33 9330
 1  706 čt 14.9. 14:3814.9. 19:36 9330
26 712 st 13.9. 4:3813.9. 17:00 9330*MU
 8  706 út 12.9. 4:5413.9. 0:38 9330
22 728 po 11.9. 6:1912.9. 0:33 9330
18 703 pá 8.9. 6:478.9. 23:34 9330
26 702 čt 7.9. 5:168.9. 0:14 9330
26 712 st 6.9. 4:386.9. 19:33 9330
18 714 út 5.9. 4:226.9. 0:50 9330
 8  714 po 4.9. 6:075.9. 0:58 9330
22 730 pá 1.9. 5:202.9. 0:57 9330
*1 = smluvní jízda FBS
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.