Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9330

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
130 let elektrických drah (od 17. 6. 2021 do 15. 1. 2022)

130 let elektrických drah

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2015

Dodání: 24. 8. 2015

Výrobní číslo: 10170

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 519 091 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 709 pá 19.7. 6:0119.7. 20:56 9330
20 707 čt 18.7. 4:4918.7. 20:09 9330
22 725 st 17.7. 17:5017.7. 23:45 9330*Z1
22 725 st 17.7. 5:4917.7. 15:30 9330*MU
26 715 út 16.7. 5:0016.7. 19:57 9330
18 708 po 15.7. 4:4116.7. 0:31 9330
25 702 ne 14.7. 4:2414.7. 22:42 9330
20 709 so 13.7. 8:3813.7. 22:09 9330
 8  705 čt 11.7. 5:1311.7. 10:14 9330
20 708 st 10.7. 5:0511.7. 0:06 9330
22 730 út 9.7. 15:2810.7. 0:40 9330
26 705 út 9.7. 6:299.7. 10:10 9330
 8  705 po 8.7. 4:548.7. 9:51 9330
20 711 ne 7.7. 4:498.7. 0:05 9330
20 703 so 6.7. 5:297.7. 0:45 9330
20 709 pá 5.7. 4:295.7. 23:45 9330
22 716 čt 4.7. 4:215.7. 0:36 9330
25 707 st 3.7. 4:423.7. 22:42 9330
26 701 út 2.7. 5:332.7. 23:56 9330
 1  706 pá 28.6. 7:0528.6. 22:20 9330
22 713 čt 27.6. 4:2127.6. 19:30 9330
 8  708 st 26.6. 17:3427.6. 0:59 9330*Z2
25 707 út 25.6. 4:4426.6. 0:48 9330
 8  711 po 24.6. 4:5424.6. 23:25 9330
 8  703 ne 23.6. 4:3424.6. 0:05 9330
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9319
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9282

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.